tady je jeden - US verze 1995:
http://www.megafileupload.com/en/file/4 ... l-pdf.html
kdyby někdo veděl o jiných, sem s nima
Manuály na 164 ke stažení
Manuály na 164 ke stažení
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Manuály na 164 ke stažení
už sem stáhl všechno, co jsem našel, ale nikde sem nenašel návod na výměnu řidičova pásu.
má se ten plast na B sloupku nějak citlivě odchlípnout a jsou pod tím nějaký šrouby, nebo jak na to?
díky moc
edit: už to mám
edit2: ale stejně sem z toho janek, páč "remove door seal" už nikde v návodu dál není a když jsem zkoušel ten přední plast (práh) tak se zdá že je druhým šroubkem chycenej právě pod B sloupkem a ten u zadních dveří, tam absolutně netuším, jak na něj
edit3: nevím teda na co je ten návod, ale postup byl úplně jinej
má se ten plast na B sloupku nějak citlivě odchlípnout a jsou pod tím nějaký šrouby, nebo jak na to?
díky moc
edit: už to mám
edit2: ale stejně sem z toho janek, páč "remove door seal" už nikde v návodu dál není a když jsem zkoušel ten přední plast (práh) tak se zdá že je druhým šroubkem chycenej právě pod B sloupkem a ten u zadních dveří, tam absolutně netuším, jak na něj
edit3: nevím teda na co je ten návod, ale postup byl úplně jinej
Lexus RX 400h
ex: Lancia Thesis 2.4 JTD (Tuleň)
ex: Lancia Lybra SW 2.4 JTD (Dýmovnica)
ex: AR 164 2.5 TD Super (Cikánka)
ex: AR Giulietta 2.0 TD (praBába)
ex: AR 155 2.0 TS Super (Bába)
Nefunkční mikrospínač interiérového osvětelní v zámku dveří
Zdar (i když nejde o žáden manunál, ale nikde jinde mě nenapadlo to dát, takže sorry).
Už na dvou 164 - 1. model jsem řešil problém, kdy se při otevření řidičových dveří nerozsvítilo vnitřní osvětlení vozidla. Při otevření ostatních dveří to přitom fungovalo jak má. Kto se s tím problémem už setkal ví, že v mechanismu zámku každých dveří je mikrospínač s dvěma černými kábliky, který při otevření dveří zabezpečí přes ŘJ Alfa Control septnutí vnitřního osvětlení vozidla na nějakou tu dobu. No jenže 164 - první model měla ty mikropínače v zámcích s rozpínacím kontaktem /kabeláž měla hranaté konektory/ a ostatní verze /FL a super/ měla v mikrospínačích spínací kontakty /kabeláž má už oválne konektory/. Mechanismy zámkú jsou mezi jednotlivými modely zaměnitelné, jenže v případě, že místo rozpínacícho kontaktu je v zámku kontakt spínací, automatické zapínání vnitřního osvětlení fungovat nebude. Jasně, že jsem narazil na další problém a to, že sehnat zámek do LP dveří na 1. model s funkčním mikrospínačem je taky pomalu už sci-fi. Proto jsem to vyřešil tak, že jsem použil zámek z verze FL, ve kterém byl instalovaný mikrospínač s opačným, tzn. se spínacím kontaktem. K úpravě, aby to fungovalo jak má je potřeba jedno přepínací relé /s vývodem 87a/, kousek kabeláže a pár autokonektorú. Schema zapojení přikladám - v púvodní kabeláži je třeba přerušit hnědý kábel, ten přepojit přes uvedené relé. Relé je třeba ještě připojit na stále plus a na kostru (přidaný červený a černý kabel).
Možná to někomu pomúže. Stejným "principem" se dají samozřejmě upravit "opačné" mikrospínače i v jiných dveřích na autě, ale nejvíc odchádzejí asi mikrospínače ve dveřích řidiče.
Už na dvou 164 - 1. model jsem řešil problém, kdy se při otevření řidičových dveří nerozsvítilo vnitřní osvětlení vozidla. Při otevření ostatních dveří to přitom fungovalo jak má. Kto se s tím problémem už setkal ví, že v mechanismu zámku každých dveří je mikrospínač s dvěma černými kábliky, který při otevření dveří zabezpečí přes ŘJ Alfa Control septnutí vnitřního osvětlení vozidla na nějakou tu dobu. No jenže 164 - první model měla ty mikropínače v zámcích s rozpínacím kontaktem /kabeláž měla hranaté konektory/ a ostatní verze /FL a super/ měla v mikrospínačích spínací kontakty /kabeláž má už oválne konektory/. Mechanismy zámkú jsou mezi jednotlivými modely zaměnitelné, jenže v případě, že místo rozpínacícho kontaktu je v zámku kontakt spínací, automatické zapínání vnitřního osvětlení fungovat nebude. Jasně, že jsem narazil na další problém a to, že sehnat zámek do LP dveří na 1. model s funkčním mikrospínačem je taky pomalu už sci-fi. Proto jsem to vyřešil tak, že jsem použil zámek z verze FL, ve kterém byl instalovaný mikrospínač s opačným, tzn. se spínacím kontaktem. K úpravě, aby to fungovalo jak má je potřeba jedno přepínací relé /s vývodem 87a/, kousek kabeláže a pár autokonektorú. Schema zapojení přikladám - v púvodní kabeláži je třeba přerušit hnědý kábel, ten přepojit přes uvedené relé. Relé je třeba ještě připojit na stále plus a na kostru (přidaný červený a černý kabel).
Možná to někomu pomúže. Stejným "principem" se dají samozřejmě upravit "opačné" mikrospínače i v jiných dveřích na autě, ale nejvíc odchádzejí asi mikrospínače ve dveřích řidiče.
2 ks AR 164 2.0 TS /1991/
Re: Manuály na 164 ke stažení
vonkreuz píše:Pro ty, co nemají německou uživatelskou příručku k AR 164 V6 12v, 2.0TS jsem nafotil reálné schéma chladící soustavy, palivového a zapalovacího systému systému, brzdového systému a trochu nivelace, plus nějaká ta provozní data. Tak to třebas někomu pomuže. Příručku už nemám, prodal jsem jí spolu s 99% svými prospekty a více tedy nafotit už nemohu.
Odkaz na galerii je zde.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů