Giulietta 1.4 MA (2011)
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
zopár snímkoff..
z přendavání potahů na svoje kostry mám dost rozřezaný ruce.. neodjehleno nic... (u nás ve fabrice by to neporšlo a to maj linkaři ochranný rukavice..a stejně řvou u meších grotů....)... nevím jakej maj taktzeit ve fabrice kde montujou sesle, ale já se sundaváním 4 potahů a oblíkáním 2 sedaček strávil dobrejch 6 hodin....tedy byhc s etímto asi nemohl živit
zbavil jsem se loketky (ta mě nehorázně štvala.. tento prvek výpavy jsem nikdy nepoužíval a třeba ve 159 mi absolutně vadí..), ale zůstala mi v opěradle díra ... řešením je pořídit jen potah opěradla pro druhostarnný řízení, nebo tam nacpu plyšovýho hada tedy jdu hledat v eperu a poptat buĎ origo, nebo čalouník
zde tlumítka B4 dozadu a B8 vpřed.. s pružinama Novitec... kombinace taková prot, že jsem z toho nechtěl mít hopíka , jako je třeba P205..
pístnice na předku je opravdu brutus :
in progress1:
in progress2:
in progress3:
in progress4 (moje sedačky s vyhříváním - to bílý na molitanu, čekají na koženej potah):
done
nyní jen yvřešit výfuk a bude to G podle mejch představ (teda chybí okno nad hlavou, ale budiž..)
z přendavání potahů na svoje kostry mám dost rozřezaný ruce.. neodjehleno nic... (u nás ve fabrice by to neporšlo a to maj linkaři ochranný rukavice..a stejně řvou u meších grotů....)... nevím jakej maj taktzeit ve fabrice kde montujou sesle, ale já se sundaváním 4 potahů a oblíkáním 2 sedaček strávil dobrejch 6 hodin....tedy byhc s etímto asi nemohl živit
zbavil jsem se loketky (ta mě nehorázně štvala.. tento prvek výpavy jsem nikdy nepoužíval a třeba ve 159 mi absolutně vadí..), ale zůstala mi v opěradle díra ... řešením je pořídit jen potah opěradla pro druhostarnný řízení, nebo tam nacpu plyšovýho hada tedy jdu hledat v eperu a poptat buĎ origo, nebo čalouník
zde tlumítka B4 dozadu a B8 vpřed.. s pružinama Novitec... kombinace taková prot, že jsem z toho nechtěl mít hopíka , jako je třeba P205..
pístnice na předku je opravdu brutus :
in progress1:
in progress2:
in progress3:
in progress4 (moje sedačky s vyhříváním - to bílý na molitanu, čekají na koženej potah):
done
nyní jen yvřešit výfuk a bude to G podle mejch představ (teda chybí okno nad hlavou, ale budiž..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
ab práce na G nebylo málo.. tak jsem učesal elektriku do 5 tek... na který se v minulosti někdo vyřádil, a dokonce ji navedl blbejma dírama
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Hmmm pekna prace :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Jako je to určitě lepší, ale upřímně jsem čekal, že to bude sedět ještě trošku níž
Mohl bys mi hodit do SZ kde jsi objednával ty tlumiče? Já budu chtít asi v brzké době vyměnit všechny svoje na B4 ale třeba na předek mají většinou jen jednu stranu )
Mohl bys mi hodit do SZ kde jsi objednával ty tlumiče? Já budu chtít asi v brzké době vyměnit všechny svoje na B4 ale třeba na předek mají většinou jen jednu stranu )
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
hele, taky jsem predek cekal o centak dva niz, ale i tak spokojenost, vypada to gut, sedi to a neni to prehnany.. da se s tim tady vsude jezdit... me se i celkem takovej ne zrovna plazivej posed libi... neprovokuje to, ale je to mirne agresivni
jo vcera pri hrabani v elektrice petek jsem si myslel, ze vyresim mizernej prijem rejdijou.. ano ante i kabel byl KO ale nebyl nukam zapojen... tudis problem v antene ve strese a po par mi utach badani jsem vybadal, ze byva KO kostka ve strese... po vymene za novou problem zmizi.. tudis objednaba nova kostka a pak si dam cvicne jeji vymenu.. doufam ze mi to pujde skrz osvetleni a nebudu muset dava stropnici dolu
jo vcera pri hrabani v elektrice petek jsem si myslel, ze vyresim mizernej prijem rejdijou.. ano ante i kabel byl KO ale nebyl nukam zapojen... tudis problem v antene ve strese a po par mi utach badani jsem vybadal, ze byva KO kostka ve strese... po vymene za novou problem zmizi.. tudis objednaba nova kostka a pak si dam cvicne jeji vymenu.. doufam ze mi to pujde skrz osvetleni a nebudu muset dava stropnici dolu
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
To mně zajímá jestli ti to půjde přes světlo. Občas mi nejde GPS a pak zase jo. Údajně je to taky tou kostkou v anténě na střeše. A stále se k výměně nemám.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Jen takový postřeh k těm tlumičům. Není vhodnější na ty nižší pružiny použít tlumiče se zkrácenou pístnicí jako jsou např. ty B8?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
a co tam asi mam? b8 na predek kde udavane snizeni je dost velke, na zadek jsem nechal normalni z jednoho duvodu... kdo si pamatuje na p205 jakej to je hopik, tak pochopi.... tam navic neni udavane snizeni takove....tak i kdyz to neni "ideal" tak plne vyhovuje.. coz uz mame za ty roky otestovano na nekolika autech vc dvou zavodaku (vw golf, a ibiza cupra).. navic ruku na srdce... kdo to tady dela poradne a ke snizenejm pruzinam da tlumice s kratsi pistnici ? skoro nikdo..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Jo vidím, že jsi vepředu použil B8 a vzadu B4. Beru to obecně z hlediska výdrže toho tlumiče. Taková otázka k zamyšlení, jestli taková kombinace má vůbec smysl z důvodu životnosti toho tlumiče. Jinak máš pravdu, že se tím málokdo zabývá.
Edit: nebo spíš jestli např. snížení kolem 30mm, které je nejběžnější je ještě rozumné na sériové tlumiče, či raději použít s nižší pístnicí.
Edit: nebo spíš jestli např. snížení kolem 30mm, které je nejběžnější je ještě rozumné na sériové tlumiče, či raději použít s nižší pístnicí.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak, včera přišla kostička k anténě a hned jsem ji namontoval..
výsledek - už to chytá kde co, ne jen ten otravnej magic/černou horu, či co to je
v případě G bez střešního okna to jde i bez sundání stropnice, pouze skrz zadní osvětlení..jen to chce menší ruce a a poodtahovat stropnici.. a nebát se .. snese celkem dost i bez trvalých následků
vyžadovaný náčiní je starnovej klíč 22 a slabej plochej šroubovák na demontáž světýlka...
nová kostička antény
před objednáním doporučuju ověřit dle VIN v eperu jakej tam má bejt typ bylo jich více.. i pro obyčejný rádio.. rozdíl byl v rozhraní do karoserie...
světýlko vypáčíme malým plochým šroubovákem
zůstane nám plastovej rámeček, kterej držej na místě dvě uši.. ty je třeba zalomit jakoby do díry.. a rámeček pak jde vyndat
moc místa tam není
ale jde to stranovou 22, za současnýho odtahování stropnice
rozpojíme konektor... trochu jsem měl obavu o z5tné zapojení... díky jeho horší přístupnosti
nakonec, po vyšroubování matky držej anténu ve střeše dva drobný klipy.. ty smáčknem a anténu vytáhnem:)
stará a nová
a celý to smontujeme opačným postupem... a užíváme si již téměř dokonalý příjem... místo 1 stanice v úzkém okruhu nyní bez problému ladím dobrejch 10-11 stanic... za libovolných podmínek
výsledek - už to chytá kde co, ne jen ten otravnej magic/černou horu, či co to je
v případě G bez střešního okna to jde i bez sundání stropnice, pouze skrz zadní osvětlení..jen to chce menší ruce a a poodtahovat stropnici.. a nebát se .. snese celkem dost i bez trvalých následků
vyžadovaný náčiní je starnovej klíč 22 a slabej plochej šroubovák na demontáž světýlka...
nová kostička antény
před objednáním doporučuju ověřit dle VIN v eperu jakej tam má bejt typ bylo jich více.. i pro obyčejný rádio.. rozdíl byl v rozhraní do karoserie...
světýlko vypáčíme malým plochým šroubovákem
zůstane nám plastovej rámeček, kterej držej na místě dvě uši.. ty je třeba zalomit jakoby do díry.. a rámeček pak jde vyndat
moc místa tam není
ale jde to stranovou 22, za současnýho odtahování stropnice
rozpojíme konektor... trochu jsem měl obavu o z5tné zapojení... díky jeho horší přístupnosti
nakonec, po vyšroubování matky držej anténu ve střeše dva drobný klipy.. ty smáčknem a anténu vytáhnem:)
stará a nová
a celý to smontujeme opačným postupem... a užíváme si již téměř dokonalý příjem... místo 1 stanice v úzkém okruhu nyní bez problému ladím dobrejch 10-11 stanic... za libovolných podmínek
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
- už nějakej pátek jezdím s propadlou STK ,vzhledem k tomu, jak moc jezdím, tak to nějak nehoří ...
a než jsem sehnal komplet sadu silentbloků na zadní nápravu tak to byl taky nějakej pátek...- kombinace PU - tam kde se točí 1 osa při pohybu nápravy a Gumy - tam kde silentblok koná rotaci kolem více os) ..G sedí jak přibitá
v rámci příprav na STK která snad proběhne v následujicích dnech bez ztráty kytičky.... jsem udělal klasickej servis..
- olej + filtry + proplach (ten už je od momentu pořízení G 4tej...)
- svíčky ( ty asi byly původní, jelikož se jim vůbec nechtělo ven a některý měli docela výrazně uhořelou elektrodu... no 2 hodiny strachu při hraní si s nima... )
- vyčištění odvětrání motoru a PCV ventilu
-přetěsnění víka hlavy .. jelikož to starý těsnění bylo jak puk a hlavně o kroužek pod separátorem par byl už na dvě půlky.. proto bylo celkem solidně poblitý celý víko a půlka motoru... když už jsem v tom byl, tak jsem to víko polil mým oblíbeným černým matem
-trochu vykydat interiér a exteriér ..jelikož je G pracovní vůz
a než jsem sehnal komplet sadu silentbloků na zadní nápravu tak to byl taky nějakej pátek...- kombinace PU - tam kde se točí 1 osa při pohybu nápravy a Gumy - tam kde silentblok koná rotaci kolem více os) ..G sedí jak přibitá
v rámci příprav na STK která snad proběhne v následujicích dnech bez ztráty kytičky.... jsem udělal klasickej servis..
- olej + filtry + proplach (ten už je od momentu pořízení G 4tej...)
- svíčky ( ty asi byly původní, jelikož se jim vůbec nechtělo ven a některý měli docela výrazně uhořelou elektrodu... no 2 hodiny strachu při hraní si s nima... )
- vyčištění odvětrání motoru a PCV ventilu
-přetěsnění víka hlavy .. jelikož to starý těsnění bylo jak puk a hlavně o kroužek pod separátorem par byl už na dvě půlky.. proto bylo celkem solidně poblitý celý víko a půlka motoru... když už jsem v tom byl, tak jsem to víko polil mým oblíbeným černým matem
-trochu vykydat interiér a exteriér ..jelikož je G pracovní vůz
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Paráda, pěkně se o ni staráš
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
dělám co můžu v mezičase jsem si ověřil vejfuk a až dodělám Tipo, dále svody na coupe a hromadu věcí okolo.. typu zadní GTV náprava na coupe a tak, tak začnu sochat plnohodnotnej vejfuk od katu( kde zvětším vystup) dozadu v průměru odpovídajícímu motoru s výkonem 170-200koni ... stávající vejfuk dá maximálně další zimu a bude končit...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
dvě západovky
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 395
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Moc hezký fotečky...
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
má se jako v peřince, pěkná práce
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tento týden se objevila nabídka od MTD ( specialisti na úpravy multiaru.. vyrábějí vacky, spesle díly a vyvyjej SW) na softwarovou úpravu seriovejch MA... sice jsem zvažoval jejich kit soft+ Vacka + supporting mods( na cca 220-230ps) ale asi se spokojim se softem (a supporting mods- vejfuk, úprava vedení vzduchu od turba k hlave) .. což bych se měl pohybovat bezpečne kolem 200... sice s vačkou by tomu pěkně gradoval výkon, ale uvidíme...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
STK... done
geometrie ... done ...sedí to a zatáčí jak na kolejích,v zadu jsou teda mega odklony
geometrie ... done ...sedí to a zatáčí jak na kolejích,v zadu jsou teda mega odklony
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
shit happens...
abych neměl pro letošek investic a práce málo, tak pár dní po STK začlo něco ťukat z LP strany podvozku... neměl jsem čas to řešit až dosud, kdy se během 2 dnů a 60km výrazně zhoršil zvukovej projev... po cca 3 týdnech od prvního divnýho zvuku jsem tedy pod to lehl a začal prošetřovat..
problém nalezen - LP polosa... nejen homokineťák u kola, ale i kloub u převodovky vykazují výrazně větší míru pohybu v ose hřídele než na druhé straně.. co mě trochu zneklidňuje, že i uložení v převodovce je docela volný a umožnuje docela dost radiálního pohybu.....
jako na potvoru nová polosa je za 12000,- pokud je vůbec dostupná... no prozatím zkusím zaimprovizovat výměnou homokineťáku a tripodu, kterej už je na cestě..
abych neměl pro letošek investic a práce málo, tak pár dní po STK začlo něco ťukat z LP strany podvozku... neměl jsem čas to řešit až dosud, kdy se během 2 dnů a 60km výrazně zhoršil zvukovej projev... po cca 3 týdnech od prvního divnýho zvuku jsem tedy pod to lehl a začal prošetřovat..
problém nalezen - LP polosa... nejen homokineťák u kola, ale i kloub u převodovky vykazují výrazně větší míru pohybu v ose hřídele než na druhé straně.. co mě trochu zneklidňuje, že i uložení v převodovce je docela volný a umožnuje docela dost radiálního pohybu.....
jako na potvoru nová polosa je za 12000,- pokud je vůbec dostupná... no prozatím zkusím zaimprovizovat výměnou homokineťáku a tripodu, kterej už je na cestě..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
tak jsem si cvičné zrepasnul poloosu a to debilni ťukání stále přetrvává..
alespoň jsem vyměnil olej v převodovce, jelikož tam byl původní... přestože jsem při koupi požadoval výměnu... výpustak a plnící zátka netknutý... docela jsem.s povolením bojoval... navíc v tom omezeným prostoru to bylo docela "tricky"
alespoň jsem vyměnil olej v převodovce, jelikož tam byl původní... přestože jsem při koupi požadoval výměnu... výpustak a plnící zátka netknutý... docela jsem.s povolením bojoval... navíc v tom omezeným prostoru to bylo docela "tricky"
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6982
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Dá se na to sehnat poloosa v druhovýrobě, nebo jen v originále?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
Ten olej v převodovce bych rád taky udělal. Kolik jsi ho tam nalil? Je na to nějaký kontrolní šroub? A kde případně najdu nalevací šroub? Baterka musí ven? Díky.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulietta 1.4 MA (2011)
poloosa jen origo za 12000,- druhosku jsem nenasel...
výpustak je na straně LP kola, pod poloosou... nástavec s velkou racnou tam dostaneš, ale jen na utrhnuti... zcela to nevytocis, musíš si s tím trochu pohrát, nebo nějakej velkej, ale krátkej inbus.., nalejvaci otvor shora, jakoby pod posilovačem brzd... takže dva prodlužovací nástavce na golu, jeden kloubovej nástavec a o5 inbus... jak to je dlouhá tyč, s kloubem tak bacha ať nezmastis brzdový trubky, podtlak a čidlo na posilovači...
oleje cca 1.75l..., baterka ven nemusí, je dobrý si sehnat cca metrovou, 10mm hadici a trychtejr.. kterym tam ten olej budeš posilat
výpustak je na straně LP kola, pod poloosou... nástavec s velkou racnou tam dostaneš, ale jen na utrhnuti... zcela to nevytocis, musíš si s tím trochu pohrát, nebo nějakej velkej, ale krátkej inbus.., nalejvaci otvor shora, jakoby pod posilovačem brzd... takže dva prodlužovací nástavce na golu, jeden kloubovej nástavec a o5 inbus... jak to je dlouhá tyč, s kloubem tak bacha ať nezmastis brzdový trubky, podtlak a čidlo na posilovači...
oleje cca 1.75l..., baterka ven nemusí, je dobrý si sehnat cca metrovou, 10mm hadici a trychtejr.. kterym tam ten olej budeš posilat
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host