Jsou to auta na zábavu a pokud vše funguje na 100% tak je radost o to větší. Bára na nějaký čas ustoupila Stilu, dalo to něco práce (a piv) než byl Abartík ve formě. Bára s tím motorem jede jak z praku. (on se tam jiný ani nedával). Hlavně je to oproti Alfě podstatný rozdíl v tom doslova kontaktu s technikou. Motor zní parádně, zezadu bezprostředně parádně duní výfuk (vše origo), na brzdy ,musíš skutečně šlapat, řazení strojové, no a na křižovatkách nesmíš moc nahlas nádavat na ostatní, protože hadrová střecha tlumí jenom vítr a déšť
Jestli necháš si Juldu odbrzdit, tak budu zvědavý na ta čísla. Ono obecně platí, že foukané motory po dobrém zajetí mají většinou víc než udává výrobce. Sazometná okta není soupeř, ani v RS.

. Krouťák není tak podstatný, důležitější jeho průběh spolu s křivkou výkonu.
Jinak jsem našel na youtube dost videí, kde u 1.4 mAIR mírně předepínají regulaci wastegate ventilu a pak turbo při přeřazování odfoukne později a má lepší náběh. Nesmí se to moc přehnat, jinak motor spadne do nouzáku. Ale práce je to na pár minut a vždycky to jde vrátit do původního stavu.
