nejsem zrovna elktryše guru
Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nejsem zrovna elktryše guru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
takže pokud to mám zapojené a nastavené správně, tak to co zobrazuje multák je špatně, protže dobré je max 10A ne?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nyni to ukazu 200 mA takze to mas zapojene dobre :-)
nyni kdyz to mas takto zapojene, tak mit tam druheho cloveka a ty budes tahat pojistky a druhy bude pozorovat multimetr a bude ti rikat jestli se to zmesilo nebo ne a pak podle prospeknu, ktera pojistka to je zjistis co ktera kam vede a cim to muze byt
Kdyby sis nevedel rady, tak to vidim na pekny vylet za Jihlavu
nyni kdyz to mas takto zapojene, tak mit tam druheho cloveka a ty budes tahat pojistky a druhy bude pozorovat multimetr a bude ti rikat jestli se to zmesilo nebo ne a pak podle prospeknu, ktera pojistka to je zjistis co ktera kam vede a cim to muze byt
Kdyby sis nevedel rady, tak to vidim na pekny vylet za Jihlavu
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
no jenže já vím čím to je- tímhle sem si jen ověřil, že ten odběr je velký a neměl by tam být nebo ne??
odběr má palivové relátko v motorovém prostoru, ono po zapojení ba baterku cvakne/sepne a to právě tu baterku vytluče
teoreticky by to mělo sepnout až po sepnutí klíčku
kdo to vyzkouší na benzínáku?
odběr má palivové relátko v motorovém prostoru, ono po zapojení ba baterku cvakne/sepne a to právě tu baterku vytluče
teoreticky by to mělo sepnout až po sepnutí klíčku
kdo to vyzkouší na benzínáku?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
zase ta elektrika
asi nikdo z vas neresil podsviceni pristrojove desky
, po zapnuti svetel mi vse funguje vse sviti kromme osvetleni budiku, ventilace a pri potkavackach mi nesviti ani ta zelena kontrolka na Alfakontroleru, ale alfakontroler normalne fakci ukazuje i dalkove, blinkry, tachac ukazuje taky vpoho...... nekdy mi to podsviceni sviti a nekdy zase ne, zalezi jak se tomu chce ( nyni uz se tomu druhy den nechce, takze tam neco odeslo nadobro)...... no zase budu muset do toho ponorit, rano nevim kolik jedu
muj typ bude Rheostat na regulaci intenzity podsviceni, ale zase mi do toho nepasuje ta kontrolka na Alfakontroleru ktera taky nesviti. Takze vymeny zpusob doufam zabere a nebo se to samo opravi
Nadesel asi cas ji ulozit ke dlouholetemu spanku
asi nikdo z vas neresil podsviceni pristrojove desky
muj typ bude Rheostat na regulaci intenzity podsviceni, ale zase mi do toho nepasuje ta kontrolka na Alfakontroleru ktera taky nesviti. Takze vymeny zpusob doufam zabere a nebo se to samo opravi
Nadesel asi cas ji ulozit ke dlouholetemu spanku
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Mozna to nebude uplne tvuj problem, ale u podsviceni palubky obcas byva problem v kontaktu zarovky. Jsou tam takove ty male sklenenky ktere jsou v otacecim pouzdre a kontakty dojizdi na cinovy nálitek. Ten se po určitém čase vydrže a nemá to kontakt
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
uvidim, ty manualy jsou takove komplikovanejsi a v PC se listuje proste na prd, takze mi to bude chvili trvat, nez to zase pochopim kde co jak italsti inzenyri dali 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Cajk, takze tri dny jezdivam rano do prace s totalne neosvetlenym autem. Vubec me nevadilo ze mi zadek ani svetla na SPZ nesviti a sviti me jen blinkry a potkavacky s brzdovyma svetlama
Kdyz jsem to zjistil nyni ve Zline na parkovisti, tak se mi hnetka z tama jelo dom lepe ..... sem mel zaple aspon mlhovky at jdu videt
Sakra taky s Italskym kramem...... takze to neni jen pristrojovky
zajimave je, ze Alfakontroler nic nehlasi..... takze zitra zkusim vymenit packu na zapinani svetel, protoze jinak mi to nedava smysl , ze je auto proste po tme 
Kdyz jsem to zjistil nyni ve Zline na parkovisti, tak se mi hnetka z tama jelo dom lepe ..... sem mel zaple aspon mlhovky at jdu videt
Sakra taky s Italskym kramem...... takze to neni jen pristrojovky
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Kdybyste někdo řešil spojku na trilitra tak proste není.... S dilama to začíná bejt pomalu hodne zajimava detektivní a finančně sebevrazedna mise ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Jo třeba guma okolo okna... kterou potřebuju..
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to chces Petre rici, ze ani jednolamela neni?
Jinak uz svitim, zatracena packa na svetla vypovedela sluzbu
jeste ze mam dalsi dve xD
Venco
vyres to silikonem jako ja.... ale nyni dochazi na to, jakej jsem kokot kdyz mam nyni praskle celni sklo a nevim koho to napadlo zalepit silikonem

Jinak uz svitim, zatracena packa na svetla vypovedela sluzbu
Venco
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
trosku si ty spojky ceni no http://www.myalfa.eu/index.php?cat=c810_3-0-V6.html
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
To právě nechci bo je to kokotina... Bauset mám,ale gumu budu muset sehnat nějakou jinou....A.J.Michal píše:to chces Petre rici, ze ani jednolamela neni?![]()
Jinak uz svitim, zatracena packa na svetla vypovedela sluzbujeste ze mam dalsi dve xD
Vencovyres to silikonem jako ja.... ale nyni dochazi na to, jakej jsem kokot kdyz mam nyni praskle celni sklo a nevim koho to napadlo zalepit silikonem
![]()
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ak sa nemyslim tak 3.12 spojka je stejna ako na 2.4, alespon pritlacak(lozisko nalisovane na pritlacaku), pokial hej tak KGB mal v zasobe myslim 3kuse, neviem kolko mu ich ostalo, pripadne jedno by malo byt na prevodke ktora po vymene nebola este ani nahodena, ale nie som si isty. A je mozne ze by vedel este aj zohnat novotinu, mozem mu skusit napisat, ale mmt je mimo SR. No a lamelu samotnu, to dat staru oblozit nanovo, v tom problem nevidim.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- jozovx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 21.10.2013, pon 17:27
- Bydliště: Malé Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Pozdravujem veľactených kolegov, hádam to tu nebude vadiť, lebo ten dotaz nebude krátky a nebude ani jeden, ale chcel by som sa popýtať na nejaké veci, čo som nenašiel alebo im nerozumiem. Po nejakých rôčkoch so 146 sa mi podarilo splniť si sen. 75 2,0 T.S., šedá metalíza so zender kitom, zohnal som ju celkom lacno, ale v stave ležiak a domov sme šli na troch valcoch a to horšie malo ešte len prísť. Nakoniec som porobil predné brzdy, nové dosky, príslušenstvo, kvapalina, opravná sada, pancierové hadice, zalešťovali sme piestiky. Kotúče boli ok.
Ale vzadu to bude kotúče chcieť, sú po smrti a rozmýšľam nad týmto: http://allegro.pl/tarcze-mikoda-0315-gt ... 44509.html S poľskými vecami také zlé skúsenosti nemám, navyše sa momentálne v Poľsku dlhodobejšie nachádzam. Ak ale máte niekto konkrétnu skúsenosť, nechám si poradiť.
Sviečky aj káble som menil, oboje bolo v hroznom stave, momentálne to beží celkom pravidelne, čoskoro hodím videjko. Olej som dal 10w40, dúfam, že som to nezmrvil.
Kasňa mala en pár parkoviskových ťukancov, nedávno som jeden pridal aj ja, lebo mám v hlave ... piliny... Inak vaňa rezervy je ok, nádrž tiež vyzerá ok, na jednej strane mi na zadnom blatníku prešiel prst skrz, na druhej vyzerá ok a zbytok tiež. Plasty som ešte dolu nemal. Zospodu sa tu a tam hrdza ukazuje, známy mechanik mi odporúčal to nechať tak, ale asi mu veriť nebudem, či? Stačí to zbrúsiť a zapatlať nejakým bodyčkom?
Čo sa vibrácií od kardana týka, niečo cítim, ale neviem posúdiť, či je to moc alebo málo. Na pohľad hardynám nebolo nič, ale zatiaľ tomu rozumiem prd. Je to len také ľahké potriasanie pri voľnobehu, predávajúci ma presviedčal, že to je výfuk (vzadu je ohavná koncovka Remus), ale o tom silno pochybujem.
Prevodovka radí bez škrkania, je fakt, že sa snažím byť k nej nežný, niekoľko málokrát sa mi už ale stalo, že som musel spiatočku trocha pretláčať.
Ešte mám podozrenie na zapečený termostat, neviem či funguje jak na novších, že mi nevyženie teplotu nad 60°C ani v meste. Ak tomu správne rozumiem, dvíha to spotrebu, mne to na čisto diaľkovej mimo miest pri 80-110 robilo 8,2, čo sa mi zdá aj celkom dosť na tak ľahké auto. Je fakt, že vzduchový aj palivový filter som nemenil. Na alfa control mi chladenie bliká veru, okrem neho aj brzdy (som pako a kvôli hlúposti som z predných dosiek odcvakol drôtik) a ostrekovače (nechodí čerpadlo).
Z banálnejších vecí mi nechodí už len šíber a šoférovo okno zachádza krivo, ale to poriešim, skôr by som sa na ten šíber rád opýtal, či je nejaká vec, kde treba hľadať zradu najprv. A blbne mi kúrenie, resp. niečo je zaseknuté a ide furt dovnútra teplý, čož mi ako chladumilnému človeku celkom vadio, ale teraz asi nejakú chviľku nebude :-) Tiež si nie som istý fungovaním klapky vnútorného obehu.
Ufff, je toho celkom dosť a isto by som sa najradšej s niekým znalým stretol osobne a pokecal, ale ako hovorím, budem ešte nejakú chvíľku aj s fešandou v Lubline a keď sa aj pozrieme domov, neviem, kam skôr.
Inak sa snažím robiť si veci sám, prípadne pod dohľadom niekoho schopného, najčastejšie kamaráta - mechanika. Mám síce obe ruky ľavé, ale pomaly to ide a učíme sa. No a samozrejme, keď je popršané, jazdíme zákruty bokom, ako sa sluší a patrí, je to kráľovská zábava
Ďakujem veľmi pekne za vyslyšanie, prípadne aj za nejaké rady a dúfam, že časom sa jednako niekde uvidíme :-)
Ale vzadu to bude kotúče chcieť, sú po smrti a rozmýšľam nad týmto: http://allegro.pl/tarcze-mikoda-0315-gt ... 44509.html S poľskými vecami také zlé skúsenosti nemám, navyše sa momentálne v Poľsku dlhodobejšie nachádzam. Ak ale máte niekto konkrétnu skúsenosť, nechám si poradiť.
Sviečky aj káble som menil, oboje bolo v hroznom stave, momentálne to beží celkom pravidelne, čoskoro hodím videjko. Olej som dal 10w40, dúfam, že som to nezmrvil.
Kasňa mala en pár parkoviskových ťukancov, nedávno som jeden pridal aj ja, lebo mám v hlave ... piliny... Inak vaňa rezervy je ok, nádrž tiež vyzerá ok, na jednej strane mi na zadnom blatníku prešiel prst skrz, na druhej vyzerá ok a zbytok tiež. Plasty som ešte dolu nemal. Zospodu sa tu a tam hrdza ukazuje, známy mechanik mi odporúčal to nechať tak, ale asi mu veriť nebudem, či? Stačí to zbrúsiť a zapatlať nejakým bodyčkom?
Čo sa vibrácií od kardana týka, niečo cítim, ale neviem posúdiť, či je to moc alebo málo. Na pohľad hardynám nebolo nič, ale zatiaľ tomu rozumiem prd. Je to len také ľahké potriasanie pri voľnobehu, predávajúci ma presviedčal, že to je výfuk (vzadu je ohavná koncovka Remus), ale o tom silno pochybujem.
Prevodovka radí bez škrkania, je fakt, že sa snažím byť k nej nežný, niekoľko málokrát sa mi už ale stalo, že som musel spiatočku trocha pretláčať.
Ešte mám podozrenie na zapečený termostat, neviem či funguje jak na novších, že mi nevyženie teplotu nad 60°C ani v meste. Ak tomu správne rozumiem, dvíha to spotrebu, mne to na čisto diaľkovej mimo miest pri 80-110 robilo 8,2, čo sa mi zdá aj celkom dosť na tak ľahké auto. Je fakt, že vzduchový aj palivový filter som nemenil. Na alfa control mi chladenie bliká veru, okrem neho aj brzdy (som pako a kvôli hlúposti som z predných dosiek odcvakol drôtik) a ostrekovače (nechodí čerpadlo).
Z banálnejších vecí mi nechodí už len šíber a šoférovo okno zachádza krivo, ale to poriešim, skôr by som sa na ten šíber rád opýtal, či je nejaká vec, kde treba hľadať zradu najprv. A blbne mi kúrenie, resp. niečo je zaseknuté a ide furt dovnútra teplý, čož mi ako chladumilnému človeku celkom vadio, ale teraz asi nejakú chviľku nebude :-) Tiež si nie som istý fungovaním klapky vnútorného obehu.
Ufff, je toho celkom dosť a isto by som sa najradšej s niekým znalým stretol osobne a pokecal, ale ako hovorím, budem ešte nejakú chvíľku aj s fešandou v Lubline a keď sa aj pozrieme domov, neviem, kam skôr.
Inak sa snažím robiť si veci sám, prípadne pod dohľadom niekoho schopného, najčastejšie kamaráta - mechanika. Mám síce obe ruky ľavé, ale pomaly to ide a učíme sa. No a samozrejme, keď je popršané, jazdíme zákruty bokom, ako sa sluší a patrí, je to kráľovská zábava
Ďakujem veľmi pekne za vyslyšanie, prípadne aj za nejaké rady a dúfam, že časom sa jednako niekde uvidíme :-)
´00 Lancia Lybra 1,9 JTD - daily driver
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
gratulujem ku kupe. SKusim ist hned k dotazom, hned v prom rade, tie kotuce na fotke, pokial to je real fotka tak niekde je chyba, nakolko podla foto sa nejedna o ZADNE kotuce na 75ku(hoc aku motorizaciu. Keby to boli predne, tak este dajme tomu, ale tak isto to ma roztec 4x a nie 5x takze by to nebolo na TS, ten ma 5x98 roztec. Dalsai vec, 75ka nema ventilovane kotuce, len zagato, a nato by si potrebval medizkus.
Ku kasni, tam neni co radit, snad len by som odporucil sundat bodykit prahov a lemov a skontroloval plechy pod nimi(tam to byva zabijak, kedze sa tam drzi voda).
olej v pohode, selenia? Je fajn, ak si to menil hned po kupe, spolu s ol. filtrom, vzduchacom...
vibracie v tuneli mozu byt od viacerych veci, a patri tam aj vyfuk, ale skor tie hardyny, alebo urvane bocne silenty na prevodke. Hardyny som uz videl ze na pohlad v jame boli ok, a po sundani kardanu z hardyny kus chubal... Pokial je jama, alebo velky zdvihak tak skontrolovat poriadne, pripadne ho vndat a skontrolovat.
termostat bezna vec - vymena
alfacontrol ti povie kazdy co 75vlastni/l ze nan sa netreba vobec spoliehat, aj ked po poslednej oprave by som sa ja na moj aj spolahol
spotreba, pri beznej jazde by mala byt nizsia
vyliezanie okna, skontrolovat jeho drahu, ci neni vypadnute(nevypadava) z toho bazmeku mechanizmu
siber - nejde ani do jedneho smeru?(je dvojpolohovy), pokial ani tuk tak nejde stava, cize skontrolovat elektriku, relatko..., pripadne moze byt zle osadeny motorcek a spatne su natocene dorazy, ale to pochybujem, to by slo aspon nejako, akurat by sa nezatvaral korektne.
kurenie - mno, zatuhnute klapky, to ne; ked uz tak urvany drizak boudenu na lanko kurenia(pokial je to tak, tak sa mas naco tesit), pokial ti to kuri tak bud rad, zimu prezijes, horsie by bolo keby teraz nekurilo.
Este doporucujem, s tym jazdenim bokom, pokial mas auto "dva dni" ajs cestou, tak by som bol opatrnejsi. Bracho co kupil svoju prvu, v defakto bezchybnom technickom stave, tak motor sa zadrel po par tyzdnoch, kvoli nedosttaku oleja. Takze doporucujem, kontrolovat olej mechanicky riskou, a to po dobu par dni a pokial bude vsetko ok, az potom by som chcel od motora svoje
Aj ked viem si predstavit ze to nieje lahke.
Ked budes na SVK, rad pokecam
ja na svoju teraz mmt nemam cas a lezi ulozena
ale na pokec cas najdem, teda, nevim odkial si... nech alica sluzi 
Ku kasni, tam neni co radit, snad len by som odporucil sundat bodykit prahov a lemov a skontroloval plechy pod nimi(tam to byva zabijak, kedze sa tam drzi voda).
olej v pohode, selenia? Je fajn, ak si to menil hned po kupe, spolu s ol. filtrom, vzduchacom...
vibracie v tuneli mozu byt od viacerych veci, a patri tam aj vyfuk, ale skor tie hardyny, alebo urvane bocne silenty na prevodke. Hardyny som uz videl ze na pohlad v jame boli ok, a po sundani kardanu z hardyny kus chubal... Pokial je jama, alebo velky zdvihak tak skontrolovat poriadne, pripadne ho vndat a skontrolovat.
termostat bezna vec - vymena
alfacontrol ti povie kazdy co 75vlastni/l ze nan sa netreba vobec spoliehat, aj ked po poslednej oprave by som sa ja na moj aj spolahol
spotreba, pri beznej jazde by mala byt nizsia
vyliezanie okna, skontrolovat jeho drahu, ci neni vypadnute(nevypadava) z toho bazmeku mechanizmu
siber - nejde ani do jedneho smeru?(je dvojpolohovy), pokial ani tuk tak nejde stava, cize skontrolovat elektriku, relatko..., pripadne moze byt zle osadeny motorcek a spatne su natocene dorazy, ale to pochybujem, to by slo aspon nejako, akurat by sa nezatvaral korektne.
kurenie - mno, zatuhnute klapky, to ne; ked uz tak urvany drizak boudenu na lanko kurenia(pokial je to tak, tak sa mas naco tesit), pokial ti to kuri tak bud rad, zimu prezijes, horsie by bolo keby teraz nekurilo.
Este doporucujem, s tym jazdenim bokom, pokial mas auto "dva dni" ajs cestou, tak by som bol opatrnejsi. Bracho co kupil svoju prvu, v defakto bezchybnom technickom stave, tak motor sa zadrel po par tyzdnoch, kvoli nedosttaku oleja. Takze doporucujem, kontrolovat olej mechanicky riskou, a to po dobu par dni a pokial bude vsetko ok, az potom by som chcel od motora svoje
Ked budes na SVK, rad pokecam
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Jeste bych radeji vymenil olej v prevodovce
. Nějak se to tu hemží zadřenymi, nebo rozletěnymí differáky 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
a vyměnit uložení "špajzky" - jak to má vůli v zavěšení, kurví se řazení .... . A hlavně podchytit případnou korozi, to je zabiják
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- jozovx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 21.10.2013, pon 17:27
- Bydliště: Malé Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Mille grazie, pani :-) strasne sa tesim z mileho prijatia :-)
Dakujem za uvitanie, ono jak som si myslel, ze som alfista pri 146, tak som zo 75 ostal zaskoceny :-) ale zas hned ako som kupoval 146 som vedel, ze ten predny nahon mi zacne vadit :-)
K veci:
olej je agip plna syntetika myslim, splna fiatacku normu. otcov kamarat robi u dealera a povedal, ze do talianskeho auta patri taliansky olej a oni polske (selenia) nerobia. v principe islo o to, ze ma na to dobre ceny aj s filtrom a je fachman, nemam dovod mu neverit.
ku kotucom: foto je ilustracne, ale mali by byt vrtane a sediet na zadnu napravu. chcel by som sa pre ne zastavit priamo na firme, mam v Censtochovej aj tak este nieco ine
a chodim celkom okolo
pozeral som to na rampe, vyfuk aj trocha fuci na jednom mieste, dierka mozno/milimetrova. inak ten kardan za behu trocha, sotva badatelne hadzal, ale fakt neviem, co si o tom myslet. ako sa poznaju tie urvane bocne silenty?
termostat - premazat to nejde nejako? lebo na tej alfe bolo zatuhnute skoro vsetko po tch rokoch a pomaly sa to opatrnym rozbiehanim uvolnuje :-)
ono este som mal asi zmienit, ze nez som ju spojazdnil, trvalo mi to mytickych devat mesiacov. behal som kade tade a tie suciastky na brzdy tiez boli pakaren zohnat, hadice som nakonec dotiahol z uk. predne brzdy boli totiz kusnute a po komplet repasi prasiec sa ukazalo, ze to drzia rozozrate hadice. ale kamarat mechanik vravel, ze kotuce to prezili.
takze bokom som zacal jazdit ozaj len na dokonale klzkom povrchu a po 1000 opatrnych km. Od autoskoly pozeram na olejovu mierku pred kazdou dlhsou jazdou a kazdy tyzden cca, uz pri minulej alfe som si na to zvykol. Inak luftfilter som este nemenil, ale skusim aj tu v Polsku teda. Takisto skrtiacu klapku som vylestil este kratko po kupe. Nemal som dovod robit si iluzie, ze ten pan predo mnou tankoval nejake premiove palivo, ked to mal kusok na Ukrajinu a celkovo na aute zjavne setril. Aj auto ale setril, interier je napriklad velmi pekny, veril by som mu aj tych 118tkm na tachaci. akurat otackomer ukazuje zle, u volnobehu 500 a u 110 2000 otacok sa mi nezda realnych.
kazdopadne dufam, ze si ta spotreba este sadne. meral som to pri cisto dedkovskej jazde.
to kurenie vidim skor na ten bowden, divne to pruzi. uz sa tesim. mrknem este na to allegro, ak to inak nepojde. inak rad pomozem aj vam s dovozom odtialto, keby bolo treba, domov chodim cca ob mesiac.
siber iba tak cukne, ako by zoplo relatko, alebo je ten vypinac taky zatuhnuty a hlucny. rozobrat tu jednotku hore a prestriekat kontoxom aspon? bocne okno ako keby malo ulomeny nejaky drziak/vpredu, zadok ide hore a predok sa akosi klati vsade, len rovno nie.
co su ulozenia spajzky? cital som kdesi, ze sa prevodovka aj s napravou dava na akysi iny uchyt ci co, ale fakt som tomu moc neporozumel. nad olejom v prevodovke som rozmyslal, ale tiez som pocul vselijake scenare, ze to je dozivotne a cojaviem co...
na koroziu si teda dam majzla najblizsie doma na zdvihaku.
inak som od Ziliny, najblizsie by som mal ist dom okolo Martina (11.11.) ale este som si neni isty.
este by som sa opytal aj na tie kolesa, pac asi by to chcelo zimne gumy casom, z novych alf ako 147 tam teda nesadnu skrz tu stredovu dieru, co? lebo stare kolesa som ani tu v pl jaksi nenasiel/este
Dakujem za uvitanie, ono jak som si myslel, ze som alfista pri 146, tak som zo 75 ostal zaskoceny :-) ale zas hned ako som kupoval 146 som vedel, ze ten predny nahon mi zacne vadit :-)
K veci:
olej je agip plna syntetika myslim, splna fiatacku normu. otcov kamarat robi u dealera a povedal, ze do talianskeho auta patri taliansky olej a oni polske (selenia) nerobia. v principe islo o to, ze ma na to dobre ceny aj s filtrom a je fachman, nemam dovod mu neverit.
ku kotucom: foto je ilustracne, ale mali by byt vrtane a sediet na zadnu napravu. chcel by som sa pre ne zastavit priamo na firme, mam v Censtochovej aj tak este nieco ine
pozeral som to na rampe, vyfuk aj trocha fuci na jednom mieste, dierka mozno/milimetrova. inak ten kardan za behu trocha, sotva badatelne hadzal, ale fakt neviem, co si o tom myslet. ako sa poznaju tie urvane bocne silenty?
termostat - premazat to nejde nejako? lebo na tej alfe bolo zatuhnute skoro vsetko po tch rokoch a pomaly sa to opatrnym rozbiehanim uvolnuje :-)
ono este som mal asi zmienit, ze nez som ju spojazdnil, trvalo mi to mytickych devat mesiacov. behal som kade tade a tie suciastky na brzdy tiez boli pakaren zohnat, hadice som nakonec dotiahol z uk. predne brzdy boli totiz kusnute a po komplet repasi prasiec sa ukazalo, ze to drzia rozozrate hadice. ale kamarat mechanik vravel, ze kotuce to prezili.
takze bokom som zacal jazdit ozaj len na dokonale klzkom povrchu a po 1000 opatrnych km. Od autoskoly pozeram na olejovu mierku pred kazdou dlhsou jazdou a kazdy tyzden cca, uz pri minulej alfe som si na to zvykol. Inak luftfilter som este nemenil, ale skusim aj tu v Polsku teda. Takisto skrtiacu klapku som vylestil este kratko po kupe. Nemal som dovod robit si iluzie, ze ten pan predo mnou tankoval nejake premiove palivo, ked to mal kusok na Ukrajinu a celkovo na aute zjavne setril. Aj auto ale setril, interier je napriklad velmi pekny, veril by som mu aj tych 118tkm na tachaci. akurat otackomer ukazuje zle, u volnobehu 500 a u 110 2000 otacok sa mi nezda realnych.
kazdopadne dufam, ze si ta spotreba este sadne. meral som to pri cisto dedkovskej jazde.
to kurenie vidim skor na ten bowden, divne to pruzi. uz sa tesim. mrknem este na to allegro, ak to inak nepojde. inak rad pomozem aj vam s dovozom odtialto, keby bolo treba, domov chodim cca ob mesiac.
siber iba tak cukne, ako by zoplo relatko, alebo je ten vypinac taky zatuhnuty a hlucny. rozobrat tu jednotku hore a prestriekat kontoxom aspon? bocne okno ako keby malo ulomeny nejaky drziak/vpredu, zadok ide hore a predok sa akosi klati vsade, len rovno nie.
co su ulozenia spajzky? cital som kdesi, ze sa prevodovka aj s napravou dava na akysi iny uchyt ci co, ale fakt som tomu moc neporozumel. nad olejom v prevodovke som rozmyslal, ale tiez som pocul vselijake scenare, ze to je dozivotne a cojaviem co...
na koroziu si teda dam majzla najblizsie doma na zdvihaku.
inak som od Ziliny, najblizsie by som mal ist dom okolo Martina (11.11.) ale este som si neni isty.
este by som sa opytal aj na tie kolesa, pac asi by to chcelo zimne gumy casom, z novych alf ako 147 tam teda nesadnu skrz tu stredovu dieru, co? lebo stare kolesa som ani tu v pl jaksi nenasiel/este
´00 Lancia Lybra 1,9 JTD - daily driver
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
To uložení, jsou tři silentbloky (dva ve předu jeden vzadu) co drží převodovku :-)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
A co toto? Myslím, že super cenu..jozovx píše: este by som sa opytal aj na tie kolesa, pac asi by to chcelo zimne gumy casom, z novych alf ako 147 tam teda nesadnu skrz tu stredovu dieru, co? lebo stare kolesa som ani tu v pl jaksi nenasiel/este
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- jozovx
- Příspěvky: 54
- Registrován: 21.10.2013, pon 17:27
- Bydliště: Malé Lednice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ufff... nejak si to nepamätám, ako to tam bolo zospodu, je to niekde tam nad prevodovkou? Mrknem to najbližšie, keď budem na zdviháku, prípadne by som to rovno preventívne vymenil, ak to nebude drahé, či netreba? Lebo tú prevodovku by som rád ušanoval od vecí, o ktorých sa tu píše, GO a tak...
Inak Rasputin asi Ti rozumiem, lebo alfička je návyková vec a tiež ma tu celkom občas dvíha zo stoličky, ísť si len tak zajazdiť... musím to chytro vychytať, nech sa môžem voziť v normálnom režime :-).
Navyše sa blíži zima a to by som si nerád nechal ujsť, len musím ešte aj tie gumy poriešiť. Vonkreuz - to je presne, čo potrebujem, fantastická cena. Žiaľ, ako hovorím, sotva pôjdem domov skôr ako na Martina :-/.
Inak Rasputin asi Ti rozumiem, lebo alfička je návyková vec a tiež ma tu celkom občas dvíha zo stoličky, ísť si len tak zajazdiť... musím to chytro vychytať, nech sa môžem voziť v normálnom režime :-).
´00 Lancia Lybra 1,9 JTD - daily driver
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
´89 75 2,0TS KAT - Scelta di Problema
ex146 1,8TS r.v. 97
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
heledte tohle vidím poprvé- ono TSko nemá ty platve??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Co su to "platve"?
Pokial myslis ten priecny nosnik +- v mieste stredovej HS, na ktory sa krom ineho este uchyta cez gumove silenty aj vyfuk, tak ma, a ma to mat urcite kazda kastle. Alebo mas este na mysli taky "trojuholnikovy) bazmek ktory je na konci zvonu a opat je on uchyteny vyfuk?!? To ma tak isto kazda motorizacia, a je to o ten zvon uchytene troma srobmi, da sa to oddleit.
Ja mam dotaz ohladom US vezrii, cize MILANA, a sice, nikde som si to nevsimol, preto sa spytam, na milano verzii predne blikacky svieta spolu so z\svetlami alebo nie? A este jedna vec, ale to skor len utvrdenie, co su pozicky v naraznikoch, to su ziarovky, alebo len odrazky; ja som v tom ze ziarovky.
Ja mam dotaz ohladom US vezrii, cize MILANA, a sice, nikde som si to nevsimol, preto sa spytam, na milano verzii predne blikacky svieta spolu so z\svetlami alebo nie? A este jedna vec, ale to skor len utvrdenie, co su pozicky v naraznikoch, to su ziarovky, alebo len odrazky; ja som v tom ze ziarovky.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ee on myslel takove dva plysky co drzi na kazde strane dva srouby a az na techto dvou pasovinach drzi tento zvon. no a na kastly to vypada fakt jako ploutve, mam jen jednu fotku kde to ale neni moc poznat
vim co Milano mysli
tady toto vypada jak drzak na stredove ulozeni kardanu
asi páteční kus
vim co Milano mysli
tady toto vypada jak drzak na stredove ulozeni kardanu
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
