úprava 3.0 V6 24V
Re: úprava 3.0 V6 24V
já myslim, že na economyrun po dálnici s max rychlostí 80Km/h ti stačí to co tam máš ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava 3.0 V6 24V
zabils
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
No už sem z práce tak konečně můžu odpovědět
Honzo všechno co píšeš s tim souhlasím, ale mě nikdy tyhle malý sportovní kupé nelákali. Jistě, zadní náhon jistě má svoje výhody co se zábavnosti týká ale moje krevní skupina jsou limuzíny. Ne tak malý jako 156 ale ne tak velký jako třeba A8. To bylo i jedno z kritérií při koupi auta. Kdybych tedy měl kupovat něco silnějšího tak bych si pravděpodobně koupil M5ku nebo Quatroporte jenže ty jsou v jiných vesmírných cenových výšinách takže nic.
Staré alfy mě nelákají. Nebo resp. jo ale ne jako auto na úpravy ale spíš jako veterána kterého bych si hýčkal a tam by mi motorizace byla celkem jedno.
S tím kurzem rychlé jízdy to není špatný nápad, určitě si o tom zjistím víc
Já od toho auta nechci aby za každou cenu projelo zatáčku vysokou rychlostí a nebo dveřmi napřed. Mockrát jsem narazil na pěknou okresku kde mě to bavilo a užil sem si to. Takže žádnou okruhovou střelu od toho neočekávám. Třeba když byl Cepppp se svojí 166 myslim v maďarsku tak psal že to auto na okruh není a to tam má spoustu úprav. Nicméně mě to auto tak jak je už teď stačí co se jízdních vlastností týká ale ten výkon mi občas zkrátka schází (třeba zrovna dnes když sem jel z práce )
Je pravda že když se pustim do něčeho většího (komresor atd) tak půjdu do neprobádaných vod s nejistým výsledkem. Ale tu GO motoru bych udělal rád tak jako tak. Když už bude ten motor rozebraný tak by se na něm přeci mohlo něco spáchat ne? Nemyslím teď nějaké zvyšování výkonu ale spíše zlepšení chodu motoru.
Jo a ekorun už nevytahujte, vám tak něco říct
Honzo všechno co píšeš s tim souhlasím, ale mě nikdy tyhle malý sportovní kupé nelákali. Jistě, zadní náhon jistě má svoje výhody co se zábavnosti týká ale moje krevní skupina jsou limuzíny. Ne tak malý jako 156 ale ne tak velký jako třeba A8. To bylo i jedno z kritérií při koupi auta. Kdybych tedy měl kupovat něco silnějšího tak bych si pravděpodobně koupil M5ku nebo Quatroporte jenže ty jsou v jiných vesmírných cenových výšinách takže nic.
Staré alfy mě nelákají. Nebo resp. jo ale ne jako auto na úpravy ale spíš jako veterána kterého bych si hýčkal a tam by mi motorizace byla celkem jedno.
S tím kurzem rychlé jízdy to není špatný nápad, určitě si o tom zjistím víc
Já od toho auta nechci aby za každou cenu projelo zatáčku vysokou rychlostí a nebo dveřmi napřed. Mockrát jsem narazil na pěknou okresku kde mě to bavilo a užil sem si to. Takže žádnou okruhovou střelu od toho neočekávám. Třeba když byl Cepppp se svojí 166 myslim v maďarsku tak psal že to auto na okruh není a to tam má spoustu úprav. Nicméně mě to auto tak jak je už teď stačí co se jízdních vlastností týká ale ten výkon mi občas zkrátka schází (třeba zrovna dnes když sem jel z práce )
Je pravda že když se pustim do něčeho většího (komresor atd) tak půjdu do neprobádaných vod s nejistým výsledkem. Ale tu GO motoru bych udělal rád tak jako tak. Když už bude ten motor rozebraný tak by se na něm přeci mohlo něco spáchat ne? Nemyslím teď nějaké zvyšování výkonu ale spíše zlepšení chodu motoru.
Jo a ekorun už nevytahujte, vám tak něco říct
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: úprava 3.0 V6 24V
pokud nechceš jít do extrému, tak sežeň sací vačky z GTA (vlastně jakékoliv 3.2)... ty maj oproti 3l a 2.5L lehce větší zdvih a delší dobu otevření...pokud po tobě bude chtít nějaký peníze co se ti nezdaj, můžeš je nechat na něco lepšího přebrousit... broušení se pohybuje mezi 500-800 za palec... máš 24 palců.., případně pokud bys řešil jen sací 12..což by ses měl vejít do 10000,- za přebrus 2 sacích VH a měl bys možná lepší hodnoty neš seriová GTA...
3,0L 236° a 9,3mm zdvih
3,2L 243° a 9,7 mm zdvih
tyto rozdíly neuděljí velký nárust (samostatně odhaduju 8kW max?) v případě GTA se tam projevuje i větší objem (poučka a diagramy různejch motorů z brzdy ukazujou co 0,1ccm to zhruba 8-10Nm na Mk) a jinej vejfuk
Autodelta stejně asi nedělá o moc ostřejší než GTA..max do cca 10.5mm zdvih a kolem 250-260°... tím že zachováš seriovou stranu vejfukovou sice trochu zabiješ potenciál na sací straně, ale otáčkový spektrum bude velmi podobný serii s tím, že vršek bude zajímavější a hodnoty Mk a KW též.. křivka se navíc roztáhne i směremdolů ...pokud šáhneš i na vejfukovou stranu tak už MK mx zůstane na cca stejný hodnotě jako v předchozím případě ale posune se vejš...
pokud se chceš v motoru vrtat dál, můžeš použít celej spodek z 3.2 (klika, písty, ojnice) pak sehnat nějakého ECU guru, co ti to namapuje(zde v čr/sr mě napadá jen p. Nemeth -ten by mohl provést i celou stavbu (co mam info, tak přestavba 3.2 na 3.5 +odladění s nárustem 25PS za cca 130..což je ještě rozumná cena.. protože vložky spístama to máš min. 50000,- odladění cca 20000,-, vačky dejme tomu 20000,- -ale i 40000 za nebroušený-dělaný zkulatiny..),+veškeré ostatní práce jako rozborka a sborka motoru, vyndání z auta...
3,0L 236° a 9,3mm zdvih
3,2L 243° a 9,7 mm zdvih
tyto rozdíly neuděljí velký nárust (samostatně odhaduju 8kW max?) v případě GTA se tam projevuje i větší objem (poučka a diagramy různejch motorů z brzdy ukazujou co 0,1ccm to zhruba 8-10Nm na Mk) a jinej vejfuk
Autodelta stejně asi nedělá o moc ostřejší než GTA..max do cca 10.5mm zdvih a kolem 250-260°... tím že zachováš seriovou stranu vejfukovou sice trochu zabiješ potenciál na sací straně, ale otáčkový spektrum bude velmi podobný serii s tím, že vršek bude zajímavější a hodnoty Mk a KW též.. křivka se navíc roztáhne i směremdolů ...pokud šáhneš i na vejfukovou stranu tak už MK mx zůstane na cca stejný hodnotě jako v předchozím případě ale posune se vejš...
pokud se chceš v motoru vrtat dál, můžeš použít celej spodek z 3.2 (klika, písty, ojnice) pak sehnat nějakého ECU guru, co ti to namapuje(zde v čr/sr mě napadá jen p. Nemeth -ten by mohl provést i celou stavbu (co mam info, tak přestavba 3.2 na 3.5 +odladění s nárustem 25PS za cca 130..což je ještě rozumná cena.. protože vložky spístama to máš min. 50000,- odladění cca 20000,-, vačky dejme tomu 20000,- -ale i 40000 za nebroušený-dělaný zkulatiny..),+veškeré ostatní práce jako rozborka a sborka motoru, vyndání z auta...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava 3.0 V6 24V
Dobrá ..pro tuhle navrhovanou možnost..
--pragmaticky tedy ještě přehledně řekněme celkovej zisk.. kolik cvalíků reálně přibude a kolik Nm..
A reálný celkový náklady..
Ano když se to položí jako čísla vedle sebe, je to přehlednější a rychle začně "kapírovat" i někdo, kdo o tom skoro nic neví..
--pragmaticky tedy ještě přehledně řekněme celkovej zisk.. kolik cvalíků reálně přibude a kolik Nm..
A reálný celkový náklady..
Ano když se to položí jako čísla vedle sebe, je to přehlednější a rychle začně "kapírovat" i někdo, kdo o tom skoro nic neví..
Re: úprava 3.0 V6 24V
Tak to jsou sakra draze zaplacení koně
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: úprava 3.0 V6 24V
pak tu je ještě obrábění hlavy - optimalizace kanálů, ventilů..s tou je nárust vždy určitě zajímavější., ale cena též..protože se zde promítá hodinová sazba a na hlavách se zabijí vždy dost hodin.. za komplexní úpravu hlavy na 4 válec není problém nechat kolem 30000,- a více pokud se hodně laboruje s velikostí ventilů, jinejma materiálama sedel, ventilů...a
Nárustoproti standartní hlavě, pokud jsou správné vačky, KP, výfuk a řízení je pak dost zajímavej (třeba 2l DOHC 8V ve fiatech na seriovejch vačkách s dobrou hlavou a seriovou kompresí +vhodnou karburací (weber 45 místo solex 40) mívaj 145-150PS -ze 130..)... ale záleží na dané konfiguraci jakkoliv dobrý komponenty se prostě daj zabít jedinou věcí že se tam "šetřilo" nebo se to udělalo jinak..
nárust za 130tkč může bejt i vyšší -je to závislý na zadání zákazníka, jako si přeje charakteristiku motoru (+jestli hodlá řešit převodovku, protože vhodný odtupňování to je cca 30-40% výkonu auta..) a co a kde s tím motorem chce vyvádět-jestli hodlá řešit legálně emise a STK... na denní ježdění je motor co se nesebere pod 3500 otáček aniž by ho člověk pobízel "přes spojku" je poněkud nepraktickej:)
Nárustoproti standartní hlavě, pokud jsou správné vačky, KP, výfuk a řízení je pak dost zajímavej (třeba 2l DOHC 8V ve fiatech na seriovejch vačkách s dobrou hlavou a seriovou kompresí +vhodnou karburací (weber 45 místo solex 40) mívaj 145-150PS -ze 130..)... ale záleží na dané konfiguraci jakkoliv dobrý komponenty se prostě daj zabít jedinou věcí že se tam "šetřilo" nebo se to udělalo jinak..
nárust za 130tkč může bejt i vyšší -je to závislý na zadání zákazníka, jako si přeje charakteristiku motoru (+jestli hodlá řešit převodovku, protože vhodný odtupňování to je cca 30-40% výkonu auta..) a co a kde s tím motorem chce vyvádět-jestli hodlá řešit legálně emise a STK... na denní ježdění je motor co se nesebere pod 3500 otáček aniž by ho člověk pobízel "přes spojku" je poněkud nepraktickej:)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Že se k tomu tak vracím, nevyjde levněji když si seženu celý motor 3,2 než dělat toto? Ale absolutně netuším co to může stát. Potřeboval bych jen snad motor, ecu, svazek a to je v podstatě vše ne? Převodovka atd by mohla zůstat.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: úprava 3.0 V6 24V
ano to bude nejjednodušší a nejlevnější řešení...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Potřebuju odbornou odpověď Teď sem se bavil s kamarádem o těchto úpravách motoru co sme psali výše, on mi tvrdil, že když bych nainstaloval kompresor, tak díky tomu že nárůst přetlaku nebude velký a hlavně bude lineární a ne jako u turba kopanec, tak že motor nebo hlavně řídící jednotka by to rozdýchala v pohodě. Ukazoval mi na mobilu i fotky nějakýho vw corada s vr6 co prý tak přestavěný je, trubek tam měl ranec ale ten kompresor sem tam neviděl no Tvrdil že ta jednotka je z normálního vr6 a ne jak sem si myslel já upravená z G60 kde by to možná po přeprogramování fungovalo. Já mu oponoval že to nejde že to prostě ta jednotka nepobere kvůli váze vzduchu která přetlak neumí. Tak teď mi to odborně potvrďte či vyvraťte
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8677
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: úprava 3.0 V6 24V
Jako laik si myslím, že váze je to úplně jedno, ta prostě změří množství nasávaného vzduchu, ale obávám se, že mapy v ecu nebudou mít rozsah pro takové množství vzduchu. Nějak to asi pojede, ale kýžený výsledek se podle mě bez dalších úprav nedostaví.
A taky se přikláním k tomu, žen zrovna 166 neni úplně vhodný typ vozu pro takovýhle experimenty... Teď je na prodej GTV s V6 turbo - to by byla vhodnější objeť.
A taky se přikláním k tomu, žen zrovna 166 neni úplně vhodný typ vozu pro takovýhle experimenty... Teď je na prodej GTV s V6 turbo - to by byla vhodnější objeť.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
A co povíte na toto? Tady chlapec píše že jen přeprogramovali sériovou ECU, dali větší vstřiky a to je celá věda. Vše na sériovým vnitřku a 300hp. Najeto 16t km a vše ok (konec září 2012). Nepopírám že ten motor už asi těžko najede při této úpravě dalších 200000km ale i kdyby to měla být jen polovina...
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=38638
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=38638
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
No tak pokud ten kompresor neni treba ridit z ECU a mnozstvi vzduchu zvladne klapka uridit, tak inu proc ne Treba spravne poladit mapu vstrikovani s temi vetsimi vstriky a klapu, aby nebyla bez zateze prilis chuda smes.
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 1.1.2013, úte 17:45, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection
Re: úprava 3.0 V6 24V
...k tomu 3.2 motoru. Nemyslím si, že tam budou rozdíly mezi 3.0 a 3.2 potažmo GTA, hlavně v kabeláži... ostatně není nic jednoduššího než-li mrknout do ePeru a porovnat to.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Prozatím co jsem spočítal by tato úprava stála 160000Kč Motor asi 80000Kč podvozek,brzdy,gumy, atd dalších 80000Kč
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: úprava 3.0 V6 24V
jéééé a tys čekal 30?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Ne opravdu ne Jen to dmychadlo vyjde na 50
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
+ si nech tak 50-60t rezervu
+ práce
_____________________
podtrženo sečteno, probudit se z diskárny a za 250 si koupit třeba quattroporte IV evo. V každým případě to pojede líp. Protože buď do toho padne neskutečnej randál když ti to bude někdo dělat, nebo to z 95% bude nedokončená rozebraná 166 v garáži...
Nechci se tě dotknout, ale obecně mě fascinuje odvaha lidí co nemají zázemí, znalosti, v reálu nevymění ani spojku ( protože vole končí na tom že nepovolí poloosu), ale protože támhle někdo voturbil, voturbíme taky, vždyť se tam nandá jen šnek...
+ práce
_____________________
podtrženo sečteno, probudit se z diskárny a za 250 si koupit třeba quattroporte IV evo. V každým případě to pojede líp. Protože buď do toho padne neskutečnej randál když ti to bude někdo dělat, nebo to z 95% bude nedokončená rozebraná 166 v garáži...
Nechci se tě dotknout, ale obecně mě fascinuje odvaha lidí co nemají zázemí, znalosti, v reálu nevymění ani spojku ( protože vole končí na tom že nepovolí poloosu), ale protože támhle někdo voturbil, voturbíme taky, vždyť se tam nandá jen šnek...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
to přejde:)
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Vždyť se tam v podstatě nandá jen ten šnek. Měl by to být kit plug&play. Dostaneš kompresor, držák na uchycení a olejovej okruh pro chlazení. Za dalších 450€ ti prodaj i hadice atd. Zbytek je jen vstřiky (440cc) a překopat soft toť vše. Tam by se měla jen nějak upravit palivová mapa. Zbytek je spojka, Q2 a brzdy. Tímto spůsobem se udělalo víc aut, proto to dělají jako kit tzn. že to funguje. Nepouštěl bych se do žádných neprobádaných vod. Navíc bych mohl celou věc konzultovat přímo s tím co to postavil.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
ma tohle se dá říct snad jen... Good luck
Jen tak, namátkou nevím kolik cc má vstřiky 3,0 24v v serii, odhad tak 220. Kam chceš průbůh cpát benzín 440? Další otázka je čím, protože tohle je na jinou pumpu, série to nedá... 440cc vstřiky jsme měli na 180sx. Krmilo se to T3/4 hybridem, ic bylo vepředu na šikmo, bo se nevlezlo, auto do 3t jelo jak holej dýzl a nahoře to mělo na 1,3 baru ke 400ps. Tam to mělo smysl.Pokud si pořád myslíš že to je jen o tom dát tam turbo, za 450e hadice, 440 vstřiky... Pořád toho šnečka máme. Jen 440 vstřiky máme jen 4ks...
A taková základní věc- tyhle úpravy, když už, tak na motoru ve 100% stavu. Protože jinak to taky končí tak, že můžeš svůj plug n play set vzít a zkusit to jiným motoru zda to nebyla náhoda.
Jen tak, namátkou nevím kolik cc má vstřiky 3,0 24v v serii, odhad tak 220. Kam chceš průbůh cpát benzín 440? Další otázka je čím, protože tohle je na jinou pumpu, série to nedá... 440cc vstřiky jsme měli na 180sx. Krmilo se to T3/4 hybridem, ic bylo vepředu na šikmo, bo se nevlezlo, auto do 3t jelo jak holej dýzl a nahoře to mělo na 1,3 baru ke 400ps. Tam to mělo smysl.Pokud si pořád myslíš že to je jen o tom dát tam turbo, za 450e hadice, 440 vstřiky... Pořád toho šnečka máme. Jen 440 vstřiky máme jen 4ks...
A taková základní věc- tyhle úpravy, když už, tak na motoru ve 100% stavu. Protože jinak to taky končí tak, že můžeš svůj plug n play set vzít a zkusit to jiným motoru zda to nebyla náhoda.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: úprava 3.0 V6 24V
Já už nemužu.... Prodej parník a kup si GTA která má víc koní a dobře fungující podvozek... Za zbytek kurz řízení...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Ale tak neni to raketove inzenyrstvi. Auto je v podstate velke lego, musis ale presne vedet co a jak a pocitat s tim ze nic se jen tak "nenanda" a za kazdym "jen" se skryva spousta prace a prekazek. Plug'n play v techhle pripadech znamena, ze se to tam nejak vejde.
Alfa Romeo Perfection
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
já netvrdím že je to neřešitelný. Ano, jde to, evidentně už to někdo udělal. Ale má to ALE. Plug n play u tohoto vidím v tom že se to vejde pod kapotu, od někud někam to půjde připojit, ale není to v domácích podmínkách a večer v garáži. A není to hotovej produkt jako když měním vložku filtru za jinou
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti