čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Minimalne pokud budes prekopavat vyfuk a rusit katy, tak upravu softu budes potrebovat.
Alfa Romeo Perfection
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
cuhan:
paffen,nenech se odradit,tady s tím nemá nikdo zkušenosti jen chce být každý chytrej,já být tebou tak to chipnu,koní není nikdy dost
Ale vždyt píšu naprosto lautr to samý...je tu žalostně málo motorů na pokusy..
chipnout--určitě--a napsat stav tachometru před a při "smrti"..díky..
paffen,nenech se odradit,tady s tím nemá nikdo zkušenosti jen chce být každý chytrej,já být tebou tak to chipnu,koní není nikdy dost
Ale vždyt píšu naprosto lautr to samý...je tu žalostně málo motorů na pokusy..
chipnout--určitě--a napsat stav tachometru před a při "smrti"..díky..
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Nic jinýho jsem tim nemyslel
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
ahoj no co se týče výfuku tak už mi náš stát nedá nikdy možnost katy nemít součásti výfuku jelikož nás budou moct dohnat na Tk/EM i policie kdy se jim zamane(předtím jsem to měl na e30 a hold jednou za dva roky tam byllo třeba dát klasický vejfuk a podle nové vzhlášky musí být do okruhu 8 km ... takže je nám jasné kde budou stávat takže výfuk bez katu už nebude nikdy realitou za to ale mám v plánu výfuky rozdělit a dát stejnou koncovku i na druhou stranu vozu... to je prostě něco co se mi líbi a tak snad to nikdy nikomu vadit nebude nic to neovlivnuje takze si myslim e by to mělo být oka ...k upave softu na toto asi potreba nebudeyan.ko píše:Minimalne pokud budes prekopavat vyfuk a rusit katy, tak upravu softu budes potrebovat.
a co se týče čipu ať už ho dávat na začlý motor nebo na motor po GO je to jedno tak i tak to někdy klekne ... a tak proč nejezdit rovnou než to příjde
jediné co budu na mém motoru v dohledné době dělat jsou svíčky,kabely,přetěsnit víko,převodovku,vyměnit variátor...
pak nový podvozek(předek zadek)
+ určitě chci dávat nějaký sport.podvozek snížený bez možnosti stavitelné tuhosti nebo výšky (podle mě zbytečně drahé)
eventuálně výškově kdybych náhodou jel někdy po polnačce s mladou :P
jak budu dělat čip dám určitě vědět a když už sme u toho podvozku odbočme k tomu ... co byste doporučili ? zapojte to do odpovědi k čipu
děkuji
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Jsem docela pesimista k tomu narustu vykonu, kdyz firma ktera vi co dela rika jen +6CV...
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/82.html
Nejrozumnejsi je se toho zbavit a poridit 2.5V6, jinak to je porad z blata do louze.
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/82.html
Nejrozumnejsi je se toho zbavit a poridit 2.5V6, jinak to je porad z blata do louze.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
To zní dost reálně, prostě těch 10Nm + 7-8 CV..v ideálním případě, pokud to má
aktuálně stále ještě "seriový výkon"--což při 160tis proběhu už může být docela optimismus./.tlakoměr oleje a měření tlaků ve válcích něco napoví../--brzda před by byla ideální a po taky..
Bez zásahu do hlavy, změny kompresního poměru a změny vaček a jejich časování bych tam víc nehledal..
JInak kovovej voštinovej kat, se kterým projdeš emisema na první pokus, násobně průchodnější oproti klasice v keramice stojí dneska pár kaček..při úpravě vejfuku jde především o citlivé snížení odporu správným způsobem, při zachování "závěrový vlny"
která vytváří "zpětný ráz" a je důležitá pro správný plnění atm. motoru..
Její zničení úplným vyloučením odporu vejfuku zhruba v místě katu, nebo u některých systémů okolo 1.tlumiče má za následek u agregátů provozovaných v běžných středních otáčkách snížení výkonu a zvýšení spotřeby...což většina majitelů tohoto "zázraku" většinou vehementně popírá --když není zbytí, nastupuje z těchto důvodů v tomto místě rezonátor, ale příjezd domů okolo půlnoci může být pak pro sousedy dost horor..
Tahle správná závěrová vlna dělá u dvoutaktu až 30% výkonu..
Výfuk serie je optimalizace --umění možného-- pro celé spektrum otáček a při zachování rozumné spotřeby a hladiny hluku--není to úplná banalita.
Optimalizovaný "lepší"výfuk --vyrobený na koleně --málo kdy na první pokus vyhovuje v celém spektru otáček.., o spotřebě nemluvě..
Odlazenej kvalitní vejfuk je docela věda..
aktuálně stále ještě "seriový výkon"--což při 160tis proběhu už může být docela optimismus./.tlakoměr oleje a měření tlaků ve válcích něco napoví../--brzda před by byla ideální a po taky..
Bez zásahu do hlavy, změny kompresního poměru a změny vaček a jejich časování bych tam víc nehledal..
JInak kovovej voštinovej kat, se kterým projdeš emisema na první pokus, násobně průchodnější oproti klasice v keramice stojí dneska pár kaček..při úpravě vejfuku jde především o citlivé snížení odporu správným způsobem, při zachování "závěrový vlny"
která vytváří "zpětný ráz" a je důležitá pro správný plnění atm. motoru..
Její zničení úplným vyloučením odporu vejfuku zhruba v místě katu, nebo u některých systémů okolo 1.tlumiče má za následek u agregátů provozovaných v běžných středních otáčkách snížení výkonu a zvýšení spotřeby...což většina majitelů tohoto "zázraku" většinou vehementně popírá --když není zbytí, nastupuje z těchto důvodů v tomto místě rezonátor, ale příjezd domů okolo půlnoci může být pak pro sousedy dost horor..
Tahle správná závěrová vlna dělá u dvoutaktu až 30% výkonu..
Výfuk serie je optimalizace --umění možného-- pro celé spektrum otáček a při zachování rozumné spotřeby a hladiny hluku--není to úplná banalita.
Optimalizovaný "lepší"výfuk --vyrobený na koleně --málo kdy na první pokus vyhovuje v celém spektru otáček.., o spotřebě nemluvě..
Odlazenej kvalitní vejfuk je docela věda..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů