Turbo
Turbo
Zajima ma jak je slozite a financne narocne zabudovat Turbo do motoru TS 2.0.
Novitec.com drive nabizel turba a kompresory ted uz to v nabidce nemaji.
Nicmene i kdyby je porad meli do toho bych urcite nesel, ceny jsou pres 100t korun v prepoctu.
Tusim ze na alfisti.net foru jsem se dozvedel ze by to slo i bez "Novitecu" a za podstatne min penez, staci vybrat odpovidajici Turbo (treba nejaky z modelu Garrett) a nechat ho namontovat u zrucneho a schopneho mechanika.
(udajne dali garrett T2 do alfy 145 1.4 a dostali z toho 160PS, a auto s tim najelo pres 50.000km a stale jede. Majitel prej nadsenej totalne.)
Tady moje informace konci a rad bych se dozvedel vic.
Treba ktery z modelu Garrett by byl odpovidajici?
Fungovalo by i turbo urcene do JTD motoru? (tusim ze taky garrett)
Kde koupit, kde nechat namontovat ?
Jak moc se "nici" benzin motor s turbem apod...
Tak piste, diky!
Novitec.com drive nabizel turba a kompresory ted uz to v nabidce nemaji.
Nicmene i kdyby je porad meli do toho bych urcite nesel, ceny jsou pres 100t korun v prepoctu.
Tusim ze na alfisti.net foru jsem se dozvedel ze by to slo i bez "Novitecu" a za podstatne min penez, staci vybrat odpovidajici Turbo (treba nejaky z modelu Garrett) a nechat ho namontovat u zrucneho a schopneho mechanika.
(udajne dali garrett T2 do alfy 145 1.4 a dostali z toho 160PS, a auto s tim najelo pres 50.000km a stale jede. Majitel prej nadsenej totalne.)
Tady moje informace konci a rad bych se dozvedel vic.
Treba ktery z modelu Garrett by byl odpovidajici?
Fungovalo by i turbo urcene do JTD motoru? (tusim ze taky garrett)
Kde koupit, kde nechat namontovat ?
Jak moc se "nici" benzin motor s turbem apod...
Tak piste, diky!
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
V první řadě je potřeba si uvědomit jestli má smysl dávat turbo k motoru, kterej má sám o sobě dost vysokou úmrtnost na klice... Představa přimontování turba je dost naivní. Musel by si snížit kompresní poměr a samozřejmě předělat řídící jednotku. A to nejen softwarově, ale musel by si přidat i pár čidel navíc. Všechno odladit na brzdě a do těch 100 litrů by ses ani nevešel. Spíš bych uvažoval o 155 Q4, nebo GTV 2.0V6 turbo. Případně se pokusit ten 2.0V6 turbo nabastlit do 156. Ale otázka je, jestli se vloženej čas a peníze dostatečně vyplatí...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Cas by asi problem nebyl, nedelal bych to urcite ja, nejsem auto mechanik
Po financni strance by byl asi vetsi problem.
Dnes jsem brouzdal po netu a vypada to ze se moc pod 80.000,- Kc vejit neda.
Snad jen kdybych si to opravdu montoval sam.
Jinak, objednat Garrett turbo neni problem ale instalace a potrebne dily jsou celkem voprus. Taky by se nemel, bez rozsahlejsich uprav, prekrocit tlak 7-8 psi jinak odejde motor + je tam hromada veci ktere se musi sladit nebo to nebude fungovat jak by melo.
Na celem foru http://forum.alfa156.net je snad jeden clovek z Irska ktery ma totalne predelane auto, ma 147 1.6 a s turbem mu to prej dava cca 280PS.
Auto je prej super, nandal i BMW M3 ale jak rikam je asi jedinej a navic ho ta zabava stala asi 90.000 eur (napsal sem to dobre, skoro 100 tisic euro)
Takze ve finale by se spis vyplatilo setrit na GTA
Po financni strance by byl asi vetsi problem.
Dnes jsem brouzdal po netu a vypada to ze se moc pod 80.000,- Kc vejit neda.
Snad jen kdybych si to opravdu montoval sam.
Jinak, objednat Garrett turbo neni problem ale instalace a potrebne dily jsou celkem voprus. Taky by se nemel, bez rozsahlejsich uprav, prekrocit tlak 7-8 psi jinak odejde motor + je tam hromada veci ktere se musi sladit nebo to nebude fungovat jak by melo.
Na celem foru http://forum.alfa156.net je snad jeden clovek z Irska ktery ma totalne predelane auto, ma 147 1.6 a s turbem mu to prej dava cca 280PS.
Auto je prej super, nandal i BMW M3 ale jak rikam je asi jedinej a navic ho ta zabava stala asi 90.000 eur (napsal sem to dobre, skoro 100 tisic euro)
Takze ve finale by se spis vyplatilo setrit na GTA
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
souhlas s Harousem.TS 16v je choulostivy - viz. clanek na webu v sekci technika http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -motory-TS ... navíc (konstrukcne zamysleny) atmosfericky motor ma konstrukcni specifika ktera se s preplnovanim uplne nerymuji .. podle me je to cele o vyhozenych penezich a velkem riziku.a kdyz uz, tak je "lepsi" napad je nabastlit tam 2.0 V6 TB. a uplne nejlepsi napad je koupit si silnejsi auto
Alfetta GTV L
Ja myslim ze by mohl mit stejny rozmery jako 2.5V6...filip píše:Myslis si ze se do 156ky vejde motor 2.0 V6 Turbo ?
Jinak souhlasim se vsim, skoda ze to neni trosku jinak
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
taky sem zvedavy jak by to jelo ale neverim ze do toho pudu... nakup 2.0 V6 TB a montaz by nemusela byt levna zalezitost, asi neco jako konverze do turba +/-
navic ani netusim kde by se dal sehnat 2.0 V6 v dobrem stavu, snad jen v Italii
navic ani netusim kde by se dal sehnat 2.0 V6 v dobrem stavu, snad jen v Italii
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Turbo sa domontovať dá, musíš zháňat ale turbo z benzínového auta, nie z diesela, to by neodolalo vyššej teplote spalín (aspoň nie na dlho). U auta s váhou vzduchu by nebol až zaký problém ani s elektrikou a čidlami. Samozrejme softvér by sa musel úplne premapovať, a ani emisie ani spotreba by neboli optimálne. U TS by potom pravdepodobne musela prísť tvrdená kľuka s iným uložením, iná spojka i zotrvák, možno iné piesty. každopádne úprava viac než zložitá, s neistým výsledkom a vysokým rizikom zničenia motora.
Keby som chcel špekulovať nad stavbou TB, volil by som nejaké lacné auto, kde diely zoženiem za babku, a keď to nevýde, aspoň sa nezbláznim. Taký je môj názor.
Keby som chcel špekulovať nad stavbou TB, volil by som nejaké lacné auto, kde diely zoženiem za babku, a keď to nevýde, aspoň sa nezbláznim. Taký je môj názor.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů