prestuduj si to tu a uvidis, 159 je ako kazde auto, ba relativne spolahliva, ked uz odporucal by om ti 88kw, bo na tom motore sa ma co najmenej pokazit, 159 ma uz dost robustny podvozok, takze vydrzi, ceny oprav tak ako u kazdeho auta tejto triedy, ak mas znameho servisaka, nie je problem, mimoto elektrika je vacsinou aj tu od nemcov, nevyhoda je, ze 159 je sice velke auto, robustne, ale vo vnutry male, plus je tazka, takze aj ta spotreba aj pri naftaku bude vyssia, zatial s cim u 159 boli problemy tak je to servo riadenia pred faceliftom (cca 700€ nove), tiahla zadnych brzd (cca 150€ nove), nadobka serva (50€ nove), podvozky vydrzia vela (dva a viac krat tolko ako na 156 na nasich cestach), no a potom u naftakov (ktore by som ti aj tak viac odporucal ako benzin) take veci, ako aj u konkurencie - dvojhmoty, filter pevnych castic, sanie, egr ventil, pri velkom najazde vstrekovace ... ale to su uz, ako aj predosle veci, problemy, ktore tu riesilo dost ludi a su vychytane a ich oprava je v bagatelnych, plus priatelnych sumach, takze tych 1000-2000€ tvoja rezerva, pri kupe 159, ktora nebude vytrasena kraksna a riadne popozeras, bude ajajaaaj dostatocna



 realita podla servisu Rotterdam 165000km
 realita podla servisu Rotterdam 165000km
 . Navíc bych řek, že alespoň konstrukčně, čím větší objem, tím vyšší životnost a spolehlivost (ideál je velkooběmová atmosféra), ale do jisté míry je i tato úvaha chybná. Ono každá ta motorizace má svoje, ale asi bych opravdu nešel pod 1.9 16V, 8V to už je takový... samotný dno no. Co se týče spolehlivosti bych řekl, že je to asi taky jedno, protože stejně, když se se*e, tak se se*e zásadně to, od čeho bys to vůbec nečekal a doměnka, že se poruše něčeho vyhneš tím, že si vybereš něco co to nemá je mylná, pokazí se pro změnu něco jiného. Kromě problémů s DPF a klapkama u 16V a 20V žádný zásadnější problém není, no dobře, ještě se povolují svody, ale to se dá lehce napravit a je evidentní, že zvládnou i slušnej kotel kilometrů, takže i 200 a více tkm na tachu se nebát, řek bych že už to u těch starších kusů musí být normální. Já už mám bezmála 300 000 Km a motor si jen přede
 . Navíc bych řek, že alespoň konstrukčně, čím větší objem, tím vyšší životnost a spolehlivost (ideál je velkooběmová atmosféra), ale do jisté míry je i tato úvaha chybná. Ono každá ta motorizace má svoje, ale asi bych opravdu nešel pod 1.9 16V, 8V to už je takový... samotný dno no. Co se týče spolehlivosti bych řekl, že je to asi taky jedno, protože stejně, když se se*e, tak se se*e zásadně to, od čeho bys to vůbec nečekal a doměnka, že se poruše něčeho vyhneš tím, že si vybereš něco co to nemá je mylná, pokazí se pro změnu něco jiného. Kromě problémů s DPF a klapkama u 16V a 20V žádný zásadnější problém není, no dobře, ještě se povolují svody, ale to se dá lehce napravit a je evidentní, že zvládnou i slušnej kotel kilometrů, takže i 200 a více tkm na tachu se nebát, řek bych že už to u těch starších kusů musí být normální. Já už mám bezmála 300 000 Km a motor si jen přede  
 A pokud jde o 2.4, tak to jistě bude paráda, ale jak jsem psal, mám velký nájezdy a proč dávat dalších třeba 1,5 nafty co 100km navíc, když se dá celkem dobře jezdit i s 16V.
 A pokud jde o 2.4, tak to jistě bude paráda, ale jak jsem psal, mám velký nájezdy a proč dávat dalších třeba 1,5 nafty co 100km navíc, když se dá celkem dobře jezdit i s 16V. . Samozřejmě pokud možno vzít si sebou někoho, kdo autům rozumí a komu Alfa nedělá problém (nemá vůči ní předsudky).
 . Samozřejmě pokud možno vzít si sebou někoho, kdo autům rozumí a komu Alfa nedělá problém (nemá vůči ní předsudky).
 dost už o spotřebě a eko
  dost už o spotřebě a eko 
 .
 .

 
 




 i kdybych tak jezdil
  i kdybych tak jezdil  
 Naraznik v prdeli,samo i vyplne(mrizky,chromy) a haupna je taky prohla...
 Naraznik v prdeli,samo i vyplne(mrizky,chromy) a haupna je taky prohla...   
   Mam havarijko,tak doufam,ze se mnou nejak nevy*bou
  Mam havarijko,tak doufam,ze se mnou nejak nevy*bou  
 . Už se nemůžu dočkat
 . Už se nemůžu dočkat