cyklický prověrky kardiosystému "je moje žena..
Mě z toho vychází naopak, co si neuděláš, to obrečíš
/pokud automechanika neznáš jak svýho bratra/...
Asi před 8 lety na 145 TD /1.9/ nemohla ušlápnout brzdy..
říkám do telefonu, zkus dojet domů, to je vakuovka..dvě se mi tu válej banalita..
No prej nejsem Rambo, tohle neušlápnu a kamarád se nabídnul, že to za mě hodí ke Štanglovi, pre to maj za hoďku., svěř to odborníkům..dělaj i Fiaty,stejnej motor je to banalita.s .logikou co mě vždycky zní podezřele jednoduše to hodila do "značkové dílny", kterou jsem neznal..volám odpoledne kdy to bude...
--prej zejtra,
a tím končil můj dobrej pocit..
Druhý den mi šéfík temným hlasem oznámil, že to bude delší, protože při opravě zjistili
, že je odšíplá vačka a museli jí objednat v Itálii /rozumím , učedník přetáhnul domeček a zkusil to natočit..bude to teda o zhruba 12 táců dražší a nemá smysl se hádat/..
po zhruba týdnu vysolím nějakých 18 táců a odjíždím zhnusenej a utvrzenej v přesvědčení, že na auto nebude šahat nikdo, koho neznám..a hlavně ne z týhle dílny na faktury..
Během dvou kiláků se zastavím u sámošky a když se vracím se sváčou, koukám, že mi kape olej od motoru...
, obracím se , jedu na tu samou dílnu...
a říkám něco v tom smyslu, že už moc nesnesu ať si přestanou dělat pr.del..
Vzali to na jámu, vlezu tam za ním a vidím, že je v podstatě "nařízlá tlaková hadice od chladiče oleje" Říkám chlapi, nemůžu pochopit jak se vám tohle povedlo, prostě tu hadici vyměňte a jedu..
Nemáme..na ojednávku za dva dny..
říkám to už nedávám, jedu jinám, nějak to jen stáhněte..Volám do Imofy..
Učedník přes to šoupnul pásek jak hadicovou spojku, a tahle inteligentní bandáž praskla
právě na nábřeží asi tři kiláky od dílny, když jsem chvátal do Imofy..
Během tří vteřin nebyl ve vaně olej, silnice nádherně ohozená..
Volám hasiče ať to přijedou vapexem poklidit, odtahovku do Imofy, čekám dvě hodiny, než se jim vrátila..
Hoši z Imofy byly vstřícný, vzali to na dílnu /bylo po sedmé večer, byli fakt korekt, druhej den volali, že hadice nejde povolit, tím pádem půjde novej chladič + obě hadice..
Neměl jsem sílu bojovat, bylo to za dalších 12 táců + odtah, říkám pracujte, měňte..
Následnej den si jdu auto převzít, prej počítejte ještě nezbytnou komplet GO spodku,
radši byste to tu měl nechat..protože se to točilo bez oleje...
říkám tohle neřešte, na tý klice nic není, protože je tam 460-G v oleji a tím pádem to bez náplně klika ustojí desítky minut..kroutili hlavama, prej slyšeli divný zvuky..
Prej odsud neodjedete, to je jistý..říkám zkuste to natočit/poté co tam dáte olej/
není problém..čuměli jak puci ale hlásili, že slyšej ještě podezřelý vrzání od podvozku, což by mohlo být opravdu vážné..říkám prosím, už na to nešahejte, nehodlám vynásbit cenu 145 návštěvou v autrorizáku dvěma..
Stejně hučeli, ukazovali, kroutili hlavama, prej komplet repas motoru i podvozku..
/Natočil jsem odjel a motor se v pohodě vrtěl ještě dalších 120 tis, než mu žena foukla těsnění pod palicí.. :-)/
Zajel jsem za starým kusem, říkám co tohle je..prej komplet rekonstrukce podvozku,
smál se jak protrženej--hele horní uložení na McP potřebuje jen trošku vazelíny..
Sečteno..pokud bych měnil vakuovku, stálo by to trochu času a 3 litry, tím že jsem to
prostřednictvím ženy svěřil "autorizovaným servisům", bylo toho úhrnem skoro za 35..
A jít tam ženská, bylo by to za kilo..
Nekup to..

