testy & recenze
Re: testy & recenze
Protože fotograf něco stojí a ne ke každému materiálu je nutný (co objevného by zde dnes nafotil). Prostě se vyšle pouze píšící redaktor a fotky se použijí ty, co jsou přiloženy k tiskové zprávě od pořadatele. Celkem běžný postup u méně důležitých článků a určitě lepší varianta, než když se pisálek o něco snaží s kompaktem/telefonem. Na druhou stranu je fakt, že pouze od stolu se také píše...
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: testy & recenze
Na margo marketingu AR - youtuber si necháva polepiť svoje 695 Biposto fóliou a Alfa mu na týždeň požičala Giuliu.
Ťažko si predstaviť niečo podobné u nás
.
Ťažko si predstaviť niečo podobné u nás

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: testy & recenze
Ne že bych se chtěl zastávat částečně negativní recenze v autosalonu Primy, ale mě to zase tak příšerně negativní nepřišlo. Nakonec celkové hodnocení 90% je celkem dost. Není to tak trochu i tím, že řekněme zdejší komunita je trochu specifická ve vztahu k AR a tak nějak si ani nechce často připustit, že by něco bylo špatně
. Letos jsem si třeba pořídil vysněnou AR159 a že bych na ní nenašel chyby se teda říct nedá. Některé nelogičnosti a vlastnosti mi pijí krev stále. Dokonce se i divím, že když bych měl z fleku říct pozitiva i negativa, tak těch negativ najdu o dost více než pozitiv (to je vlastně jen design a to, že je to na silnici vzácné :-). Ale přesto jsem ji zatím nezatratil.
Celkem pak asi lze pochopit, že člověk Alfou nepraštěný vidí více ta negativa, která mají vliv na "everyday use", než na to, že to vypadá jinak. Díky tomu máme ty ojetiny vlastně tak levný a na silnici je to vzácnost ;) ...

Celkem pak asi lze pochopit, že člověk Alfou nepraštěný vidí více ta negativa, která mají vliv na "everyday use", než na to, že to vypadá jinak. Díky tomu máme ty ojetiny vlastně tak levný a na silnici je to vzácnost ;) ...
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 201
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
vcera som si bol na jednej zajazdit, ale len tak mesto, ale sklamaný som nebol z nicoho. start/stop sa dal vypnut ihned po nastartovani, ale nevadilo mi to ani keby sa nedal, ved o to menej emisií pri státi. aj ukazuje v automat rezime rychlosti pri radení pádlami. on mal v teste automat bez radenia pod volantom tak samozrejme ze mu to neukazuje ,ale kto by aj tak pri jazdeni na alfe pozeral na display, ked treba sledovat premavku a cestu, lebo na alfe sa nejazdi ako na koncerne 

AR Stelvio RWD 2019 Marrone Basalto/lusso
Fiat Ducato X250 2017
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
ex,AR Stelvio Q4 2019
ex,AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Fiat Ducato X250 2017
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
ex,AR Stelvio Q4 2019
ex,AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Re: testy & recenze
No jako na ukazatel kvaltu bych si asi nestěžoval. I když zobrazit to tam není zase taková věda z hlediska technického, protože auto jistě v řj má jasno, co tam je za kvalt. V Kanadě jsem jezdil půjčenou A4 S Line s automatem 8q a to už je tolik rychlostí, že je vůbec zbytečný se tím zabejvat. A v manuálu to člověka brzo omrzí. Jak tam není ta spolupráce spojka, plyn, řadička, tak to tak nějak podvědomě nefunguje a nakonec to skončilo tím, že stejně řadilo auto za mě.
Já nemůžu říct, že Giulia je nebo není OK, neměl jsem tu čest na vlastní kůži. Ale jako každá jiná věc nějaké chyby jistě má. Tak snad nebudou takové aby odradily klientelu. Cena za základ do 900 000 se mi zdá slušná, vzhledem k tomu, že je to už auto lepší třídy, hlavně s pohonem zadku.
Tuhle jsem šel u nás v marketu kolem oktávky, zcela obyčejně vypadající a zahlíd jsem cenovku 750 000. Vrátil jsem se ujistit, že jsem viděl dobře. Bohužel viděl. Byla to sice verze LK, ale z venku jinak nuda nuda, jako tisíc jiných a 3/4 mega se mi za to teda fakt zdá dost. Pravda je, že OII i OIII jsou poměrně pěkně prostorná vozidla, kde netrpí ani přední ani zadní osazenstvo auta. V práci máme flotilu OII a nějaké OIII a nutno říci, že pracanti to jsou velmi dobří a vzhledem k tomu kolik mají namotáno to na nich ani není moc poznat. Ale to jen tak mimo, že ani konkurenci nezatracuju a umím uznat jejich kvality a dovolím si i říct, že OII mi přijde poctivěji udělaná (uvnitř hlavně) než např AR159.
Já nemůžu říct, že Giulia je nebo není OK, neměl jsem tu čest na vlastní kůži. Ale jako každá jiná věc nějaké chyby jistě má. Tak snad nebudou takové aby odradily klientelu. Cena za základ do 900 000 se mi zdá slušná, vzhledem k tomu, že je to už auto lepší třídy, hlavně s pohonem zadku.
Tuhle jsem šel u nás v marketu kolem oktávky, zcela obyčejně vypadající a zahlíd jsem cenovku 750 000. Vrátil jsem se ujistit, že jsem viděl dobře. Bohužel viděl. Byla to sice verze LK, ale z venku jinak nuda nuda, jako tisíc jiných a 3/4 mega se mi za to teda fakt zdá dost. Pravda je, že OII i OIII jsou poměrně pěkně prostorná vozidla, kde netrpí ani přední ani zadní osazenstvo auta. V práci máme flotilu OII a nějaké OIII a nutno říci, že pracanti to jsou velmi dobří a vzhledem k tomu kolik mají namotáno to na nich ani není moc poznat. Ale to jen tak mimo, že ani konkurenci nezatracuju a umím uznat jejich kvality a dovolím si i říct, že OII mi přijde poctivěji udělaná (uvnitř hlavně) než např AR159.
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
Re: testy & recenze
No nebojí se toho
a jak je vidět, tak si asi na nedostatek sportovnosti stěžovat nebude ...
Už se těším

Už se těším

Re: testy & recenze
no to jsem zvědav
PS: proč má ten člověk v uchu sluchátko? poslední dobou takto vídám vícero lidí....


PS: proč má ten člověk v uchu sluchátko? poslední dobou takto vídám vícero lidí....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Asi se mu nepřipojilo BT HF 

Re: testy & recenze
doufam ze kolem toho postavi test auta 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Tak to jsem zvědav jak to dopadne na tom výjezdu. Šlo mu to bokem docela dost. Pochybuju, že to dokázal udržet před tím schodem...
(Tento příspěvek není namířen proti produktům koncernu FCA a nemá za význam nijak snižovat kvalitu a schopnosti automobilů značky Alfa Romeo. V příspěvku také není skrytý význam a vyjadřuje pouze to co je v něm opravdu napsáno.
)
(Tento příspěvek není namířen proti produktům koncernu FCA a nemá za význam nijak snižovat kvalitu a schopnosti automobilů značky Alfa Romeo. V příspěvku také není skrytý význam a vyjadřuje pouze to co je v něm opravdu napsáno.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Pokud měl koule akcelerovat možná ... ale také tipuji, že spíše ne.
Re: testy & recenze
Kdyby v tom autě neležel, ale seděl, tak se vejde i za sebe... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
Harous: to s tím prostorem je nesmysl.... relativně blbě se tam nastupuje, ale dokonce i já si "sám za sebe" dokážu sednout a to měřím kolem 190cm.... čtyři normálně vzrostlí dospělí v tom můžou cestovat naprosto normálně a i za vysokým řidičem se jakžtakž dá jet....
Petr: Koubka si nechám na poobědovou kávu....
Petr: Koubka si nechám na poobědovou kávu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
v motoringu na TA3 hovorili uplny opak a to ze medzi normalnou verziou a QV je maly rozdiel a ze diesel jazdi skoro tak dobre ako QV, tak vyberme si



Re: testy & recenze
Jestli si pamatuju, tak v Motoringu říkal, že už klasická Giulia je nejen třeba sedačkami, ale i řidičsky tak povedené auto, že QV dává navíc hlavně sílu motoru.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: testy & recenze
Tak jsem to skouknul. Od začátku do konce nadšení a huba do rohlíku. Čistá zábava. To auto je naprosto boží. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
tak znovu... on neříká, že slabší jezdí vyloženě blbě, ale že by měla mnohem na víc... Jestli na TA3 přesedli z čehokoliv konfekčního, tak je jasné, že z toho rozdílu museli být pozitivně překvapeni, ale (klasicky) u AR nevyužili potenciál auta a maximum soustředili do QV, která taky přišla o nějakou dobu dřív a potencální kupce namlsala...
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: testy & recenze
Možná že mu schválně Dali na testování nějakou vadnou, lupání v řízení není normální Možná proto tam bylo něco vadného co zhoršovalo tak drasticky vlastnosti
Re: testy & recenze
No, tak nějak má test Alfy vypadat a dopadat....
Jinak je čistě pro pořádek nějaké ty chyby co tam pan Koubek dnes měl:
1) "QV můžete mít i jako čtyřkolku" - nesmysl....
2) "motor nemá mechanicky s motory Ferrari nic společného, možná tak úhel sevření válců" - no zajímalo by mě jak to pan Koubek může s takovou jistotou tvrdit.... ty motory mají stejný zdvih i vrtání (akorát Ferrari má těch válců osm). Nedivil bych se použití identických slitin na hlavu a blok a ventilový rozvod je možná taky stejný.... (to nevím, jen tipuju). Naopak to na první pohled vypadá jako by motor Alfy byl velmi velmi podobný tomu z Ferrari a jen mu ubyly dva válce.... Takže by mě fakt zajímalo, jestli pan Koubek o tom něco ví nebo jen tak vaří z vody....
3) "auto má dokonce karbonovou i hnací hřídel".... dokonce i ty diesely ji mají, pane Koubku....
Minimálně body 1 a 3 by měl motoristický novinář znát, zvlášť pokud má údajně reputaci jednoho z nejlepších na českém webu.... znalost prostých fakt bych považoval za úplný základ, předtím než jdu testovat auto....

Jinak je čistě pro pořádek nějaké ty chyby co tam pan Koubek dnes měl:
1) "QV můžete mít i jako čtyřkolku" - nesmysl....
2) "motor nemá mechanicky s motory Ferrari nic společného, možná tak úhel sevření válců" - no zajímalo by mě jak to pan Koubek může s takovou jistotou tvrdit.... ty motory mají stejný zdvih i vrtání (akorát Ferrari má těch válců osm). Nedivil bych se použití identických slitin na hlavu a blok a ventilový rozvod je možná taky stejný.... (to nevím, jen tipuju). Naopak to na první pohled vypadá jako by motor Alfy byl velmi velmi podobný tomu z Ferrari a jen mu ubyly dva válce.... Takže by mě fakt zajímalo, jestli pan Koubek o tom něco ví nebo jen tak vaří z vody....
3) "auto má dokonce karbonovou i hnací hřídel".... dokonce i ty diesely ji mají, pane Koubku....
Minimálně body 1 a 3 by měl motoristický novinář znát, zvlášť pokud má údajně reputaci jednoho z nejlepších na českém webu.... znalost prostých fakt bych považoval za úplný základ, předtím než jdu testovat auto....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
Když už mu nejde vyčítat co řekl, tak se mu bude vyčítat, že něco neřekl... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: testy & recenze
.... no prostě některý fakta mu unikají, nic víc, nic míň .... u novináře s takovým kreditem mě to překvapuje....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: testy & recenze
S tou 4x4 je to úlet, ale s tím karbonovým kardanem? Copak tvrdil, že jí diesel nemá?
To je to, že hledáte problém tam kde není. Já jsem viděl test kde byl totálně nadšenej a odvařenej z auta který testoval. Co v tom vidíte vy netuším a ani to snad vědět nechci.

To je to, že hledáte problém tam kde není. Já jsem viděl test kde byl totálně nadšenej a odvařenej z auta který testoval. Co v tom vidíte vy netuším a ani to snad vědět nechci.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host