Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
coyote ale zapoměl napsat, že jí používá pouze na letištní ploše, kde machruje, protože prohání řidiče motorizovaných schůdků k letadlům a občas při sprintu k boeingu i vyhraje. Do města se s ní neodváží 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
proti ty fobii 1 si coyote pomoh, co ja bych za firemni fobii2 dal 

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak služební fobii I mám a II teda nechci, ale stejně se jí letos asi nevyhnu 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
porad lepsi nez vyhrkana felicie 

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Coyote se s tím občas odváží i do města. Nicméně největší prdel byla na sněhu. Malej zasněženej kopeček. Hrabala jak splašená. Alfa si na takových jen něžně odhrábla a už to jelo
Proti I je to určité zlepšení. Už jen proto, že nám ji podnik vybavil elektrickýma okýnkama a rádiem Kenwood (to je asi na tom autě to nejlepší)

Proti I je to určité zlepšení. Už jen proto, že nám ji podnik vybavil elektrickýma okýnkama a rádiem Kenwood (to je asi na tom autě to nejlepší)

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
coyote píše:je to určité zlepšení...nám ji podnik vybavil elektrickýma okýnkama




Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Turbo-kompresorový štvorvalec z dielne Volkswagenu možno čaká urýchlený koniec kariéry. Podľa zdroja zvnútra spoločnosti ho automobilka stiahne z výroby. Dôvodom majú byť vysoké náklady na výrobu.
Podľa britského magazínu Autocar chce Volkswagen preťať žilu dvojnásobnému víťazovi prestížnej novinárskej ankety International Engine of the Year (Medzinárodný motor roka ). Najpotentnejšiu verziu tohto motora nájdete napr. pod kapotou rýchlych koncernových trojičiek Volkswagen Polo GTi, Seat Ibiza Cupra alebo Škoda Fabia RS. Z objemu 1.390 cm³ dokáže poskytnúť až 180 k a krútiaci moment 250 Nm.
Netradičná kombinácia turbodúchadla a mechanického kompresora zaručuje silu motoru v nízkych aj vysokých otáčkach - napr. vrchol krivky krútiaceho momentu nájdete v pomerne širokom pásme od 2.000 až 4.500 ot./min. Kompresor prakticky „vyzmizíkoval" zo životopisu motora pojem turbodiera. Vo vyšších otáčkach preberá kormidlo turbodúchadlo. Okrem pozoruhodných výkonových parametrov stojí za úspechom motora aj proklamovaná spotreba. Ostré Polo v kombinovanom cykle vypije priemerne len 5.9 l/100 km.
Čo stojí za predčasným koncom kariéry jednotky uvedenej v roku 2007? Podľa Volkswagenu je netradičná kombinácia prepĺňania príliš sofistikovaná a žiada si vysoké náklady na výrobu. Podobné parametre pri nižších nákladoch bude schopný dosiahnuť aj pripravovaný motor, špekuluje sa o jednotke 1.6 TSI.
http://automix.atlas.sk/modely/724121/v ... wincharger
Podľa britského magazínu Autocar chce Volkswagen preťať žilu dvojnásobnému víťazovi prestížnej novinárskej ankety International Engine of the Year (Medzinárodný motor roka ). Najpotentnejšiu verziu tohto motora nájdete napr. pod kapotou rýchlych koncernových trojičiek Volkswagen Polo GTi, Seat Ibiza Cupra alebo Škoda Fabia RS. Z objemu 1.390 cm³ dokáže poskytnúť až 180 k a krútiaci moment 250 Nm.
Netradičná kombinácia turbodúchadla a mechanického kompresora zaručuje silu motoru v nízkych aj vysokých otáčkach - napr. vrchol krivky krútiaceho momentu nájdete v pomerne širokom pásme od 2.000 až 4.500 ot./min. Kompresor prakticky „vyzmizíkoval" zo životopisu motora pojem turbodiera. Vo vyšších otáčkach preberá kormidlo turbodúchadlo. Okrem pozoruhodných výkonových parametrov stojí za úspechom motora aj proklamovaná spotreba. Ostré Polo v kombinovanom cykle vypije priemerne len 5.9 l/100 km.
Čo stojí za predčasným koncom kariéry jednotky uvedenej v roku 2007? Podľa Volkswagenu je netradičná kombinácia prepĺňania príliš sofistikovaná a žiada si vysoké náklady na výrobu. Podobné parametre pri nižších nákladoch bude schopný dosiahnuť aj pripravovaný motor, špekuluje sa o jednotke 1.6 TSI.
http://automix.atlas.sk/modely/724121/v ... wincharger
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
já jsem zas někde zaslechl, že to stahují, protože se to dost se*e... ale nevím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak lepší říct, že je to drahý, než že by se to sralo 

- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak ona ta elektromagnetická spojka co připojuje\odpojuje kompresor se někdy podělat musí, co tu proběhlo na fóru, po 30000km motor ko - píst to nevydržel.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
většina z nás tady by byla radši kdyby se to sr.lo 

AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
systém kompresor + turbo měla už někdy v roce 85 závodní Delta S4 a kdyby to bylo reálné (z hlediska nákladů na servis), tak to tenkrát už mělo uno nebo punto v sérii. Jenže ten systém se tak obtížně reguluje, že v dnešních požadavcích na servisní interval 20 tis. km a více prostě neobstojí.
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak když s tim motyky vyjely na trh a srovnávalo se to s Fiatím T- Jetem, nebyl v tom zase tak obrovskej rozdíl - na papíře. Je pravda, žě TSFi mělo o trochu lepší průběh krouťáku v nižších otáčkách, ale ne jinak markatně. Takže to za tu technickou náročnost asi nestojí, problémy s tím byly a budou, stačí problémy s turbem, na co ještě řešit kompresor a fičuriny ohledně regulace, přepínání plnění tlaku mezi turbem a kompresorem.
Jednoduše slepá ulička, u VW nic novýho.
Jednoduše slepá ulička, u VW nic novýho.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Podle mě to úplně slepá ulička není, ale muselo by jít o jinou třídu, ne o masovku fóbii, kterou si koupí každý pepík, vždyť to mámo hejbe i se superbem, tak s náma to poletí, potom tankuje v JZD a olej nejradši z tesca když mají akci. Hlavně, že si připlatí za jinou barvu střechy 15tyček nebo kolik aby bylo vidět, že je racer 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak nefim jestli TFSI si kupují lidi s tímhle myšlením.... a do Supa se nedává (tuším), tam se jako základ valí běžná 1.4T 90kW. Tohle TFSI 1.4 120kw (nebo kolik) je docela raritka....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Můžu tě ujistit že ano, takoví lidé existují jako můj soused
roční nájezd max 10tis km a to přeháním, platí leasing, po skončení to vždycky vrátí na protiúčet a vezme nové. Vůbec netuší která bije, prej mu řekli, že je to super motor se skvělou spotřebou 


Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
v tom případě nemám co dodat
Ať si příště veme třeba RS v kombíku - převeze rodinu a ještě bude první

Ať si příště veme třeba RS v kombíku - převeze rodinu a ještě bude první

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jinak pánové nejsem si jistý, ale tímto se Multiair stává asi nejsilnější sériovou 1.4 na trhu, ne?
Takže Giulietta bude mít zase nejlepší motor ve své kubatuře (tak jak tomu bylo kdysi u 147 1.6 88kW.... teda s výjimkou nějakých obskurních Japonců....)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Přesně jak říkáš... kamarád má tiguana a taky cca po 30 000 se něco podělalo, uštípl se kus pístu a měnili mu motor- předtím tam byl asi 9x s řídící jednotkou- přeprogramování protože se vždycky jednou za čas (asi po 5-7 tejdnech zbláznila a vymejšlela kraviny=))).... prej to bylo kvůli ní...po tom co mi říkal jaký měl s tím problémy bych to nechtěla ani kdyby mi za to platili...enzo156 píše:Tak ona ta elektromagnetická spojka co připojuje\odpojuje kompresor se někdy podělat musí, co tu proběhlo na fóru, po 30000km motor ko - píst to nevydržel.
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Četl jste tu někdo nový Autotip ? Je tam zmínka o Passatu pro Americký trh, má být o 10cm delší než Evropský! cena v přepočtu 380 latí (v CZ od 580 +-)
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Je to tak, stačí pročíst pár zkušeností s novým Tiguanem, Superbem. Mění se kardany, spojky, motory, tempomaty, řídící jednotky a nikomu to nevadí. Stát se tohle na Alfě nebo Fiatu, Lancii tak je to sráč největší, ale když je kchár z dojčlandu tak je to gut.Přesně jak říkáš... kamarád má tiguana a taky cca po 30 000 se něco podělalo, uštípl se kus pístu a měnili mu motor- předtím tam byl asi 9x s řídící jednotkou- přeprogramování protože se vždycky jednou za čas (asi po 5-7 tejdnech zbláznila a vymejšlela kraviny=))).... prej to bylo kvůli ní...po tom co mi říkal jaký měl s tím problémy bych to nechtěla ani kdyby mi za to platili...

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
nechápu, proč řešíš takové banality.... Měkčenou palubku a led světla to má a vše ostatní je podružné 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
na ja, já nepochopil, že se dneska hraje na Imidž a cukrbliky 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host