Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Vida..sice ne uplne souhlasim s tin co o 3er napsali ale budiz. Yop povedomi dela hodne, nicmene at se nam to libi nebo ne tak si za to z velky casti automobilka muze sama rekneme dlouhodobou liknavosti. Hold znicit si povest trva chvili...narovnani povesti je nasobne delsi, a bohuzel AR toho pro narovnani aktualne moc nedela. Minimalme v tom nasem malym rybnicku.
Kazdopadne chapu radost z auta. Ridit nudny auto je za trest ;)
Kazdopadne chapu radost z auta. Ridit nudny auto je za trest ;)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6941
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Dle posledních informací, hodlá FCA zainvestovat 1,1 miliardy dolarů, aby mohla spustit výrobu Alfy Romeo Tonale a nového Fiatu Panda. Obě auta budou disponovat hybridní technologií pohonu. V Pomiglianu se již připravují výrobní prostory. Dávám sem částečný printscreen z našeho firemního newsletteru
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
díky.... tak hlavně aby to bylo vrámci aktuální dekády ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No je to velky bizar https://www.acea.be/press-releases/arti ... ly-and-8.4 Alfa jde do kopru a Lancia prodala mezirocne dvakrat vic aut... to ty Ypsilonky rozdavaji????
Jinak nejaky pokles je jedna vec, ale ja hlavne nejak nevidim ze vy FCA melo nejaky plan co s tim..... co Tonale? To melo byt v seriove podobe predstaveno na konci roku a do vyroby ve 2020 ne?
Jinak nejaky pokles je jedna vec, ale ja hlavne nejak nevidim ze vy FCA melo nejaky plan co s tim..... co Tonale? To melo byt v seriove podobe predstaveno na konci roku a do vyroby ve 2020 ne?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ten propad AR je až neuvěřitelný... To je jen Giulia/Stelvio nebo tam dalo takovou ránu třeba ukončení MiTa nebo omezení Giulietty?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Je to smutný, ale naprosto logický. Po nakrmení omezené poptávky po novém modelu ze strany pravověrných Alfistů a několika málo dalších podivínů muselo dojít k poklesu. Prakticky bez marketingu, navíc v dnešní době uživatelů, kterým stačí pouhý přesun do cíle, mě nenapadá kdo další by si to ještě měl koupit. I kdyby byl další nový model, bude to dost podobná vlna "nahoru a dolu". Segment menšího SUV může přilákat pár zvědavých extravagantních paniček ale bez masivní reklamy to stejně zase budou jen symbolický čísla. Beztak se celej automobilovej průmysl řítí do pjerdole, tak co. Jestli nakonec Alfa Romeo skončí, tak to bude prostě jen o pár let dřív než s výrobou klasických aut skončí i ostatní automobilky, což se prostě blíží.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ano to je pravda.... na precpanych a hlidanych silnicich je opravdu skoro jedno, v cem kdo jede.... lidi pak logicky vic daji na asistenty a cingrlatka nez na podvozek a motor.... a presun k elektromobilite to zazdi uplne....
Harous: Giulia je prodejne uplne KO, Stelvio se jakztakz drzi.... Mito uz se myslim neprodavalo vloni.... a Giuliettu od pulky lonskeho roku kdy osekali nabidku na T-Jet a 1.6 naftu nikdo nechce....
Harous: Giulia je prodejne uplne KO, Stelvio se jakztakz drzi.... Mito uz se myslim neprodavalo vloni.... a Giuliettu od pulky lonskeho roku kdy osekali nabidku na T-Jet a 1.6 naftu nikdo nechce....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Řekl bych, že podíl běžných uživatelů vs. fandů do řízení se zas tak moc nezměnil. Jen prostě dříve bylo „in“ vlastnit sportovně střižené kupé/sedan/kombi, která se tím pádem mnohem lépe prodávala, zatímco poslední roky roli auta na dojem plní především SUV a crossovery. Alfa sice po mnoha letech s SUV také přišla, ale za tu dobu se již etablovali jiní a prodeje pak holt podle toho vypadají. Nulový marketing podpořený mizernou servisní sítí je pak jen třešničkou na dortu.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Správně má být višničkou. Protože kyselá višnička na dortu tvrdí muziku a podrtrhne zážitek ze sladkého dortu. Třešnička se tam dostala zkomoleným překladem v dávné minulosti, protože v němčině i francouzštině mají stejné slovo pro třešeň a višeň.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono i kdyby meli marketing nevim jaky, tak co by meli promovat? 2 modely, ktere vyrabi? A co je na tech autech nejaky "wow efekt", ktery by zaujal i cloveka, ktery by normalne o AR neuvazoval? Kdyz to nezaujaty (spis skepticky) clovek srovna s D3, tak neni nic v cem by to bylo lepsi ani tam neni nic, co by to auto natolik odlisovalo, aby to zaujalo. Stelvio je stejne bezpohlavni velka krabice jako cokoliv jinyho (stejne jako bude Tonale), jen to ma vepredu scudetto, sedany se moc neprodavaji vseobecne a na to, ze "projedes zatacku o neco lip" nikoho neutahnes... Neni maly auto, neni nizsi stredni trida (teda je, ale...), neni kupe, neni spider, neni supersport. Se podivejte na novou Corvettu. Udelali atraktivni design (ktery by Italove udelali jeste daleko lepsi), dali silny motor doprostred, nastavili nizkou cenu a jde to na odbyt lip nez koblihy z Penamu.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
AR postrada pevne kontinual i portfolio..jak aut tak klientu. Proste to co ma D3, VW (jako koncern) atd.
Priklad...jako mladej sem mel fiata, jezdim do servisu, prochazim showroom..vidim AR, vidim Masse..rostu..vydelavam..zustavam v koncernu, jen se posouvam ve znacce.
Pripadne rostu ale hold nevydelavam tolik (a nebo proste jen vyssi ceny nejsem ochoten za auto dat) tak zustavam u fiatu protoze maj kombi/mpv atd...
Asi takhle bych si to predstavoval, ale to s ukoncenim ruznych modelu bez nastupcu a s turbolencema mimulejch 20 let bohuzel nyni neni realny. Osobne si myslim ze by si meli ujasnit kde ktera znacka ma bejt, podle toho resit portfolio i vcetne sdileni dilu napric celym koncernem a nastavit na to marketing a budovat jmeno..
Nic takovyho bohuzel nevidim. Takze podle me AR nema jak si vychovat svoje "verne"
Priklad...jako mladej sem mel fiata, jezdim do servisu, prochazim showroom..vidim AR, vidim Masse..rostu..vydelavam..zustavam v koncernu, jen se posouvam ve znacce.
Pripadne rostu ale hold nevydelavam tolik (a nebo proste jen vyssi ceny nejsem ochoten za auto dat) tak zustavam u fiatu protoze maj kombi/mpv atd...
Asi takhle bych si to predstavoval, ale to s ukoncenim ruznych modelu bez nastupcu a s turbolencema mimulejch 20 let bohuzel nyni neni realny. Osobne si myslim ze by si meli ujasnit kde ktera znacka ma bejt, podle toho resit portfolio i vcetne sdileni dilu napric celym koncernem a nastavit na to marketing a budovat jmeno..
Nic takovyho bohuzel nevidim. Takze podle me AR nema jak si vychovat svoje "verne"
Naposledy upravil(a) Bull.et dne 18.9.2019, stř 17:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak AR přeci není jediná značka která vyrábí auta s orientací na řidiče. Ten obchodní neúspěch na tohle nejde házet. Problém vidím v tom, že chybí kontinuita od 159. Být mezi současnou Giulií a koncem 159 nějaký model střední třídy tak věřím, že prodeje dnes tak smutný nebudou. Ona se ta ztracená pozice těžce získává zpět.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To je přesně ono. MiTo bylo nejvíc konkurentem Puntu a Ypsilonce, Giulietta Bravu a Deltě...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak ta marketingová podpora neni jen o reklamě, to že
ja jsem si navod v Češtině na benzínovou verzi stáhl a nechal vytisknout a svázat sám za nějakých 800,- protože po půlroce čekání jsem opět dostal verzi pro diesely s tím, že na benziny prostě není je sice vtipný, ale normální spotřebitel tohle přece dělat nebude.
A třeba kdysi objektivní Vaculík je dneska hrubě neobjektivní hlavně proto, že ho škodovka zasypava technickými informacemi a dělá z něj ultraodborníka do nejmenšího detailu. U AR se člověk nedostane ani k základním informacím pokud si je sám nevyhleda někde na netu... A tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Teď třeba kámoš byl na nějakým BMW driving eventu. Mercedes to dělá, Porsche to dělá, ona i Alfa to dělá, ale tady v ČR se na to z vysoka sere...
ja jsem si navod v Češtině na benzínovou verzi stáhl a nechal vytisknout a svázat sám za nějakých 800,- protože po půlroce čekání jsem opět dostal verzi pro diesely s tím, že na benziny prostě není je sice vtipný, ale normální spotřebitel tohle přece dělat nebude.
A třeba kdysi objektivní Vaculík je dneska hrubě neobjektivní hlavně proto, že ho škodovka zasypava technickými informacemi a dělá z něj ultraodborníka do nejmenšího detailu. U AR se člověk nedostane ani k základním informacím pokud si je sám nevyhleda někde na netu... A tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Teď třeba kámoš byl na nějakým BMW driving eventu. Mercedes to dělá, Porsche to dělá, ona i Alfa to dělá, ale tady v ČR se na to z vysoka sere...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak dostupnost tisteneho manualu nebude uplne rozhodujicim kriteriem pro nakup, spis to dokresluje pristup k zakaznikovi. Porad si myslim, ze to chce zacit delat neco jinak a ne vyrobit "kopii" BMW 3 nebo Q5, chtit za to stejny penize a pak se divit, proc se to neprodava.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To byl samozřejmě jenom jeden z příkladů dokládající jak moc je to zázemí tragický. Kamarád co si nakonec koupil Giulii v DE čekal 2 hodiny, než si ho na Kladně všimli. Jenom další příklad... na to bych snad neměl nervy ani já. A pak treba myho tátu odvezou s omluvou 40km až domů z Volvo servisu, protože už nemají k dispozici náhradní auto. Samozřejmě až bude jeho auto opravené, tak ho zase vyzvednou. Myslím ze tyhle maličkosti dělají pověst a mají na prodeje trochu vliv...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa se neprodává po celé Evropě, kvalitu českého zastoupení bych do toho netahal.... Nedovedu si představit že by tak debilní podpora a servis byl i jinde v Evropě - to by to už dávno muselo zkrachovat.... myslím že české zastoupení je extrémně debilní i na poměry AR....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
A jak dopadl slavný Aspirit v Praze ve Vrbovce? "Prodejce" italských motorek? Dnes to má Rakušan Faber v Brně.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kubass: no obávám se, že to ani jinde není o moc lepší... právě v tom Německu mu opravovali auto po sražení srnky a posílal mi pak video jak tam chyběly šrouby, některý konektory byly nezapojený, takže mu na palubce svítilo x kontrolek, něco snad bylo i ulámaný, kdybych to neviděl na videu, tak mu to snad ani nevěřím, že mu takhle v Německu předali auto po opravě.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Možná tam měli nějaké Čechy/Poláky na praxi? (z toho co jsem zaslechl tak v Polských autorizácích je to taky bída).
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Spíš Turky nebo nějaký inženýry z Afriky
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já tomu furt odmítám uvěřit že i jinde by servis byl tak špatný jak u nás.... to by ty prodeje musely být opravdu v řádu stovek kusů a ne těch pár tisíc měsíčně :-) osobní zkušenost mám s jediným showroomem v cizině kde jsem opravdu něco chtěl a něco řešil a byli tam naprosto OK.... no každopádně je to celé nějaké na depku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Je otázka jak dlouho budou mít trpělivost akcionáři... Doufejme, že dlouho.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Majoritní akcionář, tedy EXOR rodiny Agnelli z toho jen dojí peníze.... působí to dojmem že chtějí ještě chvilku dojit a pak je jim úplně jedno, co bude dál.... viz prodej Magneti Marelli, kdy si snad 25% celé té prodejní ceny rovnou rozdělili na dividendách....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů