problém mazání a zadírání T.S.

Odpovědět
HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

problém mazání a zadírání T.S.

Příspěvek od HonzaR » 20.1.2008, ned 21:17

Problém zadírání T.S. motorů je notorický a v podstatě nikdo nic
nenavrhuje, jak tomuhle průseru předejít.Vyslechl jsem názor jednoho
automechanika, kterej dělá jen Italy-předávám.javascript:emoticon(':wink:')
-Mizernej olej se při otáčkách napaluje do karbonu, karbon se špatně smáčí
a dochází k permanentnímu mizernýmu mazání, bez ohledu kolik
oleje je v motoru.Lze se pokusit řídkou syntetikou 5W-60 vypláchnout opatrně karbon-tak 100-200 km během tří dnů protočit a alespoň trochu to svinstvo rozpustit.Pak vypláchnout motor levnou 10W-40 při velmi opatrné jízdě taky tak 100-200 km během tří dnů, pak znovu vylejt a dát tam
Selenii 10W-60.javascript:emoticon('a.vs.s')
Do Selenie přidat Bishop original, což je patentovaný
20 let starý výrobek, způsobující difuzní pronikání oleje do povrchu
kovových ploch.V podstatě olej se bez trhání roztáhne po povrchu
kovu a přidření kvalitní 10W-60 není možné.Mělo by to ošetřit i plochy,
které dostaly céres s nedostatkem oleje a připekly se. :smt073
Jinak 10W-60 která má větší teplotní rezervu než 10W-40 má aditiva
které způsobují paradoxně hustší olej při vyšší teplotě, což je záměr.
Háklivá subtilní klika podčtvercového motoru má od výroby větší vůle
v lágrech, aby se snadno vytáčela a olej 10W-60 hustší při provozní teplotě
vystředí kliku -vylágrování způsobují prý jemné vibrace kliky provozované x tis na levném oleji 10-40-u té 40 prý vždy. Levný
olej /většinou 10W-40/ nedokáže vystředit kliku plus dochází k napalování při trhání filmu levného oleje.
Najíždím mraky kiláků-asi 70 t ročně, což souvisí s povoláním.Olej bych v autě neměnil nikdy později než 10 tis, Bishop je pojistka, když olej nestíhá.Plochy v podstatě po Bishopovy nelze napálit.Jinak mikrosváry
na studenym oleji bez speciálního aditiva pro smáčení vznikají ve válci nevyhnutelně.Holý studený olej 10W-60 taky nestíhá, T.S. prej potřebuje prostě ohřát./Pro mne to jistí Bishop../javascript:emoticon(':-D')

----------------------
HonzaR
teď 145 TD jako rodinný bus
916 GTV 3.0 V6 pro radost

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 20.1.2008, ned 23:21

Honzo toto se řeší hned ve vedlejším vláknu ;)

viz: http://forum.cuoresportivo.net/viewtopic.php?t=129
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

re-vedlejší vlákno

Příspěvek od HonzaR » 21.1.2008, pon 07:03

Díky, každej nováček se chová jak vůl, v tom snad je nějaká zákonitost.
HonzaR

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Re: re-vedlejší vlákno

Příspěvek od JiVi » 22.1.2008, úte 13:03

kriste pane ... :roll: .. snad olejovy film v "tlaku"nevytvari viskozita oleje ale tlak oleje potazmo olejoveho cerpadla ... typicka zavada vybehanych motoru .. velek vule na klice .. mazaci soustava ma celkove maly tlak, prototze ten unika PRVNIM mazacim miste a to jsou saly na klice ... a dojde k zadreni .... takze vysledek je .. poddimenzovane olejove cerpadlo vzhledem k vulim v ulozeni klikoveho mechanizmu .. tj cely problem TS motoru ...
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů