Zdar,
neviete kde zistim, ake parametre maju vacky? Bez toho aby som daval dole veko ventilov? Su ostrejsie v 2.0v6 turbo 12v ako 3.0v6?? Bola by podla vas mozna zamena? Pokial by to mechanicky bolo mozne, treba asi aj naladit riadiacu jednotku inak, nie? Je to podla vas mozne?
Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
Bez zhození vík nezjistíš nic. Problém je, že to ani nezměříš, dokud vačku ven celou nevytáhneš.
Vačky 3.0 V6 12V EURO 2 mám venku, takže můžu změřit hodnoty. Každopádně jen u 3.0 jsou nejméně 4 varianty vaček (75 America, SZ, 164 EURO I, 164/Spider EURO II), ty se vesměs liší vlastní "ostrosti". Záměna mezi 2.0 a 3.0 bude velká alchymie...
Vačky 3.0 V6 12V EURO 2 mám venku, takže můžu změřit hodnoty. Každopádně jen u 3.0 jsou nejméně 4 varianty vaček (75 America, SZ, 164 EURO I, 164/Spider EURO II), ty se vesměs liší vlastní "ostrosti". Záměna mezi 2.0 a 3.0 bude velká alchymie...
33 ♥ S ♥ 16V
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
Zmer to pls a ja zajtra vyndam vacky z 2.0 turbo, ten motor totiz nepouzivam... Ale na trilitry jezdim dennePavli píše:Bez zhození vík nezjistíš nic. Problém je, že to ani nezměříš, dokud vačku ven celou nevytáhneš.
Vačky 3.0 V6 12V EURO 2 mám venku, takže můžu změřit hodnoty. Každopádně jen u 3.0 jsou nejméně 4 varianty vaček (75 America, SZ, 164 EURO I, 164/Spider EURO II), ty se vesměs liší vlastní "ostrosti". Záměna mezi 2.0 a 3.0 bude velká alchymie...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
V GTV resp. Spideru mel trilitr 12V saci vacku 249° (13° pred, 56° po), a vejfuk pak 249° (53° pred, 16° po), zdvih saci 10.4 mm, vyfukovej 9 mm. Dvoulitr TB mela ostrejsi a sice 267° saci (28° pred a 59° po), a vejfuk 283° (65° pred, 28° po) ale zdvih je mensi a sice 7.65mm saci a 6.4 mm vejfuk. Takze zamenu moc nevidim...
Hodnoty pro 2.0TB upraveny - je to z GTV manualu ale maji tam hokej. U saci pisou 28° pred, 59° po a celkove 268° ale to nevychazi (28+59+180=267°). To samy u vyfukovy. Sorry za chybku...
Hodnoty pro 2.0TB upraveny - je to z GTV manualu ale maji tam hokej. U saci pisou 28° pred, 59° po a celkove 268° ale to nevychazi (28+59+180=267°). To samy u vyfukovy. Sorry za chybku...
Naposledy upravil(a) JendaV6 dne 8.12.2009, úte 10:44, celkem upraveno 2 x.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2
Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.
.házím na SZ...:-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů