Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 12.10.2012, pát 19:56

No to je právě to, že DPF s tím udělá i ten litr dolů :D , taky proto první co jsem udělal, když jsem pořídil auto bylo vytažení DPF. On taky byl už na pokraji smrti, auto v době koupě vůbec netáhlo, padalo do nouzáku... ale dost jsem si předtím o 159 přečetl, takže už jsem tak něják věděl že za to můžou klapky a DPF. Od tý doby nebyla žádná závada, kvůli který by to nejelo, nebo jelo hůř. Akorát jsem měl kliku s řízením, protože jsem to pravidelně kontroloval, tak jsem to zjistil s předstihem a vyměnil ho, než to zabalilo totálně (najel jsem ještě vpohodě téměř 1500Km po tom co jsem zjistil, že to teče).
Já měl svou taky téměř za 200 a upřímně hlavně stavem určitých částí interiéru to popelnice byla, ale zas byla jinak udržovaná. Postupně jsem vyměnil opotřebené díly (ještě mi jich pár zbývá) a už to tam vypadá zase pěkně. Kolikrát si tam jen tak posedím, protože je to pěkné místo :smt040 .
Věřím, že tvoje za ty prachy taky nebude šrot.
Já mám auto na pohyb mezi městy, ve městě jezdím málo, takže i proto ta spotřeba. Ve městě ho nechci trápit, hlavně kvůli oděrkám, navíc projížďka na kole nebo procházka ještě skoro nikoho nezabila :wink:

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 12.10.2012, pát 20:13

Aby se ti vyber jeste ztizil tak vsichni se tu bavi o 1.9 a 2.4 v serii. DPF off je u obou motoru celkem rozumny krok a pak se da resit i lehky chip. Takze upravena 1.9 bude pocitove zivejsi nez seriova 2.4 :wink: Naprava, poloosy atd jsou u obou motoru stejne, takze 1.9 muze mit chip co ji priblizi k 2.4 a nehrozi zvysene opotrebeni dilu.
Kdyz jsem se rozhodoval tak nakonec krom nabidek aut rozhodl fakt ze na 2.4 mas levnejsi dily (brzdy, muzes pouzit 16' kola - na zimu to staci, pojistky) atd... Takze pokud je najezd vetsi, tak i tohle muze byt hledisko vyberu.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 12.10.2012, pát 21:39

No chipování bych zásadně nedoporučoval a hlavně ne u auta, u nějž neznáš stav opotřebení. Navíc pokud bude mít vyšší nájezd, což bude, tak by to zcela jistě pomohlo rychlejší smrti některých dílů. Navíc i když se pocitově s 1.9 přiblížíš 2.4, tak jí pravděpodobně i překonáš spotřebou. A vůbec, je zbytečné auto jako 159 chipovat, diesel nemá sloužit k podávání velkých výkonů a nemáš s ním lítat pořád 200kph. Má to být ekonomické, leč svižné dálkové svezení. K tomu byla 159 postavena, takže nechápu, proč se pořád někdo snaží dělat z toho co to není. Pokud chceš závodit, kup si 147GTA nebo něco podobného.
2.4 je zkrátka velkoobjemovej diesel a ty většinou vydrží velké nájezdy, navíc jsou vcelku rozšířené i v jiných autech "koncernu", takže díly na ně nejsou problém, motor je to vpodstatě stejnej, jako byl ve 156, akorát vstřikování, turbo a nějáký další blbosti budou jiný.
Co se týče brzd, 2.4 je má větší a dáš tam jen 17", ale není to na škodu, přecijen dobré brzdy jsou užitečné a navíc proč montovat na pěkné auto kolečka od piána, že jo :D .

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od kejzi1 » 13.10.2012, sob 11:34

Riprex: Tak to mám se svojí 1,9JTD vyšší spotřebu než ty,já se na 6 litrů dostal akorát na dálku jinak mám průměr 7,5 a když jezdím jen práce a zpět (10km jedna cesta) tak kolem 8,5,ale je pravda že já klobouka fakt nejezdím,po zahřátí jí rád šlápnu a když člověk ten 8 ventil trošku rozjee tak taky jede hezky.Kamarád má 110kw a jede to podle mě podobně,větší zátah má až od těch 2000,do té doby mi přijde 8 mi ventil skoro živější.Ale teď u ní kamarád vyndal DPF a udělal lehký chip a to je sakra rozdíl,jede to nádherně a od 2000 je to prostě lahoda,takže jakmile bude čas,bude DPF off+lehký chip i u mojí Alfičky,už se těším ;-) Jinak s 2,4 jsem zatím nikdy nejel,ale rád bych si to taky zkusil,ale rozhodně 8v nelituji,kupoval jsem ji hlavně kvůli stavu v jakém byla,sice má lakované oba nárazníky a ne moc dobře,ale nic jiného na autě lakovaného není,takže časem je nechám oba láknout a rozleštíme strojně lak (jsou tam mikroškrábance co mě serou) :-D a bude to nevěsta :) I když každej mi říká že jsme blázen proč chci ty nárazníky lakovat a že škrábance nevidí,ale jsem holt detailista :-)

ad chip: Pokud se udělá rozumně chip od člověka co tomu rozumí,tak motoru určitě neublížíš,bohužel to v dnešní době dělá taky plno patlalů co ti to akorát zmrví,nechci nic přehnaného,prostě ji jen malinko oživíme :)

Mimochodem co jsem tak vyčetl tak 8-mi ventil trpí nejmíň bolestma,nemá swirl klapky,nepovolují se jim svody,tak je o nějaké starosti méňe :-)

Jinak hezký článek je tady: http://auto.idnes.cz/ojeta-alfa-romeo-1 ... jetiny_fdv
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 13.10.2012, sob 13:00

No jo, u mě je ta spotřeba hlavně dána tím jak a kam jezdím, ale věřím, že kdybych jezdil svižnějí, tak taky moc nepřelezu to co říkáš ty. Zkrátka se projevuje to, že nezáleží až tak moc s čím jezdíš, ale jak s tím jezdíš. Samozřejmně když chce člověk větší zábavu, musí tomu šlápnout na krk a vytočit to, občas se i já nechám unést a to se člověk až diví, když koukne na tachometr, že tam je najednou 160 :shock: . Zatím jsem bez bodů a rád bych u toho zůstal :-D .
Na vady laku jsem taky háklivej, ale tak něják se s tím musím smířit, na to abych to všechno dával opravit nemám (resp. nechci to za to dát).
Je pravda že u 8V jsem neslyšel snad žádné chronické závady, ale ty svody u 2.4 nejsou problém, pokud už to někdo řešil a vyměnil tam ty štefty a matky. Pokud vím, tak ty původní se vytahovaly a tím se to povolovalo, no a když to někdo dotahoval, tak to pak prasklo a muselo se vrtat. A klapky nejsou problém, stačí odpojit, což stojí 10min práce a jeden plastovej stahovací pásek :).
Co se týče chipu, zrovna Alfa si myslím, že ty motory ladí docela dobře. Prostor pro zlepšení tam je, ale z dlouhodobého hlediska to na ten motor bude mít vliv určitě, jakož i styl jízdy. Moje Alfa má 270 tkm, předchozí majitel byl pohodář a jezdil dálky, já taky jezdím pohodu a hlavně dálky, takže věřím, že s to ještě aspoň půlmíč doklepe. Kdybych to chipnul a jezdil na okruhy, tak bych se nedivil, kdyby ten motor chtěl po 100 tkm generálku. Diesel zkrátka na závodění a rychlou jízdu není projektovanej a není ani vhodnej. Taky proto formule nechrochtaj...

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od kejzi1 » 13.10.2012, sob 13:18

Tak to je uz Alficku rozvasnil i na 205 :-D Jinak ja taky vetsinou jezdim tak nejak normalne ale obcas by se hodilo rychlejsi predjeti,tak ji dopreju chip,ale nebudu to vyuzivat stale,takze myslim ze motoru to neublizi,myslim ze je tu dost Alficek s chipem :-)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 13.10.2012, sob 13:31

Jo je jich tu dost, jen já jsem po předchozích zkušenostech s Alfama rád, že tahle funguje :D , tak do toho radši nechci hrabat a nikomu to ani nedoporučuju :wink: . Stará 164 byla totiž věčně rozbitá, ikdyž byla nová a člověk se o ní staral. Bohužel, tam ten automat byl vážně na *plesk a elektroniku asi dělaly opice. Jinak to ale bylo dobré auto a šel bych do ní zas :smt040

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od kejzi1 » 13.10.2012, sob 13:38

No uvidim,zkusim to,kdyz uz se bude vyndavat DPF tak to udelame pri jednom :-)

Jinak k tem skrabancum,ja to taky zatim resit nebudu,jen na jare strojni rozlesteni a pak se uvidi a hlavne asi na hranu zadniho narazniku vyriznu a nalepim folii,protoze kak pes nastupuje do kufru,sice pres hranu vzdy davam hadr,ale jak nastupuje a naraznik je od prachu tak se to trosku odira :-(
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 13.10.2012, sob 14:42

To náš pes tehdá cestoval vždycky na sedadle spolujezdce. V kufru 164ky se mu nelíbilo :smt040 .

kejzi1
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1207
Registrován: 1.10.2011, sob 17:26
Bydliště: Jihlava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od kejzi1 » 13.10.2012, sob 16:01

No ve felde jezdil taky na sedacce,ale na zadni,tam mel plachtu,ale kvuli nemu jsem hledal nejakyho slusivyho kombika a tak AR 159 SW byla jasna volba :-D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukee » 13.10.2012, sob 17:45

Chlapi, řeším poslední dobou v interiéru pazvuk z neznámého zdroje a chci se zeptat, jestli jste se s tím nesetkali. Začne se to projevovat od cca 70-80km/h, a je to jakoby drnčení plechu nebo nějakého plastového dílu. Zdá se mi, že pokud venku víc fouká vítr, že to víc drnčí. Ale nemůžu najít odkud to vychází - podle mého ucha to je někde v prostoru schránky před spolujezdcem, A sloupku u spolujezdce nebo ve spolujezdcových dveřích. Ale fakt se to špatně poznává, tak to z tama vůbec vycházet nemusí. Jediné vodítko je ta rychlost, nad 70-80km/h to začne drnčet. Někde jsem tady četl, že to může být stěrač nebo plast pod ním, ale na to jsem se díval a všechno to drží fest. Poradíte?

acmilan
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 187
Registrován: 17.1.2012, úte 20:54

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od acmilan » 13.10.2012, sob 21:05

Zase staro znama debata, tak zase nieco prilozim.

Ja som mal tu cest soferovat 2,4 Cendlerovu (tusim, ze ma aj nejaky ten chip) a musim povedat, ze ide lepsie ako 1.9 110kw a hlavne ma krasny zvuk+5 valec je to naj co diesel moze dostat.
Potom co som odstranil dpf z mojho auta, v tom momente som ale prestal lutovat, ze nemam 2,4.To auto proste dostalo druhy dych a fakt dynamika je asi o 25% lepsia.
Spotreba na to, ze je to automat je dlhodobo 7,3l a to vobec niesom brzda na cestach.
Nakoniec musim povedat len tolko, ze jedine co lutujem, ze nemam TBI.
Alfa Romeo 159SW 1.9 16v JTDm Q-Tronic, Dpf Off, FL

vlastne
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 24.5.2012, čtv 18:29
Bydliště: Zvolen

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od vlastne » 14.10.2012, ned 14:26

uz sa to tu takto prebera dam aj ja par mojich postrehov :) ... ked som kupoval alfu, skusil som ich par a nakoniec vybral hlavne podla stavu, pocitovo na normalne jazdenie ma viac oslovila paradoxne 8v (nie len po stranke servisu), v nizsich otackach prisla pruznejsia, co sa aj viac hodi k naftaku a nakoniec som aj taku zo vsetkych kupil (najlepsi stav v pomere k cene a faktom je, ze fakt niektore boli stavom umierajuce popolnice) a nie je to ziadna brzda, ide lepsie ako taka 77kw oktavka, aj ked je tazsia, nie je problem v pohode sa dostat cez 200, motor a prevodovka su obstojne nastavene (aj ked je auto plne - uz som par krat viezol cca 500kg a nebola to tragedia), priemerku mam 7,3 (podla pc), aj ked predpisove rychlosti prekracujem o cca 10-20km, keby ze chodim predpisovo, dostanem sa na cca 6 (co som skusal, ale cloveka to v tom aute fakt nebavi) a to nemam ani vybrany filter, no a ked fakt "driapem" ide priemer na cca 8,5 (spotreby 8 - 9 mam aj pri jazdach po meste), je pravda, ze tie spotreby su dost vysoke, na to ze je to diesel, ale ma to dako netankuje, proste chcel som mohutnejsie a vacsie auto, ako predosle, k tomu pridam paradox, ked teraz zavse idem na nissane pripadam si ohrozene, mi pride taky maly, neokapotovany a este aj hukot okolo - motokara :) (aj ked je auticko mrstnejsie, ale alfa je proste o inom), no a ak by som sa mal rozhodovat, skusil by som 2,4 a nemiesto 1,9 16v by som bral jednoznacne radsej tu, uz len pre zvukovu kulisu, ked pre ine nie (pri porovnani 16v a 8v u mna vyhrava 8v) ... k pneumatikam, mam 16tky, najmensie co sa dalo podla technicaku dat, ako viem, ze to nevyzera cool, no nie len cenovo, ale aj komfortovo je to lepsie, povodne som mal 17ky a 225ky a to som fakt ze citil kolaje, takto je to pohodlnejsie, auto sa netrapy, nezapasim s volantom a zase nejazdim ako blazon, aj ked je auto nizsie (treba na to mysliet, no na druhu stranu sme za posledne 2 roky mali na oktavke 4 krat roztrepanu olejovu vanu) ...
SW 1,9 JTD 88kW DPF 4/2007, dovoz, jvc touch navi, tachometrovo 135000km :D realita podla servisu Rotterdam 165000km
EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit

Džanek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 97
Registrován: 11.12.2011, ned 11:08
Bydliště: u Brna

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Džanek » 14.10.2012, ned 16:45

Panove, chtel bych se zeptat, jak vypadaji vase koncovky vyfuku? Moje jsou teda obe pekne cerne. Vcera jsem videl koncovky na aute mcernocha a blejskaly se jak psi kulky. Tak bych se chtel jen zeptat, jestli to nenaznacuje, ze neco bude v neporadku. Mam to auto kratce, tak chci predchazet problemum. Typ motoru viz podpis. DPF je porad jeste namontovany, asi 2x uz mi to za posledni 2 mesice vypalovalo ale pri vypalovani jsem zadny oblaka dymu nezaznamenal. Podle diagnostiky by melo byt zaneseno asi ze 60%. Jinak bych jeste doplnil, ze rano pri prvnim startu si auto trochu zakouri a zasmrdi.
Kdyby mel nekdo nejaky zkusenosti, resp. vedel, ze takhle zacinaji nejaky problemy, budu rad za kazdou radu.
Přílohy
DSC01139.JPG
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 14.10.2012, ned 17:05

Tohle ještě nic není :smt040 , je to zcela normálni, holt nafta... Taky mám ty koncovky výfuku takhle černý, pokud je jednou za měsíc nevyčistím. Navíc čistě teoreticky, DPF by na to nemělo mít vliv, DPF ti ty saze jen v sobě nashromáždí a pak je zase vymete ven, takže tím výfukem stejně musej projít. Zkátka pokud za sebou nemáš oblaka dýmu, je to vpohodě.

Kwaso
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Registrován: 1.1.2012, ned 19:30
Bydliště: Púchov, SR

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kwaso » 14.10.2012, ned 19:14

Tak pridam sa aj ja k debate. Kedze tento tyzden som bol u "majstra" Cendlera moja krasotinka dostala nove brzby a nejake dalsie drobnosti. No jednu zasadnu vec a to novu spojku. Asi tak v juli som si vyskusal chip od Sarkana. Ano auto ozivlo, krasne tahalo parada. Najazdenych necelych 15t km a hla spojka zacala preklzovat. Po vymene sme zhodnotili ze uz aj tak bola celkom pred koncom kazdopadne jej ten chip pomohol rychlejsie do vecnych lovist. Momentalne som sa rozhodol chip dat prec a nahrali sa tam povodne mapy. Po ceste domov zo sokolova do Puchova(SK) cca 550km spotreba 6,1 podla PC a to som vacsinu D1 od prahy az po Brno isiel 160 pri prahe nejaka ta zapcha pri brne zase havaria tak nejake tahanice inak :smt026 som si znova uzival nadherny zatah a super jazdu s mojou kraskou. a.vs.s alfaromeo1

Taktiez som sa viezol v cendovej 2,4 a ten zvuk a zatah je paradny holt hrncek navyse.

Co sa tyka koncoviek vyfuku odkedy mam DPF off tak vyzeraju podobne. A je to to posledne co ma trapi. Auto umyvam pravidelne :smt033
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)

undermeadow
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Registrován: 28.11.2010, ned 10:14
Bydliště: Brno

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od undermeadow » 14.10.2012, ned 19:29

To Džanek: To vypadá, že máš díru v DPF. Já když jsem ještě měl DPF, tak byly koncovky vždycky krásně čistý celých 80tkm, a potom stačila jedna jízda bez DPF a vypadaly, jak ta tvoje na fotce.
Takže být tebou ho nechám rovnou vyndat, protože evidentně již neplní svou funkci a jen ti zvyšuje spotřebu a snižuje výkon.
Alfa 159 2,4 JTDm sedan, DPF off, Water/Methanol Injection, EGR + Swirl off + Sarkan chip

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 14.10.2012, ned 19:34

Džanek : tohle je problém DPF-ka a jeho vypalování, pokud funguje všechno jak má, tak musí být koncovka opravdu krásně čistá, ale pokud ti to nezlobí, tak počkej nějaká další DPF akce bude, tak tě toho špuntu zbavíme :wink:
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2278
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mcernoch » 14.10.2012, ned 19:37

Tak jak jsme se včera bavili,
pokud je DPF a vše vpořádku nemůžou koncovky vypadat takhle.
Pokud někdo tvrdí opak je to naprostý nesmysl.
Pokud je DPF OFF, tak to bude samo sebou vypadat takhle.

Ještě jsi měl napsat o tom tarokování motoru.
Je to ale jen na volnoběh jinak mu auto táhne velice dobře.
Pokud půjdeš na DPF OFF k Čendovi (jak jsem se dočetl), ten ti určitě poradí co s tím
a tím pádem můžeš nechat lipůvku zatím být.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Jezevec
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 14.4.2012, sob 15:23
Bydliště: Blansko

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Jezevec » 14.10.2012, ned 20:30

Taky se přidám,
ano,jak dal DPF OFF-koncovka je pořád černá,byl teď na STK a prošlo to,jen borec řekl-na emisích,že s filtrem by to mělo být lepší a to ještě nevěděl,že je pryč.Až potom,jak byli na kanále-doběhl a šel se kouknout a poznal,že je DPF pryč,ale to už nic.STK O.K. :wink:
Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDm 16V 2006,navi,DPF off,EGR off,SWIRL Off.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 2,2 154kW
ex:Fiat Marea Weekend 1,8 16V LPG 1997
Tříkolový velorex 250+350 ccm.
http://www.youtube.com/watch?v=tRN0itatY_k

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 14.10.2012, ned 20:51

No u mě teda koncovky vypadaly takhle i s DPF, ale pravda DPF byl těsně před smrtí, nicméně viděl jsem i jiné 159, které ho ještě měly a skoro u všech, co jsem si důkladněji prohlížel, byly koncovky docela tmavé :smt102

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 14.10.2012, ned 21:04

Moje koncovky s DPF i po 150 000 km byly naprosto čisté.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od riprex » 14.10.2012, ned 21:31

Tak to holt asi udělalo těch 100 000 navrch :-D

Džanek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 97
Registrován: 11.12.2011, ned 11:08
Bydliště: u Brna

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Džanek » 14.10.2012, ned 21:39

Tak to jste me s tema spinavyma koncovkama celkem uklidnili. Jestli je to spatny DPFko, tak me to zas tak moc nevadi, protoze stejne pujde pryc. Ale bylo by to celkem zajimavy, protoze podle diagnostiky bylo meneny ve 100tis. km a ted mam 160tis. km.
To tarokovani (slovy mcernocha), resp. ne uplne plynuly chod na volnobeh, bych tady asi zatim neresil, to by chtelo napichnout na diagnostiku. V servisu, ktery mi po koupi menil filtry, kapaliny, rozvody, rikali, ze na diagnostice nektery ze vstriku ukazovaly zaporny hodnoty, takze bych to mozna pricital vstrikum. Ale posledni dobou, pote co jsem projel nadrz s cisticim aditivem a zacal tankovat lepsi naftu s VIFem, tak se mi zda, ze je to o dost lepsi. Tak mozna pockam na Dr. Cendlera, co mi na to rekne pri DPF off akci.
Kazdopadne diky.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4

vlastne
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 24.5.2012, čtv 18:29
Bydliště: Zvolen

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od vlastne » 14.10.2012, ned 21:58

Džanek píše:Tak to jste me s tema spinavyma koncovkama celkem uklidnili. Jestli je to spatny DPFko, tak me to zas tak moc nevadi, protoze stejne pujde pryc. Ale bylo by to celkem zajimavy, protoze podle diagnostiky bylo meneny ve 100tis. km a ted mam 160tis. km.
To tarokovani (slovy mcernocha), resp. ne uplne plynuly chod na volnobeh, bych tady asi zatim neresil, to by chtelo napichnout na diagnostiku. V servisu, ktery mi po koupi menil filtry, kapaliny, rozvody, rikali, ze na diagnostice nektery ze vstriku ukazovaly zaporny hodnoty, takze bych to mozna pricital vstrikum. Ale posledni dobou, pote co jsem projel nadrz s cisticim aditivem a zacal tankovat lepsi naftu s VIFem, tak se mi zda, ze je to o dost lepsi. Tak mozna pockam na Dr. Cendlera, co mi na to rekne pri DPF off akci.
Kazdopadne diky.
len tak pre zaujimavost aky cistic si tam dal a ako sa to prejavilo ... ja som tiez jazdil iba na jednu benzinku cestou (shell) a tankoval normalnu naftu plus aditivum a sem tam to proste skapalo, vraj je to nekvalitnym palivom, takze teraz tankujem inde a uvidim
SW 1,9 JTD 88kW DPF 4/2007, dovoz, jvc touch navi, tachometrovo 135000km :D realita podla servisu Rotterdam 165000km
EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti