Sám obchoduju, takže vím jak to chodí

Oni to mají vymakaný, nalákaj tě na již od... ale počítaj s tím, že s absolutní sockou neodejde a přecijen si i něco připlatíš. Navíc ti nabídnou "výhodné" financování. Tohle všechno mě nevadí, je to výrobek, který neodpovídá mým požadavkům, stojí víc, než bych za něj s přimhouřením oka byl ochoten dát, takže si ho nekoupím. Své kupce si ale určitě najde, toho bych se nebál.
Mě spíš vadí to, co je i názvem tohoto vlákna. Ty nesmyslný PR kecy, věci co nejsou pravda, vyzdvihování všech zbytečností na zcela jinou úroveň a záměrné maskování nedostatků bez jakýchkoliv zábran. Holt, to je marketing, tam se to dá pochopit. Co ale nechápu, je totální debilita většiny českých novinářů a to nejen v oblasti aut. Vždyť když se na to podívám, tak skoro všechny weby o autech neustále píšou o těch samejch věcech, chvalozpěvy VW na tisíc a jeden způsobů. Když bych chtěl napsat slušnou recenzi třeba na 159, tak rozhodně nebudu záměrně mlžit. Vím moc dobře, že má spoustu nedostatků, ale tak je přiznám. Nic není dokonalý. Nebudu tupě tvrdit, že je naprosto bez chyb, dokonalá a navíc má "simply clever" řešení a to sice, že v zimě nefunguje pořádně dálka na centrál, což je vlastně užitečný, protože je to dobrý zabezpečení.
Nakonec, ono je to i tím, že většina čtenářů (i redaktorů) auto.cz a podobných jsou stejně tupé ovce, které nemají o auta jakýkoliv zájem a psát pro ně hodnotné a zajímavé články by bylo tak trochu jako házet perly sviním. A ten, koho auta baví a zajímají, tak si o nich přečte a nastuduje jinde.
Ona ta OIII vůbec není špatná, když se na ní člověk začne dívat tím spotřebním pohledem. To auto je super v tom, že si k němu člověk nevytvoří žádnej vztah, takže ho pak ani netrápí, že ho ničí, sem tam ho škrábne, neřeší každou díru a nekličkuje po cestě, aby jich chytil co nejmíň. Zkrátka je to jen pojízdná krabice u které na jízdních vlastnostech nezáleží. Chce se po ní aby měla velkej kufr a jezdila za pět na sto a samotnému by mi jako pracovní auto nevadila ikdyž se blbě řídí a zadní nápravu udělali z těch recyklovanejch plechovek. Většina jejich majitelů to ale nechápe a budou kopat kolem sebe a tvrdit, jak je jejich auto nejlepší.
Průser je ale to, že i takhle stupidní, nemastný a neslaný auto se postupně stává nespolehlivým (nebo je to alespoň můj dojem). Taková Alfetta GTV. Vpodstatě to byla rychle reznoucí hromada šrotu. Věčně něco nefungovalo, hodně věcí bylo nedomyšlenejch a byla navíc i často hodně špatně smontovaná. Nicméně dalo se to odpustit, protože byla krásná, jezdila skvěle (když jezdila) a člověk jí musel mít rád, dokázala vyvolat ten úžasnej pocit... Jenže jestli nespolehlivá začíná být i Ohávie, která není ani pěkná, ani rychlá, ani se v ní dobře nejezdí a ve skutečnosti jí nikdo nemá opravdu rád, tak to může začít být pro VW problém a je to jen proto, že vymejšlej hovadiny.
To jsem se zase rozepsal... jen doufám, že to tu nečte moc stopadesátdevítkářů
