Giulietta emisie 2.0jtdm

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 17.6.2019, pon 16:51

Ahojte blizi sa mi stk a emisna a nejak s auta nemam pocit ze to dopadne dobre vyfuky su cierne aj kufor a naraznik byva od sazde, myslim ze to nieje ok...auto malo vadne turbo bol olej v airboxe turbo je po repase nova vaha spotreba je 6,3 litra co je fajn, dpf tam je nevyzera ze by bolo vykuchane alebo nieco podobne auto nehlasi ziadne chyby ziaden nudzak ziaden piskot od turba...olej sa tiez nejak nestraca... Len nechapem tomu bordelu...moze byt trebars nacipovana??? Alebo ??? Nemate niekto tento motor? Mavate auto a vyfuky ciste ? Na bielej je to dost vidiet :partyman:

kostel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 90
Registrován: 5.4.2019, pát 17:33
Bydliště: Nemotice

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od kostel » 17.6.2019, pon 17:27

Nedávno jsem i odepisoval místnímu členovi na stejný dotaz.

Já mám výfuky pohledově i na otěr čisté, měl jsem i sundanou jednu koncovku a zkoušel ji čistit docela silnou chemii a žádný bordel nestekl. :smt102
Giulietta Sportiva 2.0JTDm 125kW (2011)

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 17.6.2019, pon 19:45

kostel píše: 17.6.2019, pon 17:27 Nedávno jsem i odepisoval místnímu členovi na stejný dotaz.

Já mám výfuky pohledově i na otěr čisté, měl jsem i sundanou jednu koncovku a zkoušel ji čistit docela silnou chemii a žádný bordel nestekl. :smt102
Takze to asi v mojom pripade nebude normalne... 🤔

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Petr147 » 17.6.2019, pon 19:54

Domluv se s někým, ať jede za tebou v autě, zavolejte si a zjisti za jakých podmínek to dělá

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 17.6.2019, pon 20:20

Petr147 píše: 17.6.2019, pon 19:54 Domluv se s někým, ať jede za tebou v autě, zavolejte si a zjisti za jakých podmínek to dělá
. No najviac pri plnom plyne a v rezime d... 😐 pri nejakej konstantnej rýchlosti ok...

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 17.6.2019, pon 20:57

koukám že jsi vedle psal že ti to za studena škube.. Tak EGR bych viděl jako hlavního podezřelého..
Jinak jestli máš od sazí i nárazník a kufr tak to bude hulit dost, na emise bych s tím asi nešel :)

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 17.6.2019, pon 21:02

tydytek píše: 17.6.2019, pon 20:57 koukám že jsi vedle psal že ti to za studena škube.. Tak EGR bych viděl jako hlavního podezřelého..
Jinak jestli máš od sazí i nárazník a kufr tak to bude hulit dost, na emise bych s tím asi nešel :)
ahoj to šklbe tatkova 1,6ka...moj 2liter nešklbe ale sadze mam až po kufor...ten 1,6jtdm ma vyfuk ako nový...tiez giulietta. :D

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 17.6.2019, pon 22:14

aha, tak to jsem si nevšimnul.. Každopádně by to chtělo diagnostiku a kouknout jaký hodnoty dává váha vzduchu, kolik tlačí turbo, korekce vstřikovačů..
Jinak ti to jezdí normálně, nebo to třeba špatně reaguje na plyn, nebo něco jiného...?

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 17.6.2019, pon 22:42

tydytek píše: 17.6.2019, pon 22:14 aha, tak to jsem si nevšimnul.. Každopádně by to chtělo diagnostiku a kouknout jaký hodnoty dává váha vzduchu, kolik tlačí turbo, korekce vstřikovačů..
Jinak ti to jezdí normálně, nebo to třeba špatně reaguje na plyn, nebo něco jiného...?
vaha je myslím ok menil som medzi dvoma giu a ziadna zmena....turbo je 20tisic po repase...ale viem to vsetko pozriet cez ecuscan len ja osobne s toho moc nevyčítam...pripadne to sem mozem hodit len pri akých otačkach? za jazdy alebo na volnobeh? pri probleme vstrekov by nebola vyssia spotreba? auto jazdi podla mna normalne,ziadne sklbanie alebo zle reakcie vykon super dokonca ja jazdim vacsinou len v normalnom rezime v dynamic mi pride az moc zivy na to co jazdim len sem tam...ziadne chyby akurat cez zimu niekedy vypisovaalo nizku hladinu oleja a olej bol ale to uz tu riesili viaceri.... len tie sadze mi nejdu do hlavy a kedze sa blizi emisna musim s tym pohnut... :partyman:

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 17.6.2019, pon 23:33

tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.

Sparco77

Příspěvky: 12
Registrován: 11.2.2013, pon 18:56

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Sparco77 » 18.6.2019, úte 00:44

Ja jsem mel Giuliettu ve stejne motorizaci a ackoliv byla nachipovana, podotykam ze firmou, zadnym garaz majstrem, koncovky byly ciste, videl bych to na DPF. Zjisti, jestli tam opravdu je a pres diagnostiku se da podivat, na kolik je zaplneny a da se pres ni i nucene tzv. vypalit. Ten EGR ventil bych nevidel jako pricinu, mam s nim problemy ted na 159 a koncovky jsou stale ciste i kdyz je nachipovana.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 18.6.2019, úte 09:46

tydytek píše: 17.6.2019, pon 23:33 tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.
. Skusim to dnes poriesit a hodit sem hodnoty

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 18.6.2019, úte 09:49

Sparco77 píše: 18.6.2019, úte 00:44 Ja jsem mel Giuliettu ve stejne motorizaci a ackoliv byla nachipovana, podotykam ze firmou, zadnym garaz majstrem, koncovky byly ciste, videl bych to na DPF. Zjisti, jestli tam opravdu je a pres diagnostiku se da podivat, na kolik je zaplneny a da se pres ni i nucene tzv. vypalit. Ten EGR ventil bych nevidel jako pricinu, mam s nim problemy ted na 159 a koncovky jsou stale ciste i kdyz je nachipovana.

Dpf tam fyzicky je co som pozeral nevyzera ze by s nim niekto manipuloval...ked to rozoberaju musia to vyrezat tusim a zvarat vyzera nedotknute...cez ecuscan ukaze aj zanesenie aj kolko sa vypaluje kedy bola posledna regeneracia a tak...ale dnes to pripojim a mozem upresnit...nutenu regeneraciu som nikdy nespustal neviem co je to dobre alebo nie ?🤔

Sparco77

Příspěvky: 12
Registrován: 11.2.2013, pon 18:56

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Sparco77 » 18.6.2019, úte 15:48

Hele, pokud zjistis zaneseni vic jak 70%, urcite bych ho nechal nucene vypalit. Ale rikam, je divny, ze mas spinavy i zadni naraznik, to uz je celkem extrem, pokud by to bylo chipem, musel by byt hooodne zpraseny. Ale spis bych videl pricinu jinde. Je otazka, jestli to huli vylozene pri plynu na podlaze a tak, je toho fakt hodne.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.

Sparco77

Příspěvky: 12
Registrován: 11.2.2013, pon 18:56

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Sparco77 » 18.6.2019, úte 15:50

A toho nuceneho vypaleni, se vubec bat nemusis, bez se projet ale nekam na samotu, at si nerozezlis sousedy😂
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 18.6.2019, úte 16:07

Sparco77 píše: 18.6.2019, úte 15:48 Hele, pokud zjistis zaneseni vic jak 70%, urcite bych ho nechal nucene vypalit. Ale rikam, je divny, ze mas spinavy i zadni naraznik, to uz je celkem extrem, pokud by to bylo chipem, musel by byt hooodne zpraseny. Ale spis bych videl pricinu jinde. Je otazka, jestli to huli vylozene pri plynu na podlaze a tak, je toho fakt hodne.
Dnes siel kolega s prace zamnov volali sme si a skusali takze zadymela pri starte potom prve metre pod plynom ked sa zohriala trosku prestala dokonca nedymena ani pri podlahe ked som vyradil a pridal jej hned zacala...dnes spravim diagnostiku za jazdy s bratom vecer a pozriem dpf a pre istotu skontrolujem olej 😉

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Ladis » 18.6.2019, úte 18:42

Tak může být DPF klidně prasklé i uvnitř.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 18.6.2019, úte 20:18

I kdyby tam to DPF nebylo vůbec, tak to určitě nesmí hulit tak že jsou saze i na kufru.
Jinak na vynucenou regeneraci DPFka se vykašli, to se používá jen jako nouzovka když už to auto nejede. Pokud tam bude nad 70 % zanesení tak to znamená jen to, že se to brzo začne vypalovat normálně během jízdy.

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 18.6.2019, úte 20:35

tydytek píše: 17.6.2019, pon 23:33 tak pro začátek můžeš nalogovat množství a tlak vzduchu, oboje jak požadovanou tak reálnou hodnotu. Na trojku nebo čtyřku od 2 do 4 tis. otáček.
ahoj takze dnes s fiatecuscan
pri 2000 na 3ke vstreky -021,-032,-0,06,061 real mnozstvo vzduch 325,5 teoreticke 324 real tlak turba 1073 teoreticke 1067
pri 2500 na vstreky -048,023,014,010 real mnozstvo vzduch 639,5 teoreticke 816 real tlak turba 1437 teoreticke 1421
pri 3000 na vstreky -062,066,-003,-008 real mnozstvo vzduch 634 teoreticke 601 real tlak turba 1730 teoreticke 1683

snad dobre popisal rychlost a otacky lebo som to fotil a nejak sa v tom doma neviem vysomáriť... :smt021

horsie je to s dpf stav pise :normalne zanesenie, zanesenie 96percent, doba procesu regeneraci 0,000percent, stav nutenej regeneracie-obecna chyba,poček km od poslednych piatich regeneracii 598.... chcel som pustit nutenu regeneraciu, status neznamy nespusti sa...teplota filtra bola 220...takze ja uz ani neviem ci tam to dpf naozaj je alebo co :D :D :D potom mi skapal notas ...takze budem badat ked ho ozivym...

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 18.6.2019, úte 20:48

Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.

Sparco77

Příspěvky: 12
Registrován: 11.2.2013, pon 18:56

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od Sparco77 » 19.6.2019, stř 00:15

Ja bych sel v prvni rade po DPFku a mozna jestli to neni blbe chiple.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm Ti-Černá perla
EX-Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm TCT-rosso competezione
EX-Alfa Romeo 147 R.I.P.

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 19.6.2019, stř 08:13

tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.

skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 19.6.2019, stř 08:17

Sparco77 píše: 19.6.2019, stř 00:15 Ja bych sel v prvni rade po DPFku a mozna jestli to neni blbe chiple.

este ma napadlo či tam nemoze byt olej s turba v koncovom tlmici alebo tak...turbo bolo repasovane...a pred tým bol olej v aiboxe...intercoler bol cistý tak neviem...ze by to flusalo s výfuku len...vsetko sa zda byt ok...to dpf tam je...a auto ide podla mna velmi dobre oproti 1,6jtdm riadny rozdiel...keby je dpf poskodene upchate nebolo by to auto proste pridusene? neslo by padalo do nudzaku....ja nemam žiadne chyby len sadze...tak neviem skusim to logovanie cez ecuscan

tydytek
Nováček

Příspěvky: 186
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od tydytek » 19.6.2019, stř 09:39

br4nik píše: 19.6.2019, stř 08:13
tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.

skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?

Jo, za jízdy, plnej kotel na trojku. Proste zapni logování, jeď se projet a pak to sem hoď.

br4nik

Příspěvky: 38
Registrován: 21.6.2013, pát 17:30

Re: Giulietta emisie 2.0jtdm

Příspěvek od br4nik » 19.6.2019, stř 19:27

tydytek píše: 19.6.2019, stř 09:39
br4nik píše: 19.6.2019, stř 08:13
tydytek píše: 18.6.2019, úte 20:48 Tak vstřiky vypadaj v pohodě. Jinak ty hodnoty vzduchu jsem myslel pod plným plynem, to jsem asi nenapsal..
Pokud máš MES na noťasu tak nejlepší je zapnout logování, je to tuším na záložce s grafem. Pak můžeš hodit to csv sem.
Tu nucenou regeneraci neřeš, při těchhle hodnotách se to za chvíli vypáli samo. Stejně bys tím nic nevyřešil.
Jestli tam to DPFko je by jsi mohl kouknout akorát na diferenciální tlak, na volnoběh by tam měly být nižší hodnoty než v otáčkách. Bez DPF by se ty hodnoty asi moc neměnily.

skúsim to logovanie teda dnes...treba to tiež počas jazdy?

Jo, za jízdy, plnej kotel na trojku. Proste zapni logování, jeď se projet a pak to sem hoď.
2.0 jtdm giulietta 2.csv
(58.02 KiB) Staženo 99 x
2,0jtdm giulietta.csv
(67.69 KiB) Staženo 92 x
snaď to bude použitelné :partyman:

Odpovědět

Zpět na „JTDm2 (1.6 a 2.0)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů