Giulietta - tuning

Odpovědět
zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od zmulin » 26.3.2015, čtv 14:16

Bych v tom moc zádrhel nehledal.Dyk i oblbovací krabička od Novitecu jde na 195koní tušim
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Franik » 20.5.2016, pát 09:05

Jelikož zde nejdou zakládat nový témata dám to sem. Myslím že pro Giulietáře je to šikovný nápad z Itálie. Jelikož přístup ke vzduch filtru je dle serv. manuálu vyndejte motor z vozu.
dvířka na vzduch filtr..jpg
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 379
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Venca.P » 20.5.2016, pát 19:06

Mně přišel přístup k vzduchovému filtru docela v pohodě. Sundat oba spodní kryty, když to člověk dělá s olejem a paráda.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Franik » 20.5.2016, pát 19:14

To jo, ale těch šroubů. Takto sundáš jeden, pak 3 šroubky a jseš u vzducháče. Zaklopíš a zas jedeš. Skoro všude je přístup ke vzducháči OK (myslím jinde mimo koncern Fiat) U Giu dají filtr zespoda, a navíc musíš sundat tři kryty aby jsi vymněnil kapaliny. A navíc vždy musíš sundat všechny.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Jarouš01 » 20.5.2016, pát 20:35

Kolik těch deklů zespod máš? Já mám na Giu teda 2. Velký má šroubků teda hafo, taky drží celý spodek nárazníku. A na výměnu vzducháče stačí dát dolů jen ten velký.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Franik » 20.5.2016, pát 20:48

dva dole a jeden z podběhu na oil filtr. Vzduchový musí uplně ten přední. vypustit olej 1., sundat filtr oil 2., a vzduch 3.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Jarouš01 » 20.5.2016, pát 20:55

Aha, protože MAIR má oleják luxusně přístupný zhora pod trubkou sání k turbu. :D Nicméně jsem viděl, že na Dodge DART se stejným motorem jsou ve spodním krytu "vrátka" fixnuté na jeden šroub a po jejich otevření máš přístup k vypoušťáku celkem v pohodě. V rámci příští výměny oleje udělám upgrade zadního krytu a bude po starosti. Místo vzucháče půjde KN vložka, takže frekvence sundávaní velkého krytu se sníží.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Petulin940 » 26.5.2016, čtv 19:19

Zdravím,zeptal bych se majitelů benzínových Giuliet zda mají či uvažují o schváleném laděném výfuku.Laškuji s myšlenkou na Supersprinta - jednolauf (nechci kupovat nový zadní difuzor),není zrovna nejlevnější....ale synek měl kdysi na Fiat Bravo 1.4 s dvojkoncovkou a byl to skvělý zvuk.
Přílohy
koncový díl Supersprint.JPG
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Jarouš01 » 26.5.2016, čtv 20:33

Taky jsem o tom uvažoval, ale po vyslechnutí několika "laďáků" u MAIR na youtube mě to zatím přešlo. Počkám, jak dlouho vydrží originál a uvidíme. Každopádně pokud do toho půjdu, tak někde seženu dvoulauf z QV a ten plastový difuzor je sranda za pár kaček. Nedávno ho někdo nabízel na aukru za 1000,-
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

mv_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Registrován: 22.12.2014, pon 09:43
Bydliště: Rathova Středozem

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od mv_cz » 27.5.2016, pát 10:09

Včera nás zrovna předjelo nějaký čuně (nevim, kam ve městě tak spěchal, že na 50ce v křižovatce musel všechny předjet odbočovacim pruhem) v černé giu. Vzadu měl právě ten origo difuzor (z QV nebo možná i z 2.0 jtdm, tam jsou taky dvě koncovky) no a v každý díře byla dvojitá koncovka výfuku, takže to vypadalo fakticky strašně :roll:
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)

Vincenzo

Příspěvky: 46
Registrován: 26.3.2013, úte 10:32
Bydliště: Plzeň

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Vincenzo » 27.5.2016, pát 13:17

Ahoj, já jsem si loni pořídil tohle: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :6344.html
Mám 1.4TB (88kW), takže jsem kupoval i nový difuzor. Zvuk je pro mě akorát - neřve to, ale zase to není tichý. Když stojíš za autem, tak si jen hluboce bublá a když jí dáš, tak to "řve" tak akorát - z pozice řidiče je to nepatrně hlučnější než série a zvenku decentní bublání/"řev". Doteď si stěžovala jen ségra když seděla vzadu, že to je hlučnější, ale jinak nikdo. Já bych to tak tragicky neviděl.. :-D
Přílohy
1234.jpg
Alfa Romeo Giulietta 1.4T 88kW 120k - r.v. 2010
Alfa Romeo GTV6 2.5 - r.v. 1984

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4029
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Adamsquare » 27.5.2016, pát 15:27

Po delší době zas krásný AR kola :smt023
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Vincenzo

Příspěvky: 46
Registrován: 26.3.2013, úte 10:32
Bydliště: Plzeň

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Vincenzo » 30.5.2016, pon 10:31

Adamsquare píše:Po delší době zas krásný AR kola :smt023
díky :D
Alfa Romeo Giulietta 1.4T 88kW 120k - r.v. 2010
Alfa Romeo GTV6 2.5 - r.v. 1984

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Jarouš01 » 9.3.2017, čtv 17:52

Pánové, má někdo na autě, případně má zkušenosti z tlumiči KONI FSD ?

https://tuning.autodoplnky.cz/tlumice-k ... s559172009 třeba tady
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

Petulin940
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 387
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Petulin940 » 25.9.2017, pon 17:36

Už delší dobu špekuluji,zda by se nedalo "přeprogramovat" tlačítko na volantu - to které má aktivovat hlasové ovládání (úplně vlevo ) na ovladač dálkových světel.Vysvětlím proč.Stávající zapínání dálkových světel páčkou mi moc nevyhovuje.Zapnutí jakž takž ujde,ale vypnutí dálkových světel -většinou konané pod časovým stresem (abych dlouho nečadil protijedoucímu do hlavy)mi někdy vychází tak,že drcnu do páčky lehce i dopředu a výsledek je takový,že si připadám jak magor,protože sepnu i většinou i pravý blinkr na změnu pruhu. :-) .Domnívám se,že kdyby se to dalo přehodit,fungovalo by to dokonale - tlačíko je JEN spínač ! Jde to takto upravit? Nemá to někdo udělané?
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od JirCa » 25.9.2017, pon 18:47

Teoreticky by to udělat nějak šlo tlačítko jako tlačítko ale obávám se že prakticky to nepůjde. Neviděl jsem elektro schémata ale páka světel půjde do body computeru a tlačítka na volantu půjdou přímo do rádia, nevěřím že bude propojené rádio s body, max body sepne napájení pro rádio, ale můžu se mýlit. :smt020
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od JirCa » 27.10.2017, pát 19:11

Je libo Giuliettu ve stylu Giulie QV :D

Obrázek
imageupload
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Jarouš01 » 27.10.2017, pát 19:48

OMFG..:-D
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od hno3 » 28.10.2017, sob 08:46

hlavně že to má obutý do protisměru :smt044
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

gixxer
Nováček

Příspěvky: 200
Registrován: 28.2.2013, čtv 13:39

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od gixxer » 28.10.2017, sob 11:19

Honzus píše: 6.4.2014, ned 21:56 Tak jsem nakonec pořídil turbíny 15 paprsků, už si kupuju do zásoby náplasti na klouby na rukách, až to budu mejt :-) jinak umejt to už musim

Pneu Pirelli P Zero Nero GT - první pocity po přezutí ze zmních jsou takové, že řízení je o 50 % přesnější a má o 50 % rychlejší odezvu


Obrázek

Nekupuj žádný náplasti na klouby, ale kup si alu clear :-) je to jedinej čistič, u kterýho stačí nastříkat, opláchnout proudem vody nebo vapkou a máš je jak nový :-) kdysi jsem kupoval snad milion čističů a měl jsem bílý kola, u všech jsem musel mechanicky čistit a pak jsem koupil tohle a dodnes nepoužívám nic jinýho ...... nastříkáš, spláchneš proudem vody a jedeš ;-) je to hodně silná chemie a nepoškozuje to lak, ani když je to sprejem. Jediný na co to nesmíš dát, je hliník a leštěnej hliník - udělá to mapy ;-) ..... od tý doby, mi vyčištění kol - jakýhkoliv, trvá max 5 minut :-) .......


http://www.aluclear.cz/
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF

Bloom
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Registrován: 5.7.2012, čtv 00:46

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Bloom » 17.12.2017, ned 16:13

Tak když už mi moje Giulietta žere 11 litrů na 17tkách, tak na léto chci koupit 18", tím už není co pokazit...

Vybírám z těchto dvou:

1.) http://www.rsw-alu-kola.cz/cz-detail-79 ... steni.html

2.) http://www.wsp-italy.cz/katalog/alfa-romeo/romeo

Které z nich by jste volili vy? Firmu WSP Italy už tu na fóru spousta lidí zmiňovalo, ale jaké je zkušenost? Jsou kola kvalitní? Popřípadě zda objednání a doručení proběhlo OK atd...
Alfa Romeo 159 SportWagon 2.4 JTDm, r. v. 2006
Alfa Romeo Giulietta 1.4T MultiAir TCT, r. v. 2016

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Franik » 17.12.2017, ned 17:36

šel bych do klasiky WSP turbíny v černé. Tedy možnost 1 ale od WSP nebo original který budou nejspíš jinde pevnostně.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Bloom
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Registrován: 5.7.2012, čtv 00:46

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Bloom » 21.12.2017, čtv 20:29

WSP dělají klasické "turbíny" tzn. možnost 1 pouze v 17", což nechci. Jinak je tu teda někdo, kdo dokáže říct objektivní názor na kola této značky?
Alfa Romeo 159 SportWagon 2.4 JTDm, r. v. 2006
Alfa Romeo Giulietta 1.4T MultiAir TCT, r. v. 2016

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od Kubas » 21.12.2017, čtv 21:16

jezdí tu na nich kdekdo a myslím žádné stížnosti nebyly....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

lubo
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Registrován: 16.5.2009, sob 16:31
Bydliště: Most

Re: Giulietta - tuning

Příspěvek od lubo » 23.12.2017, sob 12:27

Měl jsem je na 159 a to 19" a na Giuliettě v 18" a bez problémů. Srovnatelná kvalita s originálem. http://www.wsp-italy.cz/
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Franik a 4 hosti