Od 5ti tisíc nejede
Od 5ti tisíc nejede
Zdravím,
Mám 156 1.8ts 106 kw a můj problém spočívá v tom že motor jede do 5ti tisíc otáček tak jak by měl, ale když tuto hranici překročím, tak místo aby to chytlo saze a začlo pořádně jet tak motor začne akorát řvát a ručička se k sedmi tisícům plíží jak důchdoce. Na diagnostice jsem byl vše OK. Netušíte co by to mohlo způsobovat? Předem dík za odpovědi.
Mám 156 1.8ts 106 kw a můj problém spočívá v tom že motor jede do 5ti tisíc otáček tak jak by měl, ale když tuto hranici překročím, tak místo aby to chytlo saze a začlo pořádně jet tak motor začne akorát řvát a ručička se k sedmi tisícům plíží jak důchdoce. Na diagnostice jsem byl vše OK. Netušíte co by to mohlo způsobovat? Předem dík za odpovědi.
Re: Od 5ti tisíc nejede
co svíčky, jaké tam máš?
Re: Od 5ti tisíc nejede
To je asi jediná věc kterou jsem nekontroloval (jsem pěkný blbec taková základní ) Hned zítra se mrknu a napíšu.
Re: Od 5ti tisíc nejede
Tak jsem se dneska mrknul na ty svíčky a takhle to vypadá. Co si o tom myslíte?
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Od 5ti tisíc nejede
Jeste jedna blbost, co vzduchovej filtr?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Od 5ti tisíc nejede
Ten jsem kupoval nedávno nový a když jsem se díval tak vypadá v pohodě, pro jistotu jsem ho profoukal kompresorem.
Re: Od 5ti tisíc nejede
tohle by teoreticky mohl být i variátor, ne? ale tam je to naštěstí dobře poznat tím klapotem zastudena....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Od 5ti tisíc nejede
Variátor mi trošičku zarachotí když je fakt zima, ale to je fakt ani ne na sekundu než se vzpamatuje. Chytlý už možná trošku bude, ta ztráta nad 5 tisíc je fakt značná. Až mi vždycky spadne úsměv
Re: Od 5ti tisíc nejede
svice se zdaji cajk... napda me tlak paliva, ale to je moje paranoja
Re: Od 5ti tisíc nejede
Existuje nějáký způsob jak ten tlak vyzkoušet?
Re: Od 5ti tisíc nejede
no to je docela prekerka, na palivove liste je ventilek, na ktery se nasadi merak - staci merak na pneu a spravny slausek, jenze to je problem... kdyz jsem to resil ja, tak jsem o tom jenom cetl na netu, jak to kazdy meri a v servisech mi to nikdo neumel zmerit
mel jsi nactene chyby? jestli to nebude zas nejake cidlo
mel jsi nactene chyby? jestli to nebude zas nejake cidlo
Re: Od 5ti tisíc nejede
mal som pred par dnami to iste a pomohlo vyčistiť váhu vzduchu
Re: Od 5ti tisíc nejede
Vyzkouším vyčistit tu váhu a pak se uvidí.
Re: Od 5ti tisíc nejede
Podle mého názoru to není V6 aby tě při 5tis zarazila do sedačy...ale jestli ti to tak předtím jezdilo tak asi někde chyba bude no
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002
Re: Od 5ti tisíc nejede
to musi tahat do 7tis... kolko to uz ma nabehane km?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Od 5ti tisíc nejede
No já jsem si samozřejmě vědom toho, že se to nemá chytit v pětit tisících forsáž . Ale ono to fakt přestane tahat na trojku se pomalu nemůžu dostat přes 6 tisíc Mimochodem dneska jdu na tu váhu neporadíte mi tady prosím ještě někdo rychle jaké prostředky jsou na to nejlepší?
Re: Od 5ti tisíc nejede
isopropyl... je tu na to návod i s fotkama... rozhodně né WéDéčko a podobné sračky, co občas najdeš na natu... a nepoužívat hadr, který pouští chlupy... vše důležité je v tom návodu
ale může to být víc věcí, když se budeš nudit, tak můžeš dát dolů kat a podívat se, jestli se ti nezačíná drolit
ale může to být víc věcí, když se budeš nudit, tak můžeš dát dolů kat a podívat se, jestli se ti nezačíná drolit
Re: Od 5ti tisíc nejede
Mnohem lepší je si někde obstarat jinou váhu a vyzkoušet ji v motoru, než rozbít něco co funguje. . .
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od 5ti tisíc nejede
Tak mám podobný problém u 2,0 JTS jen má delší příběh
Motor je 2 roky po opravě. Zadřená klika, poskládán z jiného motoru. Motor jsem po opravě svědomitě zajížděl. Všechno bylo v pořádku, auto dalo i Kámen. Před nedávnem jsem ztratil klíče a tak použil klíče spolu s ŘJ a imobilizérem z jiné . Od té doby se nedostanu nad 4500 ot. Jede normálně a přesně na hranici 4500 ot. se nedostanu dál. Taky motor začne více řvát. Na diagnostice jsem měl několik chyb od Katalyzátoru 1. 2. řady po lambda sondu. ale to bylo i dříve a auto jelo normálně. Samozřejmě chyba na chybějící komunikační uzel, protože nová ŘJ je ze selespeedu.
Vadná váha vzduchu má přeci jiný projev...
Svíčky? mají 30tkm
Motor je 2 roky po opravě. Zadřená klika, poskládán z jiného motoru. Motor jsem po opravě svědomitě zajížděl. Všechno bylo v pořádku, auto dalo i Kámen. Před nedávnem jsem ztratil klíče a tak použil klíče spolu s ŘJ a imobilizérem z jiné . Od té doby se nedostanu nad 4500 ot. Jede normálně a přesně na hranici 4500 ot. se nedostanu dál. Taky motor začne více řvát. Na diagnostice jsem měl několik chyb od Katalyzátoru 1. 2. řady po lambda sondu. ale to bylo i dříve a auto jelo normálně. Samozřejmě chyba na chybějící komunikační uzel, protože nová ŘJ je ze selespeedu.
Vadná váha vzduchu má přeci jiný projev...
Svíčky? mají 30tkm
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od 5ti tisíc nejede
to stačí prostříkat čističem brzd. Vyzkoušeno
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Od 5ti tisíc nejede
Ten bývá na bázi acetonu a to je likvidátor plastů
- martinR1000
- Nováček
- Příspěvky: 119
- Registrován: 28.1.2017, sob 13:31
- Bydliště: Tišnov
Re: Od 5ti tisíc nejede
Dobrý den, měl jsem stejný problém a mě pomohlo vyměnit váhu vzduchu a filtr a auto jede, ale teď mám problém ten, že mě prumerná spotreba vyrostla na nejakych 30l/100 km nevím co stym jezdim normalne žádny vytaceni a tak. nevíte prosím nekdo co stym? Jinak mam stejny motor 1.8ts 106kw jsem z toho uz zoufalý děkuji za pomoc
Alfa romeo 159 2.4 jtdm
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX
Alfa romeo 156 1.8 twin spark - EX
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od 5ti tisíc nejede
A tu spotřebu si měřil dle tankovací pistole, nebo je to údaj z palubního počítače?
Jinak já mám problém vyřešen. Po té, co jsem zase nalezl oba klíče, vyměnil jsem imobilizér a řídící jednotku zpět za originální a auto jede zase normálně. Myslím, že na vinně byla ŘJ ze selespeedu. Ten při režimu CITY, taky přeřazuje při 4500 otáčkách na vyšší rychl. stupeň.
Jinak já mám problém vyřešen. Po té, co jsem zase nalezl oba klíče, vyměnil jsem imobilizér a řídící jednotku zpět za originální a auto jede zase normálně. Myslím, že na vinně byla ŘJ ze selespeedu. Ten při režimu CITY, taky přeřazuje při 4500 otáčkách na vyšší rychl. stupeň.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host