Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Odpovědět
Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.7.2013, úte 22:15

Dnes opat nieco, zo styroch okien sa dnes podarilo rozbehat soferove dokonca aj automatika funguje (rozumej islo strasne pomaly) - este ostavaju zadne, spolujazdcove je relativne v pohode, ale aj tak ho kuknem. Snad opravene dialkove ovladanie centralu (na krabicke je dokonca Alfa romeo original accessory, ale inac to je Meta), objavene dve jednotky na dotahovanie okien. Vsetky tri jednotky totalne vypalene kontakty na plosakoch, len tie zvuky co to vydava pri dotahovani ... a kupene lanko rucnej brzdy ... caka na instalaciu zaroven sa spravi poriadne elektrika na okna (kvoli tym jednotkam na dotahovanie je tam bordel jak svina). A vymenena eska paska na hadicke paliva, pri bastrnkovani okolo rozvodov zacal unikat benzin.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 24.7.2013, stř 07:34

Vlado píše:objavene dve jednotky na dotahovanie okien.
Co to? Nějakej bastl na automatické zavírání oken?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 24.7.2013, stř 07:41

Ano, Metacke jednotky, ale vyzera to byt dorabane v dobe spolu s dialkovym ovladanim centralu.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 24.7.2013, stř 07:49

Aha, možná byla snaha aby tay okna šly zavřít dálkovým ovládáním. Zřejmě to asi i fungovalo.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 24.7.2013, stř 08:05

Ono to aj funguje ... zial ale len spolujazdcove okno, soferove je vycvakane z tej jednotky ale to zapojim a zadne nefunguju lebo idu pomaly - niekde po ceste od spinacov na stredovom tuneli sa straca silovy prud na zatvorenie (priklad otvorim zadne prave okno (ide pomaly) ale zavret ho uz nedokazem, ale na dverach spinacom ho zatvorim v pohode).
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 24.7.2013, stř 09:49

Levé zadní okno mi taky chodilo dost blbě (dolu celkem ok, ale nahoru jsem mu musel pomáhat rukou). No hledal jsem, bo elektrika byla v pořádku. Nakonec jsem našel špatně natvarované těsnění na té zadní příčce. Guma byla překroucená a cestou nahoru okno brzdila. Gumu jsem srovnal a je to ok. Teda téměř, jak byla leta špatně tak si to "pamatuje" a má snahu se vracet, ale za pár týdnů to snad bude už bude dobrý.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 30.7.2013, úte 09:07

Elektrika v stredovej konzole spravena, upratana - zacalo chodit pritom aj lave zadne okno lepsie, este to prave (dole ano ale hore vobec od vodica ale spinacom na dverach ako nove). Hladal som konektor na diag pre ABS ako mi Hampi hovoril ale vidim len 4-pinovy konektor mimo toho 3-pinoveho, cize to bude vyblikavacka - mame niekde navod na to a zoznam chybovych kodov?. Dalej pozeral som schemy elektriky ale nikde to nevidim, pri spolujazdcovom svetle su rele, vsade su uvadzane len dve, lenze ja tam mam tri (dve s poistkami a jedno cierne velke) vie niekto co ovladaju tieto rele (stretavacie a dialkove svetla to nie su), problem je v tom, ze zapnem stretavacky a pochvili sa mi pustia aj dialkove svetla na cca polovicny vykon, vytiahnem rele a prestane to svietit, ale dialkove svetla funguju.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 30.7.2013, úte 09:21

Ten 4-pinový konektor je od ECU - vyblikávačka, kódy tady někde visí v sekce 164
Ten 3-pin by měl být právě od ABS

To černé relé u světel bude nejspíš dobastlený AHD systém denního svícení. Vyhoď to...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 30.7.2013, úte 09:53

Praveze ked vytiahnem jedno z tych z tymi poistkami prestane to svietit, to cierne som neskusal ... vyzera to byt ale origo. Ale kto vie co to tam je - niekto bol dobry kutil na elektriku vid jednotky na automaticke zatvarenie okien, dalej tam bol bazmek na automaticke sklopenie FL zrkadiel (momentalne je ten bazmek skorodovany).

Ohladom tych konektorov cez ten troj pin som sa pripojil pomocou FES na motor, ale ABS neslo.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 30.7.2013, úte 10:01

Vlado píše:cez ten troj pin som sa pripojil pomocou FES na motor, ale ABS neslo.
:shock: Aha...

No ty relátka s pojistkama jsou origo - potkávačky, dálkový. Doma kouknu, jak to tam mám já, ale mám pocit, že jsou tam je dvě.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 2.8.2013, pát 08:08

Tak vcera prebehla trosku ocista kufra, podarilo sa zohnat spodne polstrovanie zo Super-ky v dobrom stave (proti tomu co tam bolo), ale moja radost skoncila hned po nahodeni. Predstavte si je to kratsie o cca 10cm. Z toho mi vychadza, ma Super-ka mensi kufor?
Nahodeny plastovy kryt pod celnym oknom (Super-ka zatial) a nejake detaily v interieri a v motorovom priestore.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od riprex » 2.8.2013, pát 10:48

K těm relátkům... já mám v těch černejch krabičkách u každýho světla tři relátka. Každý je s pojistkou a dobastlený to evidentně není, takže si myslím, že tam patří všechny. Sice si tím nejsem úplně na 100% jistej, ale řekl bych, že jedno budou obrysovky, druhý potkávačky a třetí dálkový :smt102 Schválně zkusím kouknout do schématu. Zrovna teď jsem taky řešil problém se světly, ale nakonec to byla jen vadná žárovka. Vlákno sice ani jedno přerušené nebylo, ale nesvítila, jen na dálkový. S okny mám taky problém... jezdí strašně pomalu.

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 2.8.2013, pát 20:30

Dnes som okolo nich trochu behal a zistil som nasledovne na ciernom velkom rele vypaleny plosak - preletovane spoje a mal by fungovat. Na lavej strane som nasiel vysiet nejake rele na kabloch (origo) cele zoxidovane - vymene a prestreknute kontakty. Stale to robi, ale zistil som jednu vec, pokial nebliknem dialkovymi tak sa to chova normalne. Dokonca pri vypnutom kluci (svetla stale svietia) ked dam do polohy zapnute svetla tak mi zapne aj podvozok :smt046 . Dalsia vec, ktoru som zistil je, ze po pripojeni baterie hned cvakne rele pre lave stretavacie svetlo a zaroven aj to rele, ktore vytahujem a potom to funguje normalne - takze pricinu vybijania baterie som objavil :smt033, teraz to odstranit - naozaj nikto to nestudoval? Budem povdacny za kazdu info bo nieco som nasiel, ale este potrebujem vediet co ovlada to tretie rele (asi to velke cierne).
Naposledy upravil(a) Vlado dne 3.8.2013, sob 06:49, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 2.8.2013, pát 20:39

asi bude nejlepší vzít schéma, multimetr a postupně to projít a vyházet co tam nepatří, případně přepojit tak jak to má být. Tyhle bastly, to je peklo. Urazit ruce :smt021
Hodně zdaru, snad se podaří
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 4.8.2013, ned 21:22

Funguje to uz normalne. Pre ostatnych davajte pozor, odkial a ake rele vytiahnete. Totiz to rele s poistkou ma inak rozmiestnenu logiku pinov ako klasicke rele, ale patice su uplne zhodne cize ho dokazete dat aj na miesto klasickeho a opacne. Priklad na mieste kde je "85" (napajanie cievky) poziica na klasickom rele je na rele s poistkou "30" vstup na spinac. Dokonca som nieco podobne nasiel takto prehodene aj za baterkou ale ako som to pozeral tak tam rele s poistkou nepatri ale schemy hovoria inak (jedna sa o rele pre elektricky podvozok) mohol by mi to niekto nafotit - hlavne spodok patic ma zaujima.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.8.2013, stř 08:42

Otazky na skusenejsich na co sa zamerat - studeny start nedrzi volnobezne otacky ma tendenciu zhasnut/zhasne. (teplotne cidlo to nebude - motor reaguje na odpojenie cidla), dalej pocas jazdy pri rovnakom stlaceni plynu pocitujem ako si auto same prida a ubere. Mam pocit, ze to zacalo ako som zapojil jeden rozpojeny kablik na lambde. Studeny start bol aj predtym taky.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.8.2013, stř 09:14

Nějaká netěsnost v sání nebo vydřená dráhan jezdce ve váze vzduchu. Ten volnoběh by mohl dělat volnoběžnej ventil. A jestli dělá nesmysly, může kecat i do chodu s otevřenou klapkou. Zaměřil bych se nejdřív na něj a na potrubí k němu.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.8.2013, stř 09:25

Netesnost som uz vylucil v tomto smere je to v poriadku, ale kazdym hladanim sa nieco najde :smt033 takze este popozeram. Jazdca som pozeral, draha nevyzerala nejako extra vyjazdena, preplachnem isopropylom. Da sa nejako ten volnobezny ventil opravit, premazat, precistit lebo ako som ho davnejsie studoval je to nerozoberatelne.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Hampice » 21.8.2013, stř 12:14

Myslím, že se s ním moc dělat nedá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od hondzik » 21.8.2013, stř 12:31

volnoběžák je dle mě totožný co na 8v TSku- Bosch. Rozebrat se nemusí, pomůže většinou toto:

http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=98&t=14289

Prostě ho vezmi a prolej ho lihem, profoukni... Není to žádný hi-tech zařízení uvnitř. Pružina+ elektromagnet
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 21.8.2013, stř 12:36

Vies, ze ako som ho obchytkaval a studoval ma to napadlo, ale naucil som sa v praci jednu vec pokial to ide nevrtaj do toho :-D. Skusim, dik.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od hondzik » 21.8.2013, stř 16:17

zkušenosti ze světa Fordu. Když minimálně 2x ročně neřešíš nebo nečistíš volnoběžný ventil u Zeteca, tak můžeš slavit. :-D

Kdyby to neklaplo, nějaký doma mám ( ze 75tky)
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 22.8.2013, čtv 08:43

No vcera som ho riesil, vyzeral byt cisty, ale aj tak som ho precistil nastartoval a iba chvilu mal tendenciu skapinat potom sa prebral. Skusim dnes co to spravi, kazdopadne som este aj skusil odpojit lambdu a mam pocit, ze potom bol volnobezny chod na studeno kludnejsi, dovtedy sa to hadalo.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Holocausto » 22.8.2013, čtv 10:17

Hampice píše:Levé zadní okno mi taky chodilo dost blbě (dolu celkem ok, ale nahoru jsem mu musel pomáhat rukou). No hledal jsem, bo elektrika byla v pořádku. Nakonec jsem našel špatně natvarované těsnění na té zadní příčce. Guma byla překroucená a cestou nahoru okno brzdila. Gumu jsem srovnal a je to ok. Teda téměř, jak byla leta špatně tak si to "pamatuje" a má snahu se vracet, ale za pár týdnů to snad bude už bude dobrý.
Mám ten stejný problém. V kterém místě byla ta guma překroucená? Jakože tam kde začíná ta příčka toho trojúhelníku? Já asi tři roky zpět sundal kvůli tomu i tapec a hledal jsem jestli tomu něco nevadí, nic jsem nenašel, elektrika taky cajk.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Vlado - Alfa Romeo 164 3.0 V6 i.e.Q.V 12V (1991)

Příspěvek od Vlado » 23.8.2013, pát 08:38

Tak studeny volnobeh sa zlepsil, len cca 3s ide takmer skapat a potom uz drzi, takze precistenie pomohlo, ale bude ho treba asi aj zopakovat. Trosku som fotil ale len telefonom... su objednane predne svetla z PL takze cakam co pride :D . Jo na fotke je koncovka vyfuku je to origo?
Přílohy
22082013125.jpg
22082013122.jpg
22082013121.jpg
22082013120.jpg
22082013119.jpg
22082013118.jpg
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti