Kontroloval jsem akumulátor a na zásuvce v autě mám: 11.8-11.9V. Jen zaplý klíček a nic jiného. Zdá se mi to málo.
Zkusím ještě dobíjecí napětí v různých režimech.
Každopádně. Auto (Gielietta 1,4 TB MA) má IBS (inteligentní Baterry sensor) který tvoří s řídící jednotkou inteligentní nabíjení (BMS). Rozuměj: snižuje spotřebu, protože při jízdě nenabíjí, jen při brzdění. Udržuje to akumulátor vcelku podnabitý (podle ohlasů na webu tak 50%-60%).
Lze tento systém deaktivovat? Diagnostikou? Odpojením? - někdo to řešil odpojením konektoru sensoru na akumulátoru.
Jak akumulátor nabít, aby systém o tomto nabíjení věděl?
Zde něco o IBS:
https://www.giuliaforums.com/attachments/ibs-pdf.97424/
Edit: Zde v sekci Giulietta již nějaká diskuse: viewtopic.php?t=26005
Nabíjení autobaterie - BMS(battery management system)v autě
Nabíjení autobaterie - BMS(battery management system)v autě
Alfa Romeo Giulietta 1,4TB MultiAir 2011
ex Opel Insignia Country Tourer 4x4 2.0TDCI 2018
ex Opel Zafira 1.4T 2017
ex Škoda Kodiaq 2.0TDI 4x4 2016
ex Citroën C3 Picasso 1.4 Vti 2009
ex Renault Laguna 1.8RT 1996
ex Opel Insignia Country Tourer 4x4 2.0TDCI 2018
ex Opel Zafira 1.4T 2017
ex Škoda Kodiaq 2.0TDI 4x4 2016
ex Citroën C3 Picasso 1.4 Vti 2009
ex Renault Laguna 1.8RT 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host