tak po třech sezónách, kdy jsem do Spidera defacto lil jen olej (s výjimkou výměny dvou silentů za pár stovek) už si řekl o nějaký větší servis....
Řekl si o to tažením do strany při brždění a únikem kapalin ze všech možných míst
Čili jako satisfakci za trápení na Kameni dostal:
1) nový výpustný šroub (olej. vana, už teď neteče....)
2) nové brzdové desky dopředu i dozadu, novou brzdovku, nějakou tu hadičku + rozhýbání zadních brzd, které byly teda v dost podivném stavu (teď to teda brzdí OK)
3) nové těsnění tam, kde z převodovky leze řadička (bazén oleje u nohou spolujezdce je tedy snad minulostí)
4) přetěsněný diferák
5) nové víčko chladiče, kterým taky už občas něco stříklo....
(čili kromě tlumičů tam teklo úplně všechno

)
Všechny tyhle věci dělali v Hulíně u Auto Korner a zatím se zdá, že vše se povedlo na 100%, za což velmi děkuji (mimochodem to těsnění u řadičky také líp vymezilo dráhy, takže teď se i líp řadí).
Takovým příjemným bonusem je fakt, že když už ten diferák přetěsňovali, tak ho i pořádně vyčistili.... No uznejte, není to nádhera?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)