Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Příspěvek od misokgb » 5.10.2009, pon 13:12

Zdar,

neviete kde zistim, ake parametre maju vacky? Bez toho aby som daval dole veko ventilov? Su ostrejsie v 2.0v6 turbo 12v ako 3.0v6?? Bola by podla vas mozna zamena? Pokial by to mechanicky bolo mozne, treba asi aj naladit riadiacu jednotku inak, nie? Je to podla vas mozne? :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Pavli
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 245
Registrován: 5.4.2008, sob 20:51
Bydliště: Silesia

Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Příspěvek od Pavli » 17.10.2009, sob 21:02

Bez zhození vík nezjistíš nic. Problém je, že to ani nezměříš, dokud vačku ven celou nevytáhneš. :evil:

Vačky 3.0 V6 12V EURO 2 mám venku, takže můžu změřit hodnoty. Každopádně jen u 3.0 jsou nejméně 4 varianty vaček (75 America, SZ, 164 EURO I, 164/Spider EURO II), ty se vesměs liší vlastní "ostrosti". Záměna mezi 2.0 a 3.0 bude velká alchymie...
33 S 16V

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Příspěvek od misokgb » 17.10.2009, sob 21:25

Pavli píše:Bez zhození vík nezjistíš nic. Problém je, že to ani nezměříš, dokud vačku ven celou nevytáhneš. :evil:

Vačky 3.0 V6 12V EURO 2 mám venku, takže můžu změřit hodnoty. Každopádně jen u 3.0 jsou nejméně 4 varianty vaček (75 America, SZ, 164 EURO I, 164/Spider EURO II), ty se vesměs liší vlastní "ostrosti". Záměna mezi 2.0 a 3.0 bude velká alchymie...
Zmer to pls a ja zajtra vyndam vacky z 2.0 turbo, ten motor totiz nepouzivam... Ale na trilitry jezdim denne :smt055
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Příspěvek od JendaV6 » 3.12.2009, čtv 23:17

V GTV resp. Spideru mel trilitr 12V saci vacku 249° (13° pred, 56° po), a vejfuk pak 249° (53° pred, 16° po), zdvih saci 10.4 mm, vyfukovej 9 mm. Dvoulitr TB mela ostrejsi a sice 267° saci (28° pred a 59° po), a vejfuk 283° (65° pred, 28° po) ale zdvih je mensi a sice 7.65mm saci a 6.4 mm vejfuk. Takze zamenu moc nevidim...

Hodnoty pro 2.0TB upraveny - je to z GTV manualu ale maji tam hokej. U saci pisou 28° pred, 59° po a celkove 268° ale to nevychazi (28+59+180=267°). To samy u vyfukovy. Sorry za chybku... :smt102
Naposledy upravil(a) JendaV6 dne 8.12.2009, úte 10:44, celkem upraveno 2 x.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Rozdiel vacky 3.0v6 12v a 2.0v6 12v.

Příspěvek od HonzaR » 5.12.2009, sob 01:16

.házím na SZ...:-)

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů