Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No jo, ale vem si že drbneš do nějakýho šutru někde na nějaký polňačce, nebo někde na krajnici a místo toho, aby se ta energie roznesla přes pevnej kryt na větší plochu, tak von se prohne lokálně a stejně energie nárazu půjde třebas o vany.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak se vůbec nic nestane, to jsem zažil už několikrát. A jak jsem říkal na 205/55r16 je strašně nízko (možná níž jak ti). V nejnižším místě mám 8cm prostor. To už bych měl něco prorazit několikrát do roka. A nejhorší věc co mi prolitla po tomto krytu bylo víko od kanálu a jediné co to odneslo byla pneu.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Joo vzpomínám si, jak si kdysi kámoš nechal dát pod Golfa nějakej bytelnej kryt. Žádnej plasťák.
Jezdil po Praze kurýra a že každou chvíli musí někde najet na vysokej chodník a tak a že párkrát o něco už ošklivě třísknul.
Strašně si liboval, že snese všechno... A za 14 dní na pivu říká, tak jsem se musel nechat vodtáhnout, prorazil jsem vanu ;)
Já sem taky pár let dozadu jel po polňačce, hluboký koleje. Někde uprostřed cesty byl v tom vyšším drnu nějakej šutr. Na vaně několik cm promáčklina.
Prostě si myslím, že by měl být spíš pevný, aby roznášel energii na co největší plochu. Ne se lokálně prohnul.
Jezdil po Praze kurýra a že každou chvíli musí někde najet na vysokej chodník a tak a že párkrát o něco už ošklivě třísknul.
Strašně si liboval, že snese všechno... A za 14 dní na pivu říká, tak jsem se musel nechat vodtáhnout, prorazil jsem vanu ;)
Já sem taky pár let dozadu jel po polňačce, hluboký koleje. Někde uprostřed cesty byl v tom vyšším drnu nějakej šutr. Na vaně několik cm promáčklina.
Prostě si myslím, že by měl být spíš pevný, aby roznášel energii na co největší plochu. Ne se lokálně prohnul.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja teda nevim jak to maj jiny modely, ale kdyz mas vsechny srouby kde maji byt tak kryt sedi presne bez nejakych mezer (v miste okolo motoru). Jenom u vany je snad mezera protoze ta je vys nez ram na kterem sedi kryt.
Ten kryt se neprohyba pri narazu (nebo aspon ne vice jako original) a naraz prave absorbuje tim ze je mekci a prekazka kdyz uz tak vyrizne prohluben (porovnal bych to jenom velmi obrazne jako kdyz necim prejedes po penove hoube nebo tak).
Pokud jedes v nejakych hodne hlubych kolejich ze uz drhnes normalne, a jeste je tam nejaky ostry kamen tak tam ti kryt jako pomuze, ale naraz dostanes at chces nebo ne.
Jinak jen pro porovnani jak vypada pevny plast po narazu (podbehy)
Ten kryt se neprohyba pri narazu (nebo aspon ne vice jako original) a naraz prave absorbuje tim ze je mekci a prekazka kdyz uz tak vyrizne prohluben (porovnal bych to jenom velmi obrazne jako kdyz necim prejedes po penove hoube nebo tak).
Pokud jedes v nejakych hodne hlubych kolejich ze uz drhnes normalne, a jeste je tam nejaky ostry kamen tak tam ti kryt jako pomuze, ale naraz dostanes at chces nebo ne.
Jinak jen pro porovnani jak vypada pevny plast po narazu (podbehy)
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7089
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Primárně je ten spodní dekl určený na to, aby zespoda nelítal bordel do motorovýho prostoru. Určitě je lepší když ten dekl má nějakou pružnost, jelikož v zimě ho nerozmlátíš o první zmrzlej kus sněhu. Asi nění nutný pod autem vozit 5mm plech,, není to tank a pokud má někdo potřebu s tím navštěvovat často polňačky, je to u ž pak o volbě jiného auta, samozřejmě stát se může že tě osud zatáhne na hodně špatnou cestu, ale pokud je to 2x za život tak co už.
Já jsem na 156 ještě taky dával náhradu za origo spodní kryt. Koupil jsem nejdříve nějakej plastošunt za 700,- kč a v zimě mi to rozbil první zmrzlej kus sněhu co odpadl někde z předemnou jedoucího auta. Pak jsem koupil za 1500,- a bylo cítit že je to hutnější materiál a není problém ho i trochu ohnout a ten už tam zůstal cca. 4 roky než šlo auto k jinému pánovi. Na 159 jsem pak měnil taky spodní kryt a kupoval ho na krytypodmotor.cz odkud přišel stočenej do role a v podstatě tak i pěkně předpruženej že se pěkně přimáčkl k nápravnici, nevím jak vypadá ted, to by řekl Ondras jestli je už v háji nebo stále slouží.
Hliníkový kryty pod motor se vyplatí pro hodně nízká auta (GTA třeba) kde už si majitelé často upravují podvozky a tam pak každý milimetr prověšení na spodním deklu je znát.
Já jsem na 156 ještě taky dával náhradu za origo spodní kryt. Koupil jsem nejdříve nějakej plastošunt za 700,- kč a v zimě mi to rozbil první zmrzlej kus sněhu co odpadl někde z předemnou jedoucího auta. Pak jsem koupil za 1500,- a bylo cítit že je to hutnější materiál a není problém ho i trochu ohnout a ten už tam zůstal cca. 4 roky než šlo auto k jinému pánovi. Na 159 jsem pak měnil taky spodní kryt a kupoval ho na krytypodmotor.cz odkud přišel stočenej do role a v podstatě tak i pěkně předpruženej že se pěkně přimáčkl k nápravnici, nevím jak vypadá ted, to by řekl Ondras jestli je už v háji nebo stále slouží.
Hliníkový kryty pod motor se vyplatí pro hodně nízká auta (GTA třeba) kde už si majitelé často upravují podvozky a tam pak každý milimetr prověšení na spodním deklu je znát.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Budu vám musel vyfotit co tam mám já. Píč na Q4 mám něco zásadně jinýho
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No koukám na to, 2.4 q4 má svoje vlastní oem číslo takže bude vypadat jinak.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj Miro, už jsi zjistil čím to bylo? Mám ten samý problém!MiraB píše: ↑14.7.2020, úte 19:26 Zdravím pánové. Jdu si k vám pro radu. V lednu jsem nechával v servise opravovat alternator na me 159 2.4. Vyměněn byl diodovy můstek, ložiska a prý nějaká svorka. Po opravě auto šlapalo jak mělo...asi do půlky května, kdy se během jízdy rozsvitil symbol dobíjení a pak zase zhasl, pak začal nepravidelně problikavat. Druhý den byl klid do doby než skončil víkend a já jel do práce (cca 30km) na cestě tam byl od symbolu klid, ale po cestě zpátky po ujeti asi 20km symbol začal zase nepravidelně problikavat s tím, že od něj byl třeba 2km klid. Takhle se to opakovalo celý týden, o víkendu jsem koupil merak a změřil baterii,na neutral 13,8V, ale pro jistotu jsem ještě zavolal kamosovi aby dojel s chytrou nabijeckou, změrili jsme nejdriv baterii i jemu (taktéž 159 2.4) se stejným výsledkem 13,8 V, takže jsme zkusili zmerit baterku nabijecku a opět u obou 13,8V. Tak jsem alternstor tak nějak vyloucil. Přišlo mi jako blbost spojovat chybovou hlášku o nesviticim právem zadnim světle, i když svitilo, takže jsem to neřešil, po týdnu zadní světlo pohasinalo až nesvitilo vůbec, k tomu se přidal zrychlene blikajici pravý blinkr. Světlo jsem tedy rozdelal a našel vypáleny pin v konektoru, říkal jsem si, že by symbol dobíjení a nefunkčnost světla díky vypálení mohli spolu souviset, protože se chyby objevovali téměř současně a poprvé se objevili ve stejný den. Jelikož jsem ve znojmě nový konektor nesehnal, zkusil jsem jej opravit. Kontakty se jakoby rozchazely, tak jsem je sroubovackem vyhnul blíž k sobě, zacvaknul, vyzkoušel a světlo svitilo, symbol dobijeni nikde. Jenže druhý den opět znovu do práce v pohodě a z práce zase po cca 20km dobíjení. Při sledování jsem tak nějak vyzkoumal, že dobijeni vyskočí až po zahrati motoru. Když bylo venku okolo 10 °, tak dobijeni nevyskocilo třeba vůbec, ale jak se začalo oteplovat a bylo nad 20+, tak dobijeni se objevovali častěji a častěji. Zkusil jsem očistit kostry, striknout kontaktolem, ale bez úspěchu, teď už se dobijeni ukáže vždy +- po zahrati motoru a mě už docházejí nápady cim by to mohlo být. Omlouvám se za slohovou práci, ale snad to někdo přečte, pochopi a doufám, že poradí, protože já nikde nic podobného nenašel.
Děkuji Pavel
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
zdravim,rychly dotaz:Sundaval jste někdo olejovou vanu na 1.9jtd 159? udelal sem vyplach motoru,vymenil olej,vymenil sem stred turba a ted bych jeste zkusil mrknout na vanu a chtel ocisti.drži to jen po obvodu (srouby zespodu)?povolim ocistim dam novou pastu tesnici a je?
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ten střed turba jsi měnil doma sám?
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
jo sam. koupil jsem cely střed vyvážený.
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pani, kamaratovi sa stala nemila vec a to, ze mu ostala v ruke ta packa na vytiahnutie parkovacky zo svetla, samozejme objimka nejde vytiahnut zo svetla, toto vyriesime,ale moja otazka znie da sa to niekde kupit objimka s packou? poskodene svetlo sme hladali, ale vsetci maju len dobre....Dik
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
podle mně přímo v Alfe... uz to někdo resil...
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj.
Neřešil jste někdo vpředu poloosy na Q4?
Podle eperu je tam stejná na obou stranách. Nikde to není k sehnání v druhovýrobě a originál 16 tisíc.
Vnější kloub je snad stejnej všude. Tripod taky.
Vnitřní kloub, respektive ten tisícihran s miskou do které jde tripod je snad stejnej pro 2.4 Q4, 3.2 a ještě ho vidím v eperu u 1.9 v automatu(?).
Klepe se mě auto při rychlostech nad cca 100-120. Včera při výměně kol jsem za to zkoušel na všech poloosách brát a na pravé přední u vnitřního kloub mám vůli viz video.
Ikdyž si nejsem jistý, zda to nemůže být i vůle té poloosy v převodovce.
Trochu mě příjde divné, že by měla být poloosa na obou stranách stejná, páč ten tisícihran co jde do převodovky (71771195,
46308725 nebo 46308288) mě příjde docela krátkej a zatímco na levé straně je zasunutý až po kloub, tak na pravé je docel velký kus vidět (taky viz video).
http://www.youtube.com/watch?v=m_HwetGRkps
Neřešil jste někdo vpředu poloosy na Q4?
Podle eperu je tam stejná na obou stranách. Nikde to není k sehnání v druhovýrobě a originál 16 tisíc.
Vnější kloub je snad stejnej všude. Tripod taky.
Vnitřní kloub, respektive ten tisícihran s miskou do které jde tripod je snad stejnej pro 2.4 Q4, 3.2 a ještě ho vidím v eperu u 1.9 v automatu(?).
Klepe se mě auto při rychlostech nad cca 100-120. Včera při výměně kol jsem za to zkoušel na všech poloosách brát a na pravé přední u vnitřního kloub mám vůli viz video.
Ikdyž si nejsem jistý, zda to nemůže být i vůle té poloosy v převodovce.
Trochu mě příjde divné, že by měla být poloosa na obou stranách stejná, páč ten tisícihran co jde do převodovky (71771195,
46308725 nebo 46308288) mě příjde docela krátkej a zatímco na levé straně je zasunutý až po kloub, tak na pravé je docel velký kus vidět (taky viz video).
http://www.youtube.com/watch?v=m_HwetGRkps
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
to:djumil,,,ahoj,dej pak vědět jestli si tu olej.vanu sundal a jakým spúsobem,,mám 2.0jtdm,ale myslím si,že to bude stejné,,díky,Mirek
Alfa Romeo 159SW 2.0JTDm 125kW,2010,
Lancia Delta 1.4T-jet 110kW,2008.
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 2001-ex
Alfa Romeo 156 1.9JTD 77kW,1999-ex
Lancia Delta 1.4T-jet 110kW,2008.
Fiat Marea Weekend 1.9JTD 2001-ex
Alfa Romeo 156 1.9JTD 77kW,1999-ex
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
MirekSK: nesundal... tady unas je uz par tydnu počasí pod psa.. a nebyl čas bo furt v robote a ja nemam garáž tak velkou.. tak to delam venku...ale po tom vyplachu je furt olej celkem cisty na merce...
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdravíčko. Řeším takový menší problém tak se chci zeptat jestli se někdo s něčím podobným nesetkal. Problém je ten že při určitých otáčkách (cca 1900-2500) a zařazeném rychlostním stupni (dělá to na všech krom jedničky) začne auto jakoby vibrovat. Děje se to když auto není pod plynem a jedu například jen z kopce se zařazeným stupněm nebo dojíždím auto a trvá to většinou pár sekund pak to přejde. Co tomu pomáhá aby to nedělalo tak když stihnu rychle vyřadit, přeřadit na další stupeň nebo přidat plyn. Když jedu pod plným plynem tak auto jede jak má a nic nevibruje. S mechanikem jsem domluvený na příští týden že se na to podíváme tak se chci jen zeptat na co se teoreticky připravit kdyby někdo z vás měl podobnou zkušenost. Převodovka je po repase a spojka je nová max 15k KM. Můžou to být například poloosy? Kdyby to byly poloosy nevibrovalo by auto spíše při akceleraci? Jinak auto je 159 TI TBi. Díky
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2249
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Měnili jste unašeče převodovky?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To se přiznám že nevím. Hučel 6 převodový stupen tak se dělal repas zavčasu. Bohužel co vše nevím
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mne takto vibrovala dvojhmota. presne, keď som pustil plyn skôr v nižších otáčkach. Robilo to hlavne na 4-5-6.Jiriik píše: ↑5.11.2020, čtv 19:00 Zdravíčko. Řeším takový menší problém tak se chci zeptat jestli se někdo s něčím podobným nesetkal. Problém je ten že při určitých otáčkách (cca 1900-2500) a zařazeném rychlostním stupni (dělá to na všech krom jedničky) začne auto jakoby vibrovat. Děje se to když auto není pod plynem a jedu například jen z kopce se zařazeným stupněm nebo dojíždím auto a trvá to většinou pár sekund pak to přejde. Co tomu pomáhá aby to nedělalo tak když stihnu rychle vyřadit, přeřadit na další stupeň nebo přidat plyn. Když jedu pod plným plynem tak auto jede jak má a nic nevibruje. S mechanikem jsem domluvený na příští týden že se na to podíváme tak se chci jen zeptat na co se teoreticky připravit kdyby někdo z vás měl podobnou zkušenost. Převodovka je po repase a spojka je nová max 15k KM. Můžou to být například poloosy? Kdyby to byly poloosy nevibrovalo by auto spíše při akceleraci? Jinak auto je 159 TI TBi. Díky
Ale nedá sa to brať ako berná minca, predsa len je "vibrovať" a "vibrovať"...môže to byť úplne iné
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Chlapi ahojte prosím vás chcem sa opýtať rámčeky na ne origo rádio sa robia v dvoch veľkostiach?? Lebo som menil stredový panel a rámček co mam je malý
Alfa romeo 159 2,4jtdm 147kw 2006
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Navi vs radio rámeček je jiný, který větší bych teď kecal...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No jasně ale z toho že to bude dvouhmota mám strach ale tak stejně by mně čekala v budoucnuFerrari píše: ↑6.11.2020, pát 14:16Mne takto vibrovala dvojhmota. presne, keď som pustil plyn skôr v nižších otáčkach. Robilo to hlavne na 4-5-6.Jiriik píše: ↑5.11.2020, čtv 19:00 Zdravíčko. Řeším takový menší problém tak se chci zeptat jestli se někdo s něčím podobným nesetkal. Problém je ten že při určitých otáčkách (cca 1900-2500) a zařazeném rychlostním stupni (dělá to na všech krom jedničky) začne auto jakoby vibrovat. Děje se to když auto není pod plynem a jedu například jen z kopce se zařazeným stupněm nebo dojíždím auto a trvá to většinou pár sekund pak to přejde. Co tomu pomáhá aby to nedělalo tak když stihnu rychle vyřadit, přeřadit na další stupeň nebo přidat plyn. Když jedu pod plným plynem tak auto jede jak má a nic nevibruje. S mechanikem jsem domluvený na příští týden že se na to podíváme tak se chci jen zeptat na co se teoreticky připravit kdyby někdo z vás měl podobnou zkušenost. Převodovka je po repase a spojka je nová max 15k KM. Můžou to být například poloosy? Kdyby to byly poloosy nevibrovalo by auto spíše při akceleraci? Jinak auto je 159 TI TBi. Díky
Ale nedá sa to brať ako berná minca, predsa len je "vibrovať" a "vibrovať"...môže to byť úplne iné
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Navi má větší díru, než rádio
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Áno ale mne nejde o to ktorá je väčšia ale ci sa ten väčší rámček dá aj zohnať :-) alebo som v kybli
Alfa romeo 159 2,4jtdm 147kw 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: ivos a 0 hostů