Už u mě byl byl pro mapy takže trefí a je z okoli,ale už nevím přesně kde.tyvado píše:Tak to bude rád..asi by potřeboval odbornou pomoc, jen nevíme odkud je když nemá v profilu bydliště.
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo
tak to potom pohoda.. 


AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja nevim, jak to do profilu dát, ale jsem z Orlové a u Kocoura uz jsem byl. Kocoure, diky, urcite se zastavim, protoze vcera jsem byl v koncich. JSem v Brne, Alfi me nezradila, jen do kopecku na dalnici jsem musel na plny plyn a na 4,takze zrala jak tank...V utery odpo budu zpet v OVE, takze pokud bych se mohl zastavit, budu rad. Vsak si zavolame ;-)tyvado píše:Tak to bude rád..asi by potřeboval odbornou pomoc, jen nevíme odkud je když nemá v profilu bydliště.
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jasne chalani sa s tym vyhrali a vazne to vyzera super.tyvado píše: Jinak Kwaso musím pochválit Cendlerovu práci, když pominu že ti do odřeli, senzory vypadají jak origo, krasná práce...
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
sakra kwaso to jsem ani nevěděl, že ti to odřely, sakra té práce stím, no nic, hlavně aby ti to dobře opravily
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No dal som sem aj fotky. Mna to nasralo viac.
Kazdopadne necham prestriekat naraznik a tie senzory. Snad to bude ok. Inak aky kod mal ten lak nepamatas sa?

Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
nemáte prosím zkušenost jak spárovat telefon přes bluetooth?? Díky
155q4 - červena
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Možná blbá otázka, ale dneska na mě blikla hláška: Change engine oil a blikala mi před očima maznička. Z ničeho nic, před tím mi to ukazovalo odpočet km do výměny. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Už si překročil v jednotce nastavený interval vyměněny oleje.. je třeba píchnout na diag. a odškrtnout servisní interval na olej a vyměnit olej, tedy pokud si ho třeba nedávno neměnil a mechoš Ti ten interval jen zapoměl vymazat.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Budu měnit to je pravda. Ale co ten odpočet? Odpočítávalo mi to myslím 3000 km do výměny.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak to bohužel nevím.. jestli to třeba tím blikáním nesignalizuje, že už se blíží výměna. Ale fakt nevím, jen hádám. Třeba napíše někdo kdo o tom ví víc než já..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ked som este chodil do autorizovaneho servisu AR ked bolo auto este v zaruke som dosiel lebo my zasvietila kontrolka na servis a jak pises sa to odpocitavalo od 3000km. Dosiel som do servisu a mi povedaly ze olej menit este nebudu az ked zasvieti kontrolka. Ta zasvietila asi po ca. 2000km a az potom ho vymenili. Takze tieto dve veci niesu vzajomne prepojene podla mna. Vymen olej, urob servis, vymaz intervali cez diagnostiku a basta.(alebo mechos)
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
a nepřekročil jsi náhodou i 356dní od výměny?
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Taaaakze, vscihni uz asi vite, co se mi deje s Alfou. Dnes jsem dorazil zpet z Brna a problem je stale totozny. Koupil jsem si ted poradne torxy, znovu sundal EGR, rozebral jej (povoleni 4 torx sroubu T25), nasel more sazi, takze jsem jej vycistil, mechanicky promackal, cely stastny namontoval zpet, nastartoval, rozjel se a buch... Vse je pri starem. Jen me nervy uz jsou uplne nekde jinde nez maji byt a zacinam byt zoufaly. Takze udelejme sumar. DPF vycisteni jak pres FES tak dnesni jizdou (Brno-Vyskov na ctyrku a 145 na tachometru, takze trvale nekde kolem 3750rpm, to musi vypalit i cerva), egr komplet vycisten, turbo po repasi. Nikde nic nesyci, jen na volnobeh mi smrdi v kabine vyfukove plyny (to ale prikladam tomu, ze jsem si pri demontazi turba polil olejem vyfuk a zapomel to vycisti). Ceho jsem si ovsem vsimnul poradneji je ze kolem 2000rpm na neutral obcas a nepravidelne motor jak kdyby velice jemne zaskobrtne. Vzduchovy filtr jsem menil cca pred 17tis km takze by zanesen nemel byt. Zkousel jsem ale jednu vec, kdyz jsem odpojil vahu vzduchu, chovalo se auto naprosto totozne, jako s pripojenou. Muj dotaz na Vas tedy kluci - MUZE TO BYT TEN PROBLEM??? Jinak uz me absolutne nenapada, kde by mohla byt chyba a vyhazovat penize oknem uz fakt nechci. Stalo uz me to x tisic a zavada je stale stejna... :-( Jinak Kocoure jeste jednou diky za nabidku pomoci, ale zjistil jsem ze nejsem zas takovy debil jak jsem si myslel a zvladnul jsem to sam :-)
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak váha vzduchu není u těchto motorů úplně běžná, ale nikdy nevíš zda nejsi průkopník.
Možná jsi to už někde psal, ale kolik má alfice nalítáno?
Nejpodivnější je, že ti diagnostika nic neukazuje.
Koukni se jen pro zajímavost na táhlo vířivých klapek, zda se podle otáček otevítá a zavírá a zda není některá klpaka (jedna nebo i víc) odpojená. Pravděpodobně to tento problém nebude, ale za podívání nic nedáš.
Jo blbě jsem se vyjádřil, je to spíš spojovací tyčka výřivých klapek, táhlo je zespodu od motorku, tak radši přikládám foto, abych někoho nezmátl.
Možná jsi to už někde psal, ale kolik má alfice nalítáno?
Nejpodivnější je, že ti diagnostika nic neukazuje.
Koukni se jen pro zajímavost na táhlo vířivých klapek, zda se podle otáček otevítá a zavírá a zda není některá klpaka (jedna nebo i víc) odpojená. Pravděpodobně to tento problém nebude, ale za podívání nic nedáš.
Jo blbě jsem se vyjádřil, je to spíš spojovací tyčka výřivých klapek, táhlo je zespodu od motorku, tak radši přikládám foto, abych někoho nezmátl.
Naposledy upravil(a) Envel dne 14.2.2012, úte 14:50, celkem upraveno 2 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
klapky, nebo povolený svody..?
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Konečně na Envelově fotce vidím náš DRV ventil jinde než u nás v práci v mašině
U svojí 8V jsme ho neviděl,protože je celej rail krásně schovanej 


Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo v poho:-)Jinak jak si ho měl dole a rozpůlený zkoušel si i tu mechanickou část?Mě právě ten elektromagnet chodil krasně,ale ta mechanická část se sem tam někdy zadrhla a nevrátila.(no spíš vracela velmi pomalu,ale už to stačilo aby to nejelo do 2000ot)No bylo by dobré změřit i odpor te cívky elekromagnetu jestli není přerušená,ale to by asi hlásil BC.A hlavně napíchnout na diagnozu a uvidíš co děla EGR.a když tak projet s napíchlým kompem a pak prohlídnot log!lach-t193 píše:Taaaakze, vscihni uz asi vite, co se mi deje s Alfou. Dnes jsem dorazil zpet z Brna a problem je stale totozny. Koupil jsem si ted poradne torxy, znovu sundal EGR, rozebral jej (povoleni 4 torx sroubu T25), nasel more sazi, takze jsem jej vycistil, mechanicky promackal, cely stastny namontoval zpet, nastartoval, rozjel se a buch... Vse je pri starem. Jen me nervy uz jsou uplne nekde jinde nez maji byt a zacinam byt zoufaly. Takze udelejme sumar. DPF vycisteni jak pres FES tak dnesni jizdou (Brno-Vyskov na ctyrku a 145 na tachometru, takze trvale nekde kolem 3750rpm, to musi vypalit i cerva), egr komplet vycisten, turbo po repasi. Nikde nic nesyci, jen na volnobeh mi smrdi v kabine vyfukove plyny (to ale prikladam tomu, ze jsem si pri demontazi turba polil olejem vyfuk a zapomel to vycisti). Ceho jsem si ovsem vsimnul poradneji je ze kolem 2000rpm na neutral obcas a nepravidelne motor jak kdyby velice jemne zaskobrtne. Vzduchovy filtr jsem menil cca pred 17tis km takze by zanesen nemel byt. Zkousel jsem ale jednu vec, kdyz jsem odpojil vahu vzduchu, chovalo se auto naprosto totozne, jako s pripojenou. Muj dotaz na Vas tedy kluci - MUZE TO BYT TEN PROBLEM??? Jinak uz me absolutne nenapada, kde by mohla byt chyba a vyhazovat penize oknem uz fakt nechci. Stalo uz me to x tisic a zavada je stale stejna... :-( Jinak Kocoure jeste jednou diky za nabidku pomoci, ale zjistil jsem ze nejsem zas takovy debil jak jsem si myslel a zvladnul jsem to sam :-)
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Envel píše:Tak váha vzduchu není u těchto motorů úplně běžná, ale nikdy nevíš zda nejsi průkopník.
Možná jsi to už někde psal, ale kolik má alfice nalítáno?
Nejpodivnější je, že ti diagnostika nic neukazuje.
Koukni se jen pro zajímavost na táhlo vířivých klapek, zda se podle otáček otevítá a zavírá a zda není některá klpaka (jedna nebo i víc) odpojená. Pravděpodobně to tento problém nebude, ale za podívání nic nedáš.
Jo blbě jsem se vyjádřil, je to spíš spojovací tyčka výřivých klapek, táhlo je zespodu od motorku, tak radši přikládám foto, abych někoho nezmátl.
jedine co se mi deje divne je, ze obcas problikava pocitac celkovych kilometru. Ale z opetovnym nastartovanim uz to nedela, ale jinak FES rika, ze by melo byt vse ok... Takze to chce 2 lidi - jeden slape na plyn, druhy kouka na tahlo. Prosim te a odpojene jako jak? Je tam nejaky konektor? Jo a Alfi je 09/2008 a mam tam aktualne asi 170500km
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rozdelal jsem ty 4 torxy a z jedné strany bylo telo EGR ve kterem je pruzinka a kolem dutinka, ktera byla od sazi, z druhe strany plocha, ktera ma ve stredu zrejme nejaky kontakt a ja mackal nahoru a dolu pruzinku, kdy v komore EGR se otevirala a zavirala kapka. Presne to jsme udelali, napichli pocitac, jeli graf a oteviralo to vcelku normalne. Jestli se s tim chces projet, zitra odpo za tebou muzu skocit, velice rad ti dam klice a poznas sam. Snad na neco prijdes...Kocour666 píše:Jo v poho:-)Jinak jak si ho měl dole a rozpůlený zkoušel si i tu mechanickou část?Mě právě ten elektromagnet chodil krasně,ale ta mechanická část se sem tam někdy zadrhla a nevrátila.(no spíš vracela velmi pomalu,ale už to stačilo aby to nejelo do 2000ot)No bylo by dobré změřit i odpor te cívky elekromagnetu jestli není přerušená,ale to by asi hlásil BC.A hlavně napíchnout na diagnozu a uvidíš co děla EGR.a když tak projet s napíchlým kompem a pak prohlídnot log!lach-t193 píše:Taaaakze, vscihni uz asi vite, co se mi deje s Alfou. Dnes jsem dorazil zpet z Brna a problem je stale totozny. Koupil jsem si ted poradne torxy, znovu sundal EGR, rozebral jej (povoleni 4 torx sroubu T25), nasel more sazi, takze jsem jej vycistil, mechanicky promackal, cely stastny namontoval zpet, nastartoval, rozjel se a buch... Vse je pri starem. Jen me nervy uz jsou uplne nekde jinde nez maji byt a zacinam byt zoufaly. Takze udelejme sumar. DPF vycisteni jak pres FES tak dnesni jizdou (Brno-Vyskov na ctyrku a 145 na tachometru, takze trvale nekde kolem 3750rpm, to musi vypalit i cerva), egr komplet vycisten, turbo po repasi. Nikde nic nesyci, jen na volnobeh mi smrdi v kabine vyfukove plyny (to ale prikladam tomu, ze jsem si pri demontazi turba polil olejem vyfuk a zapomel to vycisti). Ceho jsem si ovsem vsimnul poradneji je ze kolem 2000rpm na neutral obcas a nepravidelne motor jak kdyby velice jemne zaskobrtne. Vzduchovy filtr jsem menil cca pred 17tis km takze by zanesen nemel byt. Zkousel jsem ale jednu vec, kdyz jsem odpojil vahu vzduchu, chovalo se auto naprosto totozne, jako s pripojenou. Muj dotaz na Vas tedy kluci - MUZE TO BYT TEN PROBLEM??? Jinak uz me absolutne nenapada, kde by mohla byt chyba a vyhazovat penize oknem uz fakt nechci. Stalo uz me to x tisic a zavada je stale stejna... :-( Jinak Kocoure jeste jednou diky za nabidku pomoci, ale zjistil jsem ze nejsem zas takovy debil jak jsem si myslel a zvladnul jsem to sam :-)
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Radim píše:klapky, nebo povolený svody..?
povolene svody by prece syceli ne? a nezda se mi, ze by to delalo jakykoliv sycivy zvuk...
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Přijeď uvidíme.Mrknem i na ty klapky.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler píše:a nepřekročil jsi náhodou i 356dní od výměny?


NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jestli chces zkusit vahu vzduchu muzem se domluvit a prehodime ji z moji Alfy - tak mam 1.9 16V, takze by to melo byt stejne a uvidis.
Zkus jeste jednu vec - odpoj baterku na delsi dobu at se smaze pamet nastaveni. Pokud to pojede prvni kus normalne je to v nejakem cidle (vaze), co je na hrane.
Vycisti DPF ne jizdou, ale pres diagnostiku - kolegovi na Zafire se stejnym motorem to taky nechtelo jet, DPF se "vypaloval", ale protoze byl totalne zaneseny tak se to poradne nevycistilo, az mu to vypalili disgnostikou zlepsilo se to (a vyresilo se to cistenim ocelovou trubkou).
Zkus jeste jednu vec - odpoj baterku na delsi dobu at se smaze pamet nastaveni. Pokud to pojede prvni kus normalne je to v nejakem cidle (vaze), co je na hrane.
Vycisti DPF ne jizdou, ale pres diagnostiku - kolegovi na Zafire se stejnym motorem to taky nechtelo jet, DPF se "vypaloval", ale protoze byl totalne zaneseny tak se to poradne nevycistilo, az mu to vypalili disgnostikou zlepsilo se to (a vyresilo se to cistenim ocelovou trubkou).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti