Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Nevěřím, najednou tu někdo obhajuje kombík To říkám od začátku, že to auto prostě chybí... udělat SW, tak jsem zpět u Alfy
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak jako, mě je to celkem u pr.ele, jelikož v tom vozim pořád vzduch, ale hromada lidí by to určitě uvítala
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
:-) už to tady dlouho nebylo.... :-) Nevím, asi bych taky o tom kombi uvažoval.... ale když reálně vidím kolik jezdí všude SUV a kolik pravých kombíků, tak si nejsem jistý jestli by to k něčemu bylo... Spíš by to fakt chtělo Giuliettu a menší crossover pod Stelviem a bylo by celkem vymalováno.... jestli k tomu udělají nějaké image-kupé/spider když 4C skončilo, to už by byl jen takový bonbónek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Kdo kupuje nejvíce nová auta? Firmy... a co kupují? SUV a limitní kupátka?
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
já to spíš beru tak že 3-er/5-er v kombíku jsem neviděl ani nepamatuju.... SUV od té značky vidím kvanta.... MB to samé, jen od Audi vídám kombíků furt dost.... ale to je jedno, to tady fakt nevyřešíme :-)
jinak tady třeba ohledně zisku Daimleru: http://www.auto.cz/daimleru-prudce-kles ... rum-127492 7,5mld. EUR.... čili o 2,5mld víc než FCA.... to mi nepřijde takový rozdíl....
jinak tady třeba ohledně zisku Daimleru: http://www.auto.cz/daimleru-prudce-kles ... rum-127492 7,5mld. EUR.... čili o 2,5mld víc než FCA.... to mi nepřijde takový rozdíl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak jistě, ale co je levnější na vývoj? nové SUV nebo kombík z hotového sedanu? Značka teď postrádá nástupce GIulietty a hlavně z ní odvozený crossover
Jinak velkým plusem pro Giulii SW by byl rozdíl v ceně, stále je to příplatek cca 20-30tis za SW vs. 200tis Kč za SUV
Jinak velkým plusem pro Giulii SW by byl rozdíl v ceně, stále je to příplatek cca 20-30tis za SW vs. 200tis Kč za SUV
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
no já zas mám pocit, že 3-er a 5-er pomalu jinak než v kombiku nevidim
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To jako jo, sedany uz jsou uplne mimo.... Ale na jeden kombik potkas 4 SUV.... Tak mi to pripada....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To už tady dlouho nebylo Je zajímavý jak si každej všímá něčeho jinýho nebo možná v různých regionech je jiná skladba vozovyho parku, kombik 3er ok ale poslední dvě generace 5er snad ani nevím jak kombik vypadá, vidam, resp. vsimam si, pouze sedanů...
SW Giulia - úplně jak kdyby si řekli, že Alfa Romeo prostě firemní auto nebude. Udělali jsme dostupnou 156, dostali to do pracek zaměstnanci, kteří se k tomu chovali jak k obyčejný konfekci a poškodilo to naše jméno, takže nic, podruhy už to neuděláme a Giulia bude pouze sedan, takže jen pro toho, kdo jí chce pro všechno jinýho než pro praktičnost
Ale další model by už přijít měl, aby to zase nevypadalo, že jsou na dalších 10 let v agónii...
SW Giulia - úplně jak kdyby si řekli, že Alfa Romeo prostě firemní auto nebude. Udělali jsme dostupnou 156, dostali to do pracek zaměstnanci, kteří se k tomu chovali jak k obyčejný konfekci a poškodilo to naše jméno, takže nic, podruhy už to neuděláme a Giulia bude pouze sedan, takže jen pro toho, kdo jí chce pro všechno jinýho než pro praktičnost
Ale další model by už přijít měl, aby to zase nevypadalo, že jsou na dalších 10 let v agónii...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Giulia je dostupnější než byla svýho času 156. A s kombíkem u 156 taky moc nespěchali, ten přišel o x let dýl než sedan ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
5 let? Jenže to byla jiná doba . Dnes je vše zrychlené
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jednak bych se asi v ramci teto diskuze zcela oprostil od zcela bezvyznamenho ceskeho-kombik preferujiciho trhu, a pak taky nevim, jestli by si zrovna firmy v Nemecku/Francii/Polsku/Anglii/Cesku atd rekly: "hele AR zacala vyrabet Giuliu kombi v cene pres mega. Pojdme se vykaslat na vsechny ty Octavie/Passaty/A4/i30 a jdeme do toho. Sice je to drazsi, nepraktictejsi, servisni sit je mensi, slevy nejsou takovy, ale za ty jizdni vlastnosti a design nam to pro ty nase obchodaky stoji"
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Článek ne úplně aktuální, ale rok 2015 není zase tak dávno.
http://www.autohit.cz/novinky/129239-ko ... -neskrtnou
Takže ve střední třídě kam Giulia patří byl podíl kombíků v Německu, ale i v Itálii 90%.
http://www.autohit.cz/novinky/129239-ko ... -neskrtnou
Takže ve střední třídě kam Giulia patří byl podíl kombíků v Německu, ale i v Itálii 90%.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono se staci podivat, jak vzrostl podil SUV od roku 2015... Ale asi neni debata o tom, ze kdyby AR nabidla Giulii SW, tak by prodala o par aut navic coz je asi pravedepodobny, ale co z toho? Navysilo by to prodeje o destiky tisic kusu? Silne pochybuju.
https://www.novinky.cz/ekonomika/496753 ... iardy.html - co by asi tak musela AR vyrabet a za kolik to prodavat, aby podobny tendry vyhravala.... A je jedno jestli konkuruje Octavii kombii nebo Golfu, Passatu, Opelu, Kii nebo Hynudai.. Do fleetu proste nema sanci s modelem jako je Giulia (i kdyby byl kombik). To by si max koupilo par vrcholovych manageru (a ty kombiky stejne vetsinou nechteji), ktery maji moznost si vybrat, ale urcite by to firmy nekupovaly masove jako auto pro cestaky...
https://www.novinky.cz/ekonomika/496753 ... iardy.html - co by asi tak musela AR vyrabet a za kolik to prodavat, aby podobny tendry vyhravala.... A je jedno jestli konkuruje Octavii kombii nebo Golfu, Passatu, Opelu, Kii nebo Hynudai.. Do fleetu proste nema sanci s modelem jako je Giulia (i kdyby byl kombik). To by si max koupilo par vrcholovych manageru (a ty kombiky stejne vetsinou nechteji), ktery maji moznost si vybrat, ale urcite by to firmy nekupovaly masove jako auto pro cestaky...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak 3-er touring běžně v EU jako služebák jezdí ne? proto dělají ty slabé naftové verze atd.... ale to je jedno.... ten kombík prostě na 99% nikdy nebude, takže vůbec nemá cenu ho řešit :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No uplne bezne si nejsem jistej jestli jezdi. V DE vidam spis Golfy, Passaty a sem tam Audi, ale i kdyby, tak tezko Hans, Gunter nebo Jean-Marie presedne do AR :-) Ale jak rikas, nema cenu ten kombik porad dokola resit.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
156 SW byl tři roky po uvedení sedanu a dle dobových statistik bylo kombi zejména v německu s 2.4 JTD oblíbená volba. sedan typicky zase s 2.0 TS. už tehdy mělo v DE to SW nadpoloviční podíl nad sedanem. je to samozřejmě už hodně dávno (do 2005).
AR určitě musela, nebo alespon doufám, vyjít z marketingových výzkumů, aby si tu potřebu kombi vs SUV u preference cílové skupiny našla nebo ne. Stelvio oslovuje částečně určitě jiný typ lidí, než dosavadní portfolia AR, a část z těch stávajíích zákazníků určitě taky. noví by ke značce našli cestu a rozšířili by tak podíl značky na trhu. nemyslím že jsou tací, kteří by si koupili sedan i SUV najednou, když kombi se nedělá.
za mě jako alfistu, SW Giulia je určitě, kromě ceny lákavější volba než Stelvio. ale nové bych nekupoval, a je otázka kolik takových lidí kteří by nové kombi kupovali, bylo. takže se můžeme jen dohadovat.
AR určitě musela, nebo alespon doufám, vyjít z marketingových výzkumů, aby si tu potřebu kombi vs SUV u preference cílové skupiny našla nebo ne. Stelvio oslovuje částečně určitě jiný typ lidí, než dosavadní portfolia AR, a část z těch stávajíích zákazníků určitě taky. noví by ke značce našli cestu a rozšířili by tak podíl značky na trhu. nemyslím že jsou tací, kteří by si koupili sedan i SUV najednou, když kombi se nedělá.
za mě jako alfistu, SW Giulia je určitě, kromě ceny lákavější volba než Stelvio. ale nové bych nekupoval, a je otázka kolik takových lidí kteří by nové kombi kupovali, bylo. takže se můžeme jen dohadovat.
Alfetta GTV L
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ono to nebude jen u Alfy, prostě dobře už bylo
https://www.novinky.cz/clanek/skoda-pro ... m-40271238
https://www.novinky.cz/clanek/skoda-pro ... m-40271238
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
A v Evrope se jen zavira.... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Evropa se svým dementním přístupem k ekologickým normám vypudí většinu (nejen) automobilového průmyslu. Japonci se z Evropy taky pomalu stahují...
Až to padne na hubu (a to padne, až nebude na uplácení v podobě dotací) budem zase začínat jak po 89.
Až to padne na hubu (a to padne, až nebude na uplácení v podobě dotací) budem zase začínat jak po 89.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jestli on to nebude dohodnutý odpustek za nízkou pokutu za emise. Tím neříkám, že je to špatně. Stále lepší donutit firmu investovat na svém území, než ji topit nesmyslnými omezeními.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6963
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Určitě potěšíPetr147 píše: ↑3.3.2019, ned 17:21 http://www.auto.cz/fiat-tipo-slavi-na-s ... usu-128021
Vyrobeno 500.000 ks Tipa
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Jako za tři roky super
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 31 hostů