S tímhle tak trochu počítám, ikdyž už jsem předešlé 2 auta koupil a bez dalších investic jsem je jezdil až do prodejePetr147 píše:jen si nech rezervu alespoň dvacet tisíc, ať se do toho hned nevysypeš... klasika jako první- rozvody, olej, pravděpodobně náprava a kontrola turba... pak x dalších "drobností", jako třeba ten urvanej kastlík
Kupujeme AR 147...
Re: Kupujeme AR 147...
Re: Kupujeme AR 147...
alfu je najlepsie kupit od alfistu lebo je tam predpoklad ze teda sa o auto staral. a nie z nejakeho bazaru kde tam ktovie co lial predosli majitel, napravu to ma na sracky a turbo mozno tiez. potom vznikaju reci typu ze je to sracka a kazi sa to kazdy kilometer...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Kupujeme AR 147...
tak kazí se +- stejně, nic extra... naftové motory jsou od fiatu a jsou jedny z nejlepších ve své době, tam není o čem... jiná strana je podovzek, ten je nejlepší ve své třídě, bohužel i tomu odpovídá náročnost na servis... rozhodně se informuj tady na foru na značky dílů - 147 má stejný podovzek, jako 156 a GT, takže hledej v sekci 156, tam je to vlákno nejvíc obsáhlé... na Renaultu jsi měl vzadu trubku, na kterou jsi nemusel za celou dobu sáhnout, tady máš 6 ramínek + věci okolo a na přední nápravě místo dvou ramen, u kterých jsi pravděpodobně mohl měnit jenom čep, tak tady máš 4 ramena, která se mění jako jeden kus... jestli jsi neměl ještě naftu, tak se připrav na možné problémy, jako zaseknutý EGR ventil (samo oprava za hodinu), zatuhlé klapky na turbu, prasklé hadice... ale to jsou klascké věci jako u jiných aut...
pěkný auta vozí Martin http://www.mates-auto.cz/
pěkný auta vozí Martin http://www.mates-auto.cz/
Re: Kupujeme AR 147...
Jo, to je sice pravda a projel jsem i místní vlákno s prodejemLiwika19 píše:alfu je najlepsie kupit od alfistu lebo je tam predpoklad ze teda sa o auto staral. a nie z nejakeho bazaru kde tam ktovie co lial predosli majitel, napravu to ma na sracky a turbo mozno tiez. potom vznikaju reci typu ze je to sracka a kazi sa to kazdy kilometer...
Re: Kupujeme AR 147...
Nejsem si jistý, ale mám tušáka, že Clio má větší kufr, než 147, která má úžasných 280 litrů, tak jen abys věděl, co na dovolenou nechat doma 
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Kupujeme AR 147...
ted je otazka, kolik za ní chceš dát
Re: Kupujeme AR 147...
Super, děkuju za parádní odpověď.. Ano, Renault byl v tomhle směru o něco jednodužší, ale tomu také odpovídájí jízdní a komfortní stránky auta, není to tak? A co se týče těhle oprav u nafty, tak s tím taky trochu počítám.. Jen doufám, že to nebude každou chvíli a aby mi nakonec nafta nesežrala bankovní kontoPetr147 píše:tak kazí se +- stejně, nic extra... naftové motory jsou od fiatu a jsou jedny z nejlepších ve své době, tam není o čem... jiná strana je podovzek, ten je nejlepší ve své třídě, bohužel i tomu odpovídá náročnost na servis... rozhodně se informuj tady na foru na značky dílů - 147 má stejný podovzek, jako 156 a GT, takže hledej v sekci 156, tam je to vlákno nejvíc obsáhlé... na Renaultu jsi měl vzadu trubku, na kterou jsi nemusel za celou dobu sáhnout, tady máš 6 ramínek + věci okolo a na přední nápravě místo dvou ramen, u kterých jsi pravděpodobně mohl měnit jenom čep, tak tady máš 4 ramena, která se mění jako jeden kus... jestli jsi neměl ještě naftu, tak se připrav na možné problémy, jako zaseknutý EGR ventil (samo oprava za hodinu), zatuhlé klapky na turbu, prasklé hadice... ale to jsou klascké věci jako u jiných aut...
pěkný auta vozí Martin http://www.mates-auto.cz/
Re: Kupujeme AR 147...
Jestli budeš ve 147 jezdit za 7 a víc, tak buď bys jezdil +- 8km a nebo to budeš honit jak nadmutou kozu 
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Kupujeme AR 147...
podstatne je, najst si kvalitneho mechanika co sa do toho vyzna. aby si potom v buducnosti neopravoval to, co ti mechanik s jeho "odbornymi znalostami" pokazil...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Kupujeme AR 147...
Na dovolenou jsme zatím jen 2, takže by mě kufr ani moc netrápil, každopádně Clio má jen o 10litrů v kufru více místa, což už asi tak velký rozdíl neudělá... Co se týče investice, tak bych bral do 100tis nejlépe, aby kdyžtak zbylo i více na ty prvotní investicesoft147 píše:Nejsem si jistý, ale mám tušáka, že Clio má větší kufr, než 147, která má úžasných 280 litrů, tak jen abys věděl, co na dovolenou nechat doma
Re: Kupujeme AR 147...
Doporučím buď prověřenou koupi z ČR, ale lepší je dovoz Itálie, auta jsou naprosto bez koroze a v lepším stavu než z Německa. Viděl jsem co jeden maník vozí a kolem 100t už jsou kousky skoro jak nový.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Kupujeme AR 147...
co jsem viděl poslední dobou dvě auta, co byla z Itálie, tak opravdu byl stav naprosto parádní... na dovoz z Itálie dej vědět klukům z http://autoscan.cz/ koukni na http://www.autoscout24.de nebo mobile.de aby jsi dostal trochu představu, co by se ti libilo
Re: Kupujeme AR 147...
Tak byl jsem si pár 147 okouknout a tahle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list se mi zdá zatím jako nejvhodnější.. Jízdní vlastnosti dobré, nic neklepe, neháže.. při prudkém zrychlení a brždění také bez problémů.. Je to dovoz z itálie a jsou zde záznamy rok staré s nájezdem okolo 72tis. km, takže i kilometry by měli sedět.. Sedačky byly vpořádku, volant více-méně taky, akorát řadička to trošku schytala, ale to jsem si všiml snad na všech alfách.. Co na ni říkáte vy??
Samozdřejmě to beru s tím, že peníze na olej, filtry a jelikož to má 81tis tak radši rovnou i rozvody mám bokem odložené a vše bych preventivně udělal.. 
Jako další adept je tu pak auto od alfisty: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=13958
Trošku mě akorát od něj odráží to, že bylo bourané a má 2x takový nájezd... na druhou stranu je to pěknější vnitřek a jasný původ a vím, co s autem kde co dělal
Děkuju
Jako další adept je tu pak auto od alfisty: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=13958
Trošku mě akorát od něj odráží to, že bylo bourané a má 2x takový nájezd... na druhou stranu je to pěknější vnitřek a jasný původ a vím, co s autem kde co dělal
Děkuju
Re: Kupujeme AR 147...
Co se týče té první tak v podstatě to samý mám já. Mám pocit, že jsou tam rozvody předepsaný kolem 120 tis km...
Nicméně, dost možná tam budeš mít DPF filtr, já ho tam měl... Tak s tím kdyžtak kalkuluj, já za odstranění + egr off + chip dával v autoscanu kolem 9000...
Nicméně, dost možná tam budeš mít DPF filtr, já ho tam měl... Tak s tím kdyžtak kalkuluj, já za odstranění + egr off + chip dával v autoscanu kolem 9000...
AR 147 JTDm | 88kW @ 103kW | 2006 | Progression | BOSE | EGR + DPF OFF by Autoscan.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
Re: Kupujeme AR 147...
Ten DPF filtr nejak moc vadi? :-) jinak co se týče názorů, tak bych jich potřeboval co nejvíc :-P a mam ještě tady v okolí jednu před FL, 2004, 103kw, ale podle interiéru se mi zdá buďto na itala, co se o auto starat neumí a má 3prstynky na každé ruce, nebo nesedí kilometry.. Volant ovšem nějak zničený není.. Jen tlačítka, tlačítka na stahování oken a trosku radici páka.. A trosku blbne displej na klimu.. :-( je to možné u auta se 100tkm??? Nebo to má spíše nájezd přes 200??? Díky mocJenik píše:Co se týče té první tak v podstatě to samý mám já. Mám pocit, že jsou tam rozvody předepsaný kolem 120 tis km...
Nicméně, dost možná tam budeš mít DPF filtr, já ho tam měl... Tak s tím kdyžtak kalkuluj, já za odstranění + egr off + chip dával v autoscanu kolem 9000...
Re: Kupujeme AR 147...
ty tlačítka apod jsou potažený nějakou tenoučkou gumou, poškrábaný jsou skoro všechny, moje ve 125 tis měla taky doškrábaný madla a tlačítka, o řadičce nemluvim, volant byl OK.
Co se týče nájezdu, tak zkus si se svou vyhlídlou sject k někomu na diagnostiku, nějak se tam dá pošachovat chyba a pak se ukáže reálnej stav KM v jiný jednotce, ale nevím jak na to.
A to DPF, no podívej, auto se rozjelo až kolem 2500 otáček... CCa každejch tisíc km jsem jel nějakou dobu se spotřebou 8-16 jak se vypaloval ten filtr. Brzdí to trochu reakci na plyn (odpor ve výfuku) a přidá to na spotřebě. Mně odešel EGR, tak jsem to nechal vymontovat všechno
Co se týče nájezdu, tak zkus si se svou vyhlídlou sject k někomu na diagnostiku, nějak se tam dá pošachovat chyba a pak se ukáže reálnej stav KM v jiný jednotce, ale nevím jak na to.
A to DPF, no podívej, auto se rozjelo až kolem 2500 otáček... CCa každejch tisíc km jsem jel nějakou dobu se spotřebou 8-16 jak se vypaloval ten filtr. Brzdí to trochu reakci na plyn (odpor ve výfuku) a přidá to na spotřebě. Mně odešel EGR, tak jsem to nechal vymontovat všechno
AR 147 JTDm | 88kW @ 103kW | 2006 | Progression | BOSE | EGR + DPF OFF by Autoscan.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
www.foliatecshop.cz | www.omp-shop.cz | www.sparco-shop.cz
Re: Kupujeme AR 147...
Neznate nekdo? Na ty kilometry mi priijdou nejak poniceny plasty pod oknem. http://m.sauto.cz/detail?sort=0&c=1&sta ... ge=1&man=1
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Kupujeme AR 147...
Zdravím všechny alfisty,
už nějakou dobu si chci pořídit Alfu (byl jsem jí jednou kdysi svežen a od té doby se jen utvrzuji, že opravdu ano, že už mě nebaví jen slintat na každý projíždějíci vůz této značky). Snažil jsem se projít tohle fórum a najít odpovědi, aniž bych vás začal hned zasypávat otázkami co se tu řešili už v minulosti. Leč vaše fórum už má opravdu hodně příspěvků a já bych raději i trochu konzultoval s Vámi můj konkrétnější případ, protože máte přeci jen zkušenosti.
1) Řešil jsem, jakou Alfu bych si měl pořídit. Chtěl bych ročník 2006+. Moje volba padla buď na nejkrásnější osobní auto dneška - tedy AR 159, nebo na svižnější, ekonomičtější, levnější a jen o chlup míň hezkou AR 147. Nejsem žádný pracháč a je mi jasné, že 159ku za 150K sice můžu sehnat, ale je to ruská ruleta. Proto mi přijde rozumnější pořídit kolem 100K 147ku s tím, že bude v lepším stavu (méně najeto, o rok mladší) a ušetřené peníze je dobré- většinou nutné- investovat do rozvodů a zavěšení kol (nedej bože turba). Je to rozumné, nebo je i těch 100K(+ rozvody, ramena) za AR147 po FL málo a je velké riziko (určité riziko bude vždy) na špatný kus? Samozřejmě kdybych sehnal dobrý kus levněji, tak tím lépe.
2) Asi největší dilema je jaký motor. Snažil jsem najít jednoznačnou odpověď, ale to samozřejmě nejde. Hlavní kritérium co mě zajímá je spolehlivost a potom spotřeba. Výkonu mají dle mého názoru oba agregáty dostatečně.
a) U JTD je mi sympatická lepší spotřeba, ale na druhou stranu se mi nemusí až tak výrazně projevit, protože delší cesty jedu 1x měsíčně (100-300 km) a jinak jezdím do práce po okrskách denně 2x cca 15km. Samotný motor mi přijde (tedy z toho co jsem tu vyčetl) sice spolehlivý, ale plný kurvítek (EGR...) a nerad bych měl pak problémy s technickou, s odpálením motoru, trápení se spotřebou a cukáním. S tím, že nebudu kupovat nové auto ještě navíc nevím, v jakém stavu bude turbo. Zvažuji 1.9, ideálně v šestikvaltu.
b)TS 1.6 - o twin sparku jsem četl, že je náchylný na kvalitu oleje (nedej bože jeho nedoplnění) a jen velmi nerad bych koupil přidřený motor, který se bude tvářit OK, ale za půl roku z něj začnou lítat špony. Jeho spotřeba je o 1-2 litříky vyšší, ale zase je to motor lehčí, mohli by míň (dle mého?) odcházet ramena náprav, auto by s ním mohlo mít lepší jízdní vlastnosti a v malých otáčkách by neznělo jako traktor. Oproti dieslu by odpadli i starosti s kurvítky, člověk by se nemusel tak starat o turbo (za jízdy i údržbou) a trápení s EGR. Jen mi přijde jako motor méně spolehlivý, víc náchylný na údržbu a docela dost žere.
Je mi jasné, že 147 s 1.9JTD, nebo 1.6TS nebude žádné letadlo. Neplánuji ani čipování, ani tunning. Z mladistvého honění se za koníkama jsem již vyrostl a hledám Alfu pro každodení běžné ježdění s tím, že si občas udělám radost a trochu ji proženu. Mám garáž. Do automechanika-amatéra mám sice daleko, ale výměnu oleje, filtrů, brzdových destiček a podobných spotřebáků zvládám. Určitě se o ni budu starat a kontrolovat. Zatím se snažím posbírat rozumy a samotné pořízení plánuji cca v říjnu. Nechci do toho skočit po hlavě a pak si rvát vlasy, ani nechci koupit první kousek, co mi padne pod ruku.
Ještě jednou se tedy omlouvám za dotazy, které se tu jistojistě už probírali mnohokrát, ale budu vděčný za názor každého, kdo má nějaké připomínky.
Temp
už nějakou dobu si chci pořídit Alfu (byl jsem jí jednou kdysi svežen a od té doby se jen utvrzuji, že opravdu ano, že už mě nebaví jen slintat na každý projíždějíci vůz této značky). Snažil jsem se projít tohle fórum a najít odpovědi, aniž bych vás začal hned zasypávat otázkami co se tu řešili už v minulosti. Leč vaše fórum už má opravdu hodně příspěvků a já bych raději i trochu konzultoval s Vámi můj konkrétnější případ, protože máte přeci jen zkušenosti.
1) Řešil jsem, jakou Alfu bych si měl pořídit. Chtěl bych ročník 2006+. Moje volba padla buď na nejkrásnější osobní auto dneška - tedy AR 159, nebo na svižnější, ekonomičtější, levnější a jen o chlup míň hezkou AR 147. Nejsem žádný pracháč a je mi jasné, že 159ku za 150K sice můžu sehnat, ale je to ruská ruleta. Proto mi přijde rozumnější pořídit kolem 100K 147ku s tím, že bude v lepším stavu (méně najeto, o rok mladší) a ušetřené peníze je dobré- většinou nutné- investovat do rozvodů a zavěšení kol (nedej bože turba). Je to rozumné, nebo je i těch 100K(+ rozvody, ramena) za AR147 po FL málo a je velké riziko (určité riziko bude vždy) na špatný kus? Samozřejmě kdybych sehnal dobrý kus levněji, tak tím lépe.
2) Asi největší dilema je jaký motor. Snažil jsem najít jednoznačnou odpověď, ale to samozřejmě nejde. Hlavní kritérium co mě zajímá je spolehlivost a potom spotřeba. Výkonu mají dle mého názoru oba agregáty dostatečně.
a) U JTD je mi sympatická lepší spotřeba, ale na druhou stranu se mi nemusí až tak výrazně projevit, protože delší cesty jedu 1x měsíčně (100-300 km) a jinak jezdím do práce po okrskách denně 2x cca 15km. Samotný motor mi přijde (tedy z toho co jsem tu vyčetl) sice spolehlivý, ale plný kurvítek (EGR...) a nerad bych měl pak problémy s technickou, s odpálením motoru, trápení se spotřebou a cukáním. S tím, že nebudu kupovat nové auto ještě navíc nevím, v jakém stavu bude turbo. Zvažuji 1.9, ideálně v šestikvaltu.
b)TS 1.6 - o twin sparku jsem četl, že je náchylný na kvalitu oleje (nedej bože jeho nedoplnění) a jen velmi nerad bych koupil přidřený motor, který se bude tvářit OK, ale za půl roku z něj začnou lítat špony. Jeho spotřeba je o 1-2 litříky vyšší, ale zase je to motor lehčí, mohli by míň (dle mého?) odcházet ramena náprav, auto by s ním mohlo mít lepší jízdní vlastnosti a v malých otáčkách by neznělo jako traktor. Oproti dieslu by odpadli i starosti s kurvítky, člověk by se nemusel tak starat o turbo (za jízdy i údržbou) a trápení s EGR. Jen mi přijde jako motor méně spolehlivý, víc náchylný na údržbu a docela dost žere.
Je mi jasné, že 147 s 1.9JTD, nebo 1.6TS nebude žádné letadlo. Neplánuji ani čipování, ani tunning. Z mladistvého honění se za koníkama jsem již vyrostl a hledám Alfu pro každodení běžné ježdění s tím, že si občas udělám radost a trochu ji proženu. Mám garáž. Do automechanika-amatéra mám sice daleko, ale výměnu oleje, filtrů, brzdových destiček a podobných spotřebáků zvládám. Určitě se o ni budu starat a kontrolovat. Zatím se snažím posbírat rozumy a samotné pořízení plánuji cca v říjnu. Nechci do toho skočit po hlavě a pak si rvát vlasy, ani nechci koupit první kousek, co mi padne pod ruku.
Ještě jednou se tedy omlouvám za dotazy, které se tu jistojistě už probírali mnohokrát, ale budu vděčný za názor každého, kdo má nějaké připomínky.
Temp
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Kupujeme AR 147...
co 156 po faceliftu s 2.0 jts?
Re: Kupujeme AR 147...
156 je nádherné auto. Ale už je taky docela veliké a benzínový dvoulitr už je pro mne moc velký luxus. To přenechám závodníkům 
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Kupujeme AR 147...
Když to vezmu podle zmiňovaných motorů, tak u TSka je častým "problémem" variátor (u 88kW), spotřeba oleje a s tím spojená častá kontrola hladiny, navíc chybějící kontrolka stavu hladiny oleje, větší spotřeba pohonných hmot, netěsnost převodovky. U JTD zase bude připadat v úvahu častější výměna dvojhmoty (setrváku) a s tím spojené spojky, výměna silentbloků motoru na nosníkách atp. , tužší spojkový pedál (to taky nemusí každému vyhovovat), horší nedotáčivost vlivem těžšího předku, možné problémy s EGR ventilem a turbem (ale taky se Tě to může vyhnout). Jako plus je u 8V (se 16V nemám zkušenost) 0 spotřeba oleje, navíc je kontrolka stavu oleje a subjektivně přesnější řazení (převodovka).
Spotřeba jak ty popisuješ po okreskách (ne město, ne dálnice), tak o litr menší u JTD. Ramena bych neřešil, ty jsou klasika u těch našich "krásných" silnic, budeš je dělat jak u TSka, tak u JTDčka.
U TSka Tě může případně potkat potkání motoru, u 8V JTDčka jsem se s tím ještě nesetkal, ale všechno to je jistě o údžbě a kvalitě servisu.
Olej bych moc neřešil, jak u TSka, tak u JTDčka bych dával Selenii.
Snad jsem na nic nezapomněl. Možná někdo bude mít další postřehy a potvrdí nebo vyvrátí co jsem napsal. TSko beru jen 1.6, s 2.0 nemám zkušenost.
Spotřeba jak ty popisuješ po okreskách (ne město, ne dálnice), tak o litr menší u JTD. Ramena bych neřešil, ty jsou klasika u těch našich "krásných" silnic, budeš je dělat jak u TSka, tak u JTDčka.
U TSka Tě může případně potkat potkání motoru, u 8V JTDčka jsem se s tím ještě nesetkal, ale všechno to je jistě o údžbě a kvalitě servisu.
Olej bych moc neřešil, jak u TSka, tak u JTDčka bych dával Selenii.
Snad jsem na nic nezapomněl. Možná někdo bude mít další postřehy a potvrdí nebo vyvrátí co jsem napsal. TSko beru jen 1.6, s 2.0 nemám zkušenost.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: Kupujeme AR 147...
Ja bych nesouhlasil s tim litr rozdílem, tam je daleko víc 
Re: Kupujeme AR 147...
Děkuji za postřehy.
Jak jsou pak na tom se spolehlivostí a žravostí jednotlivé verze JTD? 8V, 16V, 85/88/110KW? je třeba 88KW spolehlivější, než 110KW? Zdálo by se logické, že výkonnější motor bude mít výkon na úkor něčeho jiného. Nebo je prostě jen modernější?
Jak jsou pak na tom se spolehlivostí a žravostí jednotlivé verze JTD? 8V, 16V, 85/88/110KW? je třeba 88KW spolehlivější, než 110KW? Zdálo by se logické, že výkonnější motor bude mít výkon na úkor něčeho jiného. Nebo je prostě jen modernější?
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Kupujeme AR 147...
No možná tak litr a půl, ale při okreskách se ta benzínový spotřeba nejvíce blíží k JTDPetr147 píše:Ja bych nesouhlasil s tim litr rozdílem, tam je daleko víc
Temp: JTD 85kW a 88kW je 8V, ostatní jsou 16V, tedy 103kW a 110kW. U novějších ročníků může být problém i s DPF - filtrem pevných částic. Ohledně spotřeby je něco TADY.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: Kupujeme AR 147...
Nevim proč, ale ja s 88kW jezdím okolo 9-10 
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti
