No Kubas, že se nestydíš

Ještě si mě plést s Horym

Je pravda že jsem tu moc nebyl, páč jsem neměl aktuálně Alfu a dával neustále dohromady Turka

Ale když už jste to tu nakousli, tak se podělím, jak to s kvalitním něměckým vozem dopadlo
Podotýkám že auto stálo něco několik set tisíc a mělo poctivých 115 tis km. Nejdříve odešel vzduchový podvozek, auto padlo k zemi. Oprava v autorizáku nesmysl - 120 tis Kč. Takže koupen měch s tlumičem z vrakáče, stejně tak kostka a repas kompresoru - 20 tis Kč. A já se učil programovat VW přes diag. Vzápětí jsem zůstal viset na dálnici, když mě vychcal všechen olej z automatu a ten se uvařil. Autorizák - 195 tis Kč

. Repas převodovky mimo skříně nakonec - 40 tis. Kč. Jinak VW neprodává náhradní díly na převodovky, mění je kus za kus, takže to byl docela problém. 7 týdnů čekání. V zápětí najeto 500km a odešla skříň a začal ucházet další měch. O nefunkční rádiu, občasné vypadávání elektriky, velkém odběru z baterky i když bylo auto vypnuté, padáním čumáku, vadné jednotce v řídícím sloupku, řinčícím rozvodovém řetězu, atd nemluvě. To byla poslední kapka a šel z domu. Víckrát mi VW pod střechu nesmí! Jako náhradní vůz mě půlku času vozila 20 let stará 155 za 20 tis Kč
Druhý vůz bude nějaký obytný Fiat kvůli psům.
Takže se tímto omlouvám

, že jsem zhřešil a slibuji, že už budu věrný

Fuxuju
