Alfa Romeo - prémiová značka ?

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 20.6.2008, pát 09:01

Tichy Petr píše:Moje Alfa - story konečně dospěla ke svému závěru. Alfa je prodaná a já mám pocit jako bych se uzdravil z těžké nemoci. Prodělek 120 tisíc mi bude navždy připomínat, že Alfu už NIKDY!
Smutnej konec, ale je to věc týkající se servisu, nikoliv auta.... Na každým autě je občas problém, ale když to servis umí vyřešit, tak se nic neděje.... Přeju hodně klidu s jiným autem, snad nebudeš mít zase smůlu...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 20.6.2008, pát 09:03

Richie píše: Jen kdyybch rekl ze chci koupit Breru 3.2 JTS Q4 to by do toho sluchatka vlezl...
Můžu tě z osobní zkušenosti ujistit, že některé zastoupení Alfy nereagují ani na e-mailem zaslanou poptávku na fungl GT.... A třeba na Imofu nadávají i majitelé nových 159, protože servis je tam údajně zcela otřesný (ostatně si to přečti na ARC v sekci 159, abych tady nešířil JPP). Někdy je to vážně k posr..... :smt021
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 20.6.2008, pát 09:17

uz jsem cetl....taky jsem dneska volal do servisu...hruza....naknec jsem to poresil mailem na jednu osobu kterou u Alfy znam,tak snad mi pomuze...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 12.8.2008, úte 15:54

Pánové jen tak pro pobavení: dneska jsem vyslechl historku o člověku, který koupil velice prémiové auto za 2mega a za první půlrok jezdil asi měsíc, protože jinak bylo auto furt v servisu s motorem, který z nevysvětlitelných příčin chcípal za jízdy.... A jako třešničku na dortu mu teď volala kriminálka, že v době, kdy bylo auto v prémiovém servisu způsobilo na druhém konci republiky dopravní nehodu s dvěma mrtvými..... Slušný zážitek a jenom za dva melouny.... :vom: :vom: :vom:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 12.8.2008, úte 16:02

Sousedi mají funglovku Focus II 1.8 TDCI 85 kW Ghia, rok staré, najeto cca 20tkm a už mají třetí commonrail čerpadlo. Auto přestalo bez varování jet.
Ke cti dovozce/servisu je potřeba dodat, že vždy přijela odtahovka, zdarma zapůjčili náhradní auto (poprvé KA, podruhé Fiestu) a řešilo se to komplet přes záruku. Ale ten vopruz, ztracený čas...
A pak se vydej autem na dovolenou...
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 12.8.2008, úte 16:22

kejml píše:Sousedi mají funglovku Focus II 1.8 TDCI 85 kW Ghia, rok staré, najeto cca 20tkm a už mají třetí commonrail čerpadlo. Auto přestalo bez varování jet.
Ke cti dovozce/servisu je potřeba dodat, že vždy přijela odtahovka, zdarma zapůjčili náhradní auto (poprvé KA, podruhé Fiestu) a řešilo se to komplet přes záruku. Ale ten vopruz, ztracený čas...
A pak se vydej autem na dovolenou...
Já když kupoval nová auta, byl tam u toho ABA nebo UAMK odtah po dobu 3 let zadarmiko. + náhr. vozidlo po dobu záruční opravy. Naštěstí jsem toho nemusel nikdy využít.
A on to vopruz asi je, jezdit v Káčku namísto ve Focusu
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 12.8.2008, úte 18:59

Kubasuv pribeh tipuju na Audi. A Fordi 1.8 diesel uz od dob Sierry 1.8TD povazuju za stejnou sebevrazdu jako koupit 16V Twinsparka se suchou merkou... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 12.8.2008, úte 21:02

1.8 diesel Ford už dávno není to, co býval.
Úplně stejný pocit, jako máš Ty z tohoto motoru, má většinová populace z vozů Fiat a Alfa. A v případě TS 16V motorů navíc i oprávněně.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 12.8.2008, úte 21:08

Fordi 1.8 naftak uz sice neni co byval, ale mezi diesly je to dodnes jeden z nejhorsich motoru vubec. S modernizaci z 1.8TDDi na 1.8TDCi sice doslo k vyraznymu zlepseni, ale jaksi to porad neni ono... :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 12.8.2008, úte 21:30

Ano, rotační TDDI čerpadlo bylo vyměněno za CR, k tomu vstřikovače a pár švábů v jednotce. Zbytek hardware stejný. Opravdu zásadní modernizace.

BTW jaký diesel považuješ za horší, než 1.8 od Fordu? Snad už jen italský VM Motori 2.5 TD (opět pro Ford).
Necítím se být odborníkem na diesely, ale myslím si, že nedostatečné chlazení 4. válce u motoru 1.8 TD ve Fordu Sierra bylo vyřešeno ještě v rámci téže modelové řady.

admin: patří tato diskuse do tohoto threadu?
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 12.8.2008, úte 22:04

Já tomu taky kulový rozumím, ale když jsem něco zjišťoval kamarádovi, který kupoval Mondeo 99, tak motor 1,8TD pořád ještě výrazně nedoporučovali kvůli praskající litinové hlavě. Prodávám, jak jsem koupil, nijak se fordům neholdoval a potom, co si ten kamarád koupil Mondeo 1,8 a žere mu to po městě jedenáct litrů, asi ani holdovat nezačnu. Každopádně o současných CR nafťácích si myslím, že už jsou všechny minimálně co do spolehlivosti na podobné úrovni.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 12.8.2008, úte 22:19

Kleofáš píše:Já tomu taky kulový rozumím...
Kdo umí - ten umí. Kdo neumí - ten učí :smt046
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 12.8.2008, úte 22:23

Harous píše:Kubasuv pribeh tipuju na Audi
:)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 12.8.2008, úte 23:22

kejml píše:Ano, rotační TDDI čerpadlo bylo vyměněno za CR, k tomu vstřikovače a pár švábů v jednotce. Zbytek hardware stejný. Opravdu zásadní modernizace.

BTW jaký diesel považuješ za horší, než 1.8 od Fordu? Snad už jen italský VM Motori 2.5 TD (opět pro Ford).
Necítím se být odborníkem na diesely, ale myslím si, že nedostatečné chlazení 4. válce u motoru 1.8 TD ve Fordu Sierra bylo vyřešeno ještě v rámci téže modelové řady.

admin: patří tato diskuse do tohoto threadu?
Nevim proc ten ustepacnej ton. :roll: (Nebo se mi to jen zda? :smt102 ) Nemam potrebu se tu s Tebou dohadovat o Fordech. Ja sem z rodiny jedinej na italsky auta, jinak jsou vsichni okolo me na Fordy. Sam sem mel Sierru a Escorta RS2000, mimo to mi rukama prosly dva Focusy, Mondeo, Fiesta Courier, Fiesta, Transit a dalsi Sierra. Vsechno dlouhodobe, ne jedno kratky svezeni. Je fakt, ze jinej horsi diesel nez tyhle fordi me v tuhle chvili nenapada. :-D

Jinak si myslim, ze to sem patri. Alespon je videt, ze se problemy nevyhnou nikomu. :(
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 13.8.2008, stř 00:09

Harous: Mrzi mne, jestli citis z mych prispevku jakykoli ton, ktery tam neni. Tony se snazim doplnovat zvlast, prostrednictvim emotikonu.

K tomu Fordu - kdyz nemas potrebu, tak se nedohaduj a nech placat jenom mne. Rozhodne nemam tak bohate zkusenosti, jako Ty. Sedim hlavne v kancelari a tech par km z Podoli na Smichov se sluzebnim autem nestoji ani za rec, natoz abych to vydaval za objektivni zkusenost.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Tichy Petr

Příspěvky: 17
Registrován: 25.3.2008, úte 13:44

2000 návštěv

Příspěvek od Tichy Petr » 24.9.2008, stř 16:23

Děkuji za 2000 návštěv této diskuze. Pokud jsem touto cestou ušetřil byť jen jednomu člověku podobné problémy, jako jsem zažil já, mělo to smysl.
Petr Tichý
Obrázek

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 24.9.2008, stř 16:41

Petře smysl to určitě má, bohužel doba kdy "zákaznický přístup" bude v autoservisech v Česku standardem je ještě hodně daleko :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 24.9.2008, stř 17:13

Tichy Petr: Upřímně je to smůla a určitě peklo tímhle projít a ztráta peněz to už těžko něco nahradí. Nicméně ne každá Alfa je špatná a ne každý servis je špatný. Bohužel u nás v ČR spolehlivě Alfu nikde asi neoservisujou, proto se ti ani nedivím, že už bys po tomhle Alfu nikdy nechtěl.

Sice jsem si koupil mnohem starší auto ale prakticky sem o něm nevěděl nic a po zkušenostech se sehnáním jednoho čidla po origo neorigo prodejnách a servisech sem měl taky chuť to auto co nejrychlejc prodat, ale když se povede vše sehnat a opravit nic mi to nenahradí. Alfa je holt náročnější (zvláště u nás) na údržbu, ale abych jen neříkal, že u nás je naprd servis, tak ono v něměckém alfa servisu se dostali do auta místo 4 stejných originál svíček, takovej mix svíček Bosch, Denso, Brisk, což osobně mi hlava nebrala, inu co se dá dělat.

Hodně štěstí s jiným autem :)
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Tichy Petr

Příspěvky: 17
Registrován: 25.3.2008, úte 13:44

AR a koncern Fiat

Příspěvek od Tichy Petr » 10.10.2008, pát 06:40

Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR. O tom, že je drze vydává za prémiové zboží už ani nemluvě. To prodejci a servis jsou už realističtější. Z jejich jednání bylo jasně cítit, jak horký brambor každá Alfa je. Ale abych taky přiznal svůj díl viny: věděl jsem o špatné pověsti Alfy, riskl jsem to (protože jsem nevěřil, že by nové auto mohlo být až tak špatné) a nevyšlo to. Už se to nebude opakovat.
Petr Tichý
Obrázek

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 10.10.2008, pát 07:45

Ne každá Alfa = šmejd, možná proto ty auta prodávají a vzhledem k tomu kolik jich líta po italských silnicích bych řekl, že Alfa není tak špatná, to že jí tady u nás nejsou schopný servisovat je věc další.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Radar » 10.10.2008, pát 07:56

Uff. Tak jsem to dočetl až sem. A mám smíšené pocity. Nebo spíše pocit, že pan Petr se potřeboval z té nekonečné naštvanosti vymluvit. To se mu zdárně podařilo, ovšem mířit tuto diskuzi mezi fandy je víceméně zoufalé. Bohužel je to alespoň taková poslední možnost, jak se na značce alespoň morálně zahojit, když autorizované servisy a výrobce reagují do ztracena.
Pokud si ovšem Petr myslí, že u jiných značek dopadne lépe, je na velkém omylu. Jeho případ se dá analogicky použít na jakoukoliv jinou značku automobilu. Stačí nevidět svět černobíle a nemít klapky na očích. Co už jsem slyšel osobně nešťastných majitelů Peugeotů, Citroenů, Fordů a dokonce i Audi či BMW. Prostě také narazili na "blbej" kus a v servisu je berou jako "pitomého" zákazníka, který už ty prachy jednou dal, tak co se s ním mazat dál... Zvláštní výjimku tvoří sorta zatvrzelých Škodovkářů, kteří jakoukoliv opravu nazývají "běžnou údržbou". Ale takoví tříhrnkoví Fabiatici, když se oprostí od patriotismu a rozvypráví se, tak to stojí za to. Po 20 tis. km přední nápravy v háji, spojka jakbysmet, motor rachtá ve 30 000km a problém převodovek, které jsou zralé na kompletní výměnu a servisy si je přehazují jako horký brambor, neboť Škoda nechce uznat výrobní vadu, či chybu v konstrukci auta. Škodu prodává už jen setrvačnost českého zákazníka, tvrdícího, že je patriot, anebo je stále nabulíkován informacemi o levných dílech a servisu. Navštívil jsem osobně několik servisů Škoda. Jednoznačně všichni servismani potvrdí, že kvalita jde s časem do háje, nové Octavie jsou proti starým šmejdy. A servisy a prodejci japonců? Lautr to samé. Navrch huj, vespod fuj, jako u většiny prodejních středisek v Česku. Při prodeji vám v krásném prostředí krásně vypadající prodejci mažou med okolo huby, snaží se vám nacpat co nejdražší výbavu a po opuštění prodejny se pro ně stáváte dalším troubou, který si ten krám nechal vnutit. A v servisech? To samé. Na příjmu samý úsměv a v dílně by je musel člověk prosit, nebo rovnou kopat do zadku.
Problém není v Alfě, ale v masovosti automobilismu a především v samotném Česku a Češích. A také mám dojem, že celkově v kvalitě Evropa ustrnula a za pár let to tady Korejci převálcují jedním vrzem. A Čína s nimi.
A ještě k Alfě. Když už nebudeme Alfu Romeo po záporných zkušenostech nazývat prémiovou značkou, tak minimálně výjimečnou značkou Alfa je. I sami Italové přiznávají, že Alfou jezdí policajti, fandové a nadšenci. Zbytek nepřílliš bohaté Itálie raději do provozu volí levnější auta.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19017
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 10.10.2008, pát 08:18

Nevím proč psát o autě (a o celé značce), že je šmejd, když servis neumí opravit zatékání.... To jsou dvě odlišné věci....

Jinak Petr nakonec skončil u Brava (pokud vím), tak opatrně, já ho mám taky a že by bylo bezproblémové se opravdu říct nedá....

Pro zastánce bezpredentní kvality pak nelze doporučit asi nic jiného než VW Golf s osmiventilovým 1.6, který sice nejede, ale zároveň má ten motor snad výdrž (bodejď by ne když vytočit jej přes 3.000ot je nadlidský úkol) a vzhledem k nulové výbavě se na něm nemá moc co kazit :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: AR a koncern Fiat

Příspěvek od Kleofáš » 10.10.2008, pát 08:26

Tichy Petr píše:Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR. O tom, že je drze vydává za prémiové zboží už ani nemluvě. To prodejci a servis jsou už realističtější. Z jejich jednání bylo jasně cítit, jak horký brambor každá Alfa je. Ale abych taky přiznal svůj díl viny: věděl jsem o špatné pověsti Alfy, riskl jsem to (protože jsem nevěřil, že by nové auto mohlo být až tak špatné) a nevyšlo to. Už se to nebude opakovat.
Petr Tichý
Pane Tichý, myslím, že už trošku přeháníte. Zaprvé ten koncern to auto vyrábí, nejen prodává. Zadruhé jestli z jednoho svého kusu usuzujete na kvalitu celé produkce, tak mi to přijde značně zjednodušující. Znám minimálně desítky majitelů alf, kteří s nimi nemají jiné než běžné strasti. A naopak znám několik lidí, kteří si podobné martyrium jako vy prošli s Škodou Octavia nebo VW Passat nebo třeba Nissan Almera. Rozhodně mi to ale nezakládá právo říkat, že jsou ty značky šmejdy a že se to zákonitě stane každému autu, které sjede z jejich linky. A jestli hodláte ob dva týdny přispívat do tohoto tématu dalšími jedovatými slinami bez nové informace, tak bych si vás dovolil poprosit, abyste toho nechal.

A jen věcně: shodou okolností jsem byl přítomen tomu (jako zákazník), když jste křičel na techniky Motortecu, kteří vám dokonce (a podle mě vcelku ochotně - konkrétně p. Holcman) dali číslo přímo na jednatele společnosti (a po vašem odchodu za to od něj dostali po telefonu kartáč). Chápu, že jste měl za sebou už dlouhou cestu, ale já jsem viděl rozčileného a agresivního zákazníka a proti němu techniky, kteří se snažili v rámci možností pomoci a sami tím byli zaskočeni. Rozhodně mi nepřipadalo, že by podobný problém řešili každý den. Chraň Bůh, abych do krve hájil Motortec, taky jsem si s nimi užil svoje. Ale vy už opravdu věcně nemáte co říct a jen plivete špínu.

Chápu, že se cítíte ukřivděný, a vcelku právem, ale zkuste si sundat rudý hadr z očí a přemýšlet konstruktivně. Nebo se vaším novým smyslem života stalo sdělit celému světu, že je alfa krám?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8582
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: AR a koncern Fiat

Příspěvek od Harous » 10.10.2008, pát 08:30

Tichy Petr píše:Sám vůbec nechápu, proč si koncern Fiat kazí i tak dost nevalnou pověst prodejem takového šmejdu, jako jsou AR.
Potud jsem se snazil porozumet a drzel jsem palce at to dobre dopadne. Ale podobne vykriky do tmy ve me navozuji pocit, ze nebude chyba jen na strane vyrobce. Je to totiz vyjadreni presne ve stylu "sbohem rozume"...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.10.2008, pát 08:33

a pro me je to presne obracene...pro me je Alfa ta premiova znacka v koncernu Fiat.....Fiat si treba nikdy nekoupim....Lancii i Alfu hned...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti