Jasný, v zásadě proti tomu nelze říct ani ťuk. Gumy jsou zkrátka jediný co drží auto na silnici, ale jelikož mě za pár dní/týdnů s největší pravděpodobností čeká nová letní sada, tak člověk dost kalkuluje, zda koupí nějakou levnou variantu za 2500 kus (Nexen) nebo 4800 za Continental apod.
Sada za 10 nebo 20 je sakra rozdíl a zrovna v případě Alf a 159 obzvlášť jdou gumy do háje poněkud rychleji než jinde. Dát 20tisíc za špičkové gumy a dělat to každý druhý rok... no... to už neustojí ani věta s opicemi a banány
Nestydím se za to, za těch 8let co 159 jezdim, tak v 19" na ní nebyly nikdy nový gumy. Vždy jetý. I když se říká, že ojetá guma je často horší než nová levná, tak jsem nikdy nepocítil sebemenší problém a to jsem na nich nakroutil okolo 140.000km. Jediný co bylo na obtíž, že každé 1-2roky z toho lezly ke konci sezony dráty na vnitřku. Z venku 4mm, zevnitř v mínusu.