čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od yan.ko » 5.2.2012, ned 19:19

Minimalne pokud budes prekopavat vyfuk a rusit katy, tak upravu softu budes potrebovat.
Alfa Romeo Perfection

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od HonzaR » 6.2.2012, pon 08:42

cuhan:
paffen,nenech se odradit,tady s tím nemá nikdo zkušenosti jen chce být každý chytrej,já být tebou tak to chipnu,koní není nikdy dost

Ale vždyt píšu naprosto lautr to samý...je tu žalostně málo motorů na pokusy..
chipnout--určitě--a napsat stav tachometru před a při "smrti"..díky.. :smt023

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od cuhan » 6.2.2012, pon 09:25

Nic jinýho jsem tim nemyslel :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

paffen

Příspěvky: 43
Registrován: 27.6.2011, pon 00:06

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od paffen » 8.2.2012, stř 06:45

yan.ko píše:Minimalne pokud budes prekopavat vyfuk a rusit katy, tak upravu softu budes potrebovat.
ahoj no co se týče výfuku tak už mi náš stát nedá nikdy možnost katy nemít součásti výfuku jelikož nás budou moct dohnat na Tk/EM i policie :) kdy se jim zamane(předtím jsem to měl na e30 a hold jednou za dva roky tam byllo třeba dát klasický vejfuk :) a podle nové vzhlášky musí být do okruhu 8 km ... takže je nám jasné kde budou stávat takže výfuk bez katu už nebude nikdy realitou :) za to ale mám v plánu výfuky rozdělit a dát stejnou koncovku i na druhou stranu vozu... to je prostě něco co se mi líbi a tak snad to nikdy nikomu vadit nebude nic to neovlivnuje takze si myslim e by to mělo být oka ...k upave softu na toto asi potreba nebude

a co se týče čipu ať už ho dávat na začlý motor nebo na motor po GO je to jedno tak i tak to někdy klekne ... a tak proč nejezdit rovnou než to příjde :)

jediné co budu na mém motoru v dohledné době dělat jsou svíčky,kabely,přetěsnit víko,převodovku,vyměnit variátor...

pak nový podvozek(předek zadek)

+ určitě chci dávat nějaký sport.podvozek snížený bez možnosti stavitelné tuhosti nebo výšky (podle mě zbytečně drahé)

eventuálně výškově kdybych náhodou jel někdy po polnačce s mladou :P

jak budu dělat čip dám určitě vědět a když už sme u toho podvozku odbočme k tomu ... co byste doporučili ? zapojte to do odpovědi k čipu :)

děkuji

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.2.2012, stř 07:11

Jsem docela pesimista k tomu narustu vykonu, kdyz firma ktera vi co dela rika jen +6CV... :D

http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/82.html

Nejrozumnejsi je se toho zbavit a poridit 2.5V6, jinak to je porad z blata do louze.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156

Příspěvek od HonzaR » 8.2.2012, stř 07:24

To zní dost reálně, prostě těch 10Nm + 7-8 CV..v ideálním případě, pokud to má
aktuálně stále ještě "seriový výkon"--což při 160tis proběhu už může být docela optimismus./.tlakoměr oleje a měření tlaků ve válcích něco napoví../--brzda před by byla ideální a po taky..

Bez zásahu do hlavy, změny kompresního poměru a změny vaček a jejich časování bych tam víc nehledal..

JInak kovovej voštinovej kat, se kterým projdeš emisema na první pokus, násobně průchodnější oproti klasice v keramice stojí dneska pár kaček..při úpravě vejfuku jde především o citlivé snížení odporu správným způsobem, při zachování "závěrový vlny"
která vytváří "zpětný ráz" a je důležitá pro správný plnění atm. motoru..
Její zničení úplným vyloučením odporu vejfuku zhruba v místě katu, nebo u některých systémů okolo 1.tlumiče má za následek u agregátů provozovaných v běžných středních otáčkách snížení výkonu a zvýšení spotřeby...což většina majitelů tohoto "zázraku" většinou vehementně popírá --když není zbytí, nastupuje z těchto důvodů v tomto místě rezonátor, ale příjezd domů okolo půlnoci může být pak pro sousedy dost horor.. :-D

Tahle správná závěrová vlna dělá u dvoutaktu až 30% výkonu..
Výfuk serie je optimalizace --umění možného-- pro celé spektrum otáček a při zachování rozumné spotřeby a hladiny hluku--není to úplná banalita.

Optimalizovaný "lepší"výfuk --vyrobený na koleně --málo kdy na první pokus vyhovuje v celém spektru otáček.., o spotřebě nemluvě..
Odlazenej kvalitní vejfuk je docela věda..

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů