co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
No tam by právě musel našroubovat vstřikovače. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
A potom už jenom napsat soft pro ŘJ, vyměnit kabelový svazek, sem tam něco dopájet, vyměnit pár kousků v motoru a bude to cajk 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
kolik vstřikovačů na válec má JTS-ko? nemá náhodou jeden? kde a kdo přišel s teorií kombinovaného provozu tj benál s plynem dohromady v jedné trysce?kudrt píše:no hezky jsi to napsal...ale sekvencni vstrikovani a zizen JTSka ti trosicku zmeni vypocty.
spotreba 2.2 je ve meste 12.5l a mimo kolem 8l. LPG pro sekvencni vstrik znamena ze spalis cca 70% plynu a 30% benalu.....
jestli někdo máte lepší info hoďte ho sem,...
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
celé toto povídání, trhá mi to uši [-o< ALFA ROMEO a LPG 
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
nejde ani tak o LPG ale o celý styl diskuse - "nevím, kolik najedu, ale co se mi asi tak v příštích 10ti letech může pokazit a co mě vyjde levněji...." [-o< Prostě nesmyslná diskuse už posledních 5 stránek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
u motoru s primym vstrikem se pri provozu na LPG benzinove vstrikovace nevyradi uplne, ale obcas vstrikuji. takze jedes treba 7 cyklu na LPG a pak jeden na benzin.juraz3nca píše:kolik vstřikovačů na válec má JTS-ko? nemá náhodou jeden? kde a kdo přišel s teorií kombinovaného provozu tj benál s plynem dohromady v jedné trysce?
jestli někdo máte lepší info hoďte ho sem,...
166 busso
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Jo to už jsem tu psal na začátku
.Proto,když spočítám pořizovací cenu plynu do JTS,náklady na LPG+nějaký benál,další servis LPG zařízení,tak bych o tom vůbec,ale vůbec neuvažoval a šel do nafty.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Pro juraz3nca,není to v jedné trysce.Plyn má vyvedené svoje vstřikovače do sání,které tam vstřikují to LPG a aby se nezasraly vstřikovače pro benál,které jsou přímo v hlavě,tak řídící jednotka plynu nařidí po pár vstřicích LPG jeden vstřik benzínu.Takže si to nepleť,jsou tam dva druhy vstřikovačů origo. z výroby v hlavě a dodatečně nainstalované pro LPG.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
ja sa chcem opytat da sa prerobit na LPG aj motor 3,2 JTS ak ano kde to robia lebo nikde som nic o tom nenasiel len som pisal do jednej firmy a ty mi odpisali ze tieto motory s tymto obsahom nerobia ak viete o neakej firme dajte vediet aby som ich mohol kontaktovat a popytat sa blizsie nato alebo napiste mi na mail peter202@t-zones.sk dakujem
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
treba s tym codit aj na kontroly tak tiez pri emisnej robis aj na lpg
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Hlavní problém je celkem velká investice pro tyto motory JTS,FSI...(přímýstřik) a částečné spalování benzinu.....
citace : Sekvenční vstřikování LPG pro motory FSi
Jedná se o systém určený pro motory s přímým vstřikováním benzínu do hlavy válců nejčastěji označovaný jako FSi. Zařízení pracuje na stejném principu jako sekvenční vstřikování plynu, jen software řídící jednotky je vytvořený přímo od výrobce a nastaven přímo pro daný typ a kód motoru. Systém funguje tak, že vstřikuje kombinovaně benzín-plyn v poměru tak, že např. po každém sedmém vstříknutí paliva LPG následuje vstříknutí benzínu. Děje se tak z důvodu chlazení vstřikovače benzínu umístněného v hlavě válců. Nevýhodou je, že při provozu na LPG spotřebovává i benzín a to podle stylu jízdy od 10 do 30%. Je to ale pořád lepší než jezdit na drahý benzín. Cena za montáž LPG tohoto systému se pohybuje od 35 000,- Kč.
více zde : http://auto-plyn-lpg.cz/sekce/informace-o-lpg
Nejlepší volba je pořízení přibližovadla s nízkými náklady a 3,2 JTS si nechat na ne tak časté projížďky
citace : Sekvenční vstřikování LPG pro motory FSi
Jedná se o systém určený pro motory s přímým vstřikováním benzínu do hlavy válců nejčastěji označovaný jako FSi. Zařízení pracuje na stejném principu jako sekvenční vstřikování plynu, jen software řídící jednotky je vytvořený přímo od výrobce a nastaven přímo pro daný typ a kód motoru. Systém funguje tak, že vstřikuje kombinovaně benzín-plyn v poměru tak, že např. po každém sedmém vstříknutí paliva LPG následuje vstříknutí benzínu. Děje se tak z důvodu chlazení vstřikovače benzínu umístněného v hlavě válců. Nevýhodou je, že při provozu na LPG spotřebovává i benzín a to podle stylu jízdy od 10 do 30%. Je to ale pořád lepší než jezdit na drahý benzín. Cena za montáž LPG tohoto systému se pohybuje od 35 000,- Kč.
více zde : http://auto-plyn-lpg.cz/sekce/informace-o-lpg
Nejlepší volba je pořízení přibližovadla s nízkými náklady a 3,2 JTS si nechat na ne tak časté projížďky
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Jinak vše už tu v podstatě bylo řečeno a točí se to stále dokola a cpát tam plyn na šestivál za 50 litrů

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
ked niekto najazdi 2000 - 2500km mesacne tak ta investicia je zachvilu vratena dalej pri predaji hodnota auta je vyssia a myslim ze aj predajnost bude lahsia kazdy da rasej prednost autu ktore je na plyn ako auto ktore na plyn neni .... ja osobne keby mam moznost kupit take auto ktore to uz ma namontovane tak ho uz mam doma...
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Tak ti nevím, ale já osobně bych do auta, který má dodělávaný LPG nešel, už jen proto, že když kupuju auto tak mám představu co od něj čekám a když kupuju benzín tak chci aby to jezdilo na benzín (a hlavně aby to jezdilo) a nebylo to sprzněný nějakou domontáží. Je možný, že je to jen můj pohled na věc, ale pro mě to rozhodně cenu auta nezvýší....špíš naopak
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
jj, už zase plánujou jít s cenou benálu cca o 2kč do kopce.. to zase přibude eL-Pe-Géčkařů, jako hub po dešti...
lituji, že jsem lpg nedal na auto už dříve
lituji, že jsem lpg nedal na auto už dříve
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
tak to je tvoj nazor mozno keby to raz okusis a zistit kolko ty to penazi usetry by si nerozmyslal plyn nesetri len na pohonnych latkach ale setri aj motor zivotne prostrediet a jazdit za 10€ na 100km a za 6€ je trosku rozdiel si myslim to mas mesacne pri 2000km 80€ za rok ty to spravi 960€ myslim ze to je uz dost velka polozka za 2 roky je investicia vratena daj si ze najazdis na tom aute pocas toho co ho budes vlastnit 150000km to mas 6000€ dajte ze do opravy das 1000€ co je mala pravdepodobnost ze az taku sumu to mas 5000€ a ked budes chcet prerabku si mozes vymontovat a dat na druhe auto alebo ju predat a kupit neaku modernejsiu ak bude nieco modernejsie takze tvoja strata bude na hodnote auta velmi nizka... ked najazdis este viac rocne tak tvoja uspora bude o to vyssia a investicia o to rychlejsie vratena ... benzim pojde stale hore ci na SK alebo CZ alebo neviem kde myslim ze plyn taku hodnotu tak skoro nedosiahne aby sa to neoplatilo mozno bude este vyhodnejsi v buducnosti ....
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Hampice: nesouhlasil bych s tou dynamikou. Například podle tohoto testu http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-159-22-jts/ má 2,2 JTS 260koní a zrychlení 0-100 za 7,2 sek. Kde by na to 19 dízláček vzal
Ale vážně. Před asi pěti lety jsem okusil 159 2,2 a oproti mojí 156 2,0JTS tam podstatný rozdíl v rovném zrychlení snad ani nebyl. V agilnosti pochopitelně již ano.
Avšak srovnávat 1,9 jtdm s 2,2 JTS nelze a považuju to za propagandu
a omlouvání sebe sama za koupi "lepší Octávky"
na závěr italskému cuore dva lebedící testy:
http://www.autohit.cz/clanek/1306/alfa_ ... 2_jts.html
vs.
http://www.autohit.cz/clanek/1306/alfa_ ... 2_jts.html
Já bych šel podle nájezdu do benzínu 2,2 anebo nafty 2,4 JTDm
Peter: užívej si smradu benzínu dokavaď je.
EDIT: omlouvám se za nepřečtení nadpisu tématu
Avšak srovnávat 1,9 jtdm s 2,2 JTS nelze a považuju to za propagandu
na závěr italskému cuore dva lebedící testy:
http://www.autohit.cz/clanek/1306/alfa_ ... 2_jts.html
vs.
http://www.autohit.cz/clanek/1306/alfa_ ... 2_jts.html
Já bych šel podle nájezdu do benzínu 2,2 anebo nafty 2,4 JTDm
Peter: užívej si smradu benzínu dokavaď je.
EDIT: omlouvám se za nepřečtení nadpisu tématu
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
At je to tu trochu akcni tak sem hodim jeden link, na ktery me dnes na nejakem webu upoutal banner.
Je to takova knizka, jak Alfu poslat do srotu
, nebo se najde nekdo s jinym nazorem?
Link ZDE:
http://www.prestavbanafta.cz/page/clank ... mavosti/13

Je to takova knizka, jak Alfu poslat do srotu
Link ZDE:
http://www.prestavbanafta.cz/page/clank ... mavosti/13
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
neviem ci tie nove lpg su ine ale otec ma punto na lpg furt stym volaco je vyfuky meni jak na beziacom pase a motor?vazne sa zodral zere olej jak hovado no neviem spotreba bola v poho teraz mu povedali ze treba vymenit nadrz a cena 170e
plus kontrola ale pocul som ze teraz tie nove lpg maju nadrzku na olej cize to maze a neznici sa tak skoro motor
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Výfuky ty trpí víc to je fakt,jinak olej degraduje více než provoz na benzin,proto je třeba zkrátit interval výměny (to,že je krásně čistý neznamená,že je olej v kondici).Občas je třeba vyjezdit starý benzin,jinak rozleptává těsnění (aspoň je to tak u fáva) a pak jde čerpadlo do kytek.Ten olej,nebo adetivum se přidáva (jde o komplet zařízení,které se může montovat spolu s LPG) proto,aby ošetřilo sedla ventilů,se zbytkem motoru to vůbec nesouvisí. LPG je v poho pokud to servisují lidé,co tomu rozumí 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
-jestli trpí více výfuky, to je diskutabilní, tatík na bmw318i měl lpg cca 9 roků a nepamatuji se, že by kdy měnil na něm výfuk, nemá garáž a jezdil denně, i v zimě, měsíčně pod 1oookm nešel..
-to že oil degraduje, to je taky 5o/5o, prej že jo, zase, tatík měnil oil tehdy, až nešel setřít z měrky.. jinak tady alfáci už i tak zkrátili interval výměny na 1/2... tak lpg-éčkaři vs benáloví jsou s výměnou oilu na tom stejně..
-čerpadlo v nádrži, údajně jenom staré palivo v nádrži natankované na shell-ce tohle dělá, jinak čas od času vypnout plyn a vyjezdit benál taky není problém, na to je takový čudlík na palubce a hotovo.. ( před berousem když dojde gas tak dojezdím na benál a no problemo)..
-poslední věta lpg je v poho... naprostý souhlas.. nejenom lpg, ale i každé auto je v poho pokud je v dobrých rukou.. jinak dokur..t sebelepší auto dokáže kdejaký pablb..
-to že oil degraduje, to je taky 5o/5o, prej že jo, zase, tatík měnil oil tehdy, až nešel setřít z měrky.. jinak tady alfáci už i tak zkrátili interval výměny na 1/2... tak lpg-éčkaři vs benáloví jsou s výměnou oilu na tom stejně..
-čerpadlo v nádrži, údajně jenom staré palivo v nádrži natankované na shell-ce tohle dělá, jinak čas od času vypnout plyn a vyjezdit benál taky není problém, na to je takový čudlík na palubce a hotovo.. ( před berousem když dojde gas tak dojezdím na benál a no problemo)..
-poslední věta lpg je v poho... naprostý souhlas.. nejenom lpg, ale i každé auto je v poho pokud je v dobrých rukou.. jinak dokur..t sebelepší auto dokáže kdejaký pablb..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: co je nákladově výhodnější? JTS na plyn nebo JTD?
Tak ja to vypadá
Uvažuji o 3,2 a možná bych LPG zkusil, dělá to už někdo?
Havran
Havran
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High / Black Raven
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti
