Brzdy
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Brzdy
Ty osičky ne a ne za boha vyrazit ven... buším do toho už dva dny.. dám tomu pauzu třeba se to umoudří a já si mezitím seženu pořádné nářadí.
Re: Brzdy
Tak jestli se ti je uz podarilo roztemovat tak to bude nelehky boj. Potrebujes vyrazedlo, co ma na konci kuzelovy zapich.
Edit: Jo ty uz jsi je ufikl ... toho jsem si nevsim. Njn vzadu je zasolene a zarezle pojistne perko.
Edit: Jo ty uz jsi je ufikl ... toho jsem si nevsim. Njn vzadu je zasolene a zarezle pojistne perko.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Brzdy
Ja použil vyrazedla wűrth s plochou části, pamatuju že to chtělo jednu přesnou pořádnou jebu nebat se toho. V tuhle chvíli dlouhý tenký dulčík, pak dlouhý vrták opatrně odvrtat střed osy aby se ztenčila stěna čepu a půjde to ven.
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Brzdy
Chlapi, taká vec. Vymenil som predné platničky na 159ne, boli tam ABS, chcel som vyskúšať LPR, lebo mi prišlo, že to nejak slbšie brzdí a derú sa kotúče. Mnoe nepodstatné, ale azda doležité je, že tie ABS mali odjazdené nejak ale 25 tkm, tj málo zjazdené, teda som piestiky len trochu zatláčal.
Mno, ale čudné je, že brzdový pedál zmäkol. Keď našlapem, je tvrdší, aj berie hore, to by bolo fajn, lenže pod tlakom ho pretlačím na podlahu...
Ono by to vyzeralo na KO HBV, ale žeby takto, len po zatlačení piestikov?? Nestretli ste sa s čímsi takýmto?
PS - ak by som mal kupovať HBV, ako sa dozviem, či mám ESP?
PS II - na FB mi típek písal, že krivé brzdové platničky, ale to mi príde, ako nejaká haluz.
Mno, ale čudné je, že brzdový pedál zmäkol. Keď našlapem, je tvrdší, aj berie hore, to by bolo fajn, lenže pod tlakom ho pretlačím na podlahu...
Ono by to vyzeralo na KO HBV, ale žeby takto, len po zatlačení piestikov?? Nestretli ste sa s čímsi takýmto?
PS - ak by som mal kupovať HBV, ako sa dozviem, či mám ESP?
PS II - na FB mi típek písal, že krivé brzdové platničky, ale to mi príde, ako nejaká haluz.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
Ja kdyz to delal poprve tak jsem se s tim mrdal podobne... Neslo to ven. Dva jsme se s tim trapili celej den, tycky pokriveny, nalejvali jsme to WDckem a ani ho...o.... Nakonec jsme tusim z tvrzenyho sroubu vybrousili vyrazedlo a do neho udelali zapich... vzali palice a vymrdli to ven... Ale to nebylo roztemovany... On uz to ma myslim na te urizle strane, kde mu to drzi rotemovany jak do toho mlatil - (podle fotky nevim...)
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Brzdy
>Ferrari:
ad. PS I: Tak, ze u radicky mas tlacitko VDC.
Edit: neposkodil jsi tesnici krouzek? neprochcava ti to pod prachovkou?
ad. PS I: Tak, ze u radicky mas tlacitko VDC.
Edit: neposkodil jsi tesnici krouzek? neprochcava ti to pod prachovkou?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Brzdy
Dík.
Ono to ESP (VDC), radšej som sa pýtal, bo sa mi marí, že na 156ke je vždy tlačítko VDC, ale niekedy má len ASR, nemá ESP.
Mno, pretlačil som to párkrát a neubudlo brzdovky, ani som nikde nevidel priesak...zajtra to s kamarátom skúsime odvzdušniť a pozrieme poriadne aj, či ti nejde pod prachovku
Ono to ESP (VDC), radšej som sa pýtal, bo sa mi marí, že na 156ke je vždy tlačítko VDC, ale niekedy má len ASR, nemá ESP.
Mno, pretlačil som to párkrát a neubudlo brzdovky, ani som nikde nevidel priesak...zajtra to s kamarátom skúsime odvzdušniť a pozrieme poriadne aj, či ti nejde pod prachovku
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
>Ferrari: No to s tim VDC mam jen z doslechu... ze jsem to nekde cetl, ale nikdy me nenapadlo to nejak overovat dal.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Brzdy
Šmária, tak sme asi došli :-(
Ešte potom teda či mám ESP, alebo nie. Aký HBV objednať...A ak má ESP, asi bude sranda odvzdušniť...
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
ESP má snad každá 159
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Brzdy
Mno áno, asi takmer každá. Ale keďže sa predáva HBV aj pre verzie bez ESP, tak asi úplne každá nie ;-)
Detto, ako 156, takmer každá má, ale moja nie :-)
Detto, ako 156, takmer každá má, ale moja nie :-)
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
- levakbob88
- Příspěvky: 81
- Registrován: 25.11.2016, pát 17:40
- Bydliště: Liberec
Re: Brzdy
pokracovaní den 3. ... koupil jsem dlouhé pevnostni srouby a horni osku jsem vyrazil poradnou jebou. Tim ale radost skončila. Spodní osa uz je kotel roztemovaná jak píšete hore. a ta je tram snad přivařená.. Rozohdl jsem se ji teda odvrtat z druhe strany a těsně když už jsem byl skrz tak se v té roztemované části kousl vrták a zlomil se. (moje debilita) . dám tomu zas chvíli voraz už to fakt na te straně nevypada hezky kolem te díry s osou.. vrták už tam bohužel poslat nemuzu kvuli tomu zalomenému.. jdu přemýšlet jaké bude další pokračování. díky.
Re: Brzdy
Uz si moc nepamatuju jak to vypada zezadu ta oska, ale myslim, ze neni uplne utopena a vycuhuje ven... Asi bych vzal pilnik nebo primou brusku a kousek z ni upiloval abych se dostal k tomu vrtaku no a pak bych se ho snazil vycuknout ven... Nebo nevim jak moc jsi hluboko s tim vrtakem, ale kdyz rikas, ze jsi tesne u konce tak ho zkus vyrazit z druhe strany... Bacha ale at ti nerupne obal trmenu kolem te osky! Ono je tam sice maso, ale nevim jaky vrozeny cit mas a tady uz se trochu pohybujes na tenkem lede.
Nevim jak je to zalomeny, jestli ti vrtak kus vycuhuje ven tak ja bych na neho TIGem navaril treba kus kulatiny abych ho dostal ven...
Nevim jak je to zalomeny, jestli ti vrtak kus vycuhuje ven tak ja bych na neho TIGem navaril treba kus kulatiny abych ho dostal ven...
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie
Re: Brzdy
..k tomu zatláčení pístků...
HBV zkurvit lze - přetočíš manžetu a následně ji při šlápnutí na pedál ustřihneš...
lepší je..když už se rejpeš v brzdách, tak při zatláčení povolit odvzdušnovák, a veškerou hnusnou kapalinu vytlačit odvzdušňovákem do flašky a do nádobky si nalejt kapalinu novou... tím máš i částečně vyřešenou výměnu brzdovky...protže to množství starý kapaliny není nezanedbatelný...
HBV zkurvit lze - přetočíš manžetu a následně ji při šlápnutí na pedál ustřihneš...
lepší je..když už se rejpeš v brzdách, tak při zatláčení povolit odvzdušnovák, a veškerou hnusnou kapalinu vytlačit odvzdušňovákem do flašky a do nádobky si nalejt kapalinu novou... tím máš i částečně vyřešenou výměnu brzdovky...protže to množství starý kapaliny není nezanedbatelný...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Brzdy
Super idea !hno3 píše: ↑6.10.2020, úte 10:41 ..k tomu zatláčení pístků...
HBV zkurvit lze - přetočíš manžetu a následně ji při šlápnutí na pedál ustřihneš...
lepší je..když už se rejpeš v brzdách, tak při zatláčení povolit odvzdušnovák, a veškerou hnusnou kapalinu vytlačit odvzdušňovákem do flašky a do nádobky si nalejt kapalinu novou... tím máš i částečně vyřešenou výměnu brzdovky...protže to množství starý kapaliny není nezanedbatelný...
Škodaže som nevedel predtým :-( Hold, o tom sú tie skúsenosti. Asi si už zapamätám. Som menil už platne a kotúče na pár autách, ale teda desiatky to nebudú.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
Mno, takze esp nemám. Dá sa to zistiť jednoducho. Po stlačení tlačítka vdc/ASR sa objaví hláska ohľadne vypnutého vdc. A mne sa zobrazí len ASR connected/disconneted. Takze žiadne esp (vdc).
Brzdy sme odvzdusnili. Ono to brzdí, aj brzdí dobre, len sa bojím, že pri dlhšom tlaku na pedál (dlhšom brzdení) brzdy zoslabnu...
Brzdy sme odvzdusnili. Ono to brzdí, aj brzdí dobre, len sa bojím, že pri dlhšom tlaku na pedál (dlhšom brzdení) brzdy zoslabnu...
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
Takhle to nepoznáš. Pro vypnutí ESP je potřeba tlačítko cca 3 sekundy podržet.
Ex: 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
Re: Brzdy
Zasa dobré vedieť ohľadne toho ESP, dík.
Inak tie brzdy, včera sme to odvzdušnili, vzduch nešiel. Ono to brzdí vcelku dobre, normálne to blokuje, ABS zasahuje, všetko fachčí. Len sa nemôžem zbaviť pocitu, že pri dlhom prudkom brzdení mi zíde pedál na podlahu. Pravdou je, že asi nikdy som sa nedostal do situácie, že bude stáť dlhý čas veľkou silou na pedáli...Mno divné.
Inak tie brzdy, včera sme to odvzdušnili, vzduch nešiel. Ono to brzdí vcelku dobre, normálne to blokuje, ABS zasahuje, všetko fachčí. Len sa nemôžem zbaviť pocitu, že pri dlhom prudkom brzdení mi zíde pedál na podlahu. Pravdou je, že asi nikdy som sa nedostal do situácie, že bude stáť dlhý čas veľkou silou na pedáli...Mno divné.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 454
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Keď som pred časom skúsil dvojkovému Puntu na mieste tlačiť pomerne silno na pedál brzdy - postupne klesal.
Totiž všimol som si ten pokles, keď mi kamarát odvzdušňoval brzdy, zrejme je to normálne a pri normálnom brzdení taký tlak a čas na pedál nepôsobí.
Totiž všimol som si ten pokles, keď mi kamarát odvzdušňoval brzdy, zrejme je to normálne a pri normálnom brzdení taký tlak a čas na pedál nepôsobí.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: Brzdy
Kamarát vravel to isté, že to skúšal na Cmaxe, aj na Golfe 4. Mno na mojej 156 tiež ten pedál pod dlhším tlakom zíde dole, ale nie tak veľmi. Mno, budem jazdiť a budeme vidieť.
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Brzdy
Kluci mam vepredu trosku vetsi trmeny ale ne primo bremba jako na TI ale myslim ze jsou vetsi nez standart. Potrebuju tam kvuli STK narvat 16ky co mam v papirech ale autem jezdim na 17". Myslite ze to tam narvu? A kdyz ne alu 16" tak aspon plechy? Jinak mam zadelano na mensi komplikace.
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Re: Brzdy
Nebude lepší nechat si dopsat i ostatní rozměry? 159 pouze s šestnáctkama bude jen něčí opomenutí při přepisu zahraničního techničáku.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6969
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Co máš v techničáku napsaný jako nejmenší kola- 16ky? Tak je tam dát můžeš, je uplně jedno jestli plechy nebo alu, ale rozměry musí sedět, toť vše
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti