Řazení
podle me to tahla nejsou.... to ale poznas kdyz za ne zatahas... promazat proc ne... ale ten hlavni problem je na razeni na prevodovcce.. kdyz odpojis ty tahla..tak to odpojis od radici paky ktera je na valci na kerem se otaci... a tam je to pridrene.. ze zadu te paky je matka.. tu povolis pak je tam pruzinka.. koukni poradne jak je tam nasazena.. a pak to cely z toho valce sundej dolu.. nekdy to nejde tak musis poklepat.. dobre to obrus smrkem treba jak valec tak vnitrek paky.. a namaz to vazelinou na brzdy.. je lepsi a vydrzi dele a nevaze na sebe tolik vodu.. musi to chodit volno.. i malickem to musis otacet..... je to 100% tohle.. sam sem si to sve delal asi 3 zakaznikum taky...hodne zdaru a stesti.. jo a jde to i bez vymontovni baterky.. ale pak je ten pristup samozrejme ztizeny....:/)
jo a az budes dotahovat znovu tu matku... je samojisti tak to nedotahuj jak prase... musi to jit volne a matka musi samozrejme taky pevna.. takze s citem...
jo a az budes dotahovat znovu tu matku... je samojisti tak to nedotahuj jak prase... musi to jit volne a matka musi samozrejme taky pevna.. takze s citem...
Tak pokud vím, platí pořád zásada lana v bovdenech nemazat, důvod je jednoduchý. Na tu dodanou maznou hmotu se lehce uchytí prach nebo jiný bordel a pak se to teprve zadírá. Pak tam člověk dá druhou dávku a problém se násobí. Lanovody jsou opatřeny určitě nějakou samomaznou hmotou.
Jinač další postup, který popsal gwerone určitě sedí. Tuhost kulisy poznáš po tom vykloubení.
Jinač další postup, který popsal gwerone určitě sedí. Tuhost kulisy poznáš po tom vykloubení.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
řazení kvaltů
Servus chlapi,když stojím a chci zařadit 1 rychlost tak jde špatně(v tom smyslu že že ji je bráněno ve správném zařazení,jako kdyby táhla špatně směrovala řazení rychlosti)dělá to jen při 1 rychlosti a jen když stojím.Když auto jede 0,001km tak jde v pohodě.Předpokládám že je hnutá kullisa nebo unavený lanka řazení Ještě bych měl dotaz ohledně toho smyslu dvou spojkových válců co jsem se dočetl že mají 156ky.Díky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: řazení kvaltů
Od té doby, co jsem nechal vyměnit olej v převodovce, řadím v pohodě.
Předtím mi to (ne)šlo jako Tobě a navíc šla blbě i 2ka.
Předtím mi to (ne)šlo jako Tobě a navíc šla blbě i 2ka.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: řazení kvaltů
Hm,zajímavý.Četl jsem od tebe téma na ten vyměněný olej,ale popravdě si nemyslím že by tím to mohlo být.(Tak vyměním ho tak jako tak,bude to k lepšímu)ale když říkáš že jsi měl stejný příznaky tak dám na tvé rady .Když tak mi pošli odkaz na olej co tam má být a kolik litru.Díky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Re: řazení kvaltů
Nedovol mi pochybovat o Tvé yntelygency.r-a-k píše:...Četl jsem od tebe téma na ten vyměněný olej...
...Když tak mi pošli odkaz na olej co tam má být a kolik litru...
Všechno je v tématu, které jsi, jak sám říkáš, už četl.
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =54&t=3451
2 litry Tutela Car ZC 75 Synth
A kde to koupit?
Třeba tady: http://www.zbozi.cz/?q=Tutela+Car+ZC+75+Synth
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Re: řazení kvaltů
Nedovol mi pochybovat o Tvé yntelygency.
Všechno je v tématu, které jsi, jak sám říkáš, už četl.
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =54&t=3451
2 litry Tutela Car ZC 75 Synth
A kde to koupit?
Třeba tady: http://www.zbozi.cz/?q=Tutela+Car+ZC+75+Synth[/quote]
Díky.
Všechno je v tématu, které jsi, jak sám říkáš, už četl.
http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... =54&t=3451
2 litry Tutela Car ZC 75 Synth
A kde to koupit?
Třeba tady: http://www.zbozi.cz/?q=Tutela+Car+ZC+75+Synth[/quote]
Díky.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Zdravím, chystám se koupit AR 156 SW 1.9 JTD 85 kW r.v. 2005. Alfa má nějak zatuhlé řazení. Pohyb šaltpáky dopředu a dozadu jde normálně. Horší je to s bočním pohybem. Šaltpáka se sama nevrací do středové polohy a jde dost ztuha. Už se s tím někdo setkal? V bazaru mi tvrdí že bude stačit promazat lanovody a kulisu. Nejsou AR 156 už suché lanovody bez nutnosti mazání? Nemůže být problém v převodovce? Dík za rady.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Jo a auto stálo přes půl roku.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
čau mám to samé a nějak jsme to tu taky už řešili dřív..tak to tady někde najdeš. Byly tam super rady. Jinak já s tim ještě nic neudělal
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
možná by se nějaké info našlo tady.... zkus přečíst....
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 54&start=0
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 54&start=0
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Děkuji za odkazy a rady. Už to mám celé pročtené. Tak snad bude stačit vyměnit ten olej. Popřípadě nevíte někdo kolik stojí ta kulisa? Nikde jsem to nenašel. Dik
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
kulisa na tvoji 156 u Vencu Kameníka http://www.italautoclub.cz/ za 1.000,- Kč, nebno tady http://www.fiatdily.cz/dil/5791 za 500,- Kč nebo když si napíšeš číslo dílu z eperu, tak ti to prodají i v serviseu AR.
Flatland forewer
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Děkuju za ochotu a rychlé odpovědi, už jsem rozhodnul pro Alfu si jedu ve čtvrtek . K panu Kameníkovy, jsem jezdíval s 145 ale poslední dobou jsem nebyl úplně spokojení. 156 zkusím dávat do IMOFY ceny za servis šli dolu, tak snad nebudou nějaké problémy.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW Sportwagon (2/2009) Qtronic
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
EX: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kW Sportwagon (11/2004)
EX: Alfa Romeo 145 1.6 T.S. 88kW (02/1999)
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Mě by zajímalo, proč všichni chodí do autoriz. servisu. Myslíte, že tam mají zlatý ruce neb co? Alfy přece nejsou stavěný jako UFO talíře.
Flatland forewer
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Tady se člověk vážně nezavděčí.....
Soukromé servisy špatně (pro příklad asi nemusíme chodit daleko), autorizáky špatně.... Tak co dál? Budeme si to každý servisovat sám na dvorku, ne?
Jinak Maikle dej teda kolegovy tip na dobrý servis v Praze, když by podle tebe neměl jezdit do autorizáku....
Soukromé servisy špatně (pro příklad asi nemusíme chodit daleko), autorizáky špatně.... Tak co dál? Budeme si to každý servisovat sám na dvorku, ne?
Jinak Maikle dej teda kolegovy tip na dobrý servis v Praze, když by podle tebe neměl jezdit do autorizáku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zatuhlé řazení u AR156 1.9 JTD rok 05
Reagoval jsem na to, že dost lidí píše, že chodí to autor. servisu, kde dělaj stejný český ruce, jako v soukromejch servisech.
Jistě, že není mechanik jako mechanik, ale když si někdo bere 750/hod a někdo 250/hod, tak to je pro obyčejnýho člověka jako jsem já velkej rozdíl. Přitom odvedená práce může být stejná (předpokládá se dobrej mechanik).
Můj kámoš dělá v autoriz servise Mercedes v Olomouci a lidi tam chodí přezouvat i jen pneu. Sám si přividělává soukromýma opravama doma ale za 1/4 hodinové ceny.
Nebudu nikomu říkat, kam má a nemá chodit, to každýho věc a peníze. Já bych do AR servisu šel na opravu s autem jen v nejnutnějších případech nebo pro náhradní díl.
Jistě, že není mechanik jako mechanik, ale když si někdo bere 750/hod a někdo 250/hod, tak to je pro obyčejnýho člověka jako jsem já velkej rozdíl. Přitom odvedená práce může být stejná (předpokládá se dobrej mechanik).
Můj kámoš dělá v autoriz servise Mercedes v Olomouci a lidi tam chodí přezouvat i jen pneu. Sám si přividělává soukromýma opravama doma ale za 1/4 hodinové ceny.
Nebudu nikomu říkat, kam má a nemá chodit, to každýho věc a peníze. Já bych do AR servisu šel na opravu s autem jen v nejnutnějších případech nebo pro náhradní díl.
Flatland forewer
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: Řazení
možná trochu otázka mimo mísu, ale lepšího tématu jsem si nevšiml - už jste někdo měnil převodovej olej ve 156 2.4 JTDm 20V? Je to ten 6q od GM. V manuálu jsem vyčetl náplň 3,1 litru. Opravdu je ho tam tolik?? Zdá se mi to hrozně moc, když v jiných autech bývá kolem 2 litrů.
dík
dík
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: řazení kvaltů
jde mi taky blbě jednička (na křižovatkách třeba), dvojka taky občas.....výměna oleje v převodovce nepomohla...jediný co pomuže je znovu vyšlápnout spojku...na podruhý nebo napotřetí tam spadne lehce.... taky už to ma neco za sebou...kejml píše:Od té doby, co jsem nechal vyměnit olej v převodovce, řadím v pohodě.
Předtím mi to (ne)šlo jako Tobě a navíc šla blbě i 2ka.
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- Martin 156TI
- Příspěvky: 96
- Registrován: 9.9.2011, pát 20:34
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: Řazení
Zdravim
Naskytl se mi podivny problem. po vymene hlavice radici paky (trocha toho kvedlani s pakou) sem autem bez problemu najezdil nejakejch 10 - 15 km a najednou se mi pri razeni z 3 na 4 zacali pocitat zuby jenom lehce. momentalne nejde zaradit zadna rychlost. resp pakou zaradim co chci ale at je tam cokoliv porad lehce pocita zuby to v jakym stavu je spojka na to nema vliv. nejde zaradit ani rucne primo na prevodovce. v neutralu bez problemu. nejaky napad?
Naskytl se mi podivny problem. po vymene hlavice radici paky (trocha toho kvedlani s pakou) sem autem bez problemu najezdil nejakejch 10 - 15 km a najednou se mi pri razeni z 3 na 4 zacali pocitat zuby jenom lehce. momentalne nejde zaradit zadna rychlost. resp pakou zaradim co chci ale at je tam cokoliv porad lehce pocita zuby to v jakym stavu je spojka na to nema vliv. nejde zaradit ani rucne primo na prevodovce. v neutralu bez problemu. nejaky napad?
156 V6
ex 156 1.8 TS
ex 156 1.8 TS
-
morrison19
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2012, ned 15:33
Re: Řazení
Zdravim, mam taky problem, ked radim z 2 do 3 tak zaskripu zuby, ale len vo vysokych otackach, pokial radim v nizkych otackach vsetko ide ako ma, cim vyzsie tym je to horsie, zacina sa to jemnymi vibraciami, nad 3000 to uz fakt riadne zaskripe. Neviete poradit kde moze byt problem?
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení
Synchron ti odchází, zkus při těch 3000 řadit pomalu, ne to tam lupat jak tě napadne. Pokud to půjde bez skřípání, je to synchron.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
-
morrison19
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2012, ned 15:33
Re: Řazení
Ano sprava sa to tak, ked paku necham nachvilu v neutrali a az potom zaradim 3 neskripe. Da sa s tym nieco robit/oplati sa s tym nieco robit alebo je nutna vymena prevodovky?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti