FIAT...Dallen píše:Po chvili koumani nefungovalo vubec nic (ani klakson), varim si kafe a najednou se auto samo rozsviti, blinkry vsechno jede
Evidentne stim bude zabava

FIAT...Dallen píše:Po chvili koumani nefungovalo vubec nic (ani klakson), varim si kafe a najednou se auto samo rozsviti, blinkry vsechno jede
Evidentne stim bude zabava

 :D:D tak by ses nesmal, to mel autobusak,ktery nedostudoval elektrotechnickou skolu, cest jeho pamatce
:D:D tak by ses nesmal, to mel autobusak,ktery nedostudoval elektrotechnickou skolu, cest jeho pamatce  
poslední 850, kterou jsem viděl po dlouho době startovat, tak při prvním protočení zasmrděl benzín, skočil plamen a pak se jenom letělo pro hasičákbobas píše:kamo kdybys videl tu elektrifikaci:D:D tak by ses nesmal, to mel autobusak,ktery nedostudoval elektrotechnickou skolu, cest jeho pamatce

 elektrinu mam puvodni nastesti , jedine co ma Dallen doopravdy rad,tak to bude asi moje sedma,respektive ty budiky
 elektrinu mam puvodni nastesti , jedine co ma Dallen doopravdy rad,tak to bude asi moje sedma,respektive ty budiky 

 tam ty trojlinky co mas v motoraku jsou  horsi
 tam ty trojlinky co mas v motoraku jsou  horsi 

 
  

 
 
 
  
 Musíš si lehce zvýšit otáčky, třeba na 1300 ot/min. a pootočit to tak, aby motor měl co nejklidnější a nejpravidelnější chod, pak se s tím o maličkej kousíček pootočí zpátky a je to. Pro kontrolu zkusíš znovu nastartovat, když se motoru moc nechce, chová se jak s vybitou baterkou, tak je předstih moc velkej. Do víčka rozdělovače doprostřed Ti jde proud z cívky (ten tlustej stejnej jako kabely ke svíčkám) a pak tam jde ještě jeden drátek z cívky, kterej jde z boku do toho hliníkovýho těla rozdělovače právě k těm kladívkům. Pak je tam ještě kondenzátor našroubovanej na těle rozdělovače z venku, kterej tam je jen kvůli odrušení.
  Musíš si lehce zvýšit otáčky, třeba na 1300 ot/min. a pootočit to tak, aby motor měl co nejklidnější a nejpravidelnější chod, pak se s tím o maličkej kousíček pootočí zpátky a je to. Pro kontrolu zkusíš znovu nastartovat, když se motoru moc nechce, chová se jak s vybitou baterkou, tak je předstih moc velkej. Do víčka rozdělovače doprostřed Ti jde proud z cívky (ten tlustej stejnej jako kabely ke svíčkám) a pak tam jde ještě jeden drátek z cívky, kterej jde z boku do toho hliníkovýho těla rozdělovače právě k těm kladívkům. Pak je tam ještě kondenzátor našroubovanej na těle rozdělovače z venku, kterej tam je jen kvůli odrušení. Někdo kdo ví o co jde.
 Někdo kdo ví o co jde.

 
 



toto iste som riesil na malotraktoriku... no na chuja uz bola cievka lebo aj s novou svieckou nevladala hodit isku vo valci... proste ine prostredie a nepomohlo ani sklepanie svieckyMichaltalbot píše:svíčky, který vyšroubuješ, strčíš je do kabelu, proti bloku motoru Ti při protočení motoru jiskru hodí, ale motor stejně nechytne, protože ty svíčky už jsou v háji a v motoru pak pod tlakem hážou jiskru slabou a motor nechytne
 Ale zkouseli jsme funkcni civku a taky nic
 Ale zkouseli jsme funkcni civku a taky nic 
 sam jsem z toho blby
 sam jsem z toho blby 

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host