Jsme si vazne jisti ze G12 je koser ?mklacan píše:G12
Pokud vim, G12 by se mela davto do celohlinikovych motoru, coz jtd neni.
Jsme si vazne jisti ze G12 je koser ?mklacan píše:G12
Ja som to nejak neriešil. To čo povedali v servise som nalial.pedro m píše:Jsme si vazne jisti ze G12 je koser ?mklacan píše:G12
Pokud vim, G12 by se mela davto do celohlinikovych motoru, coz jtd neni.
Super ďakujem za popis.pedro m píše:odvzdusnovak mas na zpatecce teple vody, zepredu na motoru nad svodama, je to imbus, staci pomalu povolovat a davat bacha at ti srou nespadne dopryc,
odvzdusnovak chladice mas na chladici, pri pohledu celne na auto zepredu je na prave strane v hornim rohu, posledni odvzdusnovak vnitrniho okruhu je na hadici za egr ventilem
pedro m píše:mklacan:
u zahrateho motoru je v okruhu celkem solidni tlak, davej na to bacha, ja odvzdusnuju masazi hadic a timto sroubem vyhradne za studena, mam rad svoji NEOPARENOU kuzi
Petr147 píše:jestli máš nové kryty, tak ti může být jedno, když na starém praskne packa...
cendler píše:peter : přesně jak píše Pedro, jinak to nejde
Tomas89 : dodělat originál bude cenový nesmysl, jedině neoriginál, které jenom pípají, nebo se na paubovku přidá ještě vizuální ukazovátko, kde je to s cenou s prací od 3000Kč podle toho co to má umět.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti