Alfa 75 - spojka
Demont převodovka + lamela a špatné ložisko které hučelo při každém sešlápnutí spojky , to jsem zvědavej kde takový ložisko seženu ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Rozdílné přítlačáky první je z převodovky z alfy a druhý z převodovky kterou mám jako náhradní . Osadit se chystám ten z té náhradní , protože přítlačák z alfy je malinko sbíhavý na střed , ten z té náhradní je zase na kousku připálený nebo co a jsou tam vidět malinké trhlinky v kovu tak nevím
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Silná je 3 mm , olej tam snad nejde lamela z té druhé převodovky vypadá obdobně. Orientační ceny:RV147 píše:Ta lamela vypadá jako kdyby tam šel olej z převodovky. Pro zajímavost jak silná je ta odrbaná lamela ?Majkll píše:Otázkou zůstáva kde splašit novou lamelu , ložisko a nejlíp i přítlačák co myslíte?
http://www.e-cat.cz/c-9_23288_197040_21 ... amela.html
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
3mm s obložení z obou stran ? To je slušně odrbaná. Já z tý převodovky co skládám mám lamelu ta je 8.22mm,k nejtům z obou stran ještě kousek zbývá. Uvidím co vyndám ze svýho auta.Majkll píše:Silná je 3 mm , olej tam snad nejde lamela z té druhé převodovky vypadá obdobně. Orientační ceny:RV147 píše:Ta lamela vypadá jako kdyby tam šel olej z převodovky. Pro zajímavost jak silná je ta odrbaná lamela ?Majkll píše:Otázkou zůstáva kde splašit novou lamelu , ložisko a nejlíp i přítlačák co myslíte?
http://www.e-cat.cz/c-9_23288_197040_21 ... amela.html
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Přesně tak z obou stran je až na nejty . Jestli to máš 8,22 mm tak to je slušný to by se dalo ještě použít jsem zvědav kolik bude mít nová.RV147 píše:3mm s obložení z obou stran ? To je slušně odrbaná. Já z tý převodovky co skládám mám lamelu ta je 8.22mm,k nejtům z obou stran ještě kousek zbývá. Uvidím co vyndám ze svýho auta.Majkll píše:Silná je 3 mm , olej tam snad nejde lamela z té druhé převodovky vypadá obdobně. Orientační ceny:RV147 píše: Ta lamela vypadá jako kdyby tam šel olej z převodovky. Pro zajímavost jak silná je ta odrbaná lamela ?
http://www.e-cat.cz/c-9_23288_197040_21 ... amela.html
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Hele nevím nejsem odborník ,ale probíral jsem to s RV147 ve vláknu AR75 převodák tak mrkni tamKůrkyn píše:Jseš si jistý, že ZC 75 bude mít dostatečnou odolnost v tlaku? Alfa má na stálém převodu spirální nebo hypoidní ozubení a tam jsou velké tlaky. Tenhle olej jsem dal do dedry )tam je jen čelní ozubení) a v tahu převod hučel, musel jsme dát 80W
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Aha, to jsem nečetl, každopádně ZC 75 bych tam nedával. Už jen kvůi tomu, že převodovka je "jetá" a velmi pravděpodobně bude na tomto oleji hučet. ZC 75 je už na první pohled olej jako voda a 80W/90 je znatelně hustší. 80W/90 je olej pro soukolí s vyšším zatížením, hlavně pro rozvodovky kde jsou na sebe kolmé hřídele a to je právě případ 75 a transaxle vůbec. U hypoidního soukolí se mrkev "zašroubovává" do talířového kola, kdežto u převosů s čelním ozubením se kola jen opírají do sebe. Vypadá to, že u 75 je na stálém převodu hypoidní soukolí a to je extra náročné na otěruvzdornost.
Mám s tím prostě tu zkušenost, že moderní syntetické oleje jsou pro tyhle staré stroje příliš řídké.
Dal bych tam tohle, to je olej přesně podle výrobní specifikace:
http://obchod1.paramo.cz/Common/OWebu.aspx
GYROL 80W-90H
Skupina: Oleje - Převodové oleje automobilové
Popis:
Celoroční olej určený pro mazání převodů s hypoidním ozubením pracujících za podmínek různých kombinací vysokých rychlostí a vysokého a nárazového zatížení, pro které je předepsán olej v rozsahu viskozitních tříd 80W-90.
Použití:
Výhody použití:
- celoroční náplň
- výborné antikorozní vlastnosti
- velmi dobrá ochrana proti opotřebení
- nízká pěnivost
- snášenlivost s těsnicími materiály
Kvalitativní parametry
SAE API MIL-L viskozita při 100°C mm2/s bod tekutosti °C hustota kg/m3
80W-90 GL-5 2105D 14,8 -33 890
Mám s tím prostě tu zkušenost, že moderní syntetické oleje jsou pro tyhle staré stroje příliš řídké.
Dal bych tam tohle, to je olej přesně podle výrobní specifikace:
http://obchod1.paramo.cz/Common/OWebu.aspx
GYROL 80W-90H
Skupina: Oleje - Převodové oleje automobilové
Popis:
Celoroční olej určený pro mazání převodů s hypoidním ozubením pracujících za podmínek různých kombinací vysokých rychlostí a vysokého a nárazového zatížení, pro které je předepsán olej v rozsahu viskozitních tříd 80W-90.
Použití:
Výhody použití:
- celoroční náplň
- výborné antikorozní vlastnosti
- velmi dobrá ochrana proti opotřebení
- nízká pěnivost
- snášenlivost s těsnicími materiály
Kvalitativní parametry
SAE API MIL-L viskozita při 100°C mm2/s bod tekutosti °C hustota kg/m3
80W-90 GL-5 2105D 14,8 -33 890
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No ona ta Tutela není syntetika, ale polosyntetika. Jinak aditivaci pro vysoké tlaky EP (extreme presure), který se potřeba u hypoidního soukolí má. Nějakej mazut tam podle mýho bejt nemůže, jenom když si vzpomenu jak v zimě trvá než se olej ohřeje a jde vůbec nějak řadit. Tady se navíc neohřívá od motoru. Ve čtvrtek mi rossogtv doporučil tohle :http://www.autokama-valvoline.cz/produc ... 90-1l-198/ Má to odzkoušený i na závodní 75-tce.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Už je tam Tutela tak uvidíme co to bude dělat jinak alfa už je pomalu v kupě zejtra frčím ještě do Brna pro lanko na ruční brzdu a o víkendu už snad
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
lamela 500Kč
na 3,0V6 sem nechal starou lamelu obložit, stálo mě to 500kč, akorát sem nevěděl že se obkládá tlouštkou 4mm na každou stranu, holt alfa. Nechal sem tam dát jen 3,5, ale navadí to:) takže kdyby někdo chtěl dejte mi vědět
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů