Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4903
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od A.J.Michal » 6.2.2015, pát 22:21

Tak me napadlo, neni problem treba ve vodni pumpe? ...Jak zde bylo nekde uz rozepsane ze se kvuli tomu prasklemu kolecku zy bussa prehrivali, i kdyz ty mas tu pumpu urcite novou, takze zase jsme asi na bode nula.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 6.2.2015, pát 22:51

Přesně, je tam nova s kovovým kolem
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2596
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od George.KHE » 7.2.2015, sob 10:19

Ty plastový vrtule na vodní pumpě jsou jen u 3.2. 3.0 24V v GTV, 166 mají kovovou a ty starší ze 164 atd, si myslím taky.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 7.2.2015, sob 10:43

No my měli na autě termostat BEHR na 87°C, který tam podle cardiscu patří a auto se nehřálo - i při zátěži teplota držela a to to navíc bylo trochu přicpaný - po pár kolech v Mostě bylo v expanzce pěkný bahno. Jako rozhodující bych viděl, jestli ti opravdu správně spouští ta sahara, protože bez ní se to neuchladí. Ztrácí se ti vlastně kapalina? Víčko expanzky se mi vždycky projevovalo tím, že ubývala kapalina, ale ne přehříváním :smt102

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 7.2.2015, sob 18:36

Viz výše, sahara spíná v pohodě, spínač je novej, branej z 33 s nižší teplotou sepnutí než má originál. Točí se dobře a správným směrem, jen to prostě neuchladí. Na volnoběh nakonec jo, ale pokud se jede se zátěží, tak se to pořád drží lehce přes kilo... Voda neubývá..
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 7.2.2015, sob 18:42

A.J.Michal píše:Na to bych zase nevsazel. Vim ze u me V6ky taky pri povoleni i pri zahratem motoru se neozvalo to fouknuti ze je tam pretlak a ze by se mi to prehrivalo se rici neda. Ale je fakt ,ze ja tam mam termostat na 83 stupnu, protoze jsem mel provozni teplotu na tech 80 stupnich. Pri 90 mi sepla sahara a stahla to zase na 80 stupnu.
ja bych na to teda vsadil, voda v chladicim systemu musi byt pod tlakem, jednak to muze delat problemy v proudeni ( nebude cirkulovat jak ma ) a zadruhe bez tlaku voda bude lokalne varit a varici voda teplo moc neodvadi, to se deje zejmena na stenach valcu, vznikajici bubliny na povrchu jsou jak izolator. Proto pripravky jako Water Wetter funguji. link:
http://www.rvtransmissions.com/water_wetter.htm

ty plastovy vicka expanzky na 75/164 jsou vubec celkem nachylne na disfunkce, doporucuji vozit nahradni sebou, a delaly se nejmene 3 ruzne - 0,7bar, 1,0 a 1,1 bar, vsechny funguji na vsech motorech, pokud jsou ok.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 7.2.2015, sob 18:45

George.KHE píše:Ty plastový vrtule na vodní pumpě jsou jen u 3.2. 3.0 24V v GTV, 166 mají kovovou a ty starší ze 164 atd, si myslím taky.
vodni pumpy na 164 24v se delaly jak kovove, tak bohuzel i plastove, videl jsem plastovou i na 12V. Jedna z nejvetsich pi..vin co se da udelat.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od enzo156 » 7.2.2015, sob 20:48

Chladic je O.K.? Na JTD jsem mel uplne stejny priznaky a bylo to zarostlym chladicem.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 7.2.2015, sob 21:03

Všechno je nový... Kromě víčka. To už teda mám doma (1 barový).
To rosso: Zaujala mě ta informace o třech variantách víček. To by totiž mohlo znamenat, že to moje původní víčko je ok, i přesto že pouští při 0,73. Auto je původně stavěný na provozní teplotu 80 C, takže tam asi bylo to víčko na 0,7. Termostat na 80 C se ale nedá sehnat, takže jsem to přestavěl* na 90 a tomu možná to víčko už nestačí. Schvátila mě nějaká nemoc, takže zítra si s tím hrát nebudu, ale hned jak to půjde, tak uvidím.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 8.2.2015, ned 09:42

no kolik baru, mas primo na vicku vylisovane, prober vicka co mas doma....ale pokud si voda neodfoukne, kdyz je motor teplej jak jsi psal, je hin...pokud i to nepomuze, nekolikrat proplachnout destilkou a nakonec cisticem chladicu ale v zime se to dela blbe. Nejlepe zas.at chladic umeji takove ty pripravky na utesneni chladice, pokud to tam nekdy nekdo daval.....byva dobry bahnicko v motorovem bloku + v chladici.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 8.2.2015, ned 10:17

Znovu: Motor byl do šroubku rozebranej, vycistenej a všechno od pumpy po chladič je NOVÝ... víčko tam teď dám nový jednobarový a pokud už ani to nepomůže, tak to zapálím...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 8.2.2015, ned 10:49

tak jestli to nevyresi vicko, pak uz jedine patrat po vsech tenkych hadickach, jestli jsou zpravne napojene a pruchodne ( odpojit a profouknout ).
Jsem jednou delal GO na BMW 535, v motoru komplet vse nove a silene se to prehrivalo. Po dlouhem patrani se prislo na to, ze uzka pripojka na expanzni nadobce je vyztuzena tenkou zeleznou trubickou. Jak to stalo 3 mesice, trubicka totalne srezivela a byla ucpana. To stacilo na to, ze vodni okruh totalne zkolaboval, proste ta voda nesla pres chladic. Vse kvuli pitome hadicce, vnitrni prumer 4mm.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 8.2.2015, ned 11:04

Ano... Až to budu teď skládat, všechny hadice ještě projdu. U finálního skládání motoru jsem nebyl a hadice co zůstali na autě jsem měl během odstávky ucpaný hadrama. Takže ještě existuje možnost, že tam někde nějakej zůstal...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.2.2015, ned 13:28

Btw ta hadicka do expanzky je na 164 taky vyztuzena trubickou...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od hondzik » 8.2.2015, ned 14:42

V případě deprese, zapšklosti až se sklony k trudomyslnosti zkus udržet nervy na uzdě. Hlavně nemáchej benzínem a nechrasti sirkama

Držím palce
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Petan » 9.2.2015, pon 12:22

To sem teda zvědavej co z tohohle nakonec vyleze.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Vlado
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 777
Registrován: 10.9.2010, pát 13:08
Bydliště: Trnava

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Vlado » 9.2.2015, pon 13:07

Vicko na nadobke. :wink:
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 9.2.2015, pon 18:05

Taky bych si na to vsadil, že jo. Shořet v pekelných plamenech QVčko určitě nechce :-D Navíc to zní dost pravděpodobně.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od rossogtv » 9.2.2015, pon 18:10

nez budes palit, dej vedet, mi si s Vladem prijedem paar veci demontovat....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Kleofáš » 16.2.2015, pon 14:54

Hampice píše:Je tam všechno nový, nemá důvod aby to nefungovalo. Musí tam bejt nějakej problém... A vůbec, sahara spíná v pohodě, akorát to nezvládne schladit...
Hele a co chladič? Je měněný? Já měl s tímhle problém na cinque Sportingu. Přesně ty samé průvodní jevy - jakmile se jelo jen trošičku rychleji (což bylo u cinquecenta pořád :-D ), tak se to začalo zahřívat a sahara to nestíhala uchladit. Šel jsem úplně stejnou cestou jako ty - termostat, čidlo, podezření na hlavu KO. Nakonec jsem koupil nový chladič (stál 1500, tak to nebolelo), vyměnil jsem ho a všechno bylo v pohodě. Ten starý byl totálně zarostlý vodním kamenem, očividně do toho někdo přede mnou ládoval kohoutkovou vodu.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Dallen » 16.2.2015, pon 15:43

Hampice píše:Znovu: Motor byl do šroubku rozebranej, vycistenej a všechno od pumpy po chladič je NOVÝ... víčko tam teď dám nový jednobarový a pokud už ani to nepomůže, tak to zapálím...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Petan » 16.2.2015, pon 15:46

alfaromeo1
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Kleofáš » 16.2.2015, pon 19:42

Dallen píše:
Hampice píše:Znovu: Motor byl do šroubku rozebranej, vycistenej a všechno od pumpy po chladič je NOVÝ... víčko tam teď dám nový jednobarový a pokud už ani to nepomůže, tak to zapálím...
Soráč :smt102
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od Hampice » 20.2.2015, pát 18:51

Della vittoria!!! Použil jsem původní termostat, na kterém jsem trochu přistřihl pružinu doufajíc, že trochu ovlivním (snížím) otevírací teplotu, ale k ničemu to zjevně nebylo. Nicméně všechno zkontrolovaný, profouknutý, poskládaný, instalováno nové víčko, odvzdušněno a uoala - po sepnutí sahary teplota letí krásně dolu. A to i v garáži čumákem ke zdi, kde to ani nemá pořádně přístup vzduchu. Po povolení víčka to pěkně odfoukne i s vodou. Jen musím ještě vyměnit spínač sahary, je tam teď z 33ky, kterej má hodnoty 90/80 a to se jeví pozdě a brzo. Takže tam dám zpět ten originál, co má 88/74, což by mohlo být optimální.
Nové čidlo tlaku oleje taky přineslo příjmné zlepšení zobrazovaných hodnot. Za studena na volnoběh to teď ukazuje 4bary, v otáčkách klidně přes 6 a za tepla 2-3 na volnoběh a v otáčkách lehce přes 4. Ale olej nebyl určitě ještě prohřátej, takže to později asi trochu klesne. Ale je to o cca 1,5 baru než na starém čidle. Konečně něco pozitivního.

Po víkendu vyzvedávám slepené plasty a vezu do lakovny, tak se zas něco dalšího pohne.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Hampice - Alfa Romeo 164 QV (1992)

Příspěvek od riprex » 20.2.2015, pát 21:27

Super :smt023

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti