selespeed - neřadí
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Pokud ti na diag. nevyhazuje chybu čidla polohy, tak možná bude v poho. Ale i stržený čidlo pruží. Při zapojený diagnostice odpojuj jednotlivě kabyly a uvidíš, když vyhodí chybu. Pokud je čidlo nebo elektroventil v pořádku a odpojíš kabel, okamžitě na diag. vylítne příslušná chyba. Pokud ventil odpojíš a chyba nevylítne, je to ten vadnej. Můžu ti do mailu poslat dokument v němčině na alfáckej selespeed, jsou tam hodnoty a obrázky, jak co odměřit. Ten robot s převodovkou jste překlapli do neutrálu? Pokud máš vadnej elektroventil a bude stejnej s alfáckým, můžu jeden zapůjčit, než něco seženeš.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Alfisilver: takováto snaha pomoci, dělá alfakomunitu vyjímečnou.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
jj, však víš, když tě selespeed "vypeče", to je hned na prášky a pomoc žádná
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Nechali jsme to radši v neutrálu, než jsme zkoušeli sundat to čidlo, aby jsme tomu ještě víc neublížili. Chybu čidla polohy řazení to právě nehází jen tu P1750 - Elektro ventil řazení. Elektroventily jsme odpojovali a ty tří nahoře v řadě za sebou všechny hodily nějakou chybu, ale ten menší vepředu z boku nehodil nic. Kdyby jsi mi poslal ten dokument v němčině, byl by jsi moc hodný. Německy neumím, ale snad to nějak přelouskám v googlu. Náhradní elektroventily už mám a porovnával jsem odpory a tváří se stejně. Uvidíme co vykoumám z německého dokumentu. Můj e-mail lukas.01 zavináč tiscali.cz
Díky
Díky
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Máš pravdu, je to na prášky. Moc lidí neví co a jak (není to tak rozšířená záležitost), takže každá rada dobrá. Ono když se na to člověk podívá, tak na tom moc věcí co se může pokazit není, ale příjít na to co zlobí bývá problém :-) Navíc u Stila je hrozný přístup k zadní části robota, tak tam cokoliv dělat je hrůza, v tomhle to bude u AR asi o něco lepší.alfi166silver píše:jj, však víš, když tě selespeed "vypeče", to je hned na prášky a pomoc žádná
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
máš to v mailu
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: selespeed - neřadí
Čau lidi, mám problem s moji nově koupenou Alfou.
Když jsem přišel k autu tak se zaplo čerpadlo zabzučelo a zavibrovalo něco v robotu a to udělalo třikrat a za chvilku znovu.
Šlo semtam řadit a pochvilce se to seklo na danym stupni, musel jsem vypnout klíč znovu zapnout, zařadit N a nastartovat.
Když jsem odpojil káble a vyčistil je kontaktolem, odmontoval jsem akumulator tlaku (abych zjistil jestli není plnej oleje) a zase poskladal, dolil jsem olej.
Tak to natlakovalo, ale už bez toho zavybrování. Jde mi zařadit všechno kromě N.
Takže už nenastartuju.
Ten vybrující pazvuk bych přirovnal jako když tankujete plyn a už je plná nádrž, tak to tak zavybruje.
Chci se zeptat, jakym zpusobem se má dolejvat olej do selespeedu, protože po natlakování mi nezbyde v nádobce žádnej olej.
Zítra jdu obědnat akumulator tlaku.
Káble na diagnostiku budu mít během tohoto týdne.
Když jsem přišel k autu tak se zaplo čerpadlo zabzučelo a zavibrovalo něco v robotu a to udělalo třikrat a za chvilku znovu.
Šlo semtam řadit a pochvilce se to seklo na danym stupni, musel jsem vypnout klíč znovu zapnout, zařadit N a nastartovat.
Když jsem odpojil káble a vyčistil je kontaktolem, odmontoval jsem akumulator tlaku (abych zjistil jestli není plnej oleje) a zase poskladal, dolil jsem olej.
Tak to natlakovalo, ale už bez toho zavybrování. Jde mi zařadit všechno kromě N.
Takže už nenastartuju.
Ten vybrující pazvuk bych přirovnal jako když tankujete plyn a už je plná nádrž, tak to tak zavybruje.
Chci se zeptat, jakym zpusobem se má dolejvat olej do selespeedu, protože po natlakování mi nezbyde v nádobce žádnej olej.
Zítra jdu obědnat akumulator tlaku.
Káble na diagnostiku budu mít během tohoto týdne.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Po natlakování bys měl mít v nádržce olej cca 3-5 mm nad plechový dno. Pokud nejde vyřadit do neutrálu, a jde na prázno řadit, tak ti tlakuje moc (víc jak 55 Bar), mohlo odejít čidlo tlaku...Zkoušej na prázdno řadit (po natlakování a pak odpoj čerpadlo) jestli po poklesu tlaku tam neutrál skočí.
Střílím od boku podle symptomů, chce to v každým případě napíchnout na diag.
Střílím od boku podle symptomů, chce to v každým případě napíchnout na diag.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: selespeed - neřadí
Tak po výměně akumulátoru tlaku (u Rolnyho koupen za 1200,-) a přehození čidla tlaku z druhýho robota vše funguje jak má
Hodně mě pomohla tahle stránka http://l.over.cz/selespeed/ s překladem pomůže strejda Google.
Hodně mě pomohla tahle stránka http://l.over.cz/selespeed/ s překladem pomůže strejda Google.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Po svátkách už mechanik pracuje, tak jsme propískli kabely od jednotky k tomu EV a je to průchozí. Ještě jsme pro jistotu dostatečné průchodnosti poslali od konektoru jednotky 12V a na druhé straně se rozsvítila žárovička připojená do konektoru od EV, takže kabeláž se zdá OK. Ještě jsme vyzkoušeli řídící jednotku selespeedu v jiném autě a tam to řadilo bez problémů, takže i jednotka bude OK. Stále mi nejde od hlavy, proč tam jednotka nepošle žádný proud, když je potřeba a proč nereaguje na odpojení EV. Jednotka vůbec neví, jestli je EV připojen nebo ne. Už nás nic nenapadá co překontrolovat.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
A ten ventil si zkusil jiný?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Jiný ventil (nenamontovaný v robotu) jsem připojili na konektor a chovalo se to stejně, na připojení a odpojení jednotka nereagovala. Při testu akčních členů také ani necvakl. Zkusili jsme do něj (toho nenamontovaného) pustit z baterie 12V a cvaknul, takže bude nejspíš funkční. Při testu akčních členů ostatní EV normálně cvakají, ale tenhle ne a ani tam nejde šťáva, nechápu.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Ventil ti necvakne pokud nemá zpětnou vazbu od snímače (podle mého). Já bych radši šel po snímačích polohy. V odkaze výš je i návod na proměření funkčnosti těchto snímačů.
A nebo je seklej ventil EV3 (popřípadě prasklej O koužek) a tlačí to "páku" furt na 1-2. EV4 to tlačí na 5-R. Snad je to stejně popsaný i na Abarthu.
EV1 to pak řadí na 1-3-5 a EV2 2-4-R.
Zkus ten ventil vyndat a vyměnit za ten náhtradní.
A nebo je seklej ventil EV3 (popřípadě prasklej O koužek) a tlačí to "páku" furt na 1-2. EV4 to tlačí na 5-R. Snad je to stejně popsaný i na Abarthu.
EV1 to pak řadí na 1-3-5 a EV2 2-4-R.
Zkus ten ventil vyndat a vyměnit za ten náhtradní.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Dneska tam bylo dáno úplně nové čidlo řazení, aby byla jistota že je OK a žádná změna. Pak se tam ještě prohodil ten EV co jsem měl druhý (o kroužky vypadají nepoškozeně) a je to stejné. Je mi jasné, že mechanicky tomu asi nic nebude a problem je v elektrické části. Jen přijít na to proč jednotka nechce vydat pokyn EV aby makal. Už nás nic nenapadá.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Dneska jsme se vrhli na rozdělávání a kontrolu kabeláže k robotu a bylo vidět, že už se v tom někdo hrabal (kabely omotané neoriginální páskou). Při vizuelní kontrole kabelů jsme narazili na dva co měli ošoupanou izolaci (nechápu od čeho), tak jsme je zaizolovali a světe div se, auto řadí, hurá. Až to mechanik celé poskládá, tak se snad nevyskytne další závada :-)
Děkuji všem za rady a snahu vyřešit problém.
Děkuji všem za rady a snahu vyřešit problém.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Gratulace
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Obava se naplnila. Mechanik auto poskládal, jel ho projet a šup, chyba převodovky. Na diagnostice to píše chybu "P0715 - Vstup snímače rychlostní turbíny".
Na diagnostice jsme koukali na "Rychlost kotouče spojky" a když se auto rozjíždí, tak to neukazuje žádné otáčky (na stojícím autě to neukazuje nic, tak je to správně, ověřeno na jiném autě, ale při pohybu to má hned ukazovat), pak se motor za jízdy na jedničku vytočí ke 3000 otáček a tam to začne teprve otáčky spojky ukazovat a zároveň to přeřazuje na dvojku a vyhodí zmiňovanou chybu. Za jízdy když to otáčky ukazuje, tak chyba smazat nejde, po zastavení kdy jsou otáčky na nule chyba smazat jde, ale je to znova, do cca 3000 otáček to nic neukazuje, pak přeřazení a chyba. Pokud se chyba nevymaže tak to otáčky ukazuje at se zastavuje nebo rozjíždí, ale řadit jde stále jen 1 a 2.
Zkusili jsme tam dát senzor otáček co je na převodovce zepředu z jiného funkčního auta a je to pořád stejné. Kabel k senzoru je značen PK nebo tak nějak a je takový silný stíněný.
Má někdo nápad na co se zaměřit.
Na diagnostice jsme koukali na "Rychlost kotouče spojky" a když se auto rozjíždí, tak to neukazuje žádné otáčky (na stojícím autě to neukazuje nic, tak je to správně, ověřeno na jiném autě, ale při pohybu to má hned ukazovat), pak se motor za jízdy na jedničku vytočí ke 3000 otáček a tam to začne teprve otáčky spojky ukazovat a zároveň to přeřazuje na dvojku a vyhodí zmiňovanou chybu. Za jízdy když to otáčky ukazuje, tak chyba smazat nejde, po zastavení kdy jsou otáčky na nule chyba smazat jde, ale je to znova, do cca 3000 otáček to nic neukazuje, pak přeřazení a chyba. Pokud se chyba nevymaže tak to otáčky ukazuje at se zastavuje nebo rozjíždí, ale řadit jde stále jen 1 a 2.
Zkusili jsme tam dát senzor otáček co je na převodovce zepředu z jiného funkčního auta a je to pořád stejné. Kabel k senzoru je značen PK nebo tak nějak a je takový silný stíněný.
Má někdo nápad na co se zaměřit.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Tak sa k Vám pripájam ....po kupe 147 s KO motorom sa problém vyriešil ... ale predávajúci ma ubezpečil - že selespeed je v úplnom poriadku
Problém je iba v spiatočke (R) ...... pri naštartovanom motore sa R zaradiť nedá - pri vypnutom motore a spínačke v polohe MAR zaradím manuálne (R) a tá spiatočka sa naozaj aj zaradí.
Všetko na prevodovke funguje ako má ...radí - podradzuje .... až na tú spiatočku
Mám podozrenie na radiacu páku ..... pri radení N + 1 + N + R tam nakoniec tá spiatočka skočila a bez problémov som to pár-krát skúsil a išlo to ... aj keď niekedy "natvrdo" ale to už nefunguje
Diagnostika ukázala 3 chyby - ktoré sa už neukázali po zmazaní ...
Mal niekto podobný problém - prípadne problém s rýchlostnou pákou selespeedu? ďakujem
Problém je iba v spiatočke (R) ...... pri naštartovanom motore sa R zaradiť nedá - pri vypnutom motore a spínačke v polohe MAR zaradím manuálne (R) a tá spiatočka sa naozaj aj zaradí.
Všetko na prevodovke funguje ako má ...radí - podradzuje .... až na tú spiatočku
Mám podozrenie na radiacu páku ..... pri radení N + 1 + N + R tam nakoniec tá spiatočka skočila a bez problémov som to pár-krát skúsil a išlo to ... aj keď niekedy "natvrdo" ale to už nefunguje
Diagnostika ukázala 3 chyby - ktoré sa už neukázali po zmazaní ...
Mal niekto podobný problém - prípadne problém s rýchlostnou pákou selespeedu? ďakujem
Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
V MES je v parametrech položka "Poloha řadící páky" a tam to ukazuje co se s pákou děje. Tam bude vidět, jestli páka vysílá povel k zařazení zpátečky.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Tak diagnostika Multiecuscanom 1.8 spravená - prevodovka nastavená ....
Radiaca páka napichnutá za funkčnú - reakcie rovnaké - čiže OK
Spiatočka sa dá zaradiť iba zaradením do 1 a rýchlo šup do R ....vojde tam cez zuby
Chyba prevodovky:
P1747 - Lever swich 2
P1748 - Lever swich 3
Radiaca páka napichnutá za funkčnú - reakcie rovnaké - čiže OK
Spiatočka sa dá zaradiť iba zaradením do 1 a rýchlo šup do R ....vojde tam cez zuby
Chyba prevodovky:
P1747 - Lever swich 2
P1748 - Lever swich 3
Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Stilo už zase normálně řadí. Problém byl v kontaktu mezi ŘJ Selespeedu a svorkovnicí. Proměřovalo se to od svorkovnice ke snímači a vše bylo OK.Tak se lehce přihnuly kontakty na ŘJ a závada byla pryč a řadí to normálně. Tam bych příčinu nečekal, kontakty tam vypadají, že se tam nemá co podělat.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Tak v sobotu selespeed premeraný - opät nakódovaný ......... všetko funguje ....chyba žiadna ....... spiatočka normálne zaskakuje ...... vymenený snímač otáčok - dobrý za dobrý ........
Po demontáži krytu prevedovky a kontroly ozubenia spiatočky je to ok ....... Pri radení spiatočky hriadeľ nepribrzdí ......... sem tam to vojde cez zub ........
Diagnostika chybu nehádže .......... je to v štádiu že sa to na 98% dá ........
alfi166silver dík za dokument
Po demontáži krytu prevedovky a kontroly ozubenia spiatočky je to ok ....... Pri radení spiatočky hriadeľ nepribrzdí ......... sem tam to vojde cez zub ........
Diagnostika chybu nehádže .......... je to v štádiu že sa to na 98% dá ........
alfi166silver dík za dokument
Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Také mi alfi166silver pomohl. Jen víc takových ochotných lidí.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
zdravim alfisti.tak aj mne sa porucal selespeed.auto fungovalo perfektne po zaparkovani na spiatocke neslo ani vyradit kvalt ani nastartovat.prvy mechanik povedal spatny robot tak som zohnal jazdeny ale 100percent funkcny.po vymene robota ide len 1,2,R-nudzovy rezim.pocitac vyhodnotil snimac drahy spojky!viete niekto co konkretne sa zle spravilo ako to spojazdnit?ako zistim ci je ten robot nasadeny dobre alebo nie?za kazdu radu dakujem!
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
To by mohl být snímač co hlídá polohu jak je nebo není "zmáčknutá spojka". Bude umístěn u té tyčky co se vysouvá a ovládá spojku. Snímač vypadá takto:
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... C92IPyCA==
Funkčnost lze ověřit tak, že se snímač sundá, strčí se tam šroubovák a pomalu se vnitřkem otáčí a buď v diagnostice sledovat zda se mění hodnoty nebo multimetrem změřit odpor, který se bude měnit. Při zpětné montáži je třeba ho jakoby lehce předpružit, aby byl ve správné poloze, pokud se tam dá a není cítit odpor při pootočení, tak je špatně nasazený.
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... C92IPyCA==
Funkčnost lze ověřit tak, že se snímač sundá, strčí se tam šroubovák a pomalu se vnitřkem otáčí a buď v diagnostice sledovat zda se mění hodnoty nebo multimetrem změřit odpor, který se bude měnit. Při zpětné montáži je třeba ho jakoby lehce předpružit, aby byl ve správné poloze, pokud se tam dá a není cítit odpor při pootočení, tak je špatně nasazený.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů