Žádná změna proti původnímu sériovému stavu. Pocitově ani na stopkách.
Už to mám skoro měsíc. Jezdím teď opravdu málo, ale i za těch cca 200km jsem už vyzkoušel snad všechno, poptal se všude možně a výsledek žádný.
Jak kdyby to tam nebylo.
chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- tatkoTom
- Pozorovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)
"PowerRail 5 čte data ze senzorů s multikanálovou technologií, upravuje je a odesílá na původní ECU, přičemž originální data v ECU zůstávají zachována. Chiptuning využívá rezervní kapacitu naprogramovanou v původní ECU pro JTD a JTDm motory."
Hmmm...
Jednak je ich viac pre rôzne autá, jednak ten citovaný text hore je technický nezmysel, kvalitný chiptuning ma stál polovicu ceny toho "zázraku", pár inzerátov predaja za tretnovú cenu som videl a - osobne by som to nedal ani do našich starých krámov...
Hmmm...
Jednak je ich viac pre rôzne autá, jednak ten citovaný text hore je technický nezmysel, kvalitný chiptuning ma stál polovicu ceny toho "zázraku", pár inzerátov predaja za tretnovú cenu som videl a - osobne by som to nedal ani do našich starých krámov...
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů