Kvalita nafty a aditiva

Odpovědět
HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 22.1.2010, pát 20:39

Lazení TD šroubovákem :smt040

Na začátek...

UPOZONĚNÍ
DĚLÁTE TO PRO SPORTOVNÍ ÚČELY,NIKOLI PROVOZ NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH A NA
VLASTNÍ ODPOVĚDNOST--nepřebírám žádné garance, záruky a odpovědnost za škody
které si touto činností způsobíte. Jste dospělí lidé a děláte to na vlastní riziko--se všemi důsledky...

Pokud sáhneš jen na předvstřik, bude to hlavně o změně krouťáku a pružnosti, bezpochyby vhodný pro trvalej provoz na "ochucený" palivo, na výkonový max to ale v žádným případě nestačí :smt021
Takhle dojdeš zhruba jen k +20%

Postup cesty k výkonovému maxu na 1,9 TD 145:

1.Na 1.9 TD--Ladíš ZA CHODU--Přidáváš naftu na čerpadle, otáčky lezou v neutrálu nahoru až vystoupaj do cca 1800 ,- pak stáhneš volnoběh na normál, pak předsuvníkem přidáš předvstřik až to usadíš asi na 1100--
současně následně při vypnutým motoru vyndáš doraz dávkování na čerpadle,plynu a pořešíš si plnicí tlak podle možnosti....
2.Pak začneš teprve laborovat s palivem už na přitaženým motoru-- opatrně, začni opatrně v deckách--čili na 20litrů nafty-- 0,025 :0,1:20 ./Olej-bezaromatik-nafta , když se to bude moc hřát, nařeď to naftou na půlku a nebo naopak případně postupně zvyšuj koncentraci, až co ti teplota motoru dovolí --, O,05 :0,2:20... 0,1:0,4:20 a to už docela dost..při změněným vstřiku je to už pilka...
Poznámky:
.....proč .ale trváš na M2T, kup pořádnej dvoutakt olej, tohle je příšerná kejda..
.....bez šáhnutí na vstřik je to blbost..
Předvstřik,plnicí tlak, konkrétní palivo, vstřik jsou spojitý nádoby,bez toho abys šáhnul do všeho to nejde-pokud jde o limitní výkon. Když zvedneš plnicí tlak a necháš naftu v základu, jedeš "nahoře"na chudý směsi= pak griluješ písty stejně,sice je nepropálíš hořící naftou nakapanou na píst, no ta samotná teplota hoření bude stejně prostě příliš vysoká..
/Klíčem k opravdu razantnímu výkonu paliva jsou ale kromě těžkýho benálu především látky typu 2EHN..ty dělaj s naftou divy..to je ale peáce pro zkušenýho chemika v oboru paliv, ne amatéra, hrozí nebezpečí z neodborné manipulace-poradit se vždy s profíkem, kterej přebírá kontrolu../
Benál dává vršek v palivový křivce-rychlej náběh, olej krouťák a "ocas"-pružnost, pokud to moc mlátí, olej to tlumí do měkka..čím vyšší plnící tlak, tím to bude tvrdší a u oleje budeš zvyšovat dávky, nesmí to mlátit do pístů tvrdě...

...případně přidat nebo ubrat ještě částečně předvstřik musíš podle chování konkrétního míchaného paliva s ohledem na styl hoření směsi a to zase bude hodně záviset jak se vůči plnicímu tlaku dostane nafta reálně do válců,bez jednotky je to o odhadu a ruce,
...Bošina na 1,9 už to nestíhá "nahoře"nakrmit pouhým zvýšením tlaku, tak pokud pojedeš na max/ třeba pro příklad právě na 1.9 sprint/, bude rozhodně pod plným plynem scházet nafta--čili u B-čerpadla na 1,9 doraz pod membránou půjde ven..co máš za čerpadlo..Začni zkoušet řekněme
...Z toho co píšeš není jasný oč ti běží především--jde ti o max výkon,nebo o nastavení zvýšenýho výkonu, kterej budeš provozovat trvale bez výraznýho snížení životnosti--to jsou dvě věci..každá o něčem jiném ... \:D/
P.S. při laborování s "aditivací "paliva si nech radši přes půlku nádrže volnýho místa, ať to případně jde pořádně naředit, kdyby to bylo moc--už jsem nádrž vytahoval :smt023
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 22.1.2010, pát 21:42, celkem upraveno 2 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 22.1.2010, pát 21:10

Je jasný, že tohle potřebuje průchozí tlumiče výfuku, žádný dramatický zborcený přepážkový brzdy v soustavě.. :-D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 22.1.2010, pát 23:18

takže čerpadlo je upravený: přidáno na naftě a přidavač upraven co to šlo, turbo A6-1,5 bar, výfuk značky "DURCH"
intercooler ze sprinterem, termostat z nějakýho MB kamionu( stejnej jako karosa) termostatová komora JEEP, rozdělovací pístek v čerpadlo je serie 10mm s větším pístkem do TD nikdo nelaboroval, protože nikdo neví jaké pak dát trysky.

předvstřik zatím seriový

jestli to dobře chápu, tak před vstřik upravím podle toho jak namíchám palivo, pokud chcu hodně výkonu tak namíchám bohatší poměr a případně uberu předvstřik a naopak??

co ty vstřikovače?? nač zvyšovat otevírací tlak???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 23.1.2010, sob 00:11

ten předvstřik udělej zkusmo z běžnejch otáček volnoběhu to zvedni na těch asi 1100
je to pro upravenou naftu bezproblematickej provoz.a taky to je pružnější-v závislosti na množství oleje... jinak benál a olej chtěj každý jinej předvstřik, trochu se to kříží, tak to chce podle bohatosti odzkoušet fakt empiricky./rozumím tomu tak, že máš čerpadlo upravený -brousil jsi :wink: že zvládne tlak ze sání 1,5.. jinak turbo půjde dost rychle do kytek/.Fakt aditivuj to palivo velmi zvolna, postupně pomalu přidávej.. nesmí to mít vulgární tvrdej mlátivej chod- s upravenou naftou je to úplně jiná situace..stran poměrů při spalování a fyzikální limity jsou už "na dohled".. :shock: :-D

Fyzika./-vstřik nafty s těžkým benálem je trochu jinde,není problém sáhnout na tlak u vstřiku-CR nemá vyšší tlak jen kvůli objemu dopravený nafty--hlavně taky dochází k jinýmu rozprášení v prostoru-zvýšením tlaku teda dosáhneš zmenšení kapek a lepšímu odparu, na to broušení samo nestačí, musí se kombinovat s citem obojí,monší vstřik, větší tlak TO JE CESTA K VÝKONU , ty olejový složky tomu razantně zvyšujou výslednej krouták, no musej do válce dřív a musej bej jemně naprášený aby to stihlo vyhořet, ten benál nemá moc ochty k detonačnímu vzplanutí, nechytá to dřív ani se zvýšeným předvstřikem nijak dramaticky, pokud jo, potřebuje to "ušlechtilý aditivum pro odložení zápalu" [-X upravená nafta --chová se jinak ve spalovacím prostoru.,má úplně jinou křiku hoření, jinej typ odparu a vzplanutí.,když to pro názornost přeženu, nejrychlejší křivku hoření maj trhaviny, kdy na časový ose nedochází skoro k žádnýmu vývoji, no uvolněná energie je dramaticky vzrůstající,skoro kolmice--to je pro píst nepřijatelný, to dělá detonační hoření benálu, to je asi 500m/s, dynamit 2000m/s, no hoření zážehový asi O,3m/s a turbulencí ve spalovacím prostoru 12m/s u nafty je to podobný, zvýšíš rychlost hoření a násobíš energii předanou pístu, no pokud ta křivka nemá vhodnej tvar, mlátí to do pístu jak do vrat a konec je v dohledu. Klepání motoru u benálu je přesně tohle,zlomovitej vývoj energie tlačí příliš rychle v naprosto nevhodnou dobu-úder kladiva proti pístu, benál v každým případě bude zrychlovat křivku hoření, proto opatrně--Kvalitní křivka má plynulej náběh, s vhodným zrychlením a vhodnou polohou maxu vůči poloze pístu--to je to, co musíš trfit od ruky "dochucením"nafty-- :smt040 :smt033 .pístek 10dobrý.. :)
-čili ubereš naftžu, zvětšíš tlak ,= paliva stejně =vyšší výkon-
předvstřik ti pomůže pokud jdeš tou cestou vyššího tlaku a míň nafty-je to jak u benálovýho motoru předstihem-předvstřik dokáže to co předstih , přeženeš to a nemáš písty, neuděláš to, a spolehneš se jen na zvýšenou dodávku a nedostaneš ten spalovanej výkon do pístu. :-D/
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 23.1.2010, sob 12:05, celkem upraveno 11 x.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Kůrkyn » 23.1.2010, sob 00:21

To budou těsnění pod hlavou jen lítat :-D

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 23.1.2010, sob 00:35

Kurkyň:
Uznávám-nějaký ty rizika při "vývoji" tu jsou :smt040 :smt023
/Co snese reálně VM nevím -zkušenost nemám a hlavy budou odcházet a praskat nejspíš určitě--.pokud se na tom plynu bude stát furt./

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 23.1.2010, sob 11:16

:) stát na plynu se pořád nemůže, prot se bude montovat delší stálej převod

těsnění pod hlavu dám celokov a to že u VM motoru praskaj hlavy, je normální, ale v 99% za to může obsluha :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 23.1.2010, sob 11:57

Jj-ještě jsem to trochu rozvedl v předcházejícím příspěvku--edit ráno, večer jsem byl už línej.... :smt044

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 24.1.2010, ned 19:36

HonzaR píše: A/pak předsuvníkem přidáš předvstřik až to usadíš asi na 1100--

B/současně následně při vypnutým motoru vyndáš doraz dávkování na čerpadle,plynu a pořešíš si plnicí tlak podle možnosti....



A/ trochu rozved, nějak jsem tě nepochytil


B/ tím myslíš ladění přidavače kontra plnící tlak??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 25.1.2010, pon 00:05

A / zkus si ten předvstřik nakonec /čili nafta cca ot 1800, stáhneš dolů volnoběh, zkusíš si zvětšit předvstřik zhruba o tolik, aby šly otáčky znova asi na 1100...nech je zatím pro lazení vyšší,a začni laborovat s upravenou naftou /pokud ti jde o výkon a ne spotřebu pro normální ježdění nech je zatím tak-pokud budeš laborovat s palivem, nakonec můžeš jinak zas stáhnout volnoběh dolů už při změněným předvstřiku.a odlazeným palivu.
Ten předvstřik musíš zkoušet až nakonec,na normální naftě to zkoušej,dostaneš cit co to reálně udělá - až to bude mít optimální hodnotu točivosti,.. než dáš upravenou naftu udělej si pokus s normální, nebo při změně příliš mnoho věcí najednou nebudeš vědět jak to dochytat, podle chování při upraveným palivu, chce to získat cit-je to citlivý-- a po natankování upravenýho paliva případně to bude první věc, se kterou budeš znova laborovat..při změně dávkování olej-benál-nafta bude potřeba na to šáhnout znova--prostě trochu opruz, ale vyplatí se..Je to vždycky kompromis vzhledem k celému spektru otáček--věc citu, kam si to posadíš..na běžný ježdění to logicky chce sílu dole, no jde to nastavit i na max sílu nahoře--a koupit si do foroty nějaký hlavy :smt044


B/ jj--mám na mysli doladění dodávky nafty tak, aby v žádným případě objemově nechyběla "nahoře"--čili vyndat doraz,dobrousit, úměrně tlaku z turba..

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 27.1.2010, stř 17:35

jen mi nějni jasný jak tím, že natočím čerpadlo a změním předvstřik, dosánu zvýšených otáček na cca 1100
navíc ubrat budu moci jedině tak, že přesadím páku ovládání plynu, protže doraz na stáhnutí volnoběhu jež na dorazu :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 29.1.2010, pát 20:58

No vždyť řízení vstřiku na CR se skládá hlavně z násobné dávky+okamžité hodnoty
předvstřiku.. :-D
čili pokud sáhneš na tlak čerpadla, na objem nafty, atd, měníš základní nastavení motoru a tomu logicky odpovídá nevyhnutelně jiná hodnota předvstřiku--u změny složení paliva, o který tobě jde je to zásadní--pokud jedeš na olejový složky, předvstřik je klíčovej-jinak to v podstatě nemá spodek /zkus si, že změna předvstřiku ovlivňuje volnoběžný otáčky ,prostě to tak je..

k nastavení-
JJ--jasně nejjednodušší řešení-odklon od motoru o cca 1-1,5 mm a ucho + praktickej test--profi postup-- vyšroubovat 1.kapiláru a zjistit exaktně úhel předvstřiku vzhledem k horní úvrati, to ale chce výbavu a je to v garáži nerealizovatelný--nevím kolik to má dělat na VM, někde od 7-do12max15 to bude, trochu to ztvrdne /na normál naftu/ , no olej to změkčí..když případně přidáš zhruba 3st, mělo by to být na začátek od oka ono.. pokud už je čerpadlo oběhaný, někdy to znamená jít o zub a vrátit se šroubama..:-)
Závisí na celé řadě parametrů--reálná KP, tvar spalovacího prostoru, stav opotřebovanosti čerpadla a vzniklých "vůlích" ..jde o to laborovat a nechtět při změně paliva opomenout
parametr, kterej jednotka u řízených motorů dynamicky mění--prostě zkusit vůči nastavení čerpadla a konkrétní "aditivaci" přizpůsobit okamžik vstřiku--s ohledem na optimalizaci otáčkového pole..
zatím bych plyn .páku při laborování nepřendával, no pokud by to nešlo po "nalazení"už stáhnout jinak, bylo by to při požadavku "normálního" volnoběhu nutný--jeden čas na jednu kombinaci paliva jsem těch 1100 nechával furt../spotřeba mi byla s ohledem na složení celkem šumák/

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 30.1.2010, sob 09:34

to že změna předvstřiku zvyšuje nebo snižuje volnoběžné otáčky nevím, dá se to jednoduše vyzkoušet. :-D

měření předvstřiku kapilárou- kde žiješ, ty doby jsou již minulé
máme úchylkoměr :)

jinak postavení pístku čerpadla je u modelu 2,4TD 0,78-0,80 mm za DÚ- samozřejmě musíš použít úchylkoměr
a čerpadlo je po GO :smt023

když odkloním čerpadlo od motoru tak změkne/ztiší se chod motoru a ztratí výkon, protože předvstřik bude moc brzo, pokud tedy použiji ochucené palivo, tak se to vrátí k "normálu" a pak jen doladím výkon (nejlepší to bude asi proti prudkýmu kopci pod plnou parou), a hodnota předvstřiku bude tedy záležet na tom jak ochutím palivo. jiank pokud se mi odkloněním čerpadla zvednou otáčky, tak bych je mohl ještě ubrat na množství nafty, otázka je- jestli mi pak nebude chybět, ale to se zase pozná při testu do kopce-takhle tak nějak sem to tedy pochopil

ted začnu aspon laborovat s palivem na obyč dieslu, po opravě přední nápravy a převodovky na 75tce se snad už konečně vrhnu na motor





myslím, že dál už nemá cenu laborovat na papíře, budu muset přejít k činům. *varim varim
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 30.1.2010, sob 16:21

úchylkoměr--super-nejsem automechoš ,píšu si za ucho.. :smt040

Milano75
..když odkloním čerpadlo od motoru tak změkne/ztiší se chod motoru a ztratí výkon, protože předvstřik bude moc brzo, pokud tedy použiji ochucené palivo, tak se to vrátí k "normálu" a pak jen doladím výkon (nejlepší to bude asi proti prudkýmu kopci pod plnou parou),.....


Jen se chci ujistit--tohle je tvoje úvaha :smt040
/---nebo snad výsledek laborování- :-k ?-Zkus si to-takhle se to nechová..do přijatelný měkkosti to posuneš olejovou složkou.nebo látkama typu 2EHN---úplně dole je to nominálně na standart naftu tvrdší a má to větší zátah proti serii/bez účasti turba / no nahoře kde jde o výkon a turbo tlačí je to "akorát" a jede to jak magor--no to palivo je z hlediska zvolený aditivace klíčový a tu měkkost si v závislosti na množství- olejový složky naladíš., nahoře to optimálně má jakoby víc síly, ten zátah není jalovej.motorová pila.../

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 31.1.2010, ned 12:56

HonzaR píše:
Jen se chci ujistit--tohle je tvoje úvaha :smt040
/---nebo snad výsledek laborování- :-k ?-Zkus si to-takhle se to nechová..do přijatelný měkkosti to posuneš olejovou složkou.nebo látkama typu 2EHN---úplně dole je to nominálně na standart naftu tvrdší a má to větší zátah proti serii/bez účasti turba / no nahoře kde jde o výkon a turbo tlačí je to "akorát" a jede to jak magor--no to palivo je z hlediska zvolený aditivace klíčový a tu měkkost si v závislosti na množství- olejový složky naladíš., nahoře to optimálně má jakoby víc síly, ten zátah není jalovej.motorová pila.../

mno je to jen moje šáhnutí do paměti- jestli mne neklame :), laborovat budu až překružkuju motor

mno tak to je, pokud čerpadlo od motoru odkláníš, tak zvětšuješ předvstřik, tzn nafta se vstřikuje dřív a motor jde měkčejc a naopak, pokud čerpadlo přikláníš motor ztvrdne a jde víc za plynem a víc kouří, protože nafta se vstříkne pozdějš a nestihne se spálit, řekl bych že si to pamatuju dobře, navíc jsem takhle laboroval na bývalám 2,0 td, kde mi nakonec vyběhla ojnice z bloku :roll:

takže předvstřik bude chtít upravit podle toho jak bude mlátit na ochuceným palivu, ne :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od HonzaR » 31.1.2010, ned 13:48

Jj--složení paliva je pro nastavení optimálního předvstřiku hlavním činitelem,jiný složení, jinej předvstřik a bez praktickýho pokusu je to jen odhad, zvlášť když obě složky dodatkový "aditivace" vyžadují zcela jiné nastavení a výsledná hodnota závisí proto na zvoleném poměru..--souvisí hodně i s tvarem spalovacího prostoru a reálným KP..
jasně-souhlas-musí se prostě laborovat .. jinak reaguje na změnu předvstřiku
"olejnatá nafta" jinak "suchá nafta " s velkým podílem rychle hořících složek..kam naftu aditivací "posadit" je taky o strategii výslednýho chování :roll:

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od enzo156 » 3.2.2010, stř 17:59

Trocha čtení pro dlouhé zimní večery o zimních aditivech.

http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4902
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od A.J.Michal » 4.2.2010, čtv 00:21

enzo156 píše:Trocha čtení pro dlouhé zimní večery o zimních aditivech.

http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf

osobne pridavam do nafty to 6. aditivum a jsem spokojenej :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od enzo156 » 4.2.2010, čtv 19:24

JJ já taky, a spokojenost po všech stránkách.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Tibalt » 2.3.2010, úte 13:33

pani tak vcera som kupil VIF super diesel zimny ( letny som nezohnal a zevraj je to to iste alo letny s tym ze ma pridavok pre zimu :)
nalial som do nadrze 1,5 viecka a dolial 7litrami EVO dieslu (v nardzi som mal pred tym asi 1/4 )
zatial ziaden rozdiel. cakal som nieco ako NITRO efekt :-D
Ex 147 1,9jtd 88kw

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 2.3.2010, úte 16:25

to bys tam musle namíchat něco jiného- viz výše :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Tibalt » 2.3.2010, úte 17:01

Milano75 píše:to bys tam musle namíchat něco jiného- viz výše :smt023
co? 62% bosacku slivovicu?? :-D :smt035
Ex 147 1,9jtd 88kw

elbandito
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 525
Registrován: 3.2.2010, stř 15:58

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od elbandito » 2.3.2010, úte 18:28

Tibalt píše: cakal som nieco ako NITRO efekt :-D
Nebuď naivní. Já myslím, že přínos aditiv je ve snížení opotřebení některých částí motoru a prodloužení životnosti toho stroje. Zázračný zvyšování výkonu bych od toho fakt nečekal...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Milano75 » 2.3.2010, úte 20:05

jnj si to pročti celé téme :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Kvalita nafty a aditiva

Příspěvek od Tibalt » 2.3.2010, úte 21:07

njn trochu som si zazartoval :)
presiel som celych 20str.na teme a pisalo sa tu sem tam o roznych efektoch ochoty motora v nizkych otackach a pod. ale nic take som necakal :) skor dlhodoby vnutorny efekt pre srdce mojej drahej :smt055
Ex 147 1,9jtd 88kw

Odpovědět

Zpět na „Paliva (běžná i alternativní)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host