Temp píše:Zpět to nechodí téměř jistě. Jen těch důvodů může být víc.
od nejsnažších
1. lanko ruční brzdy (poznáš tak, že ji úplně odpojíš i od brzd a když to bude ok, je to ono)
2. zaseklý brzdový píst. Může být zarezlej, či jinak zabordelenej a prostě nechodí. Rozeber třmen, sundej gumovou manžetu a koukni pod ni. Měl by jít i zmačknout, ale budeš s tím muset i pootáčet (prý klíčem na flexu a blikskama to jde v pohodě)
3. zpuchřlá brzdová hadička, která pustí tlak tam, ale už ne zpět
4. nějaký binec/žmolek v hadičkách/pístu a dělá podobnou neplechu, jako hadička. Asi to jde zjistit jen výměnou.
5. může to být i hlavní brzdový válec pod pedálem, ale to by brzdilo i protější kolo (tedy u tebe levá přední. Pokud se točí, tohle to není)
Já nedávno řešil to samé a byla to právě ta ruční brzda v kombinaci se zaseklým pístem. (lanko se seklo v bovdenu, píst nechopdil zpátky a zanesl se bincem, takže pak už ani zpátky moc ochotně chodit nechtěl).
Ale zas jestli se ti kolo na náboji vrtí o centimetr, tak by to mohlo souviset i s tím. Když odbrzdíš a zahejbeš čelistma brzd, tak se hýbou, nebo jsou sevřený? Pokud sevřený, je to brzdama. Pokud se vrtí, tak by to mohlo být i to ložisko.
1. Mel jsem uplne odpojene a stejne to bylo uplne rude
2. Mam uplne novy trmen takze by to nemelo byt tim
3. Tohle by teoreticky mohla byt pricina
4. Nevim moc jake hadicky krom te jedne co vede do trmene myslis
5. Praveze jen to jedno zadni (prave)
kdyz s kolem zavrtim tak celisti jsou pevne ale kolo se hybe cele asi o ten centimetr. Jakoby vyosuje. Tak ja si prave rikal, ze treba pri jizde vznikaji vibrace, ktere rozvibruji kolo a tim to pak stále brzdi. Ale to je asi kravina.
Takze bych to teda asi videl bud na tu hadicku a nebo na to lozisko. Co myslite?