Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Odpovědět
rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od rbiciste » 6.8.2020, čtv 12:00

To se tu řeší ve zvláštním vlákně: viewtopic.php?f=61&t=24205
- výměna svíček
- vyčištění PCV a odvětrání kliky
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

jazzman

Příspěvky: 94
Registrován: 15.4.2008, úte 07:35
Bydliště: Kopřivnice

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od jazzman » 8.8.2020, sob 06:44

Ahoj. Nevíte kde všude jsou odvzdusnovaky na chlazení? Giulietta jtdm 125kw
Giulietta jtdm 125kw
147 jtdm 110kw
Bravo HGT
Bravo 1,2
MV Agusta Brutale 675
Ex 156 1.9 jtd
Future Giulia

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od MikeC » 8.8.2020, sob 19:17

Jeden je na termostatu a druhý, jestli si dobře pamatuju nahoře v rohu na chladiči (jak by od strany směrem k motoru), pro jistotu koukni.
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 29.8.2020, sob 11:31

Čau alfisti. Mám dotaz ohledně té své. Nevím jestli je to nějaké nastavení už výroby, ale teď v posledních dnech jsem si všiml, že když jedu nějaké hodně prudké serpentiny a prudce zatočím hodně do rejdu volantem, tak na mě začne pískat nějaká signalizace. Nikde to nic nepíše, jen to prostě v době prudkého zatáčení píská. Auto jinak jede úplně normálně, změny žádný nepozoruju. Může to být třeba nějaká signalizace, že auto ztrácí přilnavost? Ale nějakou ztrátu přilnavosti, že by auto šlo do smyku jsem nepozoroval. Prostě je jen nepříjemný, že když kroutíte zatáčku, tak to na vás začne pískat. Jet s tím někde na okruh, tak asi pískám pořád :-D. Ok, říkám si nějaká fíčurka ať se krotím, ale dělá to i režimu Dynamic, kde bych to teda čekal spíš vypnutý. Dík za názory. P.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 29.8.2020, sob 11:32

Čau alfisti. Mám dotaz ohledně té své. Nevím jestli je to nějaké nastavení už z výroby, ale teď v posledních dnech jsem si všiml, že když jedu nějaké hodně prudké serpentiny a prudce zatočím hodně do rejdu volantem, tak na mě začne pískat nějaká signalizace. Nikde to nic nepíše(nebo možná jsem si nevšiml nějaký kontrolky co by blikala), jen to prostě v době prudkého zatáčení píská. Auto jinak jede úplně normálně, změny žádný nepozoruju. Může to být třeba nějaká signalizace, že auto ztrácí přilnavost? Ale nějakou ztrátu přilnavosti, že by auto šlo do smyku jsem nepozoroval. Prostě je jen nepříjemný, že když kroutíte zatáčku, tak to na vás začne pískat. Jet s tím někde na okruh, tak asi pískám pořád :-D. Ok, říkám si nějaká fíčurka ať se krotím, ale dělá to i režimu Dynamic, kde bych to teda čekal spíš vypnutý. Dík za názory. P.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

kostel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 90
Registrován: 5.4.2019, pát 17:33
Bydliště: Nemotice

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od kostel » 29.8.2020, sob 13:35

Jak jsi sám psal je to signalizace prokluzu. Rozblika se zároveň i kontrolka tuším ze na levým budíku a auto ubere zároveň i výkon.

V Dynamicu se to nevypne tak jak by člověk čekal, ale k zásahu ze strany auta dochází až o něco později než v jiným režimu.
Giulietta Sportiva 2.0JTDm 125kW (2011)

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 29.8.2020, sob 15:04

Takže sám si napsal, sám odpověděl :-D. Ale teda dík za potvrzení, protože jedině to mi z toho vycházelo. A kontrolky jsem si fakt nevšiml, jen hnusného pískání který mi teda dost vadí. Jsem projížděl třeba takovou vracečku 180° a úplně normálně, né žádný závodění a pískalo to skoro celou dobu co jsem měl stočenej volant.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od George.KHE » 29.8.2020, sob 18:39

No nevím, že by pískal prokluz. Jak na Giuliettě QV, tak Mitu QV nic takového nikdy nepiskalo. Jen tak v rychlosti mě napadlo zda nemáš málo brzdovky, to pak opravdu píska.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 29.8.2020, sob 19:02

Tím pískáním nemyslím nějaký mechanický zvuk, ale píská mi nějaký pípák. Brzdovku jsem nekontroloval, ale na jaře se dávala nová v autorizáku. Ale ok, mrknu na ní.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od George.KHE » 29.8.2020, sob 21:15

Chápu, že nemyslíš žádný mechanický zvuk. Mrkni na hladinu a dej vědět. Případně se zkus podívat na palubák co píše, když to začne pískat.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Nofofr » 30.8.2020, ned 10:05

Taky mi nikdy nic nepískalo ani na okruhu ani na okreskách, netuším jestli má něco facelift, ale připadá mi to divný aby pískal protiskluz.
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 30.8.2020, ned 11:52

No minimálně je to dost nepříjemný, když ti to začne pískat v prudsi zatáčce. Poprvé to bylo když jsem teda dost blbě začal brzdit skoro v zatáčce, protože jsem nečekal tak prudkou a jel jsem zbytečně rychle, a pak když jsem sjížděl takovou kroucenku z kopce 2* 180°, ale v ní jsem ani na plyn neslapal, jen kroutil volantem a ve velkým rejdu to pískalo dokud jsem zas nesrovnal víc volant. Cca snad 3 vteřiny. Ale display nic nepsal a kontrolky jsem si nevšiml.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Petulin940 » 1.9.2020, úte 19:29

Tak to bude akustická signalizace bočního přetížení...< 3 G !
(dělám si prdel )
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 2.9.2020, stř 20:13

George.KHE píše: 29.8.2020, sob 21:15 Chápu, že nemyslíš žádný mechanický zvuk. Mrkni na hladinu a dej vědět. Případně se zkus podívat na palubák co píše, když to začne pískat.
Tak brzdovku mám na rysce 🤷‍♂️😔. Dneska to ani nepísklo a vše ostatní taky v pohodě, tak nevím jestli to fakt nedělají jen ostrý kroucenky, který jsem dneska cestou nepotkal. Zkusím pak vyjet speciálně na ně a uvidím.

Petulin940: No kdoví jak to je 😁. A nebo prostě auto řve, že se se mnou bojí jezdit 😂. Já teda občas se sebou taky. Musím vyjet na nějaký ten okruh ať najdu hranu co auto v pohodě dokáže a nedělám pak kokotiny na okreskách 🤦‍♂️
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od George.KHE » 2.9.2020, stř 21:17

Tak pak dej vědět čím to bylo pokud to odhalíš.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Rhobar

Příspěvky: 70
Registrován: 23.1.2016, sob 15:46

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Rhobar » 30.10.2020, pát 18:20

Ahoj všem :D přicházím sem s velmi ale velmi stupidním dotazem a prosím názor - mám možnost - a teď to příjde - vyměnit AR Giulia 2.2 JTDm 132kw 8AT r.v.2016 za AR Giuliettu Veloce 1.8 TBI TCT r.v. 2017. Nikdy sem v Giuliettě nejel,takže nevím jak je to nepohodlný,pohodlný,co ta TCT,zda se tam vejde kočárek ( ne že bych měl dítě,ale náhoda je blbec žejo ). Spotřeba - i když to asi u toho auta nejde řešit. Mám slabost na benzín no ( i když v Giulii když se zahřeje,tak ani nevíte že je to diesel ) a TBI mě celkem bavil,ačkoliv v 159 kde to permamentně jezdilo za 11l na sto :-D . Ani nevím zda je rozdíl po technické stránce mezi ročníky, nebo šlo jen vyloženě o face. Nebudu ani zmiňovat to že Giulietta je menší třída,ale zrovna ten uconect 6,5 palců - něco co mělo být i vy vyšší Giulii a docela mi to tam chybí. Prž to Veloce 2017 má nastavitelnou tuhost podvozku - nevím jak to myslí,jakože na základě DNA? Nemá někdo s tím zkušenosti? Jak to funguje,nefunguje :)

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 1.11.2020, ned 12:13

Stupidním dotazem bych to nenazval, ale bláznivým trošku joo :-D.

Jako taky jsem šel do benzínu, protože mi je prostě bližší, ale měnit velkou Giulii za malou Giuliettu je prostě odvážný. Dobře, přešel jsem taky z velký 159SW do Giulietty, a taky z nafty do benzínu, ale u mě to bylo hlavně tím, že 159 už měla 13 let a skoro 400tkm na hrbu a už jsem chtěl novější a na Giulii jsem neměl :D. Do Giulietty kočár do kufru asi dáš, šíře vzadu je přesně metr, hloubku jsem neměřil, ale 70 až 80 cm to asi bude, ale krom něj bys tam už asi jinýho nedal. A pokud jde o spotřebu, tak s mou 1.4TMA se dá při lehký noze jet za cca 6, ale jakmile tomu trošku víc šlapeš na plyn, tak hodně svižně letí průměrka k deseti. U 1.8 by asi spotřeba neměla problém problém být ještě vyšší. Se svou naftou se k deseti dostaneš stěží i když budeš jezdit pilu pořád :-). Teda aspoň tak jsem to měl ve 159.
A ještě k převodovce. Jako TCT řadí asi svižně, ale svý mouchy, na který jsem si ani po víc jak roce nezvyknul, má. Třeba občas řadí bláznivě a nechá mi zbytečně vytáčet studený motor nad 4 tisíce a to plyn jen lechtám. Z jedný strany od baráku mám kopec a když do něj vyjíždím, tak ještě daleko za ním co ho přejedu a už jedu po rovině mi sama nepřeřadí a furt drží otáčky na těch čtyřech tisících, což by se u hydroměniče kterého jsem předtím měl nestalo. Prostě logika té převodovky není úplně vychytaná. Ale jinak asi jako řadí pohodlně, hladce a když chceš, tak umí být docela dost svižná. Ale hydroměnič bych měl asi radši.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Rhobar

Příspěvky: 70
Registrován: 23.1.2016, sob 15:46

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Rhobar » 4.11.2020, stř 13:31

sunic píše: 1.11.2020, ned 12:13 Stupidním dotazem bych to nenazval, ale bláznivým trošku joo :-D.

Jako taky jsem šel do benzínu, protože mi je prostě bližší, ale měnit velkou Giulii za malou Giuliettu je prostě odvážný. Dobře, přešel jsem taky z velký 159SW do Giulietty, a taky z nafty do benzínu, ale u mě to bylo hlavně tím, že 159 už měla 13 let a skoro 400tkm na hrbu a už jsem chtěl novější a na Giulii jsem neměl :D. Do Giulietty kočár do kufru asi dáš, šíře vzadu je přesně metr, hloubku jsem neměřil, ale 70 až 80 cm to asi bude, ale krom něj bys tam už asi jinýho nedal. A pokud jde o spotřebu, tak s mou 1.4TMA se dá při lehký noze jet za cca 6, ale jakmile tomu trošku víc šlapeš na plyn, tak hodně svižně letí průměrka k deseti. U 1.8 by asi spotřeba neměla problém problém být ještě vyšší. Se svou naftou se k deseti dostaneš stěží i když budeš jezdit pilu pořád :-). Teda aspoň tak jsem to měl ve 159.
A ještě k převodovce. Jako TCT řadí asi svižně, ale svý mouchy, na který jsem si ani po víc jak roce nezvyknul, má. Třeba občas řadí bláznivě a nechá mi zbytečně vytáčet studený motor nad 4 tisíce a to plyn jen lechtám. Z jedný strany od baráku mám kopec a když do něj vyjíždím, tak ještě daleko za ním co ho přejedu a už jedu po rovině mi sama nepřeřadí a furt drží otáčky na těch čtyřech tisících, což by se u hydroměniče kterého jsem předtím měl nestalo. Prostě logika té převodovky není úplně vychytaná. Ale jinak asi jako řadí pohodlně, hladce a když chceš, tak umí být docela dost svižná. Ale hydroměnič bych měl asi radši.
Ahoj,dík za info. No,jako jo,dobře,je to bláznivé :D mít takový dotaz, ale moc mi o velikost nejde,jako spíš jestli to není krok po technické stránce zpět,ale to asi je,protože facelift měnil jen málo interier a vzhled auta,ale technika asi stejná že? :shock: - aby to nebyl nějáký kostitřas založená na 10let starém podvozku. Já právě mám strach spíš zda ta TCT je spolehlivá,přece jen ZF je ZF :-D Jinak jako řazení,jak to řadí,to by mě asi netrápilo, protože bych klidně řadil těma padýlkama :-D S naftou když jedu svižně,což je furt,je to tak za 7 ( Přece jen tej naftě je to putna,jestli se jede pila,nebo ne ). Benzín ale je mi bližší právě. No koukal jsem že borci ke kočárku narvaly i spousty jiných věcí,ale samozřejmě záleží asi na kočárku,jak je velký. Zase si říkám,že se to musí lépe dávat do giulietty než do giulie. Jinak tu co mám vyhlídlou je r.v. 2017 Veloce a docela mě štvě to,že do takového prcka dají dotykový display uconnect,který ukazuje tlak mazání,teplotu oleje ( giulie taky teplotu,ale jen čárkama,což člověku nic neřekne) aktuální využívaný výkon, jako jsou to takové blbinky,ale ten princip...kdy Giulie je střední třída,vlajková loď v podstatě a giulietta nižší střední a dají do ní x lepších věcí. Italové prostě. Dále mi jeden kolega alfista říkal,že zrovna Giulietta veloce na 18ctkách je dost trvdá,což zase nemůžu posoudit,protože sem nejel a prej má nastavitelnou tuhost - o tom sem nikdy neslyšel a nevím zda to je v rámci DNA...takže sem v rozpacích a možná už bych tomu pánoj mohl odepsat na nabídku :D takže vlastně nad tím přemýšlím 27.10 :-D

h4Wk
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 118
Registrován: 13.5.2013, pon 16:25

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od h4Wk » 4.11.2020, stř 18:04

Já jen k tomu TCT, mám Giuliettu 2.0 JTDm 125kW. Měl jsem možnost řídit Giulii v automatu a to ZF je úplně jiná písnička :) TCT není vůbec špatné, ale asi hraje roli kolik má najeto a který to je rok výroby (tuším že byly 2 verze TCT, ale nevím jestli byla jiná jen řídící jednotka nebo i změny v převodovce jako takové), u svého po 170tis citím různé vůle, občas to zaškubne, ale co me fakt štve je, že to neskutečně podtáčí motor. Nepříjde mi úplně smysluplné, že se to snaží co nejdříve zařadit co nejvyšší rychlostní stupeň a pak při průjezdu vesnicí to točí 1200 ot/min a pokud človek neklepne po pádlu nebo nebrnkne po plynu, tak si ta převodovka pořád jede svoje a trápí motor a dvouhmotu v nízkých otáčkách. Jsem zvědavý jak to dopadně po výměně, zase na druhou stranu když se posere TCT asi to nebude taková raketa za servis jak u toho ZF pokud není v záruce.
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1621
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od sunic » 5.11.2020, čtv 01:34

Ad TCT: Já mám 22400km a rok 2016, původ cz, takže vylítanou bych ji mít snad neměl :-).
A řazení pádýlkama... jako joo, semtam je využiju a jsou fajn, když mě chytne závodivá, ale nebavilo by mě s nima řadit pořád.


A ad tuhost podvozku. O tom jsem teda taky neslyšel ani nečetl. DNA jen mění nastavení ECU. A v D předtlakuje brzdy, což je dobře znát, a ztuhne volant, ale u toho je to fakt dost umělý.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Rhobar

Příspěvky: 70
Registrován: 23.1.2016, sob 15:46

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Rhobar » 5.11.2020, čtv 10:18

h4Wk píše: 4.11.2020, stř 18:04 Já jen k tomu TCT, mám Giuliettu 2.0 JTDm 125kW. Měl jsem možnost řídit Giulii v automatu a to ZF je úplně jiná písnička :) TCT není vůbec špatné, ale asi hraje roli kolik má najeto a který to je rok výroby (tuším že byly 2 verze TCT, ale nevím jestli byla jiná jen řídící jednotka nebo i změny v převodovce jako takové), u svého po 170tis citím různé vůle, občas to zaškubne, ale co me fakt štve je, že to neskutečně podtáčí motor. Nepříjde mi úplně smysluplné, že se to snaží co nejdříve zařadit co nejvyšší rychlostní stupeň a pak při průjezdu vesnicí to točí 1200 ot/min a pokud človek neklepne po pádlu nebo nebrnkne po plynu, tak si ta převodovka pořád jede svoje a trápí motor a dvouhmotu v nízkých otáčkách. Jsem zvědavý jak to dopadně po výměně, zase na druhou stranu když se posere TCT asi to nebude taková raketa za servis jak u toho ZF pokud není v záruce.
No...nevím jestli třeba Giulie benzín má to ZF lépe naladěné,ale můj diesel v normal režimu ( o tom effiency nemá cenu ani mluvit ) taky dost podtáčí motor....i když jedu po rovině,převaluje se snad i pod 1500 a to je slyšet na motoru,že mu není dobře, samozřejmě jak příjde kopec,podřadí si, ale i tak...člověk když tam dá dynamic, tak podřadí a drží pod 2000 otáček a už je znát,že je to o dost lepší. Takže to ZF mě osobně taky příjde takové labilní :-D :-D ale jinak jsem s tím spokojen

Rhobar

Příspěvky: 70
Registrován: 23.1.2016, sob 15:46

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Rhobar » 5.11.2020, čtv 10:21

sunic píše: 5.11.2020, čtv 01:34 Ad TCT: Já mám 22400km a rok 2016, původ cz, takže vylítanou bych ji mít snad neměl :-).
A řazení pádýlkama... jako joo, semtam je využiju a jsou fajn, když mě chytne závodivá, ale nebavilo by mě s nima řadit pořád.


A ad tuhost podvozku. O tom jsem teda taky neslyšel ani nečetl. DNA jen mění nastavení ECU. A v D předtlakuje brzdy, což je dobře znát, a ztuhne volant, ale u toho je to fakt dost umělý.
O tom podvozku je psáno v inzerátu,ale jiný alfista,co má giuliettu mi řekl to,že se mění i tuhost podvozku v rámci DNA - ale to jde absolutně mimo mě, vůbec nevím že by něco takového mini Jůlie měla. Asi to hlavně spíš budu muset projet. Což už bych asi měl nějak řešit, protože sem dostal nabídku a jestě na to neodepsal...už přes týden :D - ale samotného mě zajímá ten rozdíl no

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od George.KHE » 5.11.2020, čtv 18:40

Určitě si Giuliettu projeď a uvidíš, jak ti bude sedět a zjistíš aspoň chování i toho TCT. Já za sebe můžu říct, že než naftovou Giulii, tak to radši Giuliettu QV. Co se týče převodovky, osobně jsem s ní neměl problém. Jak psal Sunic, tak při studeném motoru a pozvolném rozjezdu opravdu vytočí motor někam nad 3 tis otáček, ale v takových případech jsem vždycky řadil pod volantem na další stupeň. Spotřeba bude záležet hodně od stylu jízdy a od toho jak se často pohybuješ ve městě v kolonách. Spotřebu jsem nějak neřešil, ale dokázal jsem s ní jezdit kombinovaně i za 9. Samo, že záleží jak tomu často šlapeš a kolik času strávíš popojížděním po městě. Co se týče komfortu, tak mně nastavení podvozku vyhovovalo. Určitě není tvrdá, ale měl jsem jí na 17". Co se týče nastavení tuhosti tlumičů, tak žádná Giulietta neměla aktivní tlumení. To si někdo plete s Mitem QV (v prvních ročnících pro některé trhy za příplatek).
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Nofofr
Pozorovatel

Příspěvky: 474
Registrován: 28.8.2015, pát 21:06
Bydliště: Štětí

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Nofofr » 6.11.2020, pát 09:54

Ano nastaveni tlumičů to nemá. Plno lidí to tvrdí kvůli tomu, že když přepínají jízdní režimy tak tam jsou nakreslené 🤣😁
Alfa Romeo Giulietta Qv 280hp
exAlfa Romeo 147 1.9 88kw 5dv 2009 pracovní
exAlfa Romeo 159 1,9jtdm 16v DPF & EGR off by Cendler swirl off
ex Alfa Romeo 156 1,9jtd 85Kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

Příspěvek od Hampice » 6.11.2020, pát 10:33

sunic píše: 29.8.2020, sob 11:31 Čau alfisti. Mám dotaz ohledně té své. Nevím jestli je to nějaké nastavení už výroby, ale teď v posledních dnech jsem si všiml, že když jedu nějaké hodně prudké serpentiny a prudce zatočím hodně do rejdu volantem, tak na mě začne pískat nějaká signalizace. Nikde to nic nepíše, jen to prostě v době prudkého zatáčení píská. Auto jinak jede úplně normálně, změny žádný nepozoruju. Může to být třeba nějaká signalizace, že auto ztrácí přilnavost? Ale nějakou ztrátu přilnavosti, že by auto šlo do smyku jsem nepozoroval. Prostě je jen nepříjemný, že když kroutíte zatáčku, tak to na vás začne pískat. Jet s tím někde na okruh, tak asi pískám pořád :-D. Ok, říkám si nějaká fíčurka ať se krotím, ale dělá to i režimu Dynamic, kde bych to teda čekal spíš vypnutý. Dík za názory. P.
Hele a nevozíš něco na sedačce spolujezdce? Mohla by to totiž být signalizace nezapnutého pásu. Ty deky v sedáku jsou dost citlivé a pokud si uvědomuji, kontrolka je nahoře u zrcátka, mimo zorné pole, takže by sis ji ani nevšiml
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů