mám tuhle vartu v 85Ah a spokojenostlukee píše:Vem tu Vartu Silver, je to sázka na jistotu. Jdu pro ni taky. Za ty peníze máš na 5-6 let vystaráno.
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Podle toho jaká Varta, Blue Dynamic je technologicky v podstatě obyčejná baterka jako každá NONAME, jen s určitou garancí výstupní kontroly kvality. Silver je už o level jinde a to hlavně ve startovacích proudech jak píše mcernoch - taky ji mám. Obdobná kvalita bude i ten Exide, což je originální dodavatel Alfa Romeo, takže tím rovněž nic nezkazíte. Neznačkové (Starline a pod.) z osobní zkušenosti nedoporučuji zejména pro nafťáky, kde může první ranní mráz po několika krátkých jízdách po městě znamenat jízdu PEŠIBUSEM. 

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já mám v Alfě Exide (možná ještě origo,ale točí skvěle),jinak ve feldě jsem vystřídal dvě noname baterky a už nikdy,pak jsem koupil Vartu Silver a pecka,mrazy -25 a auto krásně točilo
Jinak to auto je asi fakt naučený že bude regenerovat DPF vždycky u baráku,včera dojíždím a začlo regenerovat,tak jsme si udělali ještě 10km výlet

Jinak to auto je asi fakt naučený že bude regenerovat DPF vždycky u baráku,včera dojíždím a začlo regenerovat,tak jsme si udělali ještě 10km výlet

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Baterka z výroby se pozná podle červeného štítku s nápisem AR, tady to jde pěkně vidět:

- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak přesně tuhle červenou samolepku jsem si přelepil na baterku Starline z Autokelly



//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dnes mi vyhodilo na bc ze VDC nieje k dizpozicii.Inak vsetko ide ok. Baterka je ale 2 rocna Varta tak neviem. Nejaky napad.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Origo baterku mám nejspíš taky a je vpohodě, zatím... uvidím v zimě
. Tenhle štítek na ní ale není, je tam jen nápis Excide for Alfa Romeo. Asi se to časem měnilo, mám 2007 a nemám tam ani ty warning štítky. Tu hlášku o VDC mám taky občas a hned zmizí... dle všeho je to normální a neznamená to žádný problém. Spíš co mě trochu zneklidňuje je stále ten pulzující olej, přece není možný aby ho tam při startu bylo minimum a po ujetí pár km a zahřátí motoru ho tam najednou bylo o litr víc (přibližný rozdíl mezi max a min na měrce), to je přece blbost, no ne?

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No bol som skusit pred chvilou a stale svieti.Ked ja nemam rad ked nieco svieti.Uvidim mozno sa to samo vymaze.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak jestli to svítí pořád, tak jen diagnostika... mě se to rozsvítí jen občas po startu a hned to zhasne a VDC pak funguje...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ked sa to cez diag. zmaze uz by to nemalo zasvietit?
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ujeď pár metrů a zmizí toAndy159sw píše:No bol som skusit pred chvilou a stale svieti.Ked ja nemam rad ked nieco svieti.Uvidim mozno sa to samo vymaze.

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ok tak zajtra napisem ze ci to zmizlo.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jeste posledni dotaz k baterce
Jak silnou baterku muzu dat do 2,4 jtdm??? Cenda nebo kdo psal, ze ma 85Ah, neni to uz moc?

AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2283
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Podle mě je to 90Ah.
Ale vy výrobě tam stejně tak silnou nedávali.
Ale vy výrobě tam stejně tak silnou nedávali.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Takze kontrolka zhasla po par metroch. 

AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Takze 85Ah pohoda... super, dikymcernoch píše:Podle mě je to 90Ah.
Ale vy výrobě tam stejně tak silnou nedávali.

AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Andy159: Tak vidíš
, to já myslel, že už jsi s tím jel a že to hlásilo celou dobu... Mě to občas taky tohle zahlásí, ale po chvíli to zmizí a je to zas nějákou dobu vpohodě. Stává se mě to hlavně po delším stání (třeba 14dní), ale co to způsobuje nevím.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: jj potvrzuju, po delším stání se mě to občas objeví taky, zpráva na displeji, krátké pípnutí, po pár sekundách je to pryč.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Naštěstí tohle jsou ale takové ty poměrně ne moc nepříjemné závady, jen to trochu rozčiluje, přitom tohle bych řek, že je jen SW vada, kdyby to nastavili tak, aby to v případě chyby VDC začlo hlásit třeba až po 500m, tak není problém. Tipuji, že za to může špína, prach nebo nějáké jiné nánosy, které vznikají na některém z čidel a než se to oklepe, tak to vyvolává tuhle hlášku, schválně až se mě to objeví zase a budu mít čas, tak se na to zaměřím a taky už bych měl zkusit udělat ten slibovanej vstup pro Connect. Snad se k tomu dostanu...
Už jsem ale zažil mnohem horší problém, kdy se mi stávalo, že občas náhodně Renault nestartoval, což je ovšem pro francouzské vozy typické a nelze se nad tím pozastavovat, řešení tohoto problému bylo ale docela netradiční, stačilo vystoupit, zamknout, odemknout a nastoupit a pak už to zase šlo
. Byl to nějákej problém s alarmem a imobilizérem, nikdo na to nedokázal přijít. Ale byl to bohužel jen jeden z mnoha problémů elektroniky Renaultu Vel Satis, který byl ale jinak docela dobrým autem.
Už jsem ale zažil mnohem horší problém, kdy se mi stávalo, že občas náhodně Renault nestartoval, což je ovšem pro francouzské vozy typické a nelze se nad tím pozastavovat, řešení tohoto problému bylo ale docela netradiční, stačilo vystoupit, zamknout, odemknout a nastoupit a pak už to zase šlo

- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak i moje Alfice chytla tuhle baterkovou epidemii... Nejdriv zblblo otvirani kufru, ktere slo jen pri zamcenem aute a pak zmagorily i hlasky na palubaku pri startu (VDC, DPF, hill holder, zhaveni a praskla zarovka tam proskakaly), kdyz starter zkousel jestli se otoci nebo ne. Nabito pres noc a zase lita, odemyka a nehaze po me hlaskama... By me zajimalo proc tam radsi italove nedali hlasku vybita baterka, upozornovat na vybitou baterku otviranim kufru je divne 

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Je to tím, že italové pořád kašlou na kvalitu elektroniky. Manželka je vývojový inženýr elektroniky v automotive průmyslu a nejdůmyslnější elektronickou soustavu prý mají u Audi, kde jsou tolerance tak široké, že to auto je schopné fungovat třeba od 9V do 16V aniž by se něco zničilo nebo naopak nefungovalo. U Alfy zřejmě je to rozpětí velmi úzké, tipuju od 11,5V do 13V, nebo nemají ty skoky podpětí tak ošetřené.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ja ti neviem, mne pridu nove modely Audi dost poruchove, mozno sa mylim neviem, ale v mojom okoli ludia co maju Audi maju auto viac v servise ako doma
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No nemyslím si, že by to bylo kolísáním napětí, protože zrovna pokud u autobaterie padne napětí něják zásadněji pod těch 12V, tak už ani nedá dost velký proud pro startování. Problémy s otvíráním kufru a těmahle hláškama jsem měl taky, ale baterkou to rozhodně není, ta s tím nesouvisí, bo i když jsem to startoval s tak tak nabitou baterkou (když se mě komplet vybila), tak žádný hlášky a i když byla skoro vybitá a nešel ani palubák, tak centrál furt ještě fungoval a i ten kufr šel otevřít
. Doporučuji zkusit rozebrat tu pojistkovou skříňku u řidiče a odpojit i ten body computer, očistit kontakty a pak to zase všechno zapojit z5. Já jsem to udělal a teď už centrál reaguje jak má, kufr se otvírá jak má akorát občas pípne do VDC, ale to zase s tímhle nesouvisí...
Nevím jestli je Audi více nebo méně poruchová (bude to ale jistojistě stejnej balast jako VW), ale problémy elektroniky se týkaj většiny moderních aut. U Fóbie jsem taky řešil debilitu konstruktérů že se při dešti válel celej kabelovej svazek ve vodě a pak nefungovala celá palubní deska, stěrače ani světla, nebo to, že někdo debilně navrhl okruh světel a nepředřadil tam před žárovku omezovací odpor, tak žárovky odcházely jedna za druhou...

Nevím jestli je Audi více nebo méně poruchová (bude to ale jistojistě stejnej balast jako VW), ale problémy elektroniky se týkaj většiny moderních aut. U Fóbie jsem taky řešil debilitu konstruktérů že se při dešti válel celej kabelovej svazek ve vodě a pak nefungovala celá palubní deska, stěrače ani světla, nebo to, že někdo debilně navrhl okruh světel a nepředřadil tam před žárovku omezovací odpor, tak žárovky odcházely jedna za druhou...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
je dobre pooritahovat kostry v motorovom priestore a tie plusaky na baterke na poistkach
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Poslední dobou jsem slyšel u Alfice vibrace při volnoběhu a zkoumal a dělá to dekl motoru,tak jsem chtěl poladit trošku ten jeden špunt protože blbě drží v deklu a on mi vypadl a zatoulal se někam pod motor na dekl a už nevypadl parchant
No zatím tam dám něco provizorního asi a objednám nový,nebo nevíte jestli tam nepasuje z jiných aut? Podle mě to musí být podobný

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti