Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Nechci zakládat nová téma, tak se zeptám tady. Nevíte kde bych sehnal na Boxerka 1.4 na svoji alfinku hlavu rozdělovače ? Chcala mi baterka na rozdělovač a táhlo to na 3 válce, tak se to vyčistilo a dala nová baterka ale občas to pořádně zaklepe hodně lidí mi říkalo, že se narušila ta hlava rozdělovače a občas tam proletí jiskra. Tak bych to stejně pro jistotu vyměnil, ovšem nevim kde to sehnat ať hledám kde hledám...
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Tyhle veci mivaj u Elitu, ale na tenhle motor tam nic neni. Dokonce to ani nema Facet v katalogu. Zkus to jeste najit pod Alfou 33 1.4 i.e. a treba bude neco tam.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak nic beru zpět. Já ani rozdělovač nemám. Dle všeho to na co jsem koukal je zapalovací cívka, takže baterka mi chcala na cívku jsou tam dvě a z každý jdou dva zapalovací kabely, problém s klepáním bude jinde, jak jsem byl ujištěn, do cívky se nic dostat nemohlo.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Ale může. Koukni se ve tmě na cívky jestli to občas nešlehne vedle. Já měl taky 1,4 ie a jedna cívka mi probíjela (měla prasklé tělo). Taky může být závada v zapalovacích kabelech nebo i na svíčkách. Kabely na 33 byly taky dobrodružství. O výběru svíček ani nemluvím.HeSH píše:Tak nic beru zpět. Já ani rozdělovač nemám. Dle všeho to na co jsem koukal je zapalovací cívka, takže baterka mi chcala na cívku jsou tam dvě a z každý jdou dva zapalovací kabely, problém s klepáním bude jinde, jak jsem byl ujištěn, do cívky se nic dostat nemohlo.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Svíčky mám katalogové a s nima je to nejlepší. Cívka nikde mimo jiskru nehází, nejspíš se vrací problém, kterej už jsem měl... čidlo tlaku sacího potrubí. Nebo teplotní čidlo (které nevim kde je)...
EDIT: ono to může dělat spoustu věcí, ale teď to běží poměrně dobře. Za studena má tendenci se dusit, ale jinak to jede pěkně když se ohřeje. Trvá asi 3 minuty než můžu za studena vůbec vyjet ale pak už to lítá parádně.
EDIT: ono to může dělat spoustu věcí, ale teď to běží poměrně dobře. Za studena má tendenci se dusit, ale jinak to jede pěkně když se ohřeje. Trvá asi 3 minuty než můžu za studena vůbec vyjet ale pak už to lítá parádně.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
V tom případě to vypadá na teplotní čidlo. Anebo ještě jedna zkušenost. Vadný zpětný ventil, nebo trubičky od podtlaku k posilovači brzd, nebo vadný posilovač. Za studena mi tímhle chcípal (uchlastal se) levý přední válec. Bralo to moc vzduchu do posilovače a za studena na bohatou směs se to uchlastlo. Válec zabral až po ohřátí cca po několika min. Poznáš to podle vadnoucích brzd z dlouhého klesání na volnoběh. V momentě,kdy přidáš plyn, brzdy opět ožijou.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
33 1,4 ie Imola. Ani se neptej, co mne stála nervů a peněz. Ale na to poježdění s ní se nedá zapomenout.HeSH píše:A ty si měl Boxera ? To vypadá jako rozumná rada. Mrknu na to teplotní čidlo.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Tak to se přidám,mám 33 1.4 a mám podobné problémy,teplotní čidlo,čidlo vzduchu,map senzor,lambdu,kabely,svíčky,cívky,fungl nový všechny podtlakové hadičky vše jsem dával nový.Za studena mám divný a neklidný volnoběh ale jak vypne sytič a kapku se to ohřeje tak jede jak pila.Všechno jsem proměřoval,všechny kontakty jsem prostříkal,na diagnostice jsem byl jak doma a na nic jsem nepřišel a ani v servisu.Taky by mě zajímalo co to dělá.Nikde si to nepřisává brzdovej válec a ten ventyl jsem dával nový a stejně nic.Nech si zkontrolovat jestli máš správně nastavený potenciometr škrtící klapky.Když na to příjdeš čím to je tak dej vědět.
Potenciometr mi nastavoval kamarád, ale jestli jsem to dobře pochopil, pak musí být dotočený do krajní polohy při zavřené klapce. Polohování klapky se tu někde psalo, na nějakejch 90 s necháš klíček v první poloze potom to vypneš na 90s natočíš a necháš a pak vypneš a mělo by to být.
Příští tejden pudu koupit to čidlo, akorát jsem ho ještě nikde neobjevil, takže nevim kde je pořád
Příští tejden pudu koupit to čidlo, akorát jsem ho ještě nikde neobjevil, takže nevim kde je pořád
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Tak jsem se rozhodl sepsat listík stím co mě na motoru teď trápí, třeba někdo poradí.
1. Otáčky za studena i za tepla volnoběžně se drží na zhruba 1100 ot.
2. Auto se za studena neklepe, ale dusí se, když se trošku ohřeje již se nedusí.
3. Zahřáté auto se volnoběžně klepe jak vejtřaska.
4. Pod 2 tis. ot. klepe i za jízdy... např. kvalt 3, rychlost kolem 50 km/h tacho, auto se klepe a než se dostane nad hranici 2 tis. ot klepe a klepe po přechodu již jede parádně (nechcípá, spíš se nějakým záhadným způsobem dusí, začlo to dělat nedávno).
5. Prostě se to klepe jak vejtřaska děs...
Jedná se o Alfu 146 a motor 1.4 i.e., klidně bych povyměnoval všechny čidla ale nejsem boháč a nakonec to v nich ani nemusí být... máte nějaký nápady ? Vím, že se to tu už řešilo, ale prostě už jsem v koncích. Nebo neznáte tady na severu kolem Jablonce, Liberce někoho kdo tomu rozumí a mrkl by na to ? Dát to do FIAT servisu se mi nechce ne jen že bych tam nechal asi ledvinu a plíci, ale ještě by na nic nepřišli jak je znám...
EDIT: Každej mi říká něco, jeden řekne těsnění pod hlavou, jenže vodu mi to nebere, druhej řekne že to dělá čidlo teplotní, další lambda, protože teplotní je údajně nesmysl, ani nevim čemu věřit. Myslim, že tu je pár lidí s Boxerkou, má někdo nějaký nápady ?
1. Otáčky za studena i za tepla volnoběžně se drží na zhruba 1100 ot.
2. Auto se za studena neklepe, ale dusí se, když se trošku ohřeje již se nedusí.
3. Zahřáté auto se volnoběžně klepe jak vejtřaska.
4. Pod 2 tis. ot. klepe i za jízdy... např. kvalt 3, rychlost kolem 50 km/h tacho, auto se klepe a než se dostane nad hranici 2 tis. ot klepe a klepe po přechodu již jede parádně (nechcípá, spíš se nějakým záhadným způsobem dusí, začlo to dělat nedávno).
5. Prostě se to klepe jak vejtřaska děs...
Jedná se o Alfu 146 a motor 1.4 i.e., klidně bych povyměnoval všechny čidla ale nejsem boháč a nakonec to v nich ani nemusí být... máte nějaký nápady ? Vím, že se to tu už řešilo, ale prostě už jsem v koncích. Nebo neznáte tady na severu kolem Jablonce, Liberce někoho kdo tomu rozumí a mrkl by na to ? Dát to do FIAT servisu se mi nechce ne jen že bych tam nechal asi ledvinu a plíci, ale ještě by na nic nepřišli jak je znám...
EDIT: Každej mi říká něco, jeden řekne těsnění pod hlavou, jenže vodu mi to nebere, druhej řekne že to dělá čidlo teplotní, další lambda, protože teplotní je údajně nesmysl, ani nevim čemu věřit. Myslim, že tu je pár lidí s Boxerkou, má někdo nějaký nápady ?
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
radar
Chci se ještě optat kvůli tomu posilovači,za studena mi to je jasný,bohatá směs-více vzduchu,ale ještě by mě zajímalo když je to ohřátý a jede jak má jestli ten posilovač má na to furt vliv,šlape mi holka dobře akorát když chci rychle zrychlit tak mi to příjde že je krapec přidušená,reaguje pomalu a i ten zvuk je takoví divný.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Ahoj,zdravím všechny.nechtěl jsem zakládat nové téma,tak jsem napsal sem.Snad si příspěvku někdo všimne.kamarád vlatní Alfu 145 s motorem boxer.Auto je i na plyn.teď ale k problému.Na plyn mu auto jezdí bez problémů,drží volnoběh,jde do otáček a při jízdě neškube.Kdež to na benzín téměř nedrží volnoběh,otáčky jsou hodně nízko a třese to s celým motorem a nedá se s ní vůbec jet.Zkontroloval jsem vstřiky,jsou ok.Tak mě už napdají jen čidla.Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty vody a po té motor šel lépe do otáček a i volnoběh se zlepšil.Jet se s ní pořád nedá,jelikož pořád škube,nebo spíš lepší je napsat,že vynechává.po zapojení čidla opět nejde do otáček a dusí se.ještě jedna věc,občas střelí zpátky do sání.Chtěl jsem se zeptat,jak jde bezpečně zjistit,že jsou čidla v háji?určitě ho čeká diagnostika,tam by to měli zjistit,ale nedá mi to na to nepřijít.Díky za rady a nápady
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Může být špatná lambda, ta trpí plynovým provozem.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Pravda je,že mě napadli tři věci,čidlo před škrtící klapkou,čidlo teploty vody a lambda sonda.Zkusím to zítra za studena,co to bude dělat.Vlastně ani nevím,jestli to má velkou spotřebu,kvůli lambdě,jelikož se na benzín nedá jezdit.Ještě jednu věc jsem zapomněl,při startu na benzín na pár sekund vyletí otáčky a jede normálně,ale je to opravdu jen chvilka.Zítra se na to kouknu a určitě se pochlubím,později se to někomu určitě bude hodit.Díky Kůrky
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Lambda neudělá takovou paseku.... pokud to na plyn jede v pohodě, tak zapalováním to určitě neni.... čiliu zbývá jen příprava směsi.... takže vadný by mohl být buď měřič množství nasátého vzduchu anebo čidlo podtlaku v sání... teďko nevím jak to u tohodle auta je.... dále pokud tam je tak potenciometr škrtící klapky.... dál bych zkusil asi takový základní věci jako zda střiky stříkají jak mají a zda je ten správný tlak paliva. Chce to aby u toho auta byl někdo kdo otom něco ví.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů