
Na začátek...
UPOZONĚNÍ
DĚLÁTE TO PRO SPORTOVNÍ ÚČELY,NIKOLI PROVOZ NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH A NA
VLASTNÍ ODPOVĚDNOST--nepřebírám žádné garance, záruky a odpovědnost za škody
které si touto činností způsobíte. Jste dospělí lidé a děláte to na vlastní riziko--se všemi důsledky...
Pokud sáhneš jen na předvstřik, bude to hlavně o změně krouťáku a pružnosti, bezpochyby vhodný pro trvalej provoz na "ochucený" palivo, na výkonový max to ale v žádným případě nestačí

Takhle dojdeš zhruba jen k +20%
Postup cesty k výkonovému maxu na 1,9 TD 145:
1.Na 1.9 TD--Ladíš ZA CHODU--Přidáváš naftu na čerpadle, otáčky lezou v neutrálu nahoru až vystoupaj do cca 1800 ,- pak stáhneš volnoběh na normál, pak předsuvníkem přidáš předvstřik až to usadíš asi na 1100--
současně následně při vypnutým motoru vyndáš doraz dávkování na čerpadle,plynu a pořešíš si plnicí tlak podle možnosti....
2.Pak začneš teprve laborovat s palivem už na přitaženým motoru-- opatrně, začni opatrně v deckách--čili na 20litrů nafty-- 0,025 :0,1:20 ./Olej-bezaromatik-nafta , když se to bude moc hřát, nařeď to naftou na půlku a nebo naopak případně postupně zvyšuj koncentraci, až co ti teplota motoru dovolí --, O,05 :0,2:20... 0,1:0,4:20 a to už docela dost..při změněným vstřiku je to už pilka...
Poznámky:
.....proč .ale trváš na M2T, kup pořádnej dvoutakt olej, tohle je příšerná kejda..
.....bez šáhnutí na vstřik je to blbost..
Předvstřik,plnicí tlak, konkrétní palivo, vstřik jsou spojitý nádoby,bez toho abys šáhnul do všeho to nejde-pokud jde o limitní výkon. Když zvedneš plnicí tlak a necháš naftu v základu, jedeš "nahoře"na chudý směsi= pak griluješ písty stejně,sice je nepropálíš hořící naftou nakapanou na píst, no ta samotná teplota hoření bude stejně prostě příliš vysoká..
/Klíčem k opravdu razantnímu výkonu paliva jsou ale kromě těžkýho benálu především látky typu 2EHN..ty dělaj s naftou divy..to je ale peáce pro zkušenýho chemika v oboru paliv, ne amatéra, hrozí nebezpečí z neodborné manipulace-poradit se vždy s profíkem, kterej přebírá kontrolu../
Benál dává vršek v palivový křivce-rychlej náběh, olej krouťák a "ocas"-pružnost, pokud to moc mlátí, olej to tlumí do měkka..čím vyšší plnící tlak, tím to bude tvrdší a u oleje budeš zvyšovat dávky, nesmí to mlátit do pístů tvrdě...
...případně přidat nebo ubrat ještě částečně předvstřik musíš podle chování konkrétního míchaného paliva s ohledem na styl hoření směsi a to zase bude hodně záviset jak se vůči plnicímu tlaku dostane nafta reálně do válců,bez jednotky je to o odhadu a ruce,
...Bošina na 1,9 už to nestíhá "nahoře"nakrmit pouhým zvýšením tlaku, tak pokud pojedeš na max/ třeba pro příklad právě na 1.9 sprint/, bude rozhodně pod plným plynem scházet nafta--čili u B-čerpadla na 1,9 doraz pod membránou půjde ven..co máš za čerpadlo..Začni zkoušet řekněme
...Z toho co píšeš není jasný oč ti běží především--jde ti o max výkon,nebo o nastavení zvýšenýho výkonu, kterej budeš provozovat trvale bez výraznýho snížení životnosti--to jsou dvě věci..každá o něčem jiném ...

P.S. při laborování s "aditivací "paliva si nech radši přes půlku nádrže volnýho místa, ať to případně jde pořádně naředit, kdyby to bylo moc--už jsem nádrž vytahoval
