kolísání otáček

Odpovědět
dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

kolísání otáček

Příspěvek od dejvi » 16.10.2007, úte 20:20

Na neutrál mi kolísají otáčky jako svině a má to občas tendenci chcípnout.Už mě to sere a jsem na nervy. Jak tomu pomoct aby bylo vše ok.?

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 16.10.2007, úte 20:28

A jakej motor? Bez toho Ti asi nikdo neporadi... :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 16.10.2007, úte 20:29

soorry-

2.0 TS 114kW

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.10.2007, úte 20:40

no mozna skrtici klapka a nebo snimac otacek...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 16.10.2007, úte 20:42

Váhu vzduchu jsem vyndal a očistil jsem jí trochu,ale nic.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 16.10.2007, úte 20:45

no otacky vahou nebudou....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 16.10.2007, úte 20:49

Zkus vycistit krokovej motorek skrtici klapky. Ten vlastne ovlada volnobeh. Nebo by si ho mohl zkusit odpojit, jestli to vubec neco udela a bude poznat rozdil...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 16.10.2007, úte 21:22

Vyzkoušel tohle

http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/19845

pak dej vědět pro ostatní
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 16.10.2007, úte 21:34

Jeste pripomenu, ze nez bych cokoliv zacal resit, prostrikal bych vsechny konektory kontaktolem...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 17.10.2007, stř 06:43

vystříkám,vyčistím a uvidím

FilipTT

Příspěvky: 1
Registrován: 12.9.2014, pát 07:10

Re: kolísání otáček

Příspěvek od FilipTT » 12.9.2014, pát 07:13

Ahojte všetci, cca pred 3 mesiacmi som si kupil Alfu 156, velmi ma zaujala, krasna, velmi dobre sa mi šoferovala, vyzerala byť bez problemov (až na variator), po čase sa mi zdalo, že trochu straca vykon, spotreba je vyššia a aj seká, teda cuká autom... čakal, som dovtedy kym pojdem dať vymeniť olej a filtre, že porobím aj ostatne čo bude treba, týždeň pred tým ako som mal ísť mechanikovi vymeniť olej sa však stalo to, že som mohol držať pedál na podlahe ale auto išlo len velmi pomaly alebo sa uplne cukalo, nakoniec niečo začalo aj smrdieť vo vnutri, začal isť z vyfuku čierny dym a par krat sa aj vyplo. Tak som ho šupol mechanikovi, kt. robí tieto talianske auta, ten mi odpojil lambda sondu a vytiahol prietokomer, vymenil olej aj filtre a povedal mi, že ide na dovolenku, tak mam auto zatial otestovať, že otáčky trochu lietaju, kvoli variatoru, ten je odpaleny, tak som si ho zobral, vyzeralo byť ok, idem si teda bez lambda sondy a toho prietokomeru, autom trochu cukalo ale naozaj len trochu (asi ten variator) keď som ale vyhodil rychlosť, zistil som, že sa mi vyplo auto, teda aj servo aj brzda stuhla, tak som rychlo naštartoval a dobrzdil, toto sa stava skoro pokažde keď idem a vyhodim rychlosť buď otačky klesnu do toho spodneho pola auto sa zatrasie a potom stupnu alebo sa vypne, tak moje jazdenie do prace je teda dost adrenalin kedže čakam kedy sa mi motor vypne, stane sa to asi 3-krat počas mojej cesty do prace, vačšinou pred križovatkou, podotykam, že na volnobehu keď pridam, neskape, klesne dva krat na to pole uplne pri nule ale nakoniec sa vyrovna, deje sa to len za jazdy. Ak tu niečo taketo bolo ospraveldňujem sa, ale myslim, že takyto zaujimavy problem tu ešte nemal nikto. Dakujem, za všetky rady.

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů