Chlape, převodovka je originál, ale motor je trochu poštelovaný a turbo z IvecaA.J.Michal píše:DIAKON 200 km/h? by me zajmalo co tam mas za prevodovku ,to moje TD kdyby jelo 200 km/h tak mi motor toci snad i nad 5000 otacek.
Asi tam mam fakt nejakou prevodovku z benzinaku
víkendová legrace
- DIAKON164QV
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 20.6.2007, stř 09:25
- Bydliště: Praha
Re: víkendová legrace
AR 155 2.5 TD
AR 145 1.4 TS
AR 164 Q4 - prodaná
AR 164 3.0 V6 - prodaná
AR 164 QV - prodaná
AR 75 2.4 TD - ukradená / nalezeno torzo vraku
AR 156 1.8 TS - prodaná
WHEELS OF ITALY
AR 145 1.4 TS
AR 164 Q4 - prodaná
AR 164 3.0 V6 - prodaná
AR 164 QV - prodaná
AR 75 2.4 TD - ukradená / nalezeno torzo vraku
AR 156 1.8 TS - prodaná
WHEELS OF ITALY
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: víkendová legrace
Nechceš mi to vyměnit ? Dám Ti 164 v 3.0 L a 75 ve 2.4 TD za tu Ameriku
mno už sme se jednou o tom bavily zatím moje amerika s motorem ze 75 3,0 V6 QV stále nefunguje
nehází to jiskru a nejde pal.čerpadlo(měnil jsem už i snímač otáček a nic) pravděpodopbně bude chyba v tom blbým alarmu, nějak na to nemám čas musím dát do kupy 2,4td abych mohl jezdit(205 peugeot mě už nebaví)
Jinak je to jako fakt velkorysá nabýdka, dost si jí cenním ale ještě sem se s 192 HPčkama, nevyžil navíc ji chci přihlásit za dva roky na veteránský značky
jako kdybych někde zrušil 2,4 tak bych o tom uvažoval, přecejenom V6(co mám ještě skladem) bych si mohl nacpat do alfetty
takhle pro mě druhá 2,4 strácí význam(navíc to svou si vypiplávám) i když ta tvoje je taky suprová, docela jsem nad ní slintal
navíc alfa 164 je sice COOL car, ale mě moc nebere, ani verze 4x4(je to moc pohodlný)
takže moje odpověd je prozatím NE
mno už sme se jednou o tom bavily zatím moje amerika s motorem ze 75 3,0 V6 QV stále nefunguje
nehází to jiskru a nejde pal.čerpadlo(měnil jsem už i snímač otáček a nic) pravděpodopbně bude chyba v tom blbým alarmu, nějak na to nemám čas musím dát do kupy 2,4td abych mohl jezdit(205 peugeot mě už nebaví)
Jinak je to jako fakt velkorysá nabýdka, dost si jí cenním ale ještě sem se s 192 HPčkama, nevyžil navíc ji chci přihlásit za dva roky na veteránský značky
jako kdybych někde zrušil 2,4 tak bych o tom uvažoval, přecejenom V6(co mám ještě skladem) bych si mohl nacpat do alfetty
takhle pro mě druhá 2,4 strácí význam(navíc to svou si vypiplávám) i když ta tvoje je taky suprová, docela jsem nad ní slintal
navíc alfa 164 je sice COOL car, ale mě moc nebere, ani verze 4x4(je to moc pohodlný)
takže moje odpověd je prozatím NE
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: víkendová legrace
DIAKON164QV píše:Chlape, převodovka je originál, ale motor je trochu poštelovaný a turbo z IvecaA.J.Michal píše:DIAKON 200 km/h? by me zajmalo co tam mas za prevodovku ,to moje TD kdyby jelo 200 km/h tak mi motor toci snad i nad 5000 otacek.
Asi tam mam fakt nejakou prevodovku z benzinaku
s převodovkou z benzínáku by ti to moc nejelo
200km/h tomu lehce věřím, ale víc to asi nedá
jinak ve svej 2,4 mám převodovku z 2,0(ma jinej stálej převod než z 2,4 a to víc do akcelerace)
/chcu vyhrávat na sprintech/
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3180
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: víkendová legrace
Tady je malej důkaz, že si David nevymýšlí, že mu to docela jedeDIAKON164QV píše:Chlape, převodovka je originál, ale motor je trochu poštelovaný a turbo z IvecaA.J.Michal píše:DIAKON 200 km/h? by me zajmalo co tam mas za prevodovku ,to moje TD kdyby jelo 200 km/h tak mi motor toci snad i nad 5000 otacek.
Asi tam mam fakt nejakou prevodovku z benzinaku
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: víkendová legrace
No moja 2,0TD nesla viac ako 175km/h tacho, len tam boli popraskane hlavy a pod, ale spotreba stale cool
Na tom dizlu som chodil na sprinty a daval som dole dvojlitre benzinove s 2.4, ked videli kudele dymu a piskot turba, kazdy sa pytal co tam mam za motor. Ale MX-3 Mazda ma nedokazala predbehnut, tiez videl len cernobyl pred sebou
Na tom dizlu som chodil na sprinty a daval som dole dvojlitre benzinove s 2.4, ked videli kudele dymu a piskot turba, kazdy sa pytal co tam mam za motor. Ale MX-3 Mazda ma nedokazala predbehnut, tiez videl len cernobyl pred sebou
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů