cukání 2.2 JTS
Re: cukání 2.2 JTS
Pěknej popis, na britských forech jsem četl o těhle low rev hesitation spoustu příspěvků, ale u nás sem se nesetkal ani s jedním, zajímalo by mě, jestli tuhle úpravu dělá i někdo v ČR...
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: cukání 2.2 JTS
jedině specialista na alfy..rsp. kdokoliv kdo dokáže najít správnou mapu a upravit reakci/její průběh) na pedál...což u českejch firem pochybuju , většina sprostý nalejvači neschopný vlatsního vývoje, naslepo přidáno napříč mapama, aniž by věděli kde přidávaj... (letitá zkušenost z coupe, kde byl požadavek custom mapa, kterou, poté co jsme si hrál s pigginou, abych dostal obrázek co motor vlastně chce, nakonec dodělal Phob a čerstvější se stilem, kde jsme řešil než jsem začal stavět 2l do 1.8my jak to uřídit -tam nakonec kdybych dílo dokončil by to řešily větší vstřiky, štelovací regulátor tl. paliva a zbytek bych nechal na korekcích, jelikož už 1 auto takto úspěšně funguje - punto HGT 1920ccm...)
co mám třeba upravenou ECU od Squadry v Bussu, tak reakce na plyn je tam parádní.. srovnatelná, ne li lepší v porovnání s plynem na lanko
a motor má opravdu to co má mít (potvrzeno AFR měřákem..).. a výkonově je opravdu znát zlepšení...
taky jsem byl tejden bez ECU, kdy si dělala výlet poštou do holandska a z5...
v čechách bych už neřešil nic, anglie se mi taky nezdá v některých případech košer.. mnoho dobrejch referencí tam padá na nalejvače dělajicí vše od sekačky an trávu po obytňák že uměj větší P a Nm než Squadra či Rv corse.. otázka zní za jakou cenu?
co mám třeba upravenou ECU od Squadry v Bussu, tak reakce na plyn je tam parádní.. srovnatelná, ne li lepší v porovnání s plynem na lanko

taky jsem byl tejden bez ECU, kdy si dělala výlet poštou do holandska a z5...
v čechách bych už neřešil nic, anglie se mi taky nezdá v některých případech košer.. mnoho dobrejch referencí tam padá na nalejvače dělajicí vše od sekačky an trávu po obytňák že uměj větší P a Nm než Squadra či Rv corse.. otázka zní za jakou cenu?
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: cukání 2.2 JTS
Cendler sa tym nezaoberal ? Skus mu hodiť do správy popis. Alebo napíš do RB-Digital http://rb-digital.sk/ či si s tým poradia.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: cukání 2.2 JTS
Já mám 2.2 JTS po faceliftu (2008) a ten problém nezaznamenávám. Je možné že tam v tichosti proběhl nějaký tovární remap?
AR 147 TS 1.6 (2001)
AR 159 JTS 2.2 (2008)
AR 159 JTS 2.2 (2008)
Re: cukání 2.2 JTS
chlapi mám problém s Brerou 2.2jts, jelikož mi na volnoběh jakoby škube motor, když je motor studený a jede sytič, tak je to vpohodě, ale jakmile se ohřeje je to horší... Diagnostika neukázala vůbec nic. Už jsem vyměnit rozvody, svíčky, solenoidy.... už si nevím rady. Nějaká rada nebo postřeh ? Díky
Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D
Re: cukání 2.2 JTS
Sací ventily jsou čisté? Co tankuješ za benzín? Mně otáčky dělaly bordel na volnoběh, když jsem tankoval 95 a po pár nádržích na 100 oktan bylo problémech. A ještě dvouhmota je ok? tak taky dokáže rozhodit volnoběh.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
Re: cukání 2.2 JTS
Máš svatou pravdu, asi to budou dělat sací ventili, jelikož jsem natankoval Vervu 100 a otáčky při nastartování studeného motoru už nekolísají, pouze už jen pocukává motor, ale ne tak jak dřív.... Dvouhmota by měla být vpohodě 

Alfa Romeo Brera 2.2JTS nežere to zas tolik jak se říká, někdy i víc :D
Re: cukání 2.2 JTS
Tankujete plnou? Teď jsem tu měl případ jednoho auta, kdy se dostával benzin do nádržky s aktivním uhlím a auto pak zahřáté cukalo a hádalo se... nemáte třeba velký podtlak při otevírání víčka nádrže?
- jan.machacek
- Příspěvky: 73
- Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: cukání 2.2 JTS
Ahoj,
teď jak se ochladilo, nastartuju a hned vyjedu se studeným motorem, tak si cukne. Když jí nastartuju a mezitím ometu sníh a očistim okna, tak pak v pohodě. Pak jak je už zahřátá, tak klid, jen prostě první rozjezd hned po nastartování po delším stání.
Tankuju jen Vervu, Maxx motion a ty lepší věci, teď i nový svíčky. Tohle podle mě nesouvísí s tím softwarem ovládání klapky, jak je popsáno dřív.
Je to podobný jako příspěvky na začátku vlákna, vyřešil to někdo?
teď jak se ochladilo, nastartuju a hned vyjedu se studeným motorem, tak si cukne. Když jí nastartuju a mezitím ometu sníh a očistim okna, tak pak v pohodě. Pak jak je už zahřátá, tak klid, jen prostě první rozjezd hned po nastartování po delším stání.
Tankuju jen Vervu, Maxx motion a ty lepší věci, teď i nový svíčky. Tohle podle mě nesouvísí s tím softwarem ovládání klapky, jak je popsáno dřív.
Je to podobný jako příspěvky na začátku vlákna, vyřešil to někdo?
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
- jan.machacek
- Příspěvky: 73
- Registrován: 28.5.2017, ned 20:34
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: cukání 2.2 JTS
Tak to vypadá jako důsledek chvilkového tankování u Shell, kde jsem bral ten jejich Nitro Racing. Po dvou nádržích Vervy je to zdá se v pořádku. 

Alfa Romeo Brera 2.2 JTS 2006
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
OIII 2017 1.4 TSI - firemní + péče o přítelkyně Mitsu Galant 2.5 V6
Ford Escort '93
Re: cukání 2.2 JTS
Klasika... Problémy se startováním, studeným motorem atp. je u JTS v 99% prostě "špatnej" benzín 

Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 563
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání 2.2 JTS
Asi nie len u JTS...
Pred niekoľkými rokmi sa mi začal dusiť jednotkový benzínový Punťák. Bol odstavený tri roky (korózia). Po oprave, pri ktorej kamarát mechanik vymenil aj viaceré čidlá - dusil sa už menej a iba pokial sa neohrial. Držíme ho ako rezervu.
Dožralo ma to - nalial som k necelým desiatim litrom, možno aj menej - pol plechovky VIF, povytínal do kopca aj po rovine a zázrak - odvtedy ani za studena žiadny problém s akceleráciou
Tankujeme naftu aj benzín už výlučne Slovnaft a do každej nádrže príslušný VIF.
Pred niekoľkými rokmi sa mi začal dusiť jednotkový benzínový Punťák. Bol odstavený tri roky (korózia). Po oprave, pri ktorej kamarát mechanik vymenil aj viaceré čidlá - dusil sa už menej a iba pokial sa neohrial. Držíme ho ako rezervu.
Dožralo ma to - nalial som k necelým desiatim litrom, možno aj menej - pol plechovky VIF, povytínal do kopca aj po rovine a zázrak - odvtedy ani za studena žiadny problém s akceleráciou

Tankujeme naftu aj benzín už výlučne Slovnaft a do každej nádrže príslušný VIF.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů