Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Fúze FCA a Renaultu
Docela si umím představit novou Pandu 4X4 jako derivát Dusteru, nebo Tipo na společné platformě s Thálií - oboje by to byly stejný mrdky i bez fůze
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Fúze FCA a Renaultu
Moc si neumím představit, že by 50% akcionář mlčky přecházel bezvýsledné sypání miliard EUR do Alfy Romeo. Na AR by fúze zřejmě měla zásadní dopad. Otázka je kam by se chtěli vydat. Jestli by AR skončila nebo se přeorientovala na "obyčenější", ale výdělečný auta...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fúze FCA a Renaultu
tak miliardy tam nasypalo ještě FCA na vývoj těch aut.... teď jde "jen" o to pomoci prodejům, ne sypat peníze do vývoje.... Platforma Giorgio jak pro Giulii tak pro Stelvio může sloužit v klidu dalších 10 let.... motory už taky nejnovější emisní normy umí.... takže max nasypat peníze do faceliftů a podpory prodeje.... A Renault žádné prémiové auta nemá, určitě by to s Alfou zkusil.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Aneb jak vyzrát na elektromobilitu
https://fr.motor1.com/news/351502/proba ... -OssZ2CTX0
Kdo neumí FR, tak pravý tlačítko myši a Přeložit...
https://fr.motor1.com/news/351502/proba ... -OssZ2CTX0
Kdo neumí FR, tak pravý tlačítko myši a Přeložit...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Fúze FCA a Renaultu
...soused s dacií už má blbý kecy
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Fúze FCA a Renaultu
Proc, treba se docka pozinku, to Fiat docela umi ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fúze FCA a Renaultu
Jakože ten jeho "buster" nemá pozink? Mám se mu smát?
Proč? Ze prej dacie kupuje romeo.
Proč? Ze prej dacie kupuje romeo.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Nevěřím
Na čt 1 právě proběhla reklama na Giulii a Stelvio... že by začali chtít prodávat?
Na čt 1 právě proběhla reklama na Giulii a Stelvio... že by začali chtít prodávat?
Re: Fúze FCA a Renaultu
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!
..je to rebel
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Ta už tam běží nějaký čas, leč dost sporadicky. Taky mě to prvně zarazilo :-) Jen škoda, že místo té reklamy autonomní auto vs. Giulia použili tradiční nudu - takto to dokonale zapadne.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Fúze FCA a Renaultu
Komentář z hospodářek:
Naprosto pokaždé, když provádíte fúzi, ztrácí někdo svou identitu. Říkat něco jiného jsou prostě jen kecy, hlásal Carlos Ghosn. Muž považovaný do svého loňského pádu kvůli obviněním ze zneužívání firemních prostředků za supermana mezi manažery se svými slovy i řídil. Když Ghosn pro francouzský Renault ve vhodnou chvíli vybojoval silnou pozici v mnohem větším Nissanu a zadluženou japonskou automobilku následně dokázal dostat z beznadějné situace, kdy prodělávala skoro na všem, co vyráběla, netlačil na to, aby se firmy překotně spojily. Obě si udržely samostatnost. Recept se osvědčil, aliance Renault−Nissan přes všechny kulturní rozdíly už přes patnáct let uspokojivě funguje a po ovládnutí Mitsubishi se počtem vyrobených aut dostala dokonce na světový trůn.
Chystané spojení automobilek Fiat Chrysler (FCA) a Renault má ale vypadat jinak. Koncerny se mají spojit tak, že by polovina nového podniku připadla akcionářům FCA a polovinu by získali podílníci Renaultu. Kdo by měl v novém silném hráči navrch? Kdo spojení potřebuje víc?
Iniciativa vzešla z italské strany od Johna Elkanna, vnuka legendárního Gianniho Agnelliho, který byl ve své době nejbohatším Italem právě díky tomu, že ovládal Fiat. Jenže od Agnelliho dob největší italská automobilka hodně ztratila na váze. V desítce největších světových výrobců se udržela jen díky husarskému kousku minulého šéfa Sergia Marchionneho, který dokázal využít oslabení Chrysleru v době krize a třetí největší automobilku v Severní Americe ovládnout.
Spojily se však dvě problémové automobilky. FCA sice ročně vyrobí téměř pět milionů aut a díky značce Jeep má co nabídnout v segmentu, v němž jsou zákazníci ochotni si připlatit, zaostává však v nových technologiích. Především v bezemisním pohonu. Elektrifikovaný Fiat 500 se sice v USA prodává, ale to jsou jen drobky. Náskok konkurentů je velký a dohnat ho bude drahé. Koncern FCA dokonce musel zaplatit miliardy dolarů Tesle. Ta totiž vyrábí jen elektromobily, a přímé vypouštění CO2 tak na svědomí nemá. FCA proto koupil právo vykazovat auta Tesly jako svá a snížit tak průměrné emise. To Renault je v lepší situaci, i díky spolupráci s Nissanem má v elektromobilitě navrch. Spolupráce a rozložení nákladů tak dává smysl, i když v Evropě se Francouzi a Italové budou často prát o stejného zákazníka.
Pokud se fúze uskuteční a v alianci zůstanou i Nissan s Mitsubishi, vznikne suverénní světová jednička. Zcela vyrovnaný poměr sil mezi akcionáři je však předzvěstí budoucích zmatků. Z těch nakonec vzejde rozhodující síla. Může to být rodina Agnelliových? Šance nemá špatné. Ovládá FCA, přičemž v Renaultu jsou podíly roztříštěné a nejsilnější slovo mají francouzská vláda a Nissan. Byla by to ironie, kdyby směr největší světové aliance automobilek udávali dlouholetí majitelé té, která má největší potíže.
Naprosto pokaždé, když provádíte fúzi, ztrácí někdo svou identitu. Říkat něco jiného jsou prostě jen kecy, hlásal Carlos Ghosn. Muž považovaný do svého loňského pádu kvůli obviněním ze zneužívání firemních prostředků za supermana mezi manažery se svými slovy i řídil. Když Ghosn pro francouzský Renault ve vhodnou chvíli vybojoval silnou pozici v mnohem větším Nissanu a zadluženou japonskou automobilku následně dokázal dostat z beznadějné situace, kdy prodělávala skoro na všem, co vyráběla, netlačil na to, aby se firmy překotně spojily. Obě si udržely samostatnost. Recept se osvědčil, aliance Renault−Nissan přes všechny kulturní rozdíly už přes patnáct let uspokojivě funguje a po ovládnutí Mitsubishi se počtem vyrobených aut dostala dokonce na světový trůn.
Chystané spojení automobilek Fiat Chrysler (FCA) a Renault má ale vypadat jinak. Koncerny se mají spojit tak, že by polovina nového podniku připadla akcionářům FCA a polovinu by získali podílníci Renaultu. Kdo by měl v novém silném hráči navrch? Kdo spojení potřebuje víc?
Iniciativa vzešla z italské strany od Johna Elkanna, vnuka legendárního Gianniho Agnelliho, který byl ve své době nejbohatším Italem právě díky tomu, že ovládal Fiat. Jenže od Agnelliho dob největší italská automobilka hodně ztratila na váze. V desítce největších světových výrobců se udržela jen díky husarskému kousku minulého šéfa Sergia Marchionneho, který dokázal využít oslabení Chrysleru v době krize a třetí největší automobilku v Severní Americe ovládnout.
Spojily se však dvě problémové automobilky. FCA sice ročně vyrobí téměř pět milionů aut a díky značce Jeep má co nabídnout v segmentu, v němž jsou zákazníci ochotni si připlatit, zaostává však v nových technologiích. Především v bezemisním pohonu. Elektrifikovaný Fiat 500 se sice v USA prodává, ale to jsou jen drobky. Náskok konkurentů je velký a dohnat ho bude drahé. Koncern FCA dokonce musel zaplatit miliardy dolarů Tesle. Ta totiž vyrábí jen elektromobily, a přímé vypouštění CO2 tak na svědomí nemá. FCA proto koupil právo vykazovat auta Tesly jako svá a snížit tak průměrné emise. To Renault je v lepší situaci, i díky spolupráci s Nissanem má v elektromobilitě navrch. Spolupráce a rozložení nákladů tak dává smysl, i když v Evropě se Francouzi a Italové budou často prát o stejného zákazníka.
Pokud se fúze uskuteční a v alianci zůstanou i Nissan s Mitsubishi, vznikne suverénní světová jednička. Zcela vyrovnaný poměr sil mezi akcionáři je však předzvěstí budoucích zmatků. Z těch nakonec vzejde rozhodující síla. Může to být rodina Agnelliových? Šance nemá špatné. Ovládá FCA, přičemž v Renaultu jsou podíly roztříštěné a nejsilnější slovo mají francouzská vláda a Nissan. Byla by to ironie, kdyby směr největší světové aliance automobilek udávali dlouholetí majitelé té, která má největší potíže.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fúze FCA a Renaultu
a ještě jeden:
Dvě přední světové automobilky se mohou brzy sloučit v jednu. Italsko-americká firma Fiat Chrysler Automobiles (FCA) jedná o fúzi s francouzským Renaultem. Spojením by vznikl třetí největší výrobce automobilů na světě. S roční produkcí zhruba 8,7 milionu vozů by jej předčily pouze Volkswagen a Toyota. Společná firma by měla tržní hodnotu přesahující 35 miliard dolarů.
Podle návrhu FCA by přesně polovina nového podniku připadla jeho akcionářům a druhou polovinu by vlastnili akcionáři Renaultu. Vzhledem k vyšší hodnotě FCA by ale nejprve byla jejím stávajícím investorům vyplacena dividenda v celkové výši 2,5 miliardy eur.
Obě firmy by pak byly sdruženy pod mateřskou společností sídlící v Nizozemsku. Její akcie by se obchodovaly na burzách v New Yorku, Paříži a Miláně.
Předsedou správní rady nového podniku by podle zdrojů agentury Reuters mohl být John Elkann z rodiny Agnelliových, která má pod kontrolou 29procentní podíl v FCA. Výkonným ředitelem by se pak měl stát předseda představenstva Renaultu Jean-Dominique Senard.
Opatrná podpora Francie
Nyní se čeká na to, jak se k nabídce FCA vyjádří dozorčí rada francouzské firmy. Fúze obou firem zatím získala opatrnou podporu ze strany francouzské vlády, jež je s podílem 15 procent největším akcionářem Renaultu. Italský vicepremiér Matteo Salvini rovněž řekl, že spojení by mohlo být pro FCA dobrou zprávou s podmínkou, že budou zachována pracovní místa.
Investoři každopádně na možnost fúze reagovali euforicky. Cena FCA na burze v Miláně vyskočila až o 19 procent, aby uzavřela s růstem o osm procent. Renault v Paříži posílil o 12 procent.
Jednání mezi oběma firmami dokládá, že automobilky v současnosti stále častěji spolupracují, či dokonce fúzují. Nutí je k tomu jak rostoucí náklady na vývoj elektrických aut, tak i tlak na snížení emisí či klesající prodeje na hlavních trzích v Číně, USA a Evropě.
Příkladem je loni oznámená spolupráce mezi německým Volkswagenem a jeho americkým konkurentem Ford Motor. V jejím rámci by měly společně vyvíjet lehké užitkové vozy.
Samotné vedení koncernu FCA dalo v minulosti několikrát najevo, že se nebude bránit spojení s jiným automobilovým výrobcem. Spekulovalo se například o spolupráci s jihokorejským Hyundai nebo francouzskou skupinou PSA (Peugeot, Citroën).
Miliardové úspory
Podle italsko-americké automobilky by fúze obou společností přinesla ročně úsporu ve výši pěti miliard eur (129 miliard korun). Ušetřilo by se například na nákupech, ale i na sdílení informací v oblasti výzkumu a vývoje a obecně na sdílení techniky.
A těžit by z ní měly i japonské automobilky Nissan a Mitsubishi , se kterými Renault tvoří alianci. Jako alianční partneři by mohly podle FCA díky plánované fúzi ročně ušetřit kolem miliardy eur. Ostatně, produkce nové aliance by po doplnění o Fiat Chrysler byla ročně přes 15 milionů aut.
Spojení s Renaultem by podle FCA dávalo smysl i z mnoha dalších důvodů. Zatímco francouzská automobilka je − i díky svým značkám Dacia a Lada − silná v segmentu levnějších vozů, Fiat Chrysler zase vlastní luxusní značku Maserati a prodává hodně vozů SUV. Automobilky by se vhodně doplňovaly i pokud jde o regionální zastoupení. Fiat Chrysler je silný na trhu v USA, kde naopak Renault absentuje. Francouzská firma zase prodává hodně vozů v Evropě, Rusku, Africe a na Středním východě, zatímco Fiat Chrysler má výraznou pozici v Jižní Americe.
FCA by fúze s Renaultem zároveň mohla pomoci řešit její evropské potíže. Ačkoliv má v Evropě takřka třetinu zaměstnanců, zisky plynou především z jejího byznysu v Severní Americe. Loni z tohoto kontinentu přiteklo plných 85 procent celkových zisků koncernu.
Je to způsobeno i tím, že v kategorii menších vozů, na něž se Fiat specializuje, je na evropském trhu velká konkurence, která tlačí ceny dolů. Na každém prodaném voze tak Fiat vydělává nižší částku, ke všemu jich v posledních letech prodává čím dál tím méně.
Loni registrace nových vozů značky v Evropě spadly o devět procent. Za poslední dekádu se tak propadly takřka o třetinu a většina evropských provozů nyní nejede ani na polovinu své kapacity.
FCA nicméně zdůrazňuje, že spojení s Renaultem by nevedlo k žádnému uzavírání nynějších továren.
Dvě přední světové automobilky se mohou brzy sloučit v jednu. Italsko-americká firma Fiat Chrysler Automobiles (FCA) jedná o fúzi s francouzským Renaultem. Spojením by vznikl třetí největší výrobce automobilů na světě. S roční produkcí zhruba 8,7 milionu vozů by jej předčily pouze Volkswagen a Toyota. Společná firma by měla tržní hodnotu přesahující 35 miliard dolarů.
Podle návrhu FCA by přesně polovina nového podniku připadla jeho akcionářům a druhou polovinu by vlastnili akcionáři Renaultu. Vzhledem k vyšší hodnotě FCA by ale nejprve byla jejím stávajícím investorům vyplacena dividenda v celkové výši 2,5 miliardy eur.
Obě firmy by pak byly sdruženy pod mateřskou společností sídlící v Nizozemsku. Její akcie by se obchodovaly na burzách v New Yorku, Paříži a Miláně.
Předsedou správní rady nového podniku by podle zdrojů agentury Reuters mohl být John Elkann z rodiny Agnelliových, která má pod kontrolou 29procentní podíl v FCA. Výkonným ředitelem by se pak měl stát předseda představenstva Renaultu Jean-Dominique Senard.
Opatrná podpora Francie
Nyní se čeká na to, jak se k nabídce FCA vyjádří dozorčí rada francouzské firmy. Fúze obou firem zatím získala opatrnou podporu ze strany francouzské vlády, jež je s podílem 15 procent největším akcionářem Renaultu. Italský vicepremiér Matteo Salvini rovněž řekl, že spojení by mohlo být pro FCA dobrou zprávou s podmínkou, že budou zachována pracovní místa.
Investoři každopádně na možnost fúze reagovali euforicky. Cena FCA na burze v Miláně vyskočila až o 19 procent, aby uzavřela s růstem o osm procent. Renault v Paříži posílil o 12 procent.
Jednání mezi oběma firmami dokládá, že automobilky v současnosti stále častěji spolupracují, či dokonce fúzují. Nutí je k tomu jak rostoucí náklady na vývoj elektrických aut, tak i tlak na snížení emisí či klesající prodeje na hlavních trzích v Číně, USA a Evropě.
Příkladem je loni oznámená spolupráce mezi německým Volkswagenem a jeho americkým konkurentem Ford Motor. V jejím rámci by měly společně vyvíjet lehké užitkové vozy.
Samotné vedení koncernu FCA dalo v minulosti několikrát najevo, že se nebude bránit spojení s jiným automobilovým výrobcem. Spekulovalo se například o spolupráci s jihokorejským Hyundai nebo francouzskou skupinou PSA (Peugeot, Citroën).
Miliardové úspory
Podle italsko-americké automobilky by fúze obou společností přinesla ročně úsporu ve výši pěti miliard eur (129 miliard korun). Ušetřilo by se například na nákupech, ale i na sdílení informací v oblasti výzkumu a vývoje a obecně na sdílení techniky.
A těžit by z ní měly i japonské automobilky Nissan a Mitsubishi , se kterými Renault tvoří alianci. Jako alianční partneři by mohly podle FCA díky plánované fúzi ročně ušetřit kolem miliardy eur. Ostatně, produkce nové aliance by po doplnění o Fiat Chrysler byla ročně přes 15 milionů aut.
Spojení s Renaultem by podle FCA dávalo smysl i z mnoha dalších důvodů. Zatímco francouzská automobilka je − i díky svým značkám Dacia a Lada − silná v segmentu levnějších vozů, Fiat Chrysler zase vlastní luxusní značku Maserati a prodává hodně vozů SUV. Automobilky by se vhodně doplňovaly i pokud jde o regionální zastoupení. Fiat Chrysler je silný na trhu v USA, kde naopak Renault absentuje. Francouzská firma zase prodává hodně vozů v Evropě, Rusku, Africe a na Středním východě, zatímco Fiat Chrysler má výraznou pozici v Jižní Americe.
FCA by fúze s Renaultem zároveň mohla pomoci řešit její evropské potíže. Ačkoliv má v Evropě takřka třetinu zaměstnanců, zisky plynou především z jejího byznysu v Severní Americe. Loni z tohoto kontinentu přiteklo plných 85 procent celkových zisků koncernu.
Je to způsobeno i tím, že v kategorii menších vozů, na něž se Fiat specializuje, je na evropském trhu velká konkurence, která tlačí ceny dolů. Na každém prodaném voze tak Fiat vydělává nižší částku, ke všemu jich v posledních letech prodává čím dál tím méně.
Loni registrace nových vozů značky v Evropě spadly o devět procent. Za poslední dekádu se tak propadly takřka o třetinu a většina evropských provozů nyní nejede ani na polovinu své kapacity.
FCA nicméně zdůrazňuje, že spojení s Renaultem by nevedlo k žádnému uzavírání nynějších továren.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
JEEP Renegade 4x4 - 2.0 JTDm
Alfa MiTo 1.4T [ex],Fiat 500 [ex], Alfa GT 1.9JTD [ex], Alfa 159 1750TBi [crash], Honda Civic Coupé [ex], Škoda 120GLS [ex], Škoda 105L [ex], Škoda 120LS [ex], Wartburg 353 [ex]
Alfa MiTo 1.4T [ex],Fiat 500 [ex], Alfa GT 1.9JTD [ex], Alfa 159 1750TBi [crash], Honda Civic Coupé [ex], Škoda 120GLS [ex], Škoda 105L [ex], Škoda 120LS [ex], Wartburg 353 [ex]
Re: Fúze FCA a Renaultu
Vtipný, letos budeme měnit Clio, za Alfu. Náhoda?
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Fúze FCA a Renaultu
Mně spíš pobavilo to srovnání, že FCA i Rencek maj defacto stejný čistý zisk, ale tržby má FCA řekněme dvojnásobné...? tak kam to pak mizí že by dělali až o tolik víc investicí a vývoje se mi nezdá...
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1568
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Pro změnu trošku názor na FCA dealerskou síť v PL - a evidentně je to tam místy podobné jako u nás a to nejsou pod Maďarama...
https://www.forum.alfaholicy.org/slaski ... biala.html
https://www.forum.alfaholicy.org/slaski ... biala.html
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Fúze FCA a Renaultu
hele to bys ten ukazatel musel sledovat v nějakém delším čase, abys to mohl posoudit.... Ale celkově prostě FCA má spoustu aut, na kterých nevydělává.... například Maserati je na nule, čili logicky ten ukazatel ovlivní negativně.... U Alfy by zisk byl taky spíš překvapením.... V USA se kromě Jeepu a RAMu všechno prodává se slevama, protože ty různé Chargery atd. jsou prostě hodně staré auta, na kterých tu marži neuděláš.... Fiaty v EU asi taky moc nesypou.... a malá autíčka v Brazílii ti marži asi taky moc nevygenerují....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
U nás je to to isté.. Všetko na salóne zamknuté, predané, rezervované a dva mesiace to tam stojí a nič..
Alfa Giulietta 1.6 JTDm-2
ex. 156, 147, 156, 147, GTV, 156, 145, 147, 159, GT Black Line
ex. 156, 147, 156, 147, GTV, 156, 145, 147, 159, GT Black Line
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tohle se objevilo na FB Save Lancia:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Podle mě se prodává Ypsilonka namísto zrušeného Punta. Stejně jako moc lidí nepochopilo, že Delta je kombík.
Radovan
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Samozrejme prodavat zastaralou diskontovanou "Y" jde lip nez lidem tlacit Stelvia a Levante ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To sice jo, ale ten nárůst o 20% je mazec. Ale jestli skončilo Punto tak se to mohlo přesunout k Ypsilonce. Zato ten propad u AR a Jeepu je taky masakr.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
U Alfy totalni katastrofa....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa len musí pokračovať v tom, čo začala. Nedá sa čakať, že dva modely ju spasia.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já už jsem to pochopil, teď bude zase 10 let pauza, až dokud nebude AR v těch statistikách figurovat vůbec. Pak teprve se zase objeví a jelikož ty čísla nebude s čím srovnávat, tak to zase budou nárůsty ve stovkách procent
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů