http://www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa ... ed&search=


Ale snad o chloupek lepší. A nebo se to snažím přesvědčit sám sebe... U jednoho z nich se myslím mluvilo o nějakém prasklém sváru, který docela nepříznivě ovlivnil výsledek...JiVi píše:alfa je jak z papiru
a hned tam je 147 a to je taky tragedie :smt009
Z dnešního pohledu to málo je. Ale v době kdy šla na trh, tak to oproti konkurenci tak strašné nebylo...Raddik píše:se "starnutim" modelu pribyvaly kilogramy (viz carfolio.com) a myslim ze i nektere dily se menily - takze si troufam rict, ze 156 z roku 98 je mene bezpecna nez treba MY 2004. ale fatalni rozdil to samozrejme nebude. oficialnim crashtestem 156 neprosla, ale kdesi jsem nalezl informaci, ze by vysledek odpovidal 3 hvezdickam NCAP. coz je malo..
to je pravda, BMW E36 nebo Audi A4 ci Passat B5 na tom byly podobne.. Audi A6 druhe generace to same.. jeste ze je to tak ovladatelne auto a aktivni bezpecnost je alespon na vysi. jinak k te 147 - i kdyby praskl nejaky svar,mohli to opakovat. neco mi ale rika, ze by to o moc lepsi nebylo a proto to ani neudelali.coyote píše:Z dnešního pohledu to málo je. Ale v době kdy šla na trh, tak to oproti konkurenci tak strašné nebylo...
JJ to si taky myslím. Protože kdyby tomu bylo jinak, tak by se určitě pochlubili, že je to lepší..Raddik píše:to je pravda, BMW E36 nebo Audi A4 ci Passat B5 na tom byly podobne.. Audi A6 druhe generace to same.. jeste ze je to tak ovladatelne auto a aktivni bezpecnost je alespon na vysi. jinak k te 147 - i kdyby praskl nejaky svar,mohli to opakovat. neco mi ale rika, ze by to o moc lepsi nebylo a proto to ani neudelali.coyote píše:Z dnešního pohledu to málo je. Ale v době kdy šla na trh, tak to oproti konkurenci tak strašné nebylo...
souhlasim az na tu pasaz o tom, ze jim to bylo jedno. sice NCAP nemel jeste takovou vahu, ale tohle by si i podprumerny management nenechal libit..Harous píše:Oni to podle me neudelali jednoduse proto, ze jim to bylo jedno. Tehdy nemelo ENCAP takovej vehlas jako ted a tehdejsi managment to proste nezajimalo, jejich interni zkousky bezpecnosti dopadly dobre...
Jenze pak hlavne Renault jako prvni prisel na to, ze se z hvezdicek da udelat solidni reklama a zacal stavet auta s ohledem na testy NCAP. Postupne to ale zacali delat vsichni vyrobci. I diky tomu ale leze vaha aut mnohdy az neslusne nahoru. Zaroven si myslim, ze natocit ten naraz treba o 10 stupnu, nebo ho o 20cm vic presadit, cely bodovani a hvezdickovani se sesype jak domecek z karet, protoze ty vysledky budou vypadat uplne jinak...
to jsem ani tak nemyslel, spis jde o celkovou konstrukci. ale i u dalsiho kusu mohl samozrejme prasknout. to uz by bylo na stazeni z prodejeHarous píše:Jasne, nikdo totiz nezaruci, ze ten svar nepraskne znovu...
škoda že nemáš citaci.robert37 píše:Ohledně k té konstrukční vadě při Crasch Testu Alfy 156 byla zajímavá diskuze na auto.cz v sekci alfa romeo. Hodně k tomu napsal "magic". Ostatně jako ke všemu co se týkalo AR a Lancie
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host