Ty ekosrajdy už mě fakt štvou
Kvalita nafty a aditiva
- Adamsquare
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4047
 - Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Včera jsem přijel na Čepro, že natankuji svoji oblíbenou Čepro Diesel Optimal a oni ji přestali vyrábět  
  Místo toho mají novou "prémiovou" Čepro Diesel EKO. I přes oslavný leták teda důvěru nemám a vzal jsem raději obyčejnou naftu a dal tam pár štamprlí vifu...  
 
Ty ekosrajdy už mě fakt štvou
							
			
									
									Ty ekosrajdy už mě fakt štvou
 //
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
						159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Kvalita nafty a aditiva
Taky beru z 90ti procent naftu u čepra nebo eurooil plus VIF letní. Přes zimu když mrzne -5 a víc tak mám dobré zkušenosti s VERVOU plus VIF zimní. Starty jsou po ránu o poznání lepší. Sheelu se vyhýbám. Dobré zkušenosti nemám s čepračkama u globus , albert a podobně. Naftu mají levnější, ale na nádrž najedu o 100-150 KM míň.  
			
									
									1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET  Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
						2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř
- whitedevil
 - Štamgast
 - Příspěvky: 585
 - Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
 - Bydliště: Jaroměř
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
čepro a eurooil je to samí ne?? .)
			
									
									Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
						ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- RV147
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 2138
 - Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
 - Bydliště: Pardubicko
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Na tu eko pozor, je to bionafta, prostě to má víc biosložky. Pokud se to rychle spotřebuje tolik to neškodí, jako když to leží v nádrží a biosložka se oddělí.
			
									
									Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
						Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ja beru omv  tu normalní a přidavám vif a zatím spokojenost,už se fakt nevím kam vif dát a kam néééé ale myslím ze do takové vervy od benziny je to uz zbytečné co vy na toooo??
			
									
									
						Re: Kvalita nafty a aditiva
já tankuju Vervu a dávám VIF, míň mi to pak kouří.
			
									
									Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
						Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ja beru omv tu normalní a přidavám vif a zatím spokojenost,už se fakt nevím kam vif dát a kam néééé ale myslím ze do takové vervy od benziny je to uz zbytečné co vy na toooo??
Právě Verva aktuálně používá vysoký obsah 2EHN../přes 1000jednotek-na litr/, a to znamená, že jí při opravdu velmi nízkých teplotách /-20/ nemusí VIF dělat dobře..
To platí obecně pro všechny nafty s vysokým obsahem 2EHN...
To platí hlavně pro start klasického TD, CR mají jednotku která upraví předvstřik i délku vstřiku, čili je výrazně mín náročná /hlavně na CČ.../
Pokud máte pocit, že TD na koktejl nafta+ VIF ve velkém mrazu hůř startuje ve vašem motoru,pak jednoduše stačí použít třeba Castrol TDA..ten se snáší dobře..
Hlavní důvody pro dodatečnou aditivaci je
1. ZVYSENI MAZIVOSTI ..
Norma je dost měkká ..a čerpadla -hlavně CR potřebují optimální mazivost výrazně vyšší..
2.Nikdy při opravdu nízké teplotě nevíte, jakej koktejl čepujete, od doby povolení
obsahu biosložky se pančuje kde čím..pak reálné CC může někdy být úplně jiné než čekáte
a startovatelnost je řádově horší..
Vyšší CČ rozhodně nemůže škodit..
			
									
									
						Právě Verva aktuálně používá vysoký obsah 2EHN../přes 1000jednotek-na litr/, a to znamená, že jí při opravdu velmi nízkých teplotách /-20/ nemusí VIF dělat dobře..
To platí obecně pro všechny nafty s vysokým obsahem 2EHN...
To platí hlavně pro start klasického TD, CR mají jednotku která upraví předvstřik i délku vstřiku, čili je výrazně mín náročná /hlavně na CČ.../
Pokud máte pocit, že TD na koktejl nafta+ VIF ve velkém mrazu hůř startuje ve vašem motoru,pak jednoduše stačí použít třeba Castrol TDA..ten se snáší dobře..
Hlavní důvody pro dodatečnou aditivaci je
1. ZVYSENI MAZIVOSTI ..
Norma je dost měkká ..a čerpadla -hlavně CR potřebují optimální mazivost výrazně vyšší..
2.Nikdy při opravdu nízké teplotě nevíte, jakej koktejl čepujete, od doby povolení
obsahu biosložky se pančuje kde čím..pak reálné CC může někdy být úplně jiné než čekáte
a startovatelnost je řádově horší..
Vyšší CČ rozhodně nemůže škodit..
- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tak mi to nedalo a volal jsem do Unipetrolu s otázkou, zda jsou v Ultradieselu podobná aditiva jako v TopQ a Vervě, pan Schejbal z Unipetrolu mi řekl, že každá firma si recepturu aditiv střeží, ale lze říci, že množství aditiv by se dal zhruba vyjádřit tímto pořadím:
1) - Verva
2) - Ulradiesel
3) - TopQ
... v podstatě tak nějak neurčitě řekl, že ve Vervě je "toho nejvíc" a Ultradiesel je někde mezi. :-)
Potom jsem se ho ptal, kde všude bude Ultradiesel k sehnání... říkal, že seznam má u sebe, ale je v autě, ale že co se týká Globusu, v budoucnu budou mít Ultradiesel všechny Globusy v ČR.
Potom jsem volal do Agipu. Tam mi pán řekl, že Agip si nechává dodávat aditiva přímo v rafinerii při plnění cisterny, a to jím dodaným aditivem. Velmi se divil, když jsem mu řekl, že Benzina aditivuje Vervu přímo na čerpačce, říkal, že ho to překvapilo. Taky říkal, že všichni zaměstananci se služebními auty Agipu mají nařízeno brát DieselTech a nebyl nikdy problém. Pokud si prý zákazník stěžuje, že mu dieselTech poškodil motor, vysílají okamžitě na stanici mobilní laboratoř a prý se nikdy nestalo, že by závada byla DieselTechem. Taky zdůraznil, že Agip je jediná značková firma v ČR, která aditivuje za cenu obyč. nafty, bez příplatku.
Hlavně prý netankovat do moderních dieselů na malých neznámých stanicích, ale jen na velkých značkových... to ale už víme, že :-)
Potom jsem volal do Eorooilu (Čepro a.s.) a tam mi bylo řečeno, že jejich aditivum je také naléváno a míseno už na lince v rafinerii. A že u nich není vůbec možné dolévat až na stanici z kbelíčku, ale že se to v minulosti na Benzině dělalo, ale myslí si, že v současnosti až na výjimky se to už nedělá. Taky mi bylo sděleno, že aditiva jsou ve své podstatě všechna stejná v základu, lišit se mohou pouze tím, že jedno zajišťuje lepší mazivost, jiné zase více přidává cetanové číslo. Že se tam moc nového vymyslet nedá... no, to už jsem taky tak nějak tušil. :-)
Každopádně pán říkal, že dodatečné přidávání Vifu do již aditivované nafty (DieselTech, Optimal Diesel, Ultradiesel, V-power Diesel, Verva...) je nejen zbytečné, ale že i nafta se dá "přeaditivovat" a že to pak může dělat víc problémů než užitku, nehledě na různost aditiv a jejich množství.... prostě aditiva patří jen do obyčejné nafty... asi tak.
Dále jsem volat již nechtěl. Do Shellu volat nechci, nějak se mi nelíbí jejich způsoby a cenová politika... Škoda, na Shell jsem jezdíval dost.
Tak toliko z mého telefonického průzkumu. Tak a teď to poslední - doufat, že říkali pravdu. Já zůstanu zatím u Vervy a sem tam vezmu Ultradiesel, chci zkusit Optimal Diesel a Agip taky asi zkusím... ale jak říkám, jinak zůstávám u Vervy.
Není to z mojí hlavy ale s kopčil jsem to na jinem foru ale docela zajímavé néé
			
									
									
						1) - Verva
2) - Ulradiesel
3) - TopQ
... v podstatě tak nějak neurčitě řekl, že ve Vervě je "toho nejvíc" a Ultradiesel je někde mezi. :-)
Potom jsem se ho ptal, kde všude bude Ultradiesel k sehnání... říkal, že seznam má u sebe, ale je v autě, ale že co se týká Globusu, v budoucnu budou mít Ultradiesel všechny Globusy v ČR.
Potom jsem volal do Agipu. Tam mi pán řekl, že Agip si nechává dodávat aditiva přímo v rafinerii při plnění cisterny, a to jím dodaným aditivem. Velmi se divil, když jsem mu řekl, že Benzina aditivuje Vervu přímo na čerpačce, říkal, že ho to překvapilo. Taky říkal, že všichni zaměstananci se služebními auty Agipu mají nařízeno brát DieselTech a nebyl nikdy problém. Pokud si prý zákazník stěžuje, že mu dieselTech poškodil motor, vysílají okamžitě na stanici mobilní laboratoř a prý se nikdy nestalo, že by závada byla DieselTechem. Taky zdůraznil, že Agip je jediná značková firma v ČR, která aditivuje za cenu obyč. nafty, bez příplatku.
Hlavně prý netankovat do moderních dieselů na malých neznámých stanicích, ale jen na velkých značkových... to ale už víme, že :-)
Potom jsem volal do Eorooilu (Čepro a.s.) a tam mi bylo řečeno, že jejich aditivum je také naléváno a míseno už na lince v rafinerii. A že u nich není vůbec možné dolévat až na stanici z kbelíčku, ale že se to v minulosti na Benzině dělalo, ale myslí si, že v současnosti až na výjimky se to už nedělá. Taky mi bylo sděleno, že aditiva jsou ve své podstatě všechna stejná v základu, lišit se mohou pouze tím, že jedno zajišťuje lepší mazivost, jiné zase více přidává cetanové číslo. Že se tam moc nového vymyslet nedá... no, to už jsem taky tak nějak tušil. :-)
Každopádně pán říkal, že dodatečné přidávání Vifu do již aditivované nafty (DieselTech, Optimal Diesel, Ultradiesel, V-power Diesel, Verva...) je nejen zbytečné, ale že i nafta se dá "přeaditivovat" a že to pak může dělat víc problémů než užitku, nehledě na různost aditiv a jejich množství.... prostě aditiva patří jen do obyčejné nafty... asi tak.
Dále jsem volat již nechtěl. Do Shellu volat nechci, nějak se mi nelíbí jejich způsoby a cenová politika... Škoda, na Shell jsem jezdíval dost.
Tak toliko z mého telefonického průzkumu. Tak a teď to poslední - doufat, že říkali pravdu. Já zůstanu zatím u Vervy a sem tam vezmu Ultradiesel, chci zkusit Optimal Diesel a Agip taky asi zkusím... ale jak říkám, jinak zůstávám u Vervy.
Není to z mojí hlavy ale s kopčil jsem to na jinem foru ale docela zajímavé néé
Re: Kvalita nafty a aditiva
Problémem základní dnešní nafty je, že nečepujeme arktickou ale modifikovanou..i při těchto teplotách...pokud by byla u stojanu petrolejová nafta, nemuseli bychom tu skoro nic řešit...jenže ta je drahá výrobně a dává se pouze když je k tomu opravdu důvod..
V našich šířkách se používají pro řešení problémů krystalizace parafínu MODIFIKÁTORY, který mění pouze velikost a tvar krystalů..tak se splní norma filtrovatelnosti a je to.
Výrobce prostě plní laboratorní normu, nejde mu ani tak o skutečné vlastnosti konkrétních palivových systémů--to mu norma neukládá..bohužel ..tak je dost důležité, co vlastně lejeme u stojanu do nádrže, protože, pokud sledujete kontroly COI, neděláte si určitě žádné iluze o tom , u kolika stojanů BUDE NĚCO JINÝHO /PANČOVANÝHO/..
Pokud by se beze zbytku plnila norma /aspon norma/, bylo by to OK, jenže to je pohádka
pro optimisty--skutečný stav u spousta pump je opravdu mizerie..
/ty biosložky v naftě ..jsou často kromě různých olejů co supermarket a internet dal, kafilerních tuků někdy i etanol..v nesmyslným množství., ví se to, není to tajemství.. a normy EU tomu v podstatě daly zelenou--teda tý amaterský chemii na čerpačkách.:-( /
			
									
									
						V našich šířkách se používají pro řešení problémů krystalizace parafínu MODIFIKÁTORY, který mění pouze velikost a tvar krystalů..tak se splní norma filtrovatelnosti a je to.
Výrobce prostě plní laboratorní normu, nejde mu ani tak o skutečné vlastnosti konkrétních palivových systémů--to mu norma neukládá..bohužel ..tak je dost důležité, co vlastně lejeme u stojanu do nádrže, protože, pokud sledujete kontroly COI, neděláte si určitě žádné iluze o tom , u kolika stojanů BUDE NĚCO JINÝHO /PANČOVANÝHO/..
Pokud by se beze zbytku plnila norma /aspon norma/, bylo by to OK, jenže to je pohádka
pro optimisty--skutečný stav u spousta pump je opravdu mizerie..
/ty biosložky v naftě ..jsou často kromě různých olejů co supermarket a internet dal, kafilerních tuků někdy i etanol..v nesmyslným množství., ví se to, není to tajemství.. a normy EU tomu v podstatě daly zelenou--teda tý amaterský chemii na čerpačkách.:-( /
- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Jaké mate skušenosti s diseltech ???
			
									
									
						Re: Kvalita nafty a aditiva
táta normálně tankuje pouze Vervu, nedávno nadával, že musel tankovat v Makru nebo Tank and Go a udělalo mu to rozdíl +2l/100km na stejné trase...
			
									
									
						- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ta verva bude asi the best ale ja na ní mam takovej psychyckej blok mně odešel egr ventil a ja v ten den tankoval prave tu vervu a asi tak po 2 hod auto vubec nejelo jasne že to nebylo vervou ale ten blok je blokPetr147 píše:táta normálně tankuje pouze Vervu, nedávno nadával, že musel tankovat v Makru nebo Tank and Go a udělalo mu to rozdíl +2l/100km na stejné trase...
Re: Kvalita nafty a aditiva
147 JTD 85 píše:Ta verva bude asi the best ale ja na ní mam takovej psychyckej blok mně odešel egr ventil a ja v ten den tankoval prave tu vervu a asi tak po 2 hod auto vubec nejelo jasne že to nebylo vervou ale ten blok je blokPetr147 píše:táta normálně tankuje pouze Vervu, nedávno nadával, že musel tankovat v Makru nebo Tank and Go a udělalo mu to rozdíl +2l/100km na stejné trase...
hmmmmm ..... a chceš si o tom promluvit ........(tváří se ustaraně) .....?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
						Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
No to tady celo dobu naznačujiPetrGTV píše:147 JTD 85 píše:Ta verva bude asi the best ale ja na ní mam takovej psychyckej blok mně odešel egr ventil a ja v ten den tankoval prave tu vervu a asi tak po 2 hod auto vubec nejelo jasne že to nebylo vervou ale ten blok je blokPetr147 píše:táta normálně tankuje pouze Vervu, nedávno nadával, že musel tankovat v Makru nebo Tank and Go a udělalo mu to rozdíl +2l/100km na stejné trase...
hmmmmm ..... a chceš si o tom promluvit ........(tváří se ustaraně) .....?![]()
- whitedevil
 - Štamgast
 - Příspěvky: 585
 - Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
 - Bydliště: Jaroměř
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
tankuju agip... Super, příjde mi lepší spotřeba a i to líp jede, ale startovatelnost je stejně mizerná jako euro iol... No i když pravda že na naftu od euro oilu sem nenastartoval vůbec na agip to točí a jakoby chytá ale nenaskočí... až po cca 3 startu se to rozjede
			
									
									Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
						ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- AHOSO_VIDAHO
 - Štamgast
 - Příspěvky: 852
 - Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
já právě po agipu z vršovic docela dojel na EGR :-)
			
									
									AR 147 JTDm 16v 103 Kw     tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
						senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- 147 JTD 85
 - Nováček
 - Příspěvky: 122
 - Registrován: 20.7.2011, stř 19:56
 - Bydliště: Ustí nad labem
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
na egr!!!!!!!!!!!!!! tak to nic zustavam u omv + vif,egr to by my schazelo znova bych měl blokAHOSO_VIDAHO píše:já právě po agipu z vršovic docela dojel na EGR :-)
- A.J.Michal
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4907
 - Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
 - Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
vy mate porad nejake bloky  
			
									
									Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
						Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- AHOSO_VIDAHO
 - Štamgast
 - Příspěvky: 852
 - Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
a za oknem bločky ... :-)
ne, asi to byla haluz ... ale teď je taková kosa, že se mi do toho nechce lézt .. :-)
			
									
									ne, asi to byla haluz ... ale teď je taková kosa, že se mi do toho nechce lézt .. :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw     tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
						senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- Adamsquare
 - SemTuFurt
 - Příspěvky: 4047
 - Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
147 JTD 85: tak to já mám zase jedinou jistotu, že na OMV mě už nikdy neuvidí. Když jsem měl jakýkoliv problém, tak bylo palivo od nich. Viz totálně zmrzlá nafta při pouhých asi -15 st.  
			
									
									 //
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
						159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- AHOSO_VIDAHO
 - Štamgast
 - Příspěvky: 852
 - Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
jo jo, taky mi to (už i s golfem  
 ) vždycky v zimě blblo, když jsem natankoval u OMV (moje ex tam mela nejakou slevu)
			
									
									AR 147 JTDm 16v 103 Kw     tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
						senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- whitedevil
 - Štamgast
 - Příspěvky: 585
 - Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
 - Bydliště: Jaroměř
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Kvalita nafty a aditiva
stejně myslím že je to v celku jedno pokud netankuješ v JZD... Ale do těhle teplot když je v noci kolem -20 a auto stojí venku a když odjíždim tak je kolem -18 tak to prostě bude chtít další aditivaci nebo tankovat naftu z ruska 
			
									
									Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
						ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: Kvalita nafty a aditiva
Potvrzeno řidičem cisterny, nejlepší je Verva od benziny, je ale docela drahá tak tankuju obyčejnou naftu u  Benziny, OMV, shell, Agip a bez problému, vyjimečně přidám aditiva od sheronu..
			
									
									AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
						Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tak hlavně, že to máš z věrohodnýho zdrojetyvado píše:Potvrzeno řidičem cisterny...
Re: Kvalita nafty a aditiva
První nafta, která kdy na našem trhu měla přes 1000 jednotek 2EHN byl před lety ARAL
/měl CC 62 a velmi měkký chod/, ted je to právě Verva..je ale bohužel proti bývalému Aralu trochu tvrdší..
			
									
									
						/měl CC 62 a velmi měkký chod/, ted je to právě Verva..je ale bohužel proti bývalému Aralu trochu tvrdší..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
